- Učlanjen(a)
- 19.10.2007
- Poruke
- 2,297
- Poena
- 229
Ovim putem pozdravljam mog druga siska, sto kad mu stigne racun iz telenora, kroz dzep ... stiska.
e ovako - nisam pod konstantnim pritiskom da sakupljam sveze informacije o kojekakvim promocijama, novim ovim i onim paketima, i do sada zaista nisam imao pojma koji prepaid paket koristim na ovoj lopovskoj mrezi.
tamo negde - pocetkom ove 2011, poruka koja je konstantno godinu dana u rikverc bila 2.5 dinara - skocila na 4 dindze. i ja reko - ajde dobro, 4 dinara, kapiram da je kriza, mora cvetkovic i njegova maksimalna vladada uberu koji porez pride.
u tom trenutku sam proverio koja je bila cena SMS-a na telenoru, i od svih aktuelnih paketa, bio je valjda neki SMS paket za prepaid, koji smanjuje cenu poruke, ali posto ja i zovem i pisem, reko aj da ne menjam.
i sta se desi sad - dopisujem se sa nekom cujshikom sa fejsa, preko moba. i krenem da shaljem poruku - ne moze. failed.
proverim kredit - 4.xx dinara. razmishljam - ukucacu SOS, ali mi nije jasno sto ova nije prosla ??
ukucam soska, posaljem poruku njojzi. cisto iz radoznalosti proverim kredit - minus 13.5 dinara!
posaljem sebi na drugi mob poruku - minus 31 dinar.
dakle meni sada poruka kosta negde oko 17 dinara. SEDAMNEST DINARA, EEEEEJ BRE!
odem podhitno da promenim tarifni paket, na onaj njihov "moj telenor" kad ono:
Telenor je iskljucio opciju online promene paketa za postpaid i prepaid korisnike. vise NE MOZE preko portala da se menja paket. zvanicno obrazlozenje neko na nekom forumu napisao da je to izvedeno iz novog zakona za zastitu potrosaca, a mail koji je dobio je:
1. kako je to promena paketa reklamacija ?
2. sta bi sa pojmovima - ugovor na daljinu, zakon o elektronskom dokumentu, zakon o elektronskoj trgovini, elektronski potpis, zakon o zastiti gradjana ... ?
3. zasto se i dalje ne postuje zakon kada su u pitanju obmanjivanje naroda sa netacnim cenama, koje i danas stoje po bilbordima ?
da bi promenio tarifni paket -
MORAS DA IDES U POSLOVNICU!
drzavo srbijo, sta je sa ljudima u ruralnim mestima, gde je najbliza poslovnica po 70-80 kilometara ? sta je sa onima koji su stalno aktivni, i svaka 3-4 dana zbog posla i stednje moraju da promene taj paket (a ja znam takve ljude) ? sta je sa mozgom ?
ja ne znam zaista kako i na koji nacin mi se obracunale i to dve poruke na 17 dinara, sve i da je greshka, sve i da je nesto sto sam ja uradio, takve stvari od operatera MORAJU da mi stignu kao obavestenje na telefon. "ej Igoritze, ovde telenor. skupe su ti poruke!"
MTS poslovnico, vidimo se sutra ujutru!
e ovako - nisam pod konstantnim pritiskom da sakupljam sveze informacije o kojekakvim promocijama, novim ovim i onim paketima, i do sada zaista nisam imao pojma koji prepaid paket koristim na ovoj lopovskoj mrezi.
tamo negde - pocetkom ove 2011, poruka koja je konstantno godinu dana u rikverc bila 2.5 dinara - skocila na 4 dindze. i ja reko - ajde dobro, 4 dinara, kapiram da je kriza, mora cvetkovic i njegova maksimalna vladada uberu koji porez pride.
u tom trenutku sam proverio koja je bila cena SMS-a na telenoru, i od svih aktuelnih paketa, bio je valjda neki SMS paket za prepaid, koji smanjuje cenu poruke, ali posto ja i zovem i pisem, reko aj da ne menjam.
i sta se desi sad - dopisujem se sa nekom cujshikom sa fejsa, preko moba. i krenem da shaljem poruku - ne moze. failed.
proverim kredit - 4.xx dinara. razmishljam - ukucacu SOS, ali mi nije jasno sto ova nije prosla ??
ukucam soska, posaljem poruku njojzi. cisto iz radoznalosti proverim kredit - minus 13.5 dinara!
posaljem sebi na drugi mob poruku - minus 31 dinar.
dakle meni sada poruka kosta negde oko 17 dinara. SEDAMNEST DINARA, EEEEEJ BRE!
odem podhitno da promenim tarifni paket, na onaj njihov "moj telenor" kad ono:
Telenor je iskljucio opciju online promene paketa za postpaid i prepaid korisnike. vise NE MOZE preko portala da se menja paket. zvanicno obrazlozenje neko na nekom forumu napisao da je to izvedeno iz novog zakona za zastitu potrosaca, a mail koji je dobio je:
Citat:
Usled promena u primeni novih zakona, zakonodavac je propisao obavezu da reklamaciju možete uložiti pisanim putem, na sledeći način:
Fizičko lice - pisani dopis, svojeručno potpisan od strane korisnika broja, uz priloženu kopiju važeće lične karte.
Pravno lice - na memorandumu firme, potpisan od strane ovlašćenog lica i overen pečatom firme.
1. kako je to promena paketa reklamacija ?
2. sta bi sa pojmovima - ugovor na daljinu, zakon o elektronskom dokumentu, zakon o elektronskoj trgovini, elektronski potpis, zakon o zastiti gradjana ... ?
3. zasto se i dalje ne postuje zakon kada su u pitanju obmanjivanje naroda sa netacnim cenama, koje i danas stoje po bilbordima ?
da bi promenio tarifni paket -
MORAS DA IDES U POSLOVNICU!
drzavo srbijo, sta je sa ljudima u ruralnim mestima, gde je najbliza poslovnica po 70-80 kilometara ? sta je sa onima koji su stalno aktivni, i svaka 3-4 dana zbog posla i stednje moraju da promene taj paket (a ja znam takve ljude) ? sta je sa mozgom ?
ja ne znam zaista kako i na koji nacin mi se obracunale i to dve poruke na 17 dinara, sve i da je greshka, sve i da je nesto sto sam ja uradio, takve stvari od operatera MORAJU da mi stignu kao obavestenje na telefon. "ej Igoritze, ovde telenor. skupe su ti poruke!"
MTS poslovnico, vidimo se sutra ujutru!
Poslednja izmena: