- Učlanjen(a)
- 26.05.2006
- Poruke
- 6,153
- Poena
- 510
pa ponovo pitam, ako je nesto konzolasko, zasto to mora da bude lose?
A zašto ga zoveš "konzolaško" uopšte? Logika je konzolaško = simplifikacija?
Poslednja izmena:
pa ponovo pitam, ako je nesto konzolasko, zasto to mora da bude lose?
A zašto ga zoveš "konzolaško" uopšte? Logika je konzolaško = simplifikacija?
A zašto ga zoveš "konzolaško" uopšte? Logika je konzolaško = simplifikacija?
Ih kursor zasvetli, da si igrao na Hard video bi kako kursor zasvetli (nikako) nego moras da gledas animaciju udarca i slusas zvizdanje maca da bi znao kada da kliknes. I plus ako te napadnu 2-3 jaca neprijatelja nespremna gines vrlo verovatno.
Lako je okriviti koznzole da je losa igra. Ali zasto upste se ovde spominju konzole kad ni kec Witcher nije izasao za iste, a dvojka je pravljena primarno za PC a za konzole ako im se bude htelo.
I uzgred, kec je bila prva igra u serijalu i bar su se trudili da ubace nesto novo i da odrade igru kako treba, naspram raznih drugih koji su failovali najosnovnije.
pa zar nije simplificirana borba? sta je onda pogresno?
Problem je što ti je izgleda pojednostavljivanje sinonim za nešto konzolaško. Nema svaka ovakva igra Severance/Mount&Blade borbeni sistem.
pa konzole su donele tu zasvetli nesto/cuje se zvuk pritisni dugme mehaniku
Ono što mi najviše odskače je nemogućnos konzumiranja napitaka on the fly. Dakle potrebno je ući u stanje meditacije pa tek onda popiti napitak. Ovo s' jedne strane nije loše pošto će zahtevati istraživanje oblasti u koju se ide i protivnika koji se tu nalaze ali će s druge strane dovoditi do brze pogibije u blic napadima pod uslovom da se igra na nekoj većoj težini. Čisto neko moje mišljenje.
Takodje malo mi bode oči ovo silno prevrtanje kolut-napred, kolut-nazad u borbi. Deluje mi neprirodno.
^ batice ne lupaj molim te :d
Prvo , igra izlazi samo za PC
Ali zasto upste se ovde spominju konzole kad ni kec Witcher nije izasao za iste, a dvojka je pravljena primarno za PC a za konzole ako im se bude htelo
Talking to IGN, CD Projekt RED’s Jan Bartkowicz said: “You can play The Witcher 2 with joypad – it’s implemented. The whole interface is designed with console in mind, in fact”
Will being optimised for use with a console joypad destroy the game’s deep combat system
Kakav je biti combat system u Witcheru 2 ?
Ne mogu da izvalim iz ova 2,3 zadnja videa.
Nece biti opet onako da kliknes, pa onda kad je vatra oko kursora opet klinknes ?
Slažem se. Borba mi se ne sviđa, ali osim toga, igra izgleda savršeno.Nego da se vratimo na temu.
Pogledajte ovaj klip (po mogućstvu u 720p). Samo jedna reč: ATMOSVERA! Ovih 1:25 koliko traje video ima bolju atmosveru nego ceo DA2. Sve je živo i u pokretu. Svaka im čast.
Nego da se vratimo na temu.
Pogledajte ovaj klip (po mogućstvu u 720p). Samo jedna reč: ATMOSVERA! Ovih 1:25 koliko traje video ima bolju atmosveru nego ceo DA2. Sve je živo i u pokretu. Svaka im čast.
[YOUTUBE]u4GaFnVIYds[/YOUTUBE]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari