koma
Čuven
- Učlanjen(a)
- 19.12.2001
- Poruke
- 288
- Poena
- 620
Dragi forumaši 
Evo ga moje iskustvo, a vezano za TinyDeal.com :
Ako nekoga mrzi da čita sve ovo šta sledi, molim za informaciju šta raditi sa ovim prevarantima da li ih možemo negde prijaviti ili bilo šta drugo...
Priča 1 :
Do 19.02.2013. naručivao sam sa gore pomenutog sajta neke sitnice čak i jedan jevtini tablet i sve je stizalo kako treba u roku od nekih 30-ak dana. Ali 19.02.2013. naručio sam još neke sitnice 5 EUR i 10 EUR, odvojeni paketi i evo do danas je prošlo nekih 100 dana, a od ta dva paketa ni traga ni glasa.
Pisao sam im mejlove, davao negativne ocene na sajtu, ali oni kao roboti imaju šablone za odgovore i samo rade copy/paste. Kao čekajte još malo, budite strpljivi i slična sr.
Priča 2 :
U martu sam opet naručio nešto za 6 EUR i posle nekih 7 dana kažu da nemaju na lageru i da su odradili refundaciju. Nije baš profesionalno, ali hajde ok, potrošiću to negde drugo, ali ne refundaciju na karticu već kao to su pretvorili u neke TD bonus poene koji se mogu koristiti za popust prilikom plaćanja.
U međuvremenu se odvijala i odvija se i dalje Priča 1 i pre neki dan reko' hajde da te TD poene unovčim da naručim nešto drugo.
Ali, ne mogu svi poeni da se unovče već samo 90%, pokvareno nema šta i hajde da doplatim tih pola evra sa Visa kartice, ali ne može ni to javlja neku poruku kao zemlja i IP broj nisu ok i slične gluposti. Kartica na drugim sajtovima radi bez problema, ali ovde NE.
Napišem ja njima o tom problemu, a oni opet copy/paste. Zabole ih uvo.
Da li je moguće da ovakav način poslovanja prođe nekažnjeno i da nema načina da se nekako ovo reši ?
Kakva su vaša iskustva ?
Pozdrav,
Evo ga moje iskustvo, a vezano za TinyDeal.com :
Ako nekoga mrzi da čita sve ovo šta sledi, molim za informaciju šta raditi sa ovim prevarantima da li ih možemo negde prijaviti ili bilo šta drugo...
Priča 1 :
Do 19.02.2013. naručivao sam sa gore pomenutog sajta neke sitnice čak i jedan jevtini tablet i sve je stizalo kako treba u roku od nekih 30-ak dana. Ali 19.02.2013. naručio sam još neke sitnice 5 EUR i 10 EUR, odvojeni paketi i evo do danas je prošlo nekih 100 dana, a od ta dva paketa ni traga ni glasa.
Pisao sam im mejlove, davao negativne ocene na sajtu, ali oni kao roboti imaju šablone za odgovore i samo rade copy/paste. Kao čekajte još malo, budite strpljivi i slična sr.
Priča 2 :
U martu sam opet naručio nešto za 6 EUR i posle nekih 7 dana kažu da nemaju na lageru i da su odradili refundaciju. Nije baš profesionalno, ali hajde ok, potrošiću to negde drugo, ali ne refundaciju na karticu već kao to su pretvorili u neke TD bonus poene koji se mogu koristiti za popust prilikom plaćanja.
U međuvremenu se odvijala i odvija se i dalje Priča 1 i pre neki dan reko' hajde da te TD poene unovčim da naručim nešto drugo.
Ali, ne mogu svi poeni da se unovče već samo 90%, pokvareno nema šta i hajde da doplatim tih pola evra sa Visa kartice, ali ne može ni to javlja neku poruku kao zemlja i IP broj nisu ok i slične gluposti. Kartica na drugim sajtovima radi bez problema, ali ovde NE.
Napišem ja njima o tom problemu, a oni opet copy/paste. Zabole ih uvo.
Da li je moguće da ovakav način poslovanja prođe nekažnjeno i da nema načina da se nekako ovo reši ?
Kakva su vaša iskustva ?
Pozdrav,