Prijavio sam se 26.12.2008 za koriscenje telekom ADSL-a.
Taj isti dan sam dobio MIK od sezama pa sam sve lepo popunio na sajtu.
Slucajem okolnosti nisam imao vremena da odem u korisnicki centar,jer naravno rade do 14 casova,vec kad stignem zovnem ih telefonom.
Medjutim niko mi se nije javljao do danas.
Javila se Jelena,pitam ja nju zasto jos nisam dobio uslugu ona odgovara da moraju prvo da se provere tehnicke mogucnosti,ja na to odgovaram da sam vec ukucao MIK kod i da imam mogucnosti.
Kaze mi da,vi imate mogucnosti i odobren vam je zahtev ali morate sacekati da vam se javi neko od kolega radi potpisuvanja ugovorai kaze da imam strpljenja.
Jos mi kaze da ne ulazim u promotivnu kampanju jer kao nisam to naznacio da cu da koristim tu promociju iako mi je receno da ulazim u tu promociju, i da svako ulazi ko se prijavi do 31.1.2009.Onda ona kaze da moj zahtev za promociju nije odobren jer je nastala greska u sistemu dok sam se ja prijavljivao.Taj razgovor je trajao jedno 50tak minuta dok ona nije prekinula vezu !!! Navodno u toku razgovora mi je savetovala da otkazem ovaj zahtev i da podnesem novi ali onda gubim port.
Sutra cu izaci sa posla da odem do centra da vidim sta se tu zapravo radi.Stvarno je sramota ovako kinjiti i lagati korisnike.
Da li se nekome desilo nesto slicno i kakvih ima iskustava ?
Taj isti dan sam dobio MIK od sezama pa sam sve lepo popunio na sajtu.
Slucajem okolnosti nisam imao vremena da odem u korisnicki centar,jer naravno rade do 14 casova,vec kad stignem zovnem ih telefonom.
Medjutim niko mi se nije javljao do danas.
Javila se Jelena,pitam ja nju zasto jos nisam dobio uslugu ona odgovara da moraju prvo da se provere tehnicke mogucnosti,ja na to odgovaram da sam vec ukucao MIK kod i da imam mogucnosti.
Kaze mi da,vi imate mogucnosti i odobren vam je zahtev ali morate sacekati da vam se javi neko od kolega radi potpisuvanja ugovorai kaze da imam strpljenja.
Jos mi kaze da ne ulazim u promotivnu kampanju jer kao nisam to naznacio da cu da koristim tu promociju iako mi je receno da ulazim u tu promociju, i da svako ulazi ko se prijavi do 31.1.2009.Onda ona kaze da moj zahtev za promociju nije odobren jer je nastala greska u sistemu dok sam se ja prijavljivao.Taj razgovor je trajao jedno 50tak minuta dok ona nije prekinula vezu !!! Navodno u toku razgovora mi je savetovala da otkazem ovaj zahtev i da podnesem novi ali onda gubim port.
Sutra cu izaci sa posla da odem do centra da vidim sta se tu zapravo radi.Stvarno je sramota ovako kinjiti i lagati korisnike.
Da li se nekome desilo nesto slicno i kakvih ima iskustava ?