Šta je novo?

The Elder Scrolls V - Skyrim

Forsworn Briarheart. Да се човек запита шта ће им Довакин поред оваквих убица.
 
Izasao Creation Kit (oko 80 MB) i HiRes Texture Pack od nesto preko 3 giga. :banana:
 
Poslednja izmena:
^
Lepe vesti od tebe!Ajde okaci link od HiRes Texture Pack-a pa da se to isproba!:)
 
Zasad samo na steam-u mogu da nadjem, a tamo ne moze da se skida bez njihove instalacije...bice valjda nekih drugih linkova za DL:)
 
Ne mogu da docekam da vidim kako ce izgledati sa ovim teksturama,ali verujem da ce biti i zahtevno!Sada ce izlaziti oni pravi modovi!
 
Nece ovo jos 2-3 sata, prso download na Steamu, ide od 150 do 200 KB/s.
 
Poslednja izmena:
Ne mogu da docekam da vidim kako ce izgledati sa ovim teksturama,ali verujem da ce biti i zahtevno!Sada ce izlaziti oni pravi modovi!

Koliko vidim po slikama koje ljudi kače ništa spec. ne izgledaju. Iste su ko vanilla samo oštrije. Bolje su strarčeve imho.
 
G@W
E steta onda taman sam se poradovao!Skyrim Hd teksture su jako dobre,ali nema sanse da igram sa njima,po pecinama i livadama ima jos i pristojan fps,ali u gradu zna da dobro secka!Moracu da probam starceve,koje izgledaju veoma dobro!
 
Ocekivao sam vise, vecina stvari nije ni menjana pa dosta slika nisam ni kacio. Jedino sto je plus sto koliko vidim ne utice nesto na performanse.

Sto se tice izmena sa slika koje sam video: knjige, delovi oklopa, neki modeli (bure, polica), krzno na podu, ali generalno minimalno.
 

Prilozi

  • 1.jpg
    1.jpg
    197.4 KB · Pregleda: 104
  • 2a.jpg
    2a.jpg
    229.9 KB · Pregleda: 95
  • 3.jpg
    3.jpg
    224 KB · Pregleda: 115
  • 4.jpg
    4.jpg
    249.6 KB · Pregleda: 110
Poslednja izmena:
I nastavak.
 

Prilozi

  • 5.jpg
    5.jpg
    305.4 KB · Pregleda: 95
  • 6.jpg
    6.jpg
    326.3 KB · Pregleda: 94
  • 7.jpg
    7.jpg
    191.6 KB · Pregleda: 103
  • 8.jpg
    8.jpg
    200 KB · Pregleda: 96
Poslednja izmena:
[YOUTUBE]M2DshotexMU[/YOUTUBE]
 
Koliko vidim po slikama koje ljudi kače ništa spec. ne izgledaju. Iste su ko vanilla samo oštrije. Bolje su strarčeve imho.

Na zapadu nista novo.

Neke izgledaju malo ostrije. Ostale nisu niti mijenjali.

Ne smije se to puno razlikovati od verzije za konzole.
 
^^Odlicno.

@Starac

Still better than Kajmak`s sharpening. :D
 
^^Odlicno.

@Starac

Still better than Kajmak`s sharpening. :D

Ne znam sta je Carmack radio. Rage sam davno uklonio sa hard diska.

U Skyrimu su mnoge texture previse razvucene, UV-mapping, tako da tu samo pomaze totalno novi dizajn i 2048 rezolucija. Pozeljna je 4096k, no to je vec overkill.

O detaljima da ne govorim.

Jednostavno, zbog konzola je grafika masakrirana.
 
Koliko vidim po slikama koje ljudi kače ništa spec. ne izgledaju. Iste su ko vanilla samo oštrije. Bolje su strarčeve imho.

Zavisi kako se gleda. Ako se gleda samo rezolucija testura, tj. broj piksela, onda da. Ali rezolucija tekstura po meni nije najbitnija stvar. :)
 
 
Zavisi kako se gleda. Ako se gleda samo rezolucija testura, tj. broj piksela, onda da. Ali rezolucija tekstura po meni nije najbitnija stvar. :)

U tom slučaju su ti dovoljne i obične vanilla teksture. Osim nešto bolje rezolucije određenih tekstura (teksture kamenja na primer) ostalo nije ni menjano. Nije mi jasno na šta su potrošili 3 giga prostora...

Sve do sada objavljene custom landscape teksture bolje izgledaju od zvaničnog HiRes paketa, što baš i ne govori pohvalno o Bethesdi.
 
Landscape nisam ni video da su uopste i menjali, barem na nekoliko delova mape koje sam testirao. Menjali su stvari koje su bile previse low res na pojedinim modelima da ujednace izgled ceo igre, a i dobar deo otisao na oklope i oruzja jer moderi uglavnom te ne diraju (jer se to realno i ne isplati ti se doradjivati, retko kada se gleda i mnogo bolje je zameniti nesto sto je non stop vidljivo kao trava, kamen, pesak, itd).
 
Poslednja izmena:
[YOUTUBE]M2DshotexMU[/YOUTUBE]

Pretpostavljam da je korišćen mod Skyrim Wars (ili kako se već zove). A mač koji pobednik bitke nosi sa sobom je u stvari War-ov mač (iz Darksidersa). Imate mod koji dodaje craftable ceo oklop i oružje koje War nosi u Darksidersu, pa ko voli nek izvoli na Skyrim Nexus i nek potraži mod. Jako dobro odrađen mod. Mada najjači weapon mod koji sam video je Frostmourne mod koji dodaje dve verzije Arthasovog mača. Jako detaljno odrađeno, vidi se očigledan trud autora.

Od nekih modova koje sam skoro otkrio je Realistic ragdoll mod kao i Open Cities (mada ja sa tim ne mogu da igram i ovako sam u škripcu sa performansama). Jedini zvanički mod za sada (pored Hires tekstura) je Portal 2 mod koji su radili zajedno BethSoft i Valve i koji kao kompanjona dodaje Space Core.

Tek će sada da bukne mod zajednica iako se čini da Creation Kit i nije svemoćan kako se pričalo da će biti.

Landscape nisam ni video da su uopste i menjali, barem na nekoliko delova mape koje sam testirao. Menjali su stvari koje su bile previse low res na pojedinim modelima da ujednace izgled ceo igre, a i dobar deo otisao na oklope i oruzja jer moderi uglavnom te ne diraju (jer se to realno i ne isplati ti se doradjivati, retko kada se gleda i mnogo bolje je zameniti nesto sto je non stop vidljivo kao trava, kamen, pesak, itd).

Ja sam video da su teksture kamenja oštrije (ne stena). A što se tiče weapon i armor modova toga ima dosta ali je uglavnom u pitanju dodatna, custom oprema. Retko ko se odlučuje da podiže rezoluciju tekstura vanilla opreme mada ima i takvih modova. Sve u svemu, Bethesda je pomalo lenja, moderi ih šiju i uzduž i popreko. Ne sumnjam da će sada kako je CK dostupan nego da ispravi sve gluposti i od Skyrima napravi jako dobru igru (možda i legendarnu). Ja ne razumem ljude koji igre kao što je Elder Scrolls i GTA serijal igraju na konzoli. Ok, isto je vanilla iskustvo ali posle par godina razlika je ogromna u korist PC verzije i svakako da opravdava ulaganje. Ja sam Skryim igruckao ali se nisam bacio na prelaženje istog. Čekam overhaul da igram kao čovek negde krajem ove godine ili možda i pre. Tako sam uradio i sa Gothic 3, u početku probao igru i zgadio se kakav je raspad. Kada sam ponovo uzeo da igram zakrpljenu community zakrpama oduševio sam se. Vredi se strpiti kada je ovaj tip igara u pitanju.
 
Definitivno se primeti razlika između vanilla igre i ovog high-res texture moda.
Nisam zagledao kamenčiće, već sam prosto igrao malo i sve izgleda nekako bolje.

Ograđujem se da nisam probao nikakve druge texture modove, verujem da ih ima i mnogo boljih :)
 
Neko je odradio analizu sta je sve od tekstura menjano, kao sto se sa slika moglo i zakljucti landscape teksture skoro da nisu ni dirane.

http://forums.bethsoft.com/topic/1343691-info-detailed-analysis-of-highres-pack-click-to-learn/

Actors

Most creatures have doubled textures.

Architecture

Nearly 75% (666 of the original 898 files) of these textures were doubled. Files left out were the smaller detail textures like windows, flora, ect.

Armor

80% of the files are doubled with mainly the amulets and rings not being improved except for the two “generic” files: “genericamulets” and “genericrings”.

Blood

Half are doubled, half not. They still use DXT3 which causes the “checkerboard” compression artifacts…I question if DXT3 is proper.

Clothes

87% is doubled. Nearly everything.

Clutter

Here’s the important one IMO. Clutter had ugly textures originally. Sadly only about 40% are doubled. Rest are untouched.

Many, many “common” textures are missing. So sad…only the “big” ones like crates, furniture, rugs are doubled. So mods like Skyrim HD are still VERY needed for a lot of the “minor” stuff.

There’s too much too list regarding what is skipped. Just look for yourself if you wish. Or use software to compile a list.

Dungeons

About half doubled. Dwemer Ruins and Mines are entirely missing. In general, which is typical of Architecture textures in this pack, the Dungeons textures that were 1024x1024 originally aren’t increased, only their normal maps were.

Effects

Only a small portion are doubled. The vast majority aren’t touched by the HighRes pack.

Furniture

Only the poor bedpillow01 and noble\noblefurnbed01 textures (4 files) aren’t doubled.

Interface

Skills backgrounds are doubled, as expected, but minor stuff like Constellation Lines aren’t.

Interface\books (all the .png files) aren’t included.

The logo emblem and lockpicking textures are doubled (which is all the “objects” folder contents).

Landscape

Only exactly 20% are included (38 of 190). You know all those 512x512 landscape textures? Yes, they still are 512x512, grrr!! There is only 1 texture out of 15 improved for the landscape\grass folder. So sad.

The two mountainslab textures ARE NOT IMPROVED. These are the gray slabs people talk about.

And no Roads diffuse maps are increased, only three normal maps are increased.

For the trees, about 2/3 are improved. But some branches and other textures aren’t improved. (Vurt’s Mod still essential!)

LOD (level of detail files)

Not included at all. The game will still use the original 128x128 or 256x256 textures for the distant lower-detail meshes. Probably not included since it would have required redoing all these manually (maybe).

Plants

Only 30% or so, mostly shrubs, and flora stuff. The textures for food and alchemical items were mostly untouched.

Sky

Only the clouds and nebula/galaxy textures were improved. The Moons, Aurora, Sun wasn’t.

Terrain

The distant trees textures were doubled. The normal maps for the Tamriel distant objects like rocks and buildings was doubled, but not the diffuse texture. Would have been nice to have truly doubled distant object textures…

Water

Untouched. Non of the three water effect textures were touched.

Weapons

91% of files improved. Interestingly, here Bethesda occasionally quadruples the size, not just doubles. Some weapons go from 512x512 to 2048x2048, while some (most) go from 512x512 to 1024x1024. This makes me ask…give us the 2048x2048 for EVERYTHING??? PLEASE!?

Conclusion

Thanks to Bethesda for releasing any HighRes pack at all! I’m very grateful! That being said, overall, many textures are still a bit lacking definition, especially the architecture. Moreover, a lot of the simple objects like all the clutter and common stuff isn’t touched. So now we have higher res walls and floors with objects on them that are still low-res. Oh well, wouldn’t want to put us modders out of work…
 
Poslednja izmena:
Slažem se sa G@W. Igra tek sa dobija na kvalitetu. Modovi će od Skyrim-a napraviti čudo. Evo zanimljivog videa na tu temu.

[YOUTUBE]cEKi2TPanGY&feature[/YOUTUBE]
 
Evo nekog spiska sta su za nedelju dana zezanja ovi iz Beth sklempali,
Seasonal foliage. (tako se nadam ovome)
Spears.
• Kill cams for magic and ranged combat.
Stealth enhancements such as water arrows. (Thief serijal ;))
• Paralysis runes.
New follower commands for combat style and training.
• Building your own home..
• Goblins.
• Waygate fast travel.
• Mounted combat.
• Dragon mounts.
• Kinect-enabled shouts.
• Enhanced underwater visuals.
• Ice and fire arrows.
• A Werebear.
Lycanthropy skill tree.
Becoming a flying vampire, with minions..
• An enormous mud crab.
• "Fat giants."
http://kotaku.com/5883580/kinect+en...periments-ever-see-the-light-of-day/gallery/1

Bolji klip (gore postovan nema zvuk)
[YOUTUBE]AYOFLqItuW4[/YOUTUBE]
 
Au, pa ovo bi bilo sjajno kada bi ovo sve stiglo u paketu, samo onaj overlord mod sa vampirom ili dark messiah manipulisanje objektima bi predstavljalo odlicne modifikacije u nacinu igre, a da ne zaboravimo i thief sunjanje. A i sve ostalo deluje dobro, pogotovo rigid drvece, sezonska promena vremena, doteraniji shaderi vode. Nadam se da ce ovo skorije da razmisle da izbace, posto stvarno deluje kao odlican dlc.
 
Nazad
Vrh Dno