Šta je novo?

Telenor - poskupljenje!

jesam rekao ja da ove godine ako ostanu stare cene nema nista od profita ;)

eto vam ga pa se slikajte :-devil-:
 
A ono jes da su povećali neke glupave stvari koje većina i ne koristi...ali zašto aman?
 
"Usled povećanja nabavnih cena, negativnih promena deviznog kursa i dodatnih administrativnih troškova"

lepo pise
 
Điiihaaa, Gangnam Style!
Ako, neka jašu kada imaju koga.
 
Da li ovo poskupljenje moze da bude razlog za raskid ugovora bez penala? :)
 
Samo ako saljes MMS poruke :)

Ali ovo je najbolje:
Takođe, iz navedenih razloga, počevši od 15. marta 2014. godine, Telenor će početi sa naplatom usluge prenosa vlasništva nad postpejd brojem, odnosno karticom u Telenor mreži, i ta usluga iznosiće 290,00 dinara
Mislim da slobodno mozemo reci da po ovom osnovu nece zaraditi ni dinar :)

Hmmmm, pitam se zasto?:)
 
Poslednja izmena:
Zar pozivi ka call centru ne bi trebali da budu besplatni?

Zakono o zaštiti potrošača

Kontakt linija i reklamacije

Član 92

Trgovci koji pružaju usluge od opšteg ekonomskog interesa dužni su da uspostave lako dostupne i besplatne kontakt linije za pomoć potrošačima u vezi s priključenjem na distributivnu mrežu, kvalitetom i korišćenjem usluga od opšteg ekonomskog interesa.
 
I Vip i Telenor odavno naplaćuju razgovore sa Call centrom.

Nego, boleće ovih 300din ako mi nekog meseca isključe saobraćaj...
 
Neka nastave tako, pa ce imati korisnika kao i Vip propaliteti.
Teleno(t)r sam koristio samo zbog firme, inace sam u Mts-u.
 
Znam ja da naplaćuju, nego pitam da li može nešto da se uradi da prestanu da naplaćuju.
 
mali off

Radio sam mal freelance poslić za jednog stranca i pomagao mu da otvori kancelariju u Beogradu. Preneo sam mu ponude sva tri mobilna operatera - 5 minuta sam mu na Skajpu objašnjavao šta znači trošak uspostavljanja poziva :)
 
Pa sva tri naplacuju!
 
Samo što sad Telenor prednjači u ovoj ceni.

Ranije su kukali kako su im call centri prezauzeti i da je 10din cena koju moramo platiti kako ne bi besposleni ljudi po ceo dan pricali sa call centrom.

Ako im tih 10din nisu dovoljna baijera za takve... Svaka njima čast!
 
Očekujem da i druga dva operatora podignu cenu poziva KC na 15 dinara. Svi u ovom pogledu kopiraju jedni druge... Ništa čudno. A naknada za započeti razgovor, to je slično kao ono fantomsko održavanje računa u banci... Plaćamo ga, a nemamo pojma šta plaćamo i zašto...
 
@Exodusbgd:
Mora da si naisao na nekog neiskusnog stranca...

Call Setup Fee (kako se "trosak uspostave veze" kaze na engleskom), nije izmisljotina nasih telekomunikacionih operatera. Postoji i koristi se manje-vise po celom svetu.

Pozdrav
 
Ova poskupljenja neće dohvatiti normalnog korisnika. Call centar nisam pozvao bar 2 godine.
 
SIM fees hoce.
 
mali off

Radio sam mal freelance poslić za jednog stranca i pomagao mu da otvori kancelariju u Beogradu. Preneo sam mu ponude sva tri mobilna operatera - 5 minuta sam mu na Skajpu objašnjavao šta znači trošak uspostavljanja poziva :)

Pa sam Skype npr. ima trošak uspostave poziva 'connection fee'. Nisu naši ništa novo smislili, ne brini.
 
Navikli su oni da uzmi dovoljno u postpaidu ili imaju unlimited pa im connection fee nikad ne upada u finansije :)
Doduse, connection fee veci od per minute razgovora... je nesto sto oni i ne mogu da shvataju :)
 
hi hi hi hi .... telenor .... svaka čast....

Ja danas pokrenuo prenos još jednog broja u MTS .... :) :)
 
Ne vidm šta je ovde bitno uopšte, što poziv call centru umesto 10 košta 15 dinara, jaka stvar. I da je 100 dinara, isto. Kada bih svaka tri meseca razmatrao šta je koji procenat jeftinije pa menjao provajdera, na šta bi to ličilo.
Život je kratak da gubim vreme na takve gluposti, sve u svemu Telenor je najozbiljniji gsm provajder kod nas
 
Наставе ли овако, неће имати коме да повећавају цене ускоро.
 
Reboot,
Telenor je jedini menjao TOKOM ugovora korisnicima tarifni profil. (to sto je nekima dao, nakon "zalbi", da vrate na stari nije dovoljno ako im nisu nadoknadili i razliku u jednom/dva racuna i vreme baceno na zalbu). MTS od kad postoji nije menjao cene nijednog postpaid paketa. Jedino je vratio da nema prenosenja neistrossenog internet saobracaja kada je uveo neogranicen net (ali toga nije ni bilo kada je napravljen prvobitno MixNet paket). VIP nije menjao starim korisnicima pakete, dao je mogucnost da ih menjaju ako zele sami, ili ako hoce novi ugovor.
Telenor je svima, kojima je mogao, izmenio pakete na VECE I SKUPLJE. I opet je imao manji profit tog tromesecja!

Naspram toga, ovo je smesno i nebitno poskupljenje, ali ako ces tako cutati, uvek ce te shishati.
 
Poslednja izmena:
odavno sam ja zavrnuo slavine telenoru a pretprosle godine imao sam kod njih cak 5 kartica

do pre 6 meseci cela moja porodica je bila kod njih sad su samo dva clana i to na pripejd ostala

samo moja familija im je mesecno davala gotovo 100€ i to jos iz doba mobtela gotovo 15 godina i nikada ni jedan popust ili nedaj boze telefon na poklon

drali su nas kao sljivu ranku e sad mi je puko film da im placam za njihove "administrativne troskove" na ova dva pripejda dobijaju po 500 din. kao dopunu kad se potrosi

pa ako im se tako vise isplati samo napred

sve ce vise i vise ljudi da bezi od njih
 
Poslednja izmena:
Sto se mene tice, voleo bih da sto vise ljudi napusti Telenor... da mi malo rasterete mrezu! :smoke:
 
Ima jedna fora kod Telenora. Korisnici Prenesi premium paketa ne placaju pozive ka call centru :)))))
Diskriminacija :p
 
To je sve vec uracunato u cenu, tako sto placaju 5x vise nego da bi kod drugog providera ;)
 
Pazi u tim paketima dobijas i 20 roming minuta koje mozes da prenosis tri meseca. U cetvrtom mesecu se to lepo nakupi na 80 pa onda ti broj bilo gde u Evropi i ne treba. ;) Uz to posle pune brzine neta smanjuje se na 256 a ne na 64 kbps. Uz malo baferovanja moze i youtube da se gleda bez problema. A kad uspes da izbunaris i 50% popusta na pretplatu...tesko da postoji bilo gde bolji i povoljniji paket ;)
 
Vrh Dno