Šta je novo?

The Witcher 2: Assassins of Kings

Video sam u games-u neki premium edition za 4999. Da li to znaci dace imati i obicno izdanje za manje para? Uglavnom, cekam dok ne izadje zvanicno pa onda u soping. Ipak je daleko jeftinije od konzolnih igara. Ovo moram da kupim. :)

To je u stvari standardna verzija igre tj. nema običnog izdanja bez prefiksa premium. Iznad toga je Collector's Edition. Postoji takodje i Digital Premium Edition.
 
Verovatno više jezika....
 
Pa da,vrlo moguce,inace kod mene je u pitanju Multi 5!
 
zar se nismo dogovorili da se ova igra ne piratuje |>>

posle cete opet kukati kako niko nece da pravi dobre igre za PC...
 
clone nije piraterija, to je samo kopija originalnog diska. i dalje ti treba cd key ili kako se vec registruje.
 
Ja sam dobio key,ali koliko sam ja shvatio on ti ne treba da bi instalirao igru nego da je samo registrujus zbog buducih free dlc,update-ova,language pack-ova i ostalih stvari!
 
Clone jeste piraterija, jer bez cracka nece biti upotrebljiv, nevezano za cdkey...

ne pravite se blesavi uostalom |>
 
ja sam skidao par kloniranih igara da bih ih aktivirao legitimnim serijskim, sasvim regularna varijanta!
 
U Mađarskoj po ceni od 3.000,00 din. Veoma dobra cena za premium edition!
 
ko hoce diskove nek kupi diskove...
ko ce platiti gog verziju nek plati gog verziju...
u oba slucaja cemu clone?

ostali *** nek placu za godinu dana kako nema ni jedne dobre igre za pc i kako im cpu od 200 i graficka od jos 200e came cekajuci |PP dok se driver zabavlja na soniju...
 
Sledeci koji bekne nesto na temu politike/BDP-a ili cega vec...
 
...cuo sam da oni koji imaju Scoia'tael ending u sejvovima prvog dela dobijaju za DZ registraciju... Javljam ako je to tacno...
 
Ha ha moderatori rade punom parom :)

Nego da se vratimo na temu. CE verzija igre bi trebalo večeras u ponoć da bude puštena. Vlasnici ostalih verzija moraće da sačekaju 9:00 u utorak.
Ko ne ode na spavanje, jedan korisnik sa stranog foruma koji poseduje CE verziju igre obećao je da će stream-ovati igru posle ponoći. Link: justin.tv/neon25
 
Svaka cast nex,samo par reci i sve je utihnulo!
Sto nisam uzeo CE,ne mogu da docekam ovo cudo!
 
Odlican! :)

[YOUTUBE]gmuTugMSgbA[/YOUTUBE]
 
Na poklon sam dobio da biram jednu od ovih 5 RPG naslova
Realms of Arkania 1+2
Realms of Arkania 3
Beyond Divinity
Divine Divinity
Gothic 2 Gold Edition
Koji je najbolji nslov po vasem misljenju?
Mene zanima koju je od ovih igara najbolje uzeti na GOG-u uz Witcher 2 ukoliko kod njih već imam Gothic 2 Gold?
 
Realms of Arkania su odlicne igre ali su matore jakooo... takodje beyond deiviniti je dosta losiji od prvog dela divine diviniti.. pa odluci
 
Ne znam, meni nisu dali nista dodatno, a naplatili su mi 45$ (tj jesu rezervisali oko 47, ali to je privremeno)...

Ono sto sam ja shvatio je da za stanovnike EU igra kosta 49EUR i da njima moraju toliko da naplate, a da se oni ne bi osecali osteceno, razliku izmedju 50$ i 50eur ce da im nadoknade u dodatnim dl-ovima...

eto sreca sto nismo u eu |)
 
IMHO, Gothic 2 - The Night Of The Raven je najbolja igra ikad napravljena... bez konkurencije...


..ovo u igrama ne postoji... Razmisli kakva bi igra bila da je ne-linearna...
Jedino cemu mozemo da se nadamo je sto jace razgranat multi-linearity...
A storyline is linear. That is because it must be a logical development. A leads to B leads to C leads to D. This is why people also talk about a "Golden Thread" or "line of a plot". All one-dimensional analogies. If a RPG was non-linear, it would not have a story anymore but just be a collection of random events without connection.

The only way to implement roleplaying (choices and consequences) are by branching this line. You experience A and can then decide whether you want to do B1 or B2 (which would both be valid events in the plot). From there, the story develops differently with C1 and D1 or C2 and D2.

A bit like this:

Kod:
        B1 ---- C1 ---- D1 ---------------- E1
       /
A ----+                  D3 ----- D3A ----- E2
       \                /
        B2 ---- C2 ----+
                        \     
                         D4 ----- D4A ----- E3

It's also possible to unite different branches again after a while but the main concept is that there are points at which the plot can take a turn based on your decision. Different decisions lead to different paths through the story but each path in itself is linear. Thus, multi-linearity.


A practical example would be Gothic 2. The story requires that you meet Lord Hagen. That is unavoidable if you want to progress in the story. But you have several ways to do it:
  • You can try to become a member of the city guard.
  • You can try to become a fire mage.
  • You can try to become a mercenary.

Let's say you try to join the city watch. Again, you are presented with alternatives. You can
  • Kill the thieves guild
  • Become an apprentice of either
    • Konstantino
    • Harad
    • Bosper

Let's say you decide to become an apprentice. You need at least 4 of the craftsmen in downtown to accept that. Harad, for instance, wants proof that you're no coward and demands an orc axe. Again, you have several options.
  • You can just find one (like in the cave close to the city)
  • or you can really kill an orc. For example, the one in the woods in front of the city.
    • You can do alone or
    • You can let Bosper's former apprentice help me with that.
  • You can convince Harad that an orc is really too much to ask and he'll send to Hakon who in turn sends to hunt down Bandits.

That's multi-linearity.

naravno da postoji, samo se ne shvata bukvalno, ne znam samo sto sada izmisljaju neki novi termine, kada je pojam nelinearnosti u igrama tu vise od 20 godina i tacno se zna sta predstavlja (malte ne isto to sto je ovaj palamudio na engleskom)

to sad dosle nove herpa-derp generacije sa svojim hispter stavovima da menjaju fundamentalne stvari

npr fino objasnjeno je na http://jihgfed.rpgdx.net/nonlinearity/ , i onda shvatis da je nelinearnost ipak realnost a ne bioware style plot branching
 
Poslednja izmena:
A zasto je danas tesko napraviti neku igru kao Arcanum sa toliko mogucnosti? Jel problem napraviti igru koja ima 100 krajeva i bezbroj odluka koje sa svakim izborom teraju pricu u drugom smeru?
 
A zasto je danas tesko napraviti neku igru kao Arcanum sa toliko mogucnosti? Jel problem napraviti igru koja ima 100 krajeva i bezbroj odluka koje sa svakim izborom teraju pricu u drugom smeru?

U FP/TP bi bilo preskupo za izvesti i niko ne bi hteo da rizikuje mainstream appeal.

Indie team, već da. Dead State bi trebalo da bude jako dobar.
 
Poslednja izmena:
Ne znam, meni nisu dali nista dodatno, a naplatili su mi 45$ (tj jesu rezervisali oko 47, ali to je privremeno)...

Ono sto sam ja shvatio je da za stanovnike EU igra kosta 49EUR i da njima moraju toliko da naplate, a da se oni ne bi osecali osteceno, razliku izmedju 50$ i 50eur ce da im nadoknade u dodatnim dl-ovima...

eto sreca sto nismo u eu |)
I ja sam se slično bio istripovao, da nisam dobio ništa dodatno, ali kada odeš na FAQ tamo ti piše da treba da ideš na http://www.gog.com/en/page/my_tw2_info/ da bi odabrao besplatnu igru.
 
naravno da postoji, samo se ne shvata bukvalno, ne znam samo sto sada izmisljaju neki novi termine, kada je pojam nelinearnosti u igrama tu vise od 20 godina i tacno se zna sta predstavlja (malte ne isto to sto je ovaj palamudio na engleskom)

to sad dosle nove herpa-derp generacije sa svojim hispter stavovima da menjaju fundamentalne stvari

npr fino objasnjeno je na http://jihgfed.rpgdx.net/nonlinearity/ , i onda shvatis da je nelinearnost ipak realnost a ne bioware style plot branching

...pa i tu ti kaze da ne treba koristiti nelinearnost jer moze doci do zbunjivanja igraca i uciniti igru dosadnom... nego treba koristiti multi-linearnost...ili kako je on nazvao kontrolisanu nelinearnost. Jako lose objasnjeno... tj. nedovrseno...

Da li si ti to procitao pre nego si okacio? ... To nije zavrsen tekst...


Onaj moj je ipak to mnogo lepse objasnio... kao za retardirane:D.
Izdvojio bih:
If a RPG was non-linear, it would not have a story anymore but just be a collection of random events without connection.
...vecina to ne konta pa je valjda lakse da u najavi igre napisu non-linear... i onda svi znaju da se igra moze zavrsiti na vise nacina., sto za mene i nije toliko bitno.
Poenta je po meni da se u RPG*u od pocetka nude razni putevi, i na kraju igre, cak i ako nema vise krajeva nego samo jedan, neko zavrsava tako sto mora da pije speed potove i bezi, a neko ubija pogledom i seta do kraja... npr. kao moji heroji;)...
sry za off
 
Poslednja izmena:
Prvi put otkad sam u gaming svetu, bas mi je zao sto je ova igra piratizovana,ne zato sto sam je kupio,nego sto su ti momci stvarno zasluzili podrsku!F..k
 
Izgleda da ubersampling s'razlogom nosi svoje ime :)
Sa stranog foruma:
I have only 20-25 FPS with ubersampling enabled and all other setting maxed out on core i7 980x, 12gb ram, geforce gtx 580 @ 1680x1050 Without it it runs perfectly @ 60 fps.
Ali po svemu sudeći opravdava zahtevnosti.

witcher2201105162125536.jpg

witcher2201105162128472.jpg

witcher2201105162125327.jpg

witcher2201105162124107.jpg

Ko ne zna o čemu se radi evo podsećanja:
Ubersampling: high quality rendering mode under which whole scenes are rendered multiple times to provide the best possible textures, object details and anti-aliasing (superior to anti-alias and anisotropy even on the highest settings). Use with caution, only on top-end computers (best possible in terms of both GPU and CPU).
 
Poslednja izmena:
Ništa čudno. Ubersampling je supersampling što znači da se igra renderuje u 2x većoj rezoluciji i downsampleuje za perfektan AA.


Prvi put otkad sam u gaming svetu, bas mi je zao sto je ova igra piratizovana,ne zato sto sam je kupio,nego sto su ti momci stvarno zasluzili podrsku!F..k

Sve igre su razbijene i warezovane pre ili kasnije, jedina razlika je što su neke više a neke manje, a to zavisi od njihove popularnosti.
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno