starac
Čuven
- Učlanjen(a)
- 13.01.2005
- Poruke
- 5,196
- Poena
- 515
Pa naravno da se suzdrzavas jer se i u ovom textu vidi da ti nije jasno kako to radi.
Mislim, sta je full RT!? Je li to single bounce RT! Koliko puta se svjetlost reflektuje u stvarnosti!
Moze li se to simulirati, naravno da ne!
Ako radis single bounce, bouncing detektuje proxy geometriju, to jest pojednostavljenu geometriju. Znaci imas single bounce i jednostavnu geometriju, aka aproksimaciju, koristis trik zbog optimizacije. Znaci RT je fake kao i HBAO.
Naravno, RT jest bolji nego HBAO, tacniji, ali i daleko skuplji, zahtjevniji. I nije tacno da je RT superiorniji, pogotovo ne kada su video igre u pitanju gdje je najvazniji performance/quality odnos.
Mislim, sta je full RT!? Je li to single bounce RT! Koliko puta se svjetlost reflektuje u stvarnosti!
Moze li se to simulirati, naravno da ne!
Ako radis single bounce, bouncing detektuje proxy geometriju, to jest pojednostavljenu geometriju. Znaci imas single bounce i jednostavnu geometriju, aka aproksimaciju, koristis trik zbog optimizacije. Znaci RT je fake kao i HBAO.
Naravno, RT jest bolji nego HBAO, tacniji, ali i daleko skuplji, zahtjevniji. I nije tacno da je RT superiorniji, pogotovo ne kada su video igre u pitanju gdje je najvazniji performance/quality odnos.