Šta je novo?

[TELENOR] Rulezzz

MagicMaster

Čuven
Učlanjen(a)
12.05.2007
Poruke
6,170
Poena
510
Moj brat od tetke, inače vlasnik malo veće firme, ima 063 broj, sa paketom od 3000 dinara (prenesi 1500) , plus porezi. I vezao se ugovorom za neki skup fon.
Medjutim, pravi dosta veće račune zbog rominga (4-8 puta godišnje je u inostranstvu) i pravi dosta poziva ka inostranstvu.
I pre par dana ga zovu iz Telenora:"Uvidom u vaše račune, mnogo trošite, bla-bla, a preostaju slobodne poruke i dosta minuta u nacionalnom saobraćaju, da li bi ste prešli na manji paket, bar pretplata da vam bude manja?" Kaže on, ali imam ugovor vezan, kažu oni, nema veze, to je naša briga.
I pazite sad, dobio je neki paket, koga nema u redovnoj ponudi, za 1000 dinara mesečne pretplate, gde valjda maltene i nema besplatnih poruka (koje i ne koristi), ima čini mi se 1000 minuta, a možda i manje, nisam siguran, VAN telenor mreže. a u telenor mreži sav saobraćaj mu je FLATT, tj. besplatan, bez obzira koliko napravi.
I kaže, ići će da prebaci, jer mu je i inače 90 posto poziva u mreži (cela porodica, ogromna većina poslovnih saradnika, u firmi šefovi i knjigovodje....) telenor, a nešto malo van.

E, to je firma, bato moj.... znači, neko nešto radi tamo, i gleda. A znate li kako bi prošao u MTSu? Bilo bi, ovaj pravi svaki račun preko 10 000 dinara, daj da mu ukrademo 1000, neće on to ni da primeti.....

Kada budem video prvi račun, možda će na njemu stojati broj tih besplatnih minuta, pa javljam.

I još jedan primer, najbanalniji verovatno, ali meni bilo drago. Imao ja nekad broj 063 šestocifren, na ugovor, od pre 8-9 godina, kada je još Karić harao ovim predelima, i bilo je tada ono, 3 meseca postpaid, pa prebaciš na prepaid. I ja to normalno još tada prebacio odmah na prepaid, i dugo je nisam koristio, i pre 4-5 godina dam je mom ocu. I zamislite, ovog leta, zove me ćale da mi čestita rodjendan, i kaže, podsetili ga ovi iz telenora. Kako, pitam ja. Kaže, stigla poruka, Srećan vam rodjendan želi Telenor, i danas su vam svi pozivi u mreži besplatni, kao poklon.

Eto, sitnica, ali opet....
 
Pa poznato je da Telenor i jeste najozbiljniji provajder kod nas, tj. jedini ozbiljan.
 
Jeste da je Telenor, trenutno, najbolij, ali imaju i drugi svojih dobrih strana.

mt:s
- jeftini telefoni uz ugovor
- akcija u kojoj su korisnicima kojima je istekla dvogodisnja obaveza, davali telefone za dinar, ako produze ugovor
- mogucnost aktivacije tarifnih dodataka na MIX tarifi (za sms, to kod Telenora na Prenesi nije moguce)

vip
- interenet uracunat u neke od tarifnih profila + dodatni minuti u mrezi...
 
Povodom prednosti koje si naveo za MTS:
Imam telefon, ne želim ugovornu obavezu, jesu to oni tarifni dodaci koji stvaraju probleme na računima....(ne)obračunat dodatak i potrošnja...

Kod VIP-a jeste prednost to što daju MB, ali minuti u mreži su besmisleni, jer važe tek kada potrošiš "glavne" minute.

I sve navedene prednosti nemaju neki značaj, kada se priča o kvalitetu mreže. Verujem da će VIP mreža biti korektnog kvaliteta, kada je kompletiraju po svojoj zamisli.
 
A znate li kako bi prošao u MTSu? Bilo bi, ovaj pravi svaki račun preko 10 000 dinara, daj da mu ukrademo 1000, neće on to ni da primeti.....

Lep gest Telenora,svaka cast.
Ne mogu da se gorko ne nasmejem na MTS koji bi uradio bas tako, kao sto si napisao, od reci do reci :)
 
Povodom prednosti koje si naveo za MTS:
Imam telefon, ne želim ugovornu obavezu, jesu to oni tarifni dodaci koji stvaraju probleme na računima....(ne)obračunat dodatak i potrošnja...

Kod VIP-a jeste prednost to što daju MB, ali minuti u mreži su besmisleni, jer važe tek kada potrošiš "glavne" minute.

I sve navedene prednosti nemaju neki značaj, kada se priča o kvalitetu mreže. Verujem da će VIP mreža biti korektnog kvaliteta, kada je kompletiraju po svojoj zamisli.

Ja koristim vec 3 meseca dodatak SMS120 (MIX500), i nisam imao ni jedan problem oko obracuna. Cak, stavise, za 22 meseca nisam imao ni jednu zamerku na racun kod mt:s-a (citao sam po forumima da su mnogi imali problema ali, eto, ja nisam).

A sto se tice ugovorne obaveze, ako cu biti na postpejdu narednih 5-6 godina, zasto da ne iskoristim priliku i uzmem telefon pod znatno povoljnijim uslovima nego u radnji?! Ima onih koji "ne zele obavezu", a na postpejdu su po 3-4 godine?!

A sto se tice Vipa, u pravu si, nisu ti minuti u mrezi nista epohalno, ali od njih ne "boli glava". Zasto bi bilo lose da se imaju dodatni minuti kad se potrosi uracunat saobracaj u pretplatu?! Barem u mrezi mozes zvati, bez dodatnih troskova. Kad bi to mt:s dao, meni bi mnogo znacilo, jer mi je 80% ljudi u imeniku na mt:s-u.
 
Ali MTS to NIJE dao :)
Ja u imeniku sa preko 500 imena i bar 700 brojeva ima 2 (slovima: dva) VIP broja :)
Najviše imam MTS-a, a naviše saobraćaja pravim sa Telenor korisnicima.

Kupovina telefona uz ugovor je OK, ja sam nedavno uzeo Andorid. Ali ako je cena telefonskog aparata prednost mobilne mreže, predlažem im da pređu u retail sales mobilnih telefona, a batale usluge mobilne telefonije.
Svakog meseca plaćam veći broj računa, za Telenor i MTS, kod MTS-a me užasno nervira što računi kasne, stižu neke besmislene ispravke, na rešenje reklamacije čekaš više meseci. Poslednju reklamaciju nisam ni podneo, već sam rekao u računovodstvu da plate račun i podnesu zahtev za raskid ugovora.
Jedan ugovor za 3G sam već raskinuo pre toga, ali formalno, on je još na snazi, jer nisam platio poslednji račun....rekli su da čekam dok ne stigne ispravka...eto, čekam 4 meseca...

Bilo je dovoljno priče o problemima sa MTS. Back to topic. Koja beše?
A, da, "[TELENOR] Rulezzz" ;)

Imao sam i kod njih reklamaciju (naplatili mi streaming sa you tube-a 10 din/min umesto da mi skinu protok, ja podneo reklamaciju MAIL-om, odgovorili mi, izvinili se, vratili pare. Sledeći mesec ista stvar, ja pošaljem reklamaciju, rešena je za tri SATA).
 
Ma mts su pravi domaci lopovi, nije ih briga za korisnike, racunaju ode stari, doci ce novi. Pre godinu dana devojka mi se prijavila za telekom adsl i cekala da joj jave da li ima slobodnih portova, stara prica. Posle nekih mesec dana, jave joj se iz mts i kazu da ima mogucnost interneta, ode tamo i pita one salteruse jel to adsl za koji se prijavila, da li je flat, jer se ne razume u povezivanje i one joj kazu jeste i potpise ugovor na dve godine sa njima. Ja kad sam dosao posle tri sata da joj povezem, vidim nije adsl, odemo do korisnickog centra i kazemo da je doslo do greske, da nije znala, kazu ne mogu da prihvate raskid, ugovor je potpisan, da napisem zalbu. Posle pet dana stize odgovor da zalba nije prihvacena, da mora da ostane na ugovoru dve godine. Eto to je njihova briga o korisnicima... smradovi
 
A znate šta je interesantno? Ljudi su neobavešteni. Ja pre par meseci ubedio prijatelja da predje na paket PRENESI 150, sa MTSovog prepaid-a. Opirao se, nije hteo, jer jer kaže zadovoljan sa ovim, Teleneor je preskup. Kako bre preskup, kada su svi sada tu negde sa cenama i paketima? Kaže , imam ja i 063 prepaid koji više ne koristim, jer mi mnogo skida, skoro 20 dinara za 15 sekundi razgovora?

Doneo on tu karticu, ja je ubacim, dopunimo 50 dinara, i pozovem korisnički da proverim na kojem je paketu. Kad ono, neki paket iz vremena Karića, kada je bilo ono, 12 dinara minut, plus porezi, zaokruživanje 60+30 .... Cene, ubi Bože . . . i onda mu ja objasnim da sada ima novih paketa, sa nižim cenama.

I pristane, i uzme 069 sa istim brojem kao što imao 064, i evo, prezadovoljan. Ja mu objasnio kako da proveri preostale minute, kako mu se oni nepotrošeni prenose u sledeći mesec, i sad mu je super.

Znači, predlog Telenoru bi bio (a verujem da neko ovo čita) da malo prošaraju kroz sistem i da te "zaostale" stare tarifne profile makar SMSom podsete da sada mogu da izaberu drugi tarifni profil koji im više odgovara.
 
Poslednja izmena:
Za Prenesi 150 sam čuo samo reči hvale, tako da vrlo uskoro prelazim sa m:ts-a na Telenor
 
Poslednja izmena:
Ja koristim vec 3 meseca dodatak SMS120 (MIX500), i nisam imao ni jedan problem oko obracuna. Cak, stavise, za 22 meseca nisam imao ni jednu zamerku na racun kod mt:s-a (citao sam po forumima da su mnogi imali problema ali, eto, ja nisam).

tako sam i ja razmisljao sve dok pre 4 meseca nisam pozeleo da aktiviram sva tri sms dodatka i pogodnost koju mts naziva omiljeni broj... ocigledno im je uspelo da me na najbolji moguci nacin ubede da mi tako nesto vise ne padne na pamet... *** bolje korisniku posalji nekoliko hiljada dinara veci racun i nece mu pasti na pamet vise da trazi dodatke...
 
Već devet godina imam isti 063 postpaid broj. Od kako se pojavio, koristim Prenesi 325. Nemam vremensku ugovornu obavezu, niti je želim.
Računi su uvek dosta viši - uvek imam i roming, i međunarodne pozive. SMS-ovi mi propadaju, u ovaj mesec sam doneo preko 800 minuta.
Imam i, kao dodatak, "mini dodaj internet", za 490din + nameti.

Evo i iznosa računa za zadnjih godinu+ dana:
01-06-08 8910.81
01-07-08 16623.96
01-08-08 7321.52
01-09-08 2999.44
01-10-08 5867.89
01-11-08 12602.15
01-12-08 9955.62
01-01-09 7798.53
01-03-09 9549.23
01-04-09 4382.82
01-05-09 4910.22
01-06-09 3666.02
01-07-09 8713.11
01-08-09 10299.35
01-09-09 7081.56
01-10-09 8978.78
Prošle nedelje, zove teta iz Telenora: Vi naš verni korisnik, trošite u zdravlju, ali i plaćate, pa mi da ponudimo: da Vam po istoj ceni pretplate dodamo još 60min i 60 SMS. Uslov: potpisivanje ugovora na 2 godine.
Kažem da ne želim, i da je to, po meni, beznačajno mali ustupak, za dvogodišnju ugovornu obavezu. Posebno jer to što mi nude - ne mogu ni da iskoristim, samo bih prenosio još više, i to bi propadalo (znam da to znaju).
Pita teta, a šta bih ja tražio, pa da potpišem ugovor. Pitam, da li ponuda isključuje bilo koju uslugu u romingu? Kaže - da. OK, onda barem dajte besplatno ovaj "dodaj internet", dakle, 300MB mesečno. Kaže, mora da pita, pa da javi. Javila se, rekla da nije moguće.

Jako cenim to što Telenor analizira potrošnju korisnika, i pravi specijalne ponude. Ali, bar ova ponuda meni je bila besmislena. Nude mi ono što nikako ne mogu da iskoristim, a traže ugovor na DVE godine.
Isto tako, ne razumem ni zašto nisu pristali na moj predlog. U poslednjih 6 meseci, u Telenor mreži, ni jednog meseca nisam prešao 100MB.

Ah, da: nezavisno od ove ponude telefonom, poslali su mi pismo gde mi nude besplatan GPRS modem, za bilo koji internet paket koji odaberem, ali nisu precizirali da li bi postojala vremenska obaveza. Ostavili neki broj telefona, ali još nisam pozvao, nameravam.

Generalno, Telenorom sam IZUZETNO zadovoljan.
 
Poslednja izmena:
Ta ponuda, 60 minuta + 60 poruka uz ugovor na 2 godine, nema veze sa potrosnjom. Mom bratu je istekla obaveza u decembru i pre mesec dana je dobio tu istu ponudu, a na Prenesi 60 je, i retko kad prekoraci pretplatu.
 
Po meni je lepo sto neko pokusava da analizira, ponudi nesto vise, cime dokazuje da se stvari krecu na bolje po nas. Uvek ce biti nezadovoljnih, tu nema sta. Ali pogledajte gde smo bili sa ponudama, servisima i ostalim uslugama pre izvesnog vremena. Zato pozdravljam svaki ovakav akt bilo kog operatera.
 
Dap, 60+60 i prelazak 325 na 700 su ponudili svima. Zapravo, ponudili su mi prelazak na 700, ali da imam 1000+1000, a situacija slična kao kod Kibicera. Meni je potrebno 200-250 minuta, a ostalo prenosim...

Dobro, ja sam sada pod obavezom, ali da su mi tada ponudili obavezu uz megabajte, uzeo bih.
Do sada sam trošio ~150 MB mesečno (WiFi + GPRS), a sada sa Android platformom će to verovatno da se duplira. Ne što više troši, nego što koristim servise u naprednijem obliku :)
 
Ista situacija je i kod mene. Korstim Prenesi 150. Da su mi ponudili MB umesto dodatnih 30 minuta u mrezi i 30 poruka za dve godine, prihvatio bih. 500 minuta uz Prenesi 325 mi ne treba...
 
Hm...kako se mene nikad ne sete posle....5-6 godina....:(
 
Na mene su isto zaboravili od 2003... :( Jedno sto sam dobio je to pismo sa ponudom za gprs modem, koje sam bacio...
 
Mene se nisu setili od 1999 godine.

Naravno poslao sam im email i evo odgovora :)


Postovani, Kao korisnik Vasih usluga preko 10 godina, interesuje me da li imate u planu da ponudite neke bolje uslove kupovine mobilnih aparata?

Takodje me interesuje da li planirate mogucnost kupovine telefona na par mesecnih rata?

Srdacan pozdrav, Aleksandar

________________________________
From: "[email protected]"
Sent: Wednesday, August 19, 2009 5:38:54 PM
Subject: Re: Pitanje sa Portala o Ostalo

Postovani Aleksandre,

Ponuda telefona i njihovih cena se menja iz meseca u mesec. Za sada nije planirana mogucnost placanja telefona na rate, buduci da kao korisnik postpaid broja mozete kupiti telefon po povlascenoj ceni.

Srdacan pozdrav,

Contact Centar
Telenor d.o.o
tel: +381 63 9863
fax:+381 63 311 311
e-mail: [email protected]

----------

Postovani,

Hvala Vam na odgovoru.

Prvo ne bih zeleo da mi zamerite, ali cene aparata u Telenoru su uglavnom 30- 50% vise nego kod MTS-a.

Na primer, cena telefona Nokia E51 se nije promenila godinu dana unazad, mozda i vise. Slicna situacija je i kod modela Nokia 5800.

Takodje mogucnost placanja na 2-3-4 rate kroz telefonski racun ne bi bilo losa ideja, pogotovo u ova krizna vremena.

Jos jedna stvar, a to je odnos prema dugogodisnjim pretplatnicima, jos uvek nisam video da ste imali neke akcije, promocija za klijente koji Vam ukazuju poverenje duzi niz godina.

Npr. MTS je ponudio svojim korisnicima koji produze ugovor jos 2 godine telefone za 1 dinar bez obzira na paket koji izaberu, dok je vrednost tih aparata iznosla 200-250 evra.

Srdacan pozdrav,

________________________________
Aleksandar


Postovani Aleksandre,

Ovim putem zelimo da Vam se zahvalimo da predlozima koje ste nam dostavili. Ukoliko neki od predloga i sugestija bude usvojen, bicete obavesteni o promenama.
Postoji mogucnost da Vas obavestimo usmeno ili pismeno o pogodnostima koje nudimo nasim dugogodisnjim korisnicima. Za sada mozete koristiti pogodnosti koje se nude svim nasim postojecim korisicima kada je u pitanju kupovina telefonskog aparata o kojima ste vec obavesteni.

Srdacan pozdrav,

Contact Centar
Telenor d.o.o
tel: +381 63 9863
fax:+381 63 311 311
e-mail: [email protected]
 
dok sam svojevremeno koristio cuveni mobi junior paket, jos za vreme karica, kad je telenor dosao bar 2 puta mesecno su me zvali i nudlii mi razne uslove da se odreknem tog paketa i uzmem neki novi i povoljniji... od kas sam uzeo niko se vise ne javlja :)
 
Pa pitaj koje su to usmene/pismene pogodnosti :)
 
Već sam pisao ranije o mojim računima.. sada su se dosta smanjili ali mislim da mi je oko 2 godine prosek bio oko 12.000,00 RSD mesečno (jednom ili dvaput i preko 20k). Jednom su me zvali, i ponudili mi čini mi se 1 GB protoka besplatno, ili 10% popusta na roaming. Ja odabrao ovo drugo.. ***** :)
 
Mislim da im je ova prenesi varijanta idealna za prosecnu potrosnju, bilo da je to 150, 325...
Ja sam poceo sa Juniorom, a sada sam na prenesi 150 vec 3 godine i ni jedan racun ne odstupa od ostvarenog dok oko mene svi imaju manje vise problema sa MTS-om. Firma mog drugara je cela presla na Telenor, pretpostavljate zasto.
Ljudima je zbog navike tesko da zaborave MTS.
Telenor stalno dopunjuje svoju ponudu i uslugu dobirm stvarima. Ovo sto je do skora ubacio u servis za porveru prenetih minuta i sms-a je odlicna stvar. Do skora sam racunao, od sad me boli uvo, samo proverim stanje.
Vip ima dobre ambicije, ali ga zezaju glavne stavke: obracun minuta 60+30 i jako malo korisnika (bar u mom krugu).
MTS je imao najvise prednosti i mogucnosti da postane borj jedan, ali izgleda da je mentalitet vodeceg kadrae previse alav.

Sve u svemu ova tema ne treba da se pretvori u hvalospev, vec u jedno klasicno poredjenje da ljudi mogu lakse da odaberu.
Mozda nekome bas VIP odgovara.
 
Moji su racuni u proseku takodje oko 5-6-7k mesecno, pa onda poneki i oko 15-20k zbog rominga. Nedavno sam bio u DeltaCity Telenor "prodavnici", tj. onom kiosku ispod stepenista. Posto imam broj od 1999. i koristim prastaru tarifu pitao sam ih sta mi nude, a oni rekli - pa otprilike nista. Tj. mogu da potpisem ugovor na 2 godine i na neku od ovih Prenesi tarifa, prakticno kao da sam novi korisnik koji dolazi po prvi put kod njih.
Zbog kvaliteta necu da ih se odricem ali cu stvarno sve vise da koristim forward na Skype, pa nek Skype uzima pare za "roaming", bolje nego ovi smradovi.
 
Malo je drugaciji pristup kod biznis korisnika. Meni su na primer rekli da mogu da uzmem telefon jeftinije za onu sumu koliko mi je otprilike svaki mesecni racun.

Steta sto tu mogucnost ne daju fizickim licima.
 
Ta ponuda, 60 minuta + 60 poruka uz ugovor na 2 godine, nema veze sa potrosnjom. Mom bratu je istekla obaveza u decembru i pre mesec dana je dobio tu istu ponudu, a na Prenesi 60 je, i retko kad prekoraci pretplatu.


Sta znaci ovo "istekla obaveza"? Uzeo telefon pa proslo dve godine ili nesto drugo?
 
Da. Uzeo telefon i proslo vise od 2 godine.
 
znachi sada ja ispadam bolid shto nisam nikada uzimao telefone ....ajde vezhite me ugovorom ...ali dajte neshto normalno...necju hvala telefone po cenama ko u CT bez ugovora....
 
To je i moja poenta, telefoni su preskupi.

Da ne govorim o tome sto ih bas briga za dugogodisnje korisnike.
 
Neko je spominjao prelazak na jaci prenesi paket i 25% popusta na taj paket...eto..mene zovite...ja hocu :)
 
Nazad
Vrh Dno