Šta je novo?

The DirectX 12 Performance Preview: AMD, NVIDIA, & Star Swarm

Takodje je poenta da je Pascal DX12 koliko to i Maxwell, tj. prakticno i nije DX12 karta. Sta i kako DX12 u odnosu na DX11 - nije poenta. nVidia opet laze.

Nemoj tako, cekaj da se pojavi jos nVidia "DX12 naslova" kao sto je ovaj :d

QMkDVZy.png
 
Poenta je da 480 bolje radi u dx12 od 1060.
1060 bolja u DX11, i zasto bi neko sa njom igrao u dx 12? kada je 15- 20% bolji fps u dx 11.
Zato je i prikazano u %, da je u fps videlo bi se upravo to.
Lep trik...;)
Poenta je i ta da u ovakvim grafikonima nisu izražene ni oc sposobnosti i jedne i druge karte.

A zna se da je iz jedne karte izvučen maksimum, uz veću potrošnju, i da se može jedva izvući još nekih 6-7%, a da druga ima gotovo duplo bolji oc potencijal od nje. :)
 
Poenta je i ta da u ovakvim grafikonima nisu izražene ni oc sposobnosti i jedne i druge karte.

A zna se da je iz jedne karte izvučen maksimum, uz veću potrošnju, i da se može jedva izvući još nekih 6-7%, a da druga ima gotovo duplo bolji oc potencijal od nje. :)

Ovo je istina, maksimalno overklokovana GTX1060 6GB se još više odvaja od maksimalno overklokovane RX480 u DX11 naslovima, u DX12 smanjuje prednost RX480.

Onome kome je bitan OC treba i to da uzme u obzir.
 
Poslednja izmena:
Izgleda da ce DX12 biti brzi od DX11 kada prestanu praviti DX11 igre...
 
Nigde na RotTR testovima nisam video koja je verzija igre (patch-a) korišćena za DX12 test
http://www.overclock3d.net/reviews/...e_tomb_raider_directx_12_performance_update/2

Meni se čini da se DX12 prihvata bar podjednako brzo, ako ne i brže nego što je bio slučaj sa DX11 u vreme vladavine DX9 (koji se i dalje koristi među indie timovima). Posebno ako se ima u vidu složenost API-ja i činjenica da je 75% korisnika i dalje na OS-u koji ga ne podržava (malo je bolja situacija sa gejmerima doduše). A koliko vidim, i pored svega toga skoro svi veliki timovi/studiji su počeli sa implementacijom. Sigurno ne bez razloga, iako se nekima čini da od DX12 nema nikakve koristi.

A ako neko misli da developeri ne treba da misle o arhitekturi za koju prave proizvod, onda neka se vrati na single-core procesor. Ili neka se vozi traktorom po autoputu, pošto je otprilike ista stvar u pitanju :d
 
DICE inzenjeri su jos od BF4 sa Mantleom napravili sjajnu optimizaciju za AMD, doduse i SWBF je bolje radio na AMD hardweru

 
Pure Hair je evolucija TressFX-a nije Nvidia tehnologija tipa Hairworks ali je isti fazon naravno. Inače stvarno svaka čast za optimizaciju tog Pure Hair-a, po meni bolji po performansama od Hairworks-a....
 
Sa HBAO+ i Pure Hair on bi imao isto kao u testu.
Ipak su to Nvidia efekti.

Pa jedino i7, z170 i ddr4 kojim su i oni testirali i da se bocne rx 480 pa u DX12, šta misliš jer bi nilo isto ili par frejma gore?
 
Pa jedino i7, z170 i ddr4 kojim su i oni testirali i da se bocne rx 480 pa u DX12, šta misliš jer bi nilo isto ili par frejma gore?

Namesti ista podesavanja HBAO+ i Pure Hair on pa probaj, videces kako HBAO+ jede fps.
 
DICE inzenjeri su jos od BF4 sa Mantleom napravili sjajnu optimizaciju za AMD, doduse i SWBF je bolje radio na AMD hardweru



Neko je bas govorio da ceka ovaj test :p

Vidi se da je Rx 480 brza karta od GTX 1060, sad je steta sto ce joj cjena jos vise skocit.
 
I vidi se da rotr namerno ne koristi as.
 
u najboljoj igri ove godine amd ima prednost, ovo je cak i za mene pobeda u mid segmentu, tako da zeleni gubiteeee....
 
Mogu zamisliti prednost 390X u odnosu na GTX 980. Posto je maxwel jos gori u DX12 ili recemo R9 390 vs GTX 970.
Da ne govorim starije karte R9 290/X vs GTX 780/Ti
 
Dobro sve to stoji ali na dh11 bolje radi 1060 gt pa u suštini su izjednače manje više sa dh 11

Sent from my GSmart Akta A4 using Tapatalk
 
Sa aktuelnom generacijom karti DX12 je totalno nebitan. Nvidia ignorise novi API jer je savrseno barata starim, dok AMD tu i dalje kuburi i potreban mu je DX12 da bi dostigao performanse konkurenta. Kladim se da narednih 5 godina neće biti igre koja će zahtevati novi API. Nvidia je očigledno svesna toga, dok se AMD malo zaleteo. DX12 će biti sve pedantnije implementiran i izvesno je da će se Radeoni približiti i prestići DžiFors u pojedinim naslovima, ali tada će većina gledati da pređe na novu generaciju sa kojom će obe strane imati pravu podršku za novi DX, Vulkan,...
 
Forza je Microsoftova igra, naravno da zahteva DirectX 12. To je jedan od nacina da se pogura prelazak na Windows 10, sto je jedino bitno za Microsoft.
 
Pa da zato sam se i osvrnuo na ovu recenicu 5godina, nece to toliko dugo biti na sve nacine progurace se DX12, zna se ko tu kolo vodi. Bilo je opiranja kad je izasao DX11, ali vremenom je prihvacen, vidimo da vec izlaze sve vise DX12 igre, tako da ocekujem vec tokom naredne godine da bude zastupljen u svim vecim naslovima.
 
U Battlefield-u mene više interesuju poređenja kartica ranga GTX1060 3GB i RX470 i slabijih u kombinaciji sa i3 i i5 procesorima umesto ove Core i7 5960X aždaje.
 
Meni se cini da je BF1 vec sada dobro optimizovana, mada ne sumnjam bice tu jos poboljsanja kroz razne pacheve, driveri itd.
 
Pa da zato sam se i osvrnuo na ovu recenicu 5godina, nece to toliko dugo biti na sve nacine progurace se DX12, zna se ko tu kolo vodi. Bilo je opiranja kad je izasao DX11, ali vremenom je prihvacen, vidimo da vec izlaze sve vise DX12 igre, tako da ocekujem vec tokom naredne godine da bude zastupljen u svim vecim naslovima.

Poenta je da ce narednih par godina sve igre podrzavati DX11, osim onih koje forsira Microsisica na svojoj pijaci.
 
Vrh Dno