Šta je novo?

The Best looking "nexgen" FPS

@Goran.a:
My bad...malo sam dizzy danas, pa sam procitao u tvom postu rec "znate" kao "znamo"...pa je moj odgovor bio pogresan...
Enivej, opet kazem- manite se gameplaya...imamo pricu o tome u svakoj temi vezanoj za odredjenu igru...
KZ2 mi definitivno izgleda najbolje od konzolnih next-genova, ali uz par opaski.Njegov najblizi konkurent tamo je GeoW.
Malo price o dizajnu ovih igara.
GeoW- sve je lepo, filmski kadrovi, shake-cam koji su nazvali "CNN-kamera" i tako to...ali mi se sam dizajn likova ne svidja uopste.Isli su na fazon da ih naprave toliko badass da sad izgledaju kao karikirane akcione figurice.Ne kao LJUDI.Za ostalo nisam siguran kako je, videcemo...
KZ2- uz sve pohvale koje su na mestu, meni malo smeta to sto se igra radi na nekoj planeti u nekoj buducnosti (ako gresim ispravite me), a likovi nose upadljivo aktuelno oruzje i opremu.Pa na shotovima i filmicima dominira modifikovana M4 puska...i to u VLTOR izvedbi...uz par izmena naravno, al to je to...A likovi (oni neprijatelji, sta li su) nose USA slemove i maske za disanje koje nose padobranci (opet uz par sitnih izmena)...uz dodatak da im "oci" svetle...ne znam...dizajn mi je tu isuvise "na proverenu kartu" iako je teski SF.
To su mi samo neki prvi utisci, nisam sto posto ubedjen, treba naravno sacekati i videti.
 
Veliki broj ljudi razmišlja u prošlim vremenima. To za fps što priča G!!! važi za old-school fps igre. Ukoliko se igra postavi na takav način da postoji gomila dešavanja, masovni okršaji, prštanje na sve strane, veliki otvoreni prostori sa gomilom mogućnosti, grafika uopšte ne mora biti toliko bitan faktor. To je bitno ako staviš gomilu difolt hodnika pa pičiš kroz njih. Međutim, nimalo ne mora biti remetilački faktor ukoliko se igra napravi onako kako sam opisao. Ja ću uvek pre da igram Chrome nego Bioshock, iako ima 5 puta goru grafiku, jer je meni lično imerzivnija igra, sa velikim otvorenim prostorima, fenomenalnim napucavanjem i slično. Nije bitno što je grafika socijalna, modeli low-poly, pa čak i što je animacija karaktera mogla biti bolja. Ili Fear, ili Far Cry, koji takođe imaju fantastične borbe i mnoštvo mogućnosti. Opet, Doom 3 koga svi toliko kritikuju je upravo imao visok stepen imerzivnosti za ljubitelje zvuka, zvučnih efekata i horor dešavanja, a ne zbog grafike. A Stalker je krš, jer je krš :p


Ih covece, pa chrome je old school fps :) , i ja sam uzivao u njemu, mada daleko od toga da mogu iznova da ga igram... danas je fps-u grafika (tj engine) SVE, tj skoro sve, 80-90%.
Ja sam kritikovao danashnji fps samo u zavijenoj formi... a i necemo da se lazemo ti si jedan od milion kojem je chrome imerzivniji od brda savremeniji igara sa FP izvodjenjem, nema tu nista lose samo kazem, izuzetak ne cini pravilo. totalno mi je tupavo da u bilo kom FPSu danashnjice ne postoji inventar, ali to sam samo ja... D3 ja bio imerzivan samo za one koji su do juche igrali D2


vudu se pa nekom svom obichaju izgubio i ne vidi shumu od drveca :p, jer ovde prichamo o grafici u FP(S)ovima, a ne o mmo navlakushama ili rpg-wannabe naslovima, gde dotichna treba da bude irelevantna po gejmplej
 
Ih covece, pa chrome je old school fps :) , i ja sam uzivao u njemu, mada daleko od toga da mogu iznova da ga igram... danas je fps-u grafika (tj engine) SVE, tj skoro sve, 80-90%.
Ja sam kritikovao danashnji fps samo u zavijenoj formi... a i necemo da se lazemo ti si jedan od milion kojem je chrome imerzivniji od brda savremeniji igara sa FP izvodjenjem, nema tu nista lose samo kazem, izuzetak ne cini pravilo. totalno mi je tupavo da u bilo kom FPSu danashnjice ne postoji inventar, ali to sam samo ja... D3 ja bio imerzivan samo za one koji su do juche igrali D2

Ne bih se baš složio da je Chrome old school fps, suviše je "otvoren" za tako nešto, i nisam mislio da bih sada mogao ponovo da ga igram, već da bih igru tog tipa (npr. Chrome 2 :d ) mogao uvek da igram, jer mi je zanimljiva. Kada sam govorio o old school fpsovima, mislio sam više na one nekadašnje igre, čiji je D3 najbolji reprezent, gde se ide kroz masu zatvorenih linearnih hodnika i nivoa. Opet, D3 je mene uvukao samo tako, zbog specifičnih fora i fazona, zvukova, jeze, napetosti, što npr. Bioshock-u nije uspelo, jer je meni lično totalno neubedljiv. Tako da, ponavljam, sve je to individualno, i teško se možemo složiti svi oko bitnijih, a kamoli oko suptilnih stvari :)
 
aham, tebi je oldskul zatvoreni prostori a otvoreni prostori su next gen :) ma ko ce ga znati vise... vazno je da ima sta da se upuca :p bioshock je superishka jer je pogodio jedinstvenu atmosferu, okruzenje i prichicu... pravi biser medju generichkim ostatkom fps zanra
 
i nisam mislio da bih sada mogao ponovo da ga igram, već da bih igru tog tipa (npr. Chrome 2 :d )

E ovo je kljucno-sad si priznao! :) A igrao bi znaci neki Chrome 2 u Crisis engine-u :D


se igra postavi na takav način da postoji gomila dešavanja, masovni okršaji, prštanje na sve strane, veliki otvoreni prostori sa gomilom mogućnosti, grafika uopšte ne mora biti toliko bitan faktor.

E ovde se slazemo upotpunosti.Samo znas koji je problem-takve igre ne postoje,ili barem nisu FPS.Lepo kaze naziv ovog zanra-First Person Shooter,znaci pucnjava iz prvog lica i to je ono sto je glavno u ovim igrama,i bas to treba da izgleda i da se dozivi sto bolje.A kako ce ako nece savrsenijom tehnickom izvedbom.To je neko moje misljenje.
 
E ovo je kljucno-sad si priznao! :) A igrao bi znaci neki Chrome 2 u Crisis engine-u :D
Pa bih. Što ne znači da ću igrati Bioshock u UE3 engine-u ili Brothers In Arms ili Operation Matriarchy u UE3 ili Q4 engine-u :)

E ovde se slazemo upotpunosti.Samo znas koji je problem-takve igre ne postoje,ili barem nisu FPS.Lepo kaze naziv ovog zanra-First Person Shooter,znaci pucnjava iz prvog lica i to je ono sto je glavno u ovim igrama,i bas to treba da izgleda i da se dozivi sto bolje.A kako ce ako nece savrsenijom tehnickom izvedbom.To je neko moje misljenje.
Hm, pitanje je...postoje takve igre, samo nisu stalno takve. KZ2, CoD2 donekle, Far Cry, Chrome, Boiling Point, Far Cry 2 (i postojeće i dobre dolazeće)...Opet, svi mi imamo neku želju, viziju ili nešto slično, kada krenemo da igramo, na šta bismo želeli da ta igra ispadne. Ovo naročito dolazi do izražaja kada se nakon nekog vremena pređe puno stvari, pa se više ni ne želi igrati neki žanr, dok ne dođu igre koje će ispuniti tu viziju igraču ili makar neki njen deo, a sve što dođe u međuvremenu kao iteracija starog se posmatra sa podozrenjem.

Priznajem, tako je u mom slučaju sada sa Bioshockom. Odigrao sam tone fpsova. Hoću planetarnu invaziju, masovne okršaje, velike bitke, puno svega :) Dođe igra koja donese neko napucavanje sa ludacima gde se ne može umreti, tuče po 3 minuta sa big dedijima i one sestrice sa bezveznom zavisnošću između LS i BD, bacanje magija nalik na ono u Oblivionu, 6-7 vrsti neprijatelja, očajno napucavanje, motku koja je korisnija od oružja, gomilu linearnih, mračnih, ali ne i zastrašujućih hodnika, atmosferu totalno čudnu...i batalim je :) ***, jednostavno to više nije za mene, ne treba mi još jedna takva igra. Opet, potpuno kapiram da je nekome upravo ovo najbolja stvar, nešto što je dugo čekao, fps o kakvom je oduvek maštao. I to je OK.
 
Poslednja izmena:
Next gen igre na konzolama (i uopšte) ne idu previše na to da teksture budu velike rezolucije. Poenta je u shaderima. Bioshock izgleda extra imerzivno iako su teksture prosečne, skroz. :)
Ni Killzoneu ne smeta što su teksture low-res, stvarno ne smeta... Ali ipak, Crysis je sasvim druga klasa. Neuporedivo sa bilo čime drugim kad je grafika u pitanju.
 
@Filipenko:u pravu si kada kazes da svi mi imamo neku zelju,viziju tj. sta ocekujemo od igre.Ti volis te masovne okrsaje sa puno likova,ja naprotiv volim 'usamljenu' atmosferu,istrazivanje napustenih vojnih baza i lokacija(FALLOUT :d:d:d).Vise volim kada igra prati grupu ljudi od kojih svaki ima svoj karakter i neke specijalnosti(Baldur's Gate :d:d:d),nego masovne okrsaje.Mada to ne znaci da uopste ne volim masovne bitke ili da ne igram takve igre.

Nego da se vratim na temu:hteo bih da naglasim sledecu stvar-ne treba direktno porediti grafike u igrama kao sto su npr Lost Planet ili Gears of War(***-a nisam kriv sto su obe konzolne :)) sa grafikom u igrama kao sto su Crisis ili HL2.Naime neko moze da kaze da je kvalitet grafike u ova dva konzolna naslova bolji(i mozda i bude u pravu),ali to su jako slabo interaktivne igre,sa puno skriptovanih delova,orakticno nastavak digitalizovanih igara iz 90 i neke godine sa vise interativnosti.S druge strane u Crisis-u ce sve biti '*****ble' i 'physicalized' kako je rekao onaj lik u jednom od trailera a to itekako spada u tehnicke domene i doprinosi atmosferi.
 
Poslednja izmena:
Najgore je što uopšte nemamo kriterijum šta je to best looking igra.

Filozofiras, po navici ;)

Naravno da imamo kriterijume! Prvio i osnovni je subjektivni dozivljaj, ma sta pod "dozivljaj" spadalo.

Goranu se svidja TF2 i meni se isto izuzetno dopada. Moj izbor vezan za KZ2 je iskljucivo na osnovu nekog "filinga". E sad taj filing obuhvata fantasticnu atmosferu koja proizilazi iz detaljno modeliranog sveta, sjajne animacije likova i oruzja, dizajna onog demo nivoa... svakako da su texture minus, ali su dizajneri toliko vesto upotrebili ostale elemente da to ne umanjuje ukupni utisak...

Sto se tice Crysisa, on apsolutno izgleda fantasticno, ali ima neki sastojak koji mu u odnosu na KZ2 fali i sta je to tacno ne bih znao kaz'ti... mozda onaj elemenat sa modovanjem oruzja i odela i komentarisanje tih akcija... mozda manjak intenziteta akcije koji se da videti u KZ2 (i CoD4) trejlerima... nebitno, i onako je prvi princip subjektivnost, tako da ostaje KZ2 ;)
 
Kriterijumi su po definiciji nešto što je objektivno, tako da subjektivan doživljaj, a pogotovo, kako kažeš, "neki filing" ne mogu biti kriterijumi :) O tome sam i govorio...
 
A odakle vam uopshte da je KZ2 u UE3, zato shto lichi grafichki ? :) U dva intervjua je developer rekao da je to "proprietary engine".

Shto se tiche "best looking fpsa", ljudi to pogreshno gledaju jer najbolje teksture ne znache automatski i "best looking". Best looking mora da ima "dusu", da je shto dalje od generichkog kakva je vecina igara, i iz tog ugla KZ2 i Bioshock bez premca.
 
Poslednja izmena:
A odakle vam uopshte da je KZ2 u UE3, zato shto lichi grafichki ? :) U dva intervjua je developer rekao da je to "proprietary engine".

Shto se tiche "best looking fpsa", ljudi to pogreshno gledaju jer najbolje teksture ne znache automatski i "best looking". Best looking mora da ima "dusu", da je shto dalje od generichkog kakva je vecina igara, i iz tog ugla KZ2 i Bioshock bez premca.

A sta mislite, da sacekate bar demo ako ne celu igru da izadje, pa da onda pocnete da hvalite KZ2, jer kad ste ovako navalili a igra ima jedan trejler i nepoznati datum izlaska...
 
A odakle vam uopshte da je KZ2 u UE3, zato shto lichi grafichki ? :) U dva intervjua je developer rekao da je to "proprietary engine".

A sta im znaci taj termin "proprietary engine" ? ....
 
Unreal Tournament 3. Jeste da je toliko sarenilo u nekim nivoima da se tesko razlikuje igrac od prop-a, ali posto pricamo o izgledu, UT3 je vrh sto se mene tice. Crysis je jako dobar dok ne dodje onaj zaledjeni deo koji izgleda prilicno genericki. I jos jedna igra koja me je izgledom iznenadila je "They" . Jeste najobicniji FPS (iako ga je developer nazvao "mistery fps" , ali odma zatim ide "earth is invaded by robots and you don;t know why" otkriva koliko je to dubokoumna misterija :d). Cini mi se da They ima atmosferu i grafiku koju je STALKER trebao imati. Modeling i destructable enviroment su bas dobro uradjeni. Jedini problem je sto je release date TBA 2009-te , a dotle ce najverovatnije biti pregazen nekim drugim "grafikama", a i zaboravljen (kao hellgate london, sta se sa time desava ja sam odavno prestao da pratim.).

offtopik: bas mrzim te najave igara dve godine pre izlaska. EA jeste roopa ali barem imaju jaku politiku kad su najave i izlasci u pitanju. Puste trejeler u javnost i znas da ce igra za koji mesec, a ne za koju godinu...
 
Poslednja izmena:
A sta mislite, da sacekate bar demo ako ne celu igru da izadje, pa da onda pocnete da hvalite KZ2, jer kad ste ovako navalili a igra ima jedan trejler i nepoznati datum izlaska...

Pa mislim igram se 25 godina, ako ne mogu iz onolikog nivoa da provalim da to nije ono shto sam video 100x do sada, onda *ebiga :) Ja ne kazem da oni ne mogu da neshto u*eru na kraju, ali ono shto je vidjeno, opravdava najvece ulozene pare u jednu igru do sada :)

Pogledaj obavezno developer walkthrough od 35 minuta, ima ga svuda po netu.

A sta im znaci taj termin "proprietary engine" ? ....

Znachi da je njihov :)
 
@driver: kolko su para ulozili ? (ozbiljno)
 
Zvanichno, 40 miliona dolara.
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno