Šta je novo?

Telenor/Yettel. - rebranding

Ovde piše drugačije.
 
Nije isto prodaja i preuzimanje postoji period dok nadležne agencije ne odobre preuzimanje a to je bilo od marta do avgusta kada je PPF zvanično postao vlasnik.
 
Aman bre, potpuno je svejedno kada je preuzet, a kada je promenjeno ime, mreža o kojoj ovde govorimo već duže vreme sa Norvežanima ima veze samo preko imena. E sada je i to promenjeno.
Menjali su pakete tokom vremena, tako da eto, nije sve iz vremena Norvežana.
 
Pa izmedju ostalog ime je i promenjeno jer za mnoge stvari trebao amin iz Norveske a to je umelo da potraje..
 
Ime je promenjeno, jer je odavno istekao rok da se to uradi. Sad smo Yettel, navikavamo se, kraj priče.
 
Mogu da menjaju ime svaki dan što se mene tiče. Mene zanima da li ima promena u kvalitetu-ponudi-ceni? Koliko ja vidim sve je ostalo isto samo druge boje. Bar da su dali po 10gb neta svima na mesec dana ili nešto slično, ovako je promena imena prošla prilično "meh".
 
Kako sada proveriti status porudžbine ?
 

Prilozi

  • Screenshot_2022-03-03_115735.jpg
    Screenshot_2022-03-03_115735.jpg
    66.9 KB · Pregleda: 152
Ako mi se nesto svidja kod ovog Yettela, to je sto imaju krupniji font i na sajtu i na aplikaciji.
Mnogo uocljivije nego kod Telenora.
 
Jeste krupniji font prednost, svi smo stariji iz dana u dan pa ce nam trebati vremenom i veci font :) Nego meni ova poruka o balansu uopste ne ide sa telekomunikacijama. Balans je jogurt :)
 
U rucnoj pretrazi mreza umesto Telenor pise Yettel. :) Jos je ostalo da azuriraju SIM kartice (naziv mreze na istoj i default podesavanja za Internet i MMS).
 

Prilozi

  • YETTEL.jpg
    YETTEL.jpg
    42.6 KB · Pregleda: 100
U rucnoj pretrazi mreza umesto Telenor pise Yettel. :) Jos je ostalo da azuriraju SIM kartice (naziv mreze na istoj i default podesavanja za Internet i MMS).

Zavisi, kako na kom telefonu, na ovom naprednom modelu neće nikad ažurirati u ručnoj pretrazi 😃
 

Prilozi

  • 20220304_182023.jpg
    20220304_182023.jpg
    70.5 KB · Pregleda: 110
Navodno ništa neće menjati po promeni imena a to nije tačno.
Prvu stvar koju su promenili je trajanje dopune izvršene preko papirnog vaučera.
Ranije je važila 330 dana a sada 60 dana.

Pre mesec dana sam dopunio kredit za jedan broj preko papirnog vaučera i važi do početka januara

Juče sam dopunio drugi broj i danas na aplikaciji vidim da mi kredit važi do početka maja.

Mogli su makar da stave obaveštenje da menjaju rok važenja dopune preko papirnog vaučera.

Možda da kontakiram efektivu da ih pitam za savet. Mislim da nemaju prava tek tako da menjaju uslove a da ne obaveste korisnike o tome u napred.
 

Prilozi

  • Screenshot_2022-03-04-17-56-02-600_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2022-03-04-17-56-02-600_com.android.chrome.jpg
    81.7 KB · Pregleda: 137
  • Like
Reagovanja: uji
To nema veze sa rebrandingom, imaš temu za tog operatera.
 
Upropastili su aplikaciju. Ranije je moglo da se uloguje preko broja i privremenog koda, a sada traze da se napravi nalog, koji podrazumeva kreiranje lozinki koje se tesko pamte. Kao da kreiram lozinku za sef, a ne za broj. Meni je odgovarala ranija verzija aplikacije jer sam mogao da se saltam s broja na broj. Eto, dodje i prvi Plavi petak koji nisam ogrebao.
 
Slažem se. Dočekalo me je neprijatno iznenađenje. Sad moram da skidam staru Moj Telenor apk da uradim logovanje preko broja bez redirekcije, ako je to uopšte i moguće, jer je unutar aplikacije već ažurirana informacija da je van funkcije i mora da se ažurira na Yettel.
 
Upropastili su aplikaciju. Ranije je moglo da se uloguje preko broja i privremenog koda, a sada traze da se napravi nalog, koji podrazumeva kreiranje lozinki koje se tesko pamte. Kao da kreiram lozinku za sef, a ne za broj. Meni je odgovarala ranija verzija aplikacije jer sam mogao da se saltam s broja na broj. Eto, dodje i prvi Plavi petak koji nisam ogrebao.
I u novoj aplikaciji može da se šalta sa broja na broj,ogrebem plavi petak i za svoj i za ćerkin broj.Nikada se nisam logovao preko privremenog koda pa nisam ni imao tih problema.Inače aplikacija je preslikana Moj Telenor aplikacija sa izmenjenim bojama i fontom.Funcionalnost aplikacije je identična...
 
Proverite da li ste uradili update aplikacije. Juče, prekjuče je bio neki update koji je "popravio" nešto oko logovanja.
Da li je popravio ili nije, ne znam, ja nemam nikakvih problema, pa ne mogu da sudim.
Pozdrav
 
Proradilo je i placanje racuna iz app juce, meni proslo i iz pwa i iz native aplikacija.
 
@alekVS da li sa tom novom sim karticom sada piše Yettel umesto Telenor? 🙃
 
Pa nisu svi tobož zamenili 3G kartice, neko tek sad prelazi na nano sim, ja sam na primer uzimao drugu kad sam zaboravio telefon u drugom gradu, itd. 😁
 
I u novoj aplikaciji može da se šalta sa broja na broj,ogrebem plavi petak i za svoj i za ćerkin broj.Nikada se nisam logovao preko privremenog koda pa nisam ni imao tih problema.Inače aplikacija je preslikana Moj Telenor aplikacija sa izmenjenim bojama i fontom.Funcionalnost aplikacije je identična...
Ne znam kako je tebi to uspelo, mozda se svi brojevi vode na tebe, pa kad se prijavis na jedan od njih, automatski ti se prikazu svi brojevi koji se vode na tebe. Ja sam do sad koristio privremeni kod, tako da Yettel aplikaciju, po svoj prilici vise necu koristiti, jer ko ce da pamti lozinke sa velikim slovima i brojevima.
 
Da,oba broja se vode na mene.
 
Fascinantno da i nakon skoro mesec dana od rebrendinga nisu sve poslovnice rebrendirali.
 
Pre par minuta mi je stigla nova konfiguraciona poruka za internet i mms, ostalo je jos samo da se promeni ime iz telenor u yettel.
 
Vrh Dno