Šta je novo?

The DirectX 12 Performance Preview: AMD, NVIDIA, & Star Swarm

R9 270x kupljena u Decembru 2014 placena 160e sad je skuplja,( ako se uopste moze naci)
Sta ima da kosta 160e a da je bolja od 270x?, da vas ne drzim u neizvesnosti...ne postoji.
I niko me nece ubediti da sam pogresio...:D

Ma pogresio si, nista to ne valja :D Ja evo vec planiram da mozda dodam jos jednu, al' rek'o ajd da secekam da vidim koliko ce odrati za nove kartice kad izadju.


Ako gledamo u 2016. godinu, stize gomila DX12 igara.

Zasto uvek najveci trolovi i flejmeri kukaju na trolovanje i flejmovanje? :)

Zato ljudi, spremajte se za novo sisanje. Vec osecam full dx12 support za +20% para za iste perf, i mozda koj procenat vise u dx12 :D

To je plan svih ovih (americkih) kompanija danas, nV namerno nije ubacila full async shadere, AMD je radio rebrand jer je bilo rano za dodavanje ostatka dx12. Da su dodali to u trenutnim maxwell 2 i ovim 3xx cipovima, ne bi mogli da podignu cene na sledeci nivo jer u trenutku izlaska ne bi nudile nista novo sto moze da se iskoristi. Pretpostavljam da je AMD ubacio async shadere samo zbog konzola i nisu imali para/ljudstva da razvijaju zaseban cip za PC.
 


Meni se ovo sviđa i sigurno ću igrati jer gutam sve što je Warhammer 40k, ali pogrešili su u osnovnoj premisi. Bolje rečeno, ne valja im lore :) Predstavili su Inquisitor-a kao "Crusader"-a, što je falinka, jer Inkvizitori u Warhammer 40k svetu ne idu u Crusade. To čine samo čapteri Svemirskih Marinaca.

Drugo, neće inkvizitori da ispituju nepoznato, to jest da istražuju nepoznati svemirski brod. To čine druge oružane sile Imperije, a Inkvizicija se aktivira po potrebi. Inkvizicija je podeljena u tri segmenta - Ordo Malleus, Ordo Hereticus i Ordo Xenos. Malleus se bave samo i isključivo demonima, Hereticus se bave masovnom pojavom jeresi u populaciji, a Xenos se bave istragom vanzemunaca. Nijednom od njih nije u opisu radnog mesta istraživanje nepoznatih brodova i borba čas sa svemirskim marincima haosa, čas sa kultistima, čas sa demonima. Ovo što je prikazano je ooootprilike nešto čime bi se Ordo Malleus bavio, ali ne u ovakvoj formi.

U realnom 40k scenariju ( realnom :D ) u ovakvoj situaciji Inkvizitor ide sa odredom svemirskih marinaca koji čiste kultiste, neprijateljske svemirske marince i slično, a Inkvizitor se aktivira kada se suoče sa nekim demonima i sličnim stvorenjima vorpa. Inkvizitori nisu nadljudi u istom smislu kao svemirski marinci pa da vitlaju mačevima od 300 kila. Nose power armore prilagođene njima samima i uglavnom su psykeri, da mogu da se suprotstave demonima. Izloženi bez podrške masovnim kultistima, a pogotovo svemirskim marincima haosa i njihovim oficirima, veoma su ranjivi. Čak i sami Inkvizitori skoro nikada ne rade sami, već imaju svoje timove u kojima su telohranitelji, mlađi inkvizitori koji se uče i tako dalje.

From the 40k fan(atic) :)


edit: aha, evo kasnije kaže da će biti zvezdani sistem kao open world kampanja gde ćeš imati inkvizitorijalni brod i followere sa kojima se istražuje kao open world. To je to, što se strukture inkvizitora tiče. Samo, inkvizicija nisu udruženje istraživača nepoznatog, niti troše vreme na tuču sa svakim neprijateljem Imperije...ah, WH40K fanaticima se ne može ugoditi!
 
Poslednja izmena:
^^
Jel ne treba preorder da bi podrzavao?
 
[YOUTUBE]_AH6pU36RUg[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]E_Cops6ta7I[/YOUTUBE]
 
Zaista prelepo izgleda. Kakav li ce tek neki novi Crysis izgledati sa DX12? :)
 
UE4 zna biti impresivan ali ovaj benchmark izgleda kao nesto radjeno u Cryengine 3.7 sto samo po sebi nije lose ali ne vidim kako je to next gen (za nas pisijevce barem).
 
Toliko o nekoj ozbiljnoj dx12 dominaciji, ko zna šta su oni iz Stardocka prčkali po onom njihovom bench-u :)
 
Misliš onaj deo gde su se uzdali u to što je nVidia rekla, pa je ispalo da je laž?
Ovo je verovatno i sigurno prilagođeno da ne koristi stvari koje njihov hardver nije u stanju da radi.
 
Logično, nvidia je odrešila kesu i potplatila m$, kompaniju kojoj će ovaj vlastiti naslov poslužiti kao prezentacija svog vlastitog API-a, a zatim su potplatili i Epic da u svoj engine, inače jedan od najrasprostranjeniji engine-a, Unreal Engine, implementira DX12 baš onako kako odgovara zelenima, ali eto nešto zeza u tom svetskom poznatom stardokovom Nitrous engine-u :d
 
Poslednja izmena:
Logično, nvidia je odrešila kesu i potplatila m$, kompaniju kojoj će ovaj vlastiti naslov poslužiti kao prezentacija svog vlastitog API-a, a zatim su potplatili i Epic da u svoj engine, inače jedan od najrasprostranjeniji engine-a, Unreal Engine, implementira DX12 baš onako kako odgovara zelenima, ali eto nešto zeza u tom svetskom poznatom stardokovom Nitrous engine-u :d

For those unaware, Unreal Engine 4 which powers Fable Legends ONLY SUPPORTS ASYNC COMPUTE FOR XBONE. Not on PC.
USE_ASYNC_COMPUTE_CONTEXT is defined to 0 on PC, since it's not supported in D3D11.1.
First line:
The Rendering Hardware Interface (RHI) now supports asynchronous compute (AsyncCompute) for Xbox One
Summary:
We integrated it and indend to make use of it as a tool to optimize the XboxOne rendering. As more more APIs expose the hardware feature we would like make the system more cross platform.

https://www.reddit.com/r/pcgaming/comments/3m70ow/fable_legends_early_preview_directx_12_benchmark/

:-devil-:
 
ffffffff.png
Nista sporno, ce predjemo na "crvene". ;)
Pa, gledaj, pricano je sto puta, kada se ubaci overklok u celu ovu pricu, onda se menja situacija.
Konkretno,:rtfm:
gtx 980 skalira u igrama, tj. ima dobitak na cistim performansama, negde oko 25-30%, sve u zavisnosti od boost kloka default gtx 980 ( koji je 1.150 - 1.270 ghz), i nekog maximalnog overkloka koji moze da postigne.
Tako da, i tamo gde ima prednost neka AMD kartica, tu prednost izgubi kod overkloka.
I, da se ne zaboravi, :shock:
gtx 980 je negde oko 500E, a Furisa je negde oko 700E, a u full HD gamingu, je 980 priblizno jednaka, cak je i jaca od Furise. :guitar:
 
Do sada su svi dx11 UE4 bench testovi bili debelo na strani nV, to se ocigledno nije preslikalo i na dx12.
Elem
"Epic developed Unreal Engine 4 on NVIDIA hardware, and it looks and runs best on GeForce."

Tim Sweeney, founder, CEO and technical director of Epic Games.
 
Ovo je vec sada pokazatelj da ce u onim AMD naslovima voda teci na njihov mlin, kad ovde pokazuju dosta dobre rezultate ocigledno je kako ce se stvari kretati kad su DX12 naslovi u pitanju.
 
Obzirom da ce Unreal Engine 4 podrzavati Vulkan API, videcemo kakve ce performanse imati. Rasprostranjenost DX12 direktno zavisi od W10, dok ce Vulkan raditi od XP-a pa do W10.
Za razliku od OpenGL-a, ako neko zeli da napise da neka kartica podrzava Vulkan API (mislim na Nvidia, AMD, Intel) morace prvo da prodje test, pa ako je test bez gresaka, ima pravo da nalepi Vulkan sticker na svoje proizvode. To bi eliminisalo probleme koje su developeri imali sa raznim OpenGL implementacijama.
 
Valve je pozvao developere da ne implementiraju DX12 u njihove igre. Videcemo koliko ce to imati efekta. Gotovo sam siguran da Dota 2 i buduce Valve igre nece imati DX12 backend.

Za sada imamo tri aktuelna graficka API-ija koje guraju tri strane od kojih je jedan nezavrsen (Vulkan). Microsoft gura DX12 (ekosistem cine: Windows 10, Windows Phone 10 i Xbox One). Apple gura Metal (iOS/OSX). Valve, Google, Samsung i Intel guraju Vulkan a ekosistem cine: Android, Linux (SteamOS i Tizen), Windows 7/8/10. Videcemo ciji je tata najjaci. Primeticete da je Apple odbio da implementira Vulkan na iOS/OSX platformu.
 
Pomalo mi je cudna odluka Applea da ne implementira Vulkan vec da se fokusiraju na Metal. To znaci da sami mora da pisu Metal drivere za NVidie i AMD karte za svoje desktope, odnosno NV/AMD/Intel za laptopove.
 
Mozda nece biti AMD/nVidia/Intel proizvoda u buducim Apple masinama.
 
Slika je nesto drugacija kada se ubaci nereferentni GTX 980-Ti:

fable4k-fps.gif


The GeForce cards perform well generally, in spite of this game's apparent use of asynchronous compute shaders.
 
Tu nereferentni 980 Ti probija 40 frejmova lagano. Isti slucaj je i sa nereferentnim GTX980, doci ce okruglo na 30 frejmova.
 
Tu nereferentni 980 Ti probija 40 frejmova lagano. Isti slucaj je i sa nereferentnim GTX980, doci ce okruglo na 30 frejmova.
Test i pokazuje nereferentni 980ti (asus strix). Zato su prikazani rezultati sa TechReport-a za 980ti bolji nego na ostalim sajtovima.
Inace, svi sajtovi se slazu da su Radeoni mnogo blizi u frame time nego fps rezultatima.
uploadfromtaptalk1443216599957.gif
 
Uff, sta si bas tacno mislio pod taj "frametime",:trust:
ako bi mogo da objasnis. :eyebrows:
 
Test i pokazuje nereferentni 980ti (asus strix). Zato su prikazani rezultati sa TechReport-a za 980ti bolji nego na ostalim sajtovima.
Inace, svi sajtovi se slazu da su Radeoni mnogo blizi u frame time nego fps rezultatima.
Pogledajte prilog 180148

Pogresno sam razumeo ovo sto je prokomentarisao DAS.
Mislio sam da su korisceni referentni modeli jer se oni uvek postavljaju kao referenca za rezultate.
Pa na tom grafikonu najmanji odziv ima GTX 980 Ti. Znaci da je po tome najbolja karta za DX12 za taj test.
 
Ahh, pa, malo je to komplikovana prica u vezi to famoznog Frame time merenja,
tj. treba malo prouciti, sta znace sve te cifre.
U principu, znaci da je najbolja ta 980Ti sto se tice merenja frame time u svim aspektima,
e, sad koliko ce se to videti u praksi, ostaje otvoreno pitanje.
Evo, jedan dobar tekst o tom merenju, http://www.vortez.net/articles_pages/frame_time_analysis,1.html.
Inace, kada se zakljuca na V-Sync i 60fps, dobija se najbolji i najidealniji Frame Time, od nekih konstantnih 16.666.. ms, tokom merenja od 60 sekundi, koji je ujednacen, nema spajkova i iskakanja frejmova i grupisanja frejmova sa losim frame time-om....
I to se onda vidi i u fluidnom gamingu, sa savrsenom grafikom i slikom, bez artifakta svih vrsta.
Inace, ima i merenja Frame Time i za procesore, :eyebrows:, sto je jos jedna zanimljiva stvar u vezi testova proceva( osim sirove snage)...
 
Poslednja izmena:
Ma, idi begaj. :D
Pa, vidi se da ima resenje,
postavis na 1280X720 rezoluciju, i imas dobitnu kombinaciju,
I7 bidne jaci od I3, i uzivas u carima Fable Legends. :sceptic: :vomit:
 
Vrh Dno