Šta je novo?

The Witcher 2: Assassins of Kings

Izašao Patch 1.1, sklonili su DRM

http://wpc.420c.edgecastcdn.net/00420C/files/P1_1/Patcher_International.exe

Moraćete da vratite originalni EXE i DLL pre patchovanja, nadam se da ste bekapovali.

Patch 1.1 Corrections

1. The process of installing and activating the game is now easier and more stable. SECUROM copy protection has been removed entirely, making the game DRM free!
2. The “Troll Trouble” DLC package is included in the patch, bringing to an end any and all problems related to downloading this content.
3. Problems related to downloading other free DLC have also been resolved. The game launcher now correctly detects and updates specific modules.
4. Game efficiency has been improved. Game now runs 5-30% more efficiently and game loading has been accelerated. Efficiency increases will vary depending on system configuration and game version. Owners of boxed versions of The Witcher 2 are likely to notice the greatest improvements.
5. Bugs causing the game to crash, especially while saving game progress or loading saved games, have been corrected.
6. Movement key mapping has been expanded to include cursor (arrow) and number pad keys.
7. Options have been added for inverting the X and Y axes of the mouse.
8. NVidia 3D Vision Surround now works correctly with the game.
9. The hardware configuration auto-detect function has been corrected, resulting in improved game efficiency.
10. A bug preventing the completion of the “Blood Curse” quest has been corrected.
11. After beating the GOG.com penitent monk in the mini-game, the relevant link now displays correctly.
12. GOG.com credits have been corrected.

If you have encountered problems not covered by any of the fixes listed above, please bear with us. We are working a second patch, designed to correct another set of problems and bugs, including those related to specific hardware, e.g. Logitech G35 headsets. Look for the next patch towards the end of May.
 
^^Igra ima podrsku samo za 16:9 monitore.
Borbeni sistem u kecu je zavisio mnooogo od stats-a (sto je i najvaznije za rpg zar ne)...ovde to nije slucaj. Istom taktikom sa pocetka, mozes da dobijes svakog protivnika (kotrljanje, aard i secsecsec), a bossove pogotovo (Kayran recimo se pobedjuje bez ikakve zavisnosti od stats-a i skillova, vec je samo roll, magija, h&s i QTE). Kasnije samo nabudzis quen koji je toliko overpowered da sam najtezeg bossa dobio bez udaranja macem, on se sam ubio udarajuci mene:d U kecu si mogao da naidjes na protivnika koga nisi mogao da savladas odmah...vec je bilo onoga "vraticu se ja kasnije da ti zdrobim kicmu..." :)
 
Poslednja izmena:
^^Igra ima podrsku samo za 16:9 monitore.
Borbeni sistem u kecu je zavisio mnooogo od stats-a (sto je i najvaznije za rpg zar ne)...ovde to nije slucaj. Istom taktikom sa pocetka, mozes da dobijes svakog protivnika (kotrljanje, aard i secsecsec), a bossove pogotovo (Kayran recimo se pobedjuje bez ikakve zavisnosti od stats-a i skillova, vec je samo roll, magija, h&s i QTE). Kasnije samo nabudzis quen koji je toliko overpowered da sam najtezeg bossa dobio bez udaranja macem, on se sam ubio udarajuci mene:d U kecu si mogao da naidjes na protivnika koga nisi mogao da savladas odmah...vec je bilo onoga "vraticu se ja kasnije da ti zdrobim kicmu..." :)

U RPG*u je za borbu bitnije koliko sam ulozizis truda da je unapredis(stil, magije, itemi, oklop, oruzije), a ne programirana i linearna statistika i nebulozno deljenje demidza zavisno do koje tacke si stigao u igri... a salamandre od pocetka do kraja igre... isti neprijatelj.
Na koga si ti naleteo u kecu, a da nisi uspeo da ga savladas?

mozes da dobijes svakog protivnika (kotrljanje, aard i secsecsec),
isto i u kecu.
 
Poslednja izmena:
da, 16:10 ne podrzava, znam da imam one 2 linije, nije strasno, ali opet, zasto

valjda su za rpg igru bitne statistike tvog lika u igri, ne koliko su ti brzi refleksi... ? pretpostavljam da je o tome nex pricao
 
Da bi savladao neprijatelja valjda treba da naucis prvo neki stil borbe, uzmes dobar mac, naostris ga, nakujes runu na njega, napravis bombu ili zamku, izucis neki znak, raspitas se ili procitas knjigu o svom neprijatelju, vidis koje su mu slabe tacke... A ne tupavi statisticki proracun za deljenje i primanje demidza koji samo moze da te isfrustrira... Ta statistika je jos od Gotika prevazidjena. Sam upravljas svojom sudbinom, a ne statistika.
 
Poslednja izmena:
Da bi savladao neprijatelja valjda treba da naucis prvo neki stil borbe, uzmes dobar mac, naostris ga, nakujes runu na njega, napravis bombu ili zamku, izucis neki znak, raspitas se ili procitas knjigu o svom neprijatelju, vidis koje su mu slabe tacke... A ne tupavi statisticki proracun za deljenje i primanje demidza koji samo moze da te isfrustrira... Ta statistika je jos od Gotika prevazidjena. Sam upravljas svojom sudbinom, a ne statistika.
da, ali to sve, naostren mac, rune, bombe, znakovi... su statistike koje u kalkulacijama tokom borbe prave neki dmg i to je ok... problem je onaj akcioni deo, roll, skakanje i sta sve ne, gde sve zavisi od refleksa igraca
 
da, ali to sve, naostren mac, rune, bombe, znakovi... su statistike koje u kalkulacijama tokom borbe prave neki dmg i to je ok... problem je onaj akcioni deo, roll, skakanje i sta sve ne, gde sve zavisi od refleksa igraca

Pa i tamo klikces misem majku mu... ista fora. Kad kliknes na neprijatelja ide udarac, a kad klines u prazan prostor kotrljanje. Ovde je to mnogo bolje uradjeno.
Nema tu statistike ako bomba pravi 30-40 demidza, kad roknem 3 znam kolko sam skinuo. Hocu da znam sta radim, a ne da moram da bacam kockicu svaki put kad ulazim u borbu... onda bih pre igrao stone RPG*ove.

Moze statistika tipa 10-20% critcal ili tako nesto, i toga ovde ne manjka, pogotovo za one koji piju potove., ali ja volim kad na nesto mogu da se oslonim 100%, a sam sam to stvarao i unapredjivao. Na hard je je svaki njihov udarac ubitacan, tako da mi izazova ovde ne fali. Quen ne koristim... nisam ga ni u prvom delu koristio.

Meni je ovde problem oko side kvestova...da bi nesto resio u side kvestu moras da cekas razvoj dogadjaja u glavnom kvestu (nije otvorena mapa ili jos gluplje nema bitog NPC*a)... glupo i po meni nepotrebno linearno.
 
Poslednja izmena:
Jel ovaj patch vazi i za GoG verziju?Kada skinem ovaj patch sto je postavio voodoo pise da mi verzija igre nije dobra!Ni u launcheru nemam opciju da skinem patch!
 
Da bi savladao neprijatelja valjda treba da naucis prvo neki stil borbe, uzmes dobar mac, naostris ga, nakujes runu na njega, napravis bombu ili zamku, izucis neki znak, raspitas se ili procitas knjigu o svom neprijatelju, vidis koje su mu slabe tacke... A ne tupavi statisticki proracun za deljenje i primanje demidza koji samo moze da te isfrustrira... Ta statistika je jos od Gotika prevazidjena. Sam upravljas svojom sudbinom, a ne statistika.

Upravo ovo si sve morao da radis u kecu. Rune, znakovi, knjige, sve je to imalo smisla i uticaja u kecu, ovde - NE.
Ovde imas sve znakove dostupne od starta, (a i rune koje mozes odmah da kupis). Kec je imao zeznuta mesta (nije se moglo odmah u mocvaru, vec je moralo nesto budzenja pre toga, da ne pominjem utvare, bruxe i sl). Tamo nisi mogao da koristis istu taktiku borbe od pocetka do kraja, jer je Geralt vremenom dobijao duze komboe i mogao je da veze vise napada, koji su zavisili i od njegovih stats-a i od pravovremenog klika (tako sto budzenjem dobijes i vise vremena fore za klik). tamo je bilo must da se menjaju taktike (silver-steel sword / fast-slow / group/single), ovde - ne. Klikci levim ili desnim, ubice ih sve, bilo da je jedan ili vise protivnika.

Uruk je napisao(la):
Pa i tamo klikces misem majku mu... ista fora. Kad kliknes na neprijatelja ide udarac, a kad klines u prazan prostor kotrljanje. Ovde je to mnogo bolje uradjeno.
Nema tu statistike ako bomba pravi 30-40 demidza, kad roknem 3 znam kolko sam skinuo. Hocu da znam sta radim, a ne da moram da bacam kockicu svaki put kad ulazim u borbu... onda bih pre igrao stone RPG*ove.
Moze statistika tipa 10-20% critcal ili nesto, ali ne mozes na to da racunas u borbi. Na hard je je svaki njihov udarac ubitacan, tako da mi izazova ovde ne fali. Quen ne koristim... nisam ga ni u prvom delu koristio.

Meni je ovde problem oko side kvestova...da bi nesto resio u side kvestu moras da cekas razvoj dogadjaja u glavnom kvestu9 nije otvorena mapa ili jos gluplje nema bitog NPC*a)... glupo i po meni nepotrebno linearno.

Da, i tamo klikces misem, ali uz tu razliku da je 1klik=1napad, pa sledeci treba ubosti u pravo vreme inace ce da promasi ili da prekine kombo, a onda ce da primi kontranapad. Ovde se o tome ne mora voditi racuna, samo klikces do mile volje i bez ikakvog smisla, on ce da udara, lupa u stit, u blok, svejedno...protivnik ce da padne mrtav kad stavis 2 talenta na quen ili mozes da se kotrljas pa ubodes napad i tako ga krckas...protivnici se povlace nazad kad im odmaknes tako da mozes jednog po jednog da skidas...itd. I tako je od pocetka do kraja igre.
 
Poslednja izmena:
...a odakle ti lova na pocetku da kupis sve to?
Narvno da ovde sve to ima smisla budziti i mnogo je veci izbor itema za budzenje. Cak je i koristenje talenata mnogo bolje ovde napravljeno. To sto ti pricas za borbu po meni uopste ne stoji... Svaku utvaru koja mi je bila dostupna u kecu sam uspeo da savladam. Kao i ovde ista taktika aard-stun i animacija, ako hocu da ubrzam zaspem ih bombama i to je to.... Naravno ja se ne zalecem odma u sumu goloruk ko *****.
 
Poslednja izmena:
Ovaj radi!Hvala!
 
gde si nasao ovaj patch vudu? jel radi ovaj patch? na witcher sajtu stoji da ce patch uskoro, kao imaju nekih problema sa dlcom :)
na poslu sam pa ne mogu da proverim :)
 
...a odakle ti lova na pocetku da kupis sve to?
Narvno da ovde sve to ima smisla budziti i mnogo je veci izbor itema za budzenje. Cak je i koristenje talenata mnogo bolje ovde napravljeno. To sto ti pricas za borbu po meni uopste ne stoji... Svaku utvaru koja mi je bila dostupna u kecu sam uspeo da savladam. Kao i ovde ista taktika aard-stun i animacija, ako hocu da ubrzam zaspem ih bombama i to je to.... Naravno ja se ne zalecem odma u sumu goloruk ko *****.

Nije valjda da ti fali love :D A oko tebe sve krcato sanducima sa itemima, orene kupis po kucama bez pardona, bilje se spawnuje cim izadjes s lokacije.
Ovde mozes da se budzis cime oces, ali to ne utice na tvoj stil borbe uopste. Nikakvo budzenje ne utice na aard+klik+roll+aard+klik+roll zato sto to imas dostupno od samog pocetka i sto svakog protivnika (bilo da je jedan, ili njih vise, svejedno) mozes da savladas na taj nacin, od pocetka do kraja igre, valjda sam sad jasan:)
Bas da vidim kako bi prelazio keca da ne menjas taktiku ili stil borbe uopste.
 
Budzenje armora i oruzija obicno i ne uticu mnogo na stil borbe, nego povecavaju demidz i izdrzljivost... doduse moze da utice psiholoski na igraca da vise rizikuje i upusta se vece komboe u cilju brzeg ubijanja neprijatelja... Ima ovde ima smisla buzditi jer su dostupni i velik je izbor, a i rade... da imam malo vise zivaca da se njakam po onom *****nom meniju i pocnem da buckam potove, uz razvijanje te grane u talentima, mislim da bi pravio masakre velikih razmera ...bez kotrljanja ko svince i naravno bez quenq...
To su stavili za one koji vole avanturice da igraju pa da se ne pate mnogo.

Naravno da mi uvek fali love... sad moram da razmisljam sta cu sve da rasprodam da uzmem onaj dragon armor.
 
Poslednja izmena:
stvarno koliko su hajpovali ono ziv svet oko tebe, reaguje... a bez problema mozes da udjes svima u kucu i sve im pokrades, cak i da su unutra, nikome ne smeta :)
 
^^ccc, ne mislim samo na budzenje armora i oruzja, nego na budzenje svega.
 
stvarno koliko su hajpovali ono ziv svet oko tebe, reaguje... a bez problema mozes da udjes svima u kucu i sve im pokrades, cak i da su unutra, nikome ne smeta :)

...do gotika ce morati jos mnoooogo da se vezbaju.

^^ccc, ne mislim samo na budzenje armora i oruzja, nego na budzenje svega.

A ti nisi koristio talente, iteme i ostalo? samo si se kotrljao celu igru? Sreca pa nisu u igru ubacili speed potove.
Niko tebe ne tera da koristis jednostavan nacin... to kontaj da su stavili za slabije igrace... Zato je to RPG, da podesis igru kako ces se ti najbolje osecati.
 
Poslednja izmena:
A ***...TOKOM CITAVE IGRE, talenti i itemi ne menjaju nista bitno u fajtu, jedino sto traju krace i kotrljas se recimo 15 puta umesto 50, a kad se koristi quen onda se kotrljas samo kad treba ponovo aktivirati isti i maltene ne moras ni da napadas. I ne treba ti speed pot, tu je talenat za budzenje kotrljanja kao slag na tortu.
 
..eto, ubacili su quen umeseto speed potova... isti q.

talenti i itemi ne menjaju nista bitno u fajtu
meni je najednostavnoje dizanje demidza bombi mnogo skratio fajtove... da ne govorim o drugi kombinacijama.
 
Poslednja izmena:
A koji nacin ti koristis za fajt?

Uruk je napisao(la):
Niko tebe ne tera da koristis jednostavan nacin... to kontaj da su stavili za slabije igrace... Zato je to RPG, da podesis igru kako ces se ti najbolje osecati.

lol

Cekaj da vidis kasnije kad dobijes X dugme ;)
 
Poslednja izmena:
Aha, i to verovatno bez kotrljanja? A sta od znakova koristis?
 
Za sad samo aard. Bojim se da necu drugo ni morati ... isto kao i u kecu.
...Mada nacin raspodele talenata mozda me ovde natera na raznovrsniju borbu.
 
Poslednja izmena:
Riiight.
 
Poslednja izmena:
Cekaj da vidis kasnije kad dobijes X dugme

Da to je jedna od najveci gluposti u RPG igrama koju sam video.Nego meni su najveca tragedija u ovoj igri chapteri.Znam da su tu zbog price da bi dobijala drugi tok u odnosu na odluke,ali zar ne bi bilo bolje da su sve to stavili u jednu mapu i da mozes da se kreces gde hoces(gothic,oblivion,fallout itd...) nego ovako ako meni u 3 chapteru fali bullvore brain za neki side q mogu se je*ati ako ga nisam poneo iz prethodnog chapter,pa kakv je to onda RPG :crash: Da pojavio se DLC koji moze da se predje samo u prvom chapteru,mislim LOL,kakva originalna slaboda u igri nemam reci,ovo je toliko prilagodjeno za konzole da to nije normalno,svaki im cast nadam se da ce dosta kopija prodati.
 
^ E, bullvore brain mozes da nadjes u kanalizaciji (ako si odabrao taj put, sto je pametniji izbor svakako) , tu imaju dvojica bullvore-a. Inace da, za neke od itema ti trebaju sastojci od zverova kojih u Act III nema.
 
...imam taj mozak u inventu:)...
Veliki propusti su vezani za side kvestove koji zavise od drugih mapa, poglavlja ili napredovanja kroz igru i pojavljivanja NPC*ova... Ja sad treba da cekam da odmakne glavna prica, da se pojavi opet onaj glavni elf sa kojim treba prvo da pricam, da bih tresno saakubuu:p

Sve te linearne budalastine su posledica prilagodjavanja za konzole i to smo mogli ocekivati...
 
Poslednja izmena:
nema jos petchera za gog.. onaj sa voodoo linka neradi...
 
Svi sastojci potrebni za dešifrovanje bi trebalo da se nalaze u odeljku quest item i prema tome da se ne troše kroz alhemju. Meni se desili da mi fali queen endrega pheromone koji se može naći samo u I chapteru. Ali koliko sam čitao tu se javi neki bug pa mi je on potrošen u napitke :(

Inače ubedljivo najteži fajt u celoj igri mi je bio sa Vran vault guardian. Na kraju ga nisam ni prešao.

witcher2201105241250092.jpg

Evo i jednog zanimljivog linka koji sadrži bazu svih itema u igri: http://www.chalonverse.com/tw2db/search.php?type=0
 
Vrh Dno