Šta je novo?

Telekom, strava i uzas!

banej2

Slavan
Učlanjen(a)
01.09.2008
Poruke
78
Poena
309
Prijavio sam se 26.12.2008 za koriscenje telekom ADSL-a.
Taj isti dan sam dobio MIK od sezama pa sam sve lepo popunio na sajtu.
Slucajem okolnosti nisam imao vremena da odem u korisnicki centar,jer naravno rade do 14 casova,vec kad stignem zovnem ih telefonom.
Medjutim niko mi se nije javljao do danas.
Javila se Jelena,pitam ja nju zasto jos nisam dobio uslugu ona odgovara da moraju prvo da se provere tehnicke mogucnosti,ja na to odgovaram da sam vec ukucao MIK kod i da imam mogucnosti.
Kaze mi da,vi imate mogucnosti i odobren vam je zahtev ali morate sacekati da vam se javi neko od kolega radi potpisuvanja ugovorai kaze da imam strpljenja.
Jos mi kaze da ne ulazim u promotivnu kampanju jer kao nisam to naznacio da cu da koristim tu promociju iako mi je receno da ulazim u tu promociju, i da svako ulazi ko se prijavi do 31.1.2009.Onda ona kaze da moj zahtev za promociju nije odobren jer je nastala greska u sistemu dok sam se ja prijavljivao.Taj razgovor je trajao jedno 50tak minuta dok ona nije prekinula vezu !!! Navodno u toku razgovora mi je savetovala da otkazem ovaj zahtev i da podnesem novi ali onda gubim port.
Sutra cu izaci sa posla da odem do centra da vidim sta se tu zapravo radi.Stvarno je sramota ovako kinjiti i lagati korisnike.
Da li se nekome desilo nesto slicno i kakvih ima iskustava ?
 
Moje iskustvo je drugacije, ja sam u septembru prosle godine (predhodni promotivni period) zahtevao od Sezama MIK i na moje veliko iznenadjenje, poslali su mi broj za 1 sat sms-om i mail-om. Istog dana otisao u predstavnistvo Telekoma i podneo zahtev. Naravno usput popricao sa ljudima o razlogu prelaska - zbog cetvoromesecnog promotivnog perioda i to je to. Sutra sam potpisao ugovor i dobio ruter. Mogu reci da sam bio iznenadjen profesionalnoscu i brzinom (nepun jedan dan), znajuci kako sve funkcionise kod nas. Upravo zbog te predostroznosti nisam ni popunio zahtev mailom pretpostavljajuci da ga niko nece ni pogledati vec otisao direktno kod njih.
Moj savet bi bio da jednostavno odes tamo i da objesnis da je jedini razlog prelaska upravo promocija koju nude i da bez nje ne bi ni prelazio, a sto se tice porta pa kako da ga izgubis kad nisi ni potpisao ugovor.
 
Telekom... zaposleni katastrofa... podnet zahtev za promenu brzine sa 4 na 16mbps i cekam vec 10 dana da izvedu to povecanje... kad ih nazoves kazu postupak u toku... odes tamo niko nista ne zna... uzas... gde samo nalaze kadrove a toliko nezaposlenih koji bar nesto znaju za razliku od ovih...
 
@banej2 Ko te je terao da ides kod Telekoma, sledeci put malo procesljaj forum pre nego sto nasednes na neke njihove promocije.
 
Telekom... zaposleni katastrofa... podnet zahtev za promenu brzine sa 4 na 16mbps i cekam vec 10 dana da izvedu to povecanje... kad ih nazoves kazu postupak u toku... odes tamo niko nista ne zna... uzas... gde samo nalaze kadrove a toliko nezaposlenih koji bar nesto znaju za razliku od ovih...

Pa koliko sam shvatio jos uvek nemaju "sistemske mogucnosti" (sta god to znacilo) za realizaciju 16mbps paketa. Ili negde imaju a negde ne...
 
@Boj72
Cuvaju mi port dok ne predjem kod drugog provajdera zbog MIK koda.Ovi hoce da potpisem ugovor a ne daju promociju.A zahtev za uvod je odobren.

@SPw
U pravu si,nesto me jako primamljivala ta promocija jos to bagovanje speed-upa,jos to sto su ponudili te vece pakete.Jednom greska u odlici i nikad vise !!!
 
Poslednja izmena:
Pa koliko sam shvatio jos uvek nemaju "sistemske mogucnosti" (sta god to znacilo) za realizaciju 16mbps paketa. Ili negde imaju a negde ne...

Pa onda neka napisu gde ima mogucnosti a gde ne a ne svima da nude te pakete...
 
@banej2 Ko te je terao da ides kod Telekoma, sledeci put malo procesljaj forum pre nego sto nasednes na neke njihove promocije.

Ma u principu su oni OK, ali moraš lično sa njima komunicirati i obavezno proveriti da li su te sve razumeli... Online, tj preko sajta su katastrofa. Ja sam u avgustu prešao sa euneta, upao u promociju od 3 meseca badava + 2GB Apacer Flash, a sve rešio za 2 dana.
Ovo moram ispričati, jače je od mene:
Pre neki dan sam bio da vratim opremu za IPTV i kad sam im rekao zašto sam došao, pometnja, nekoliko njih me pitalo "a za čega to služi?", dok nije došla jedna teta koja se malo bolje razume u svoj posao i odradila potrebnu papirologiju.
 
Pa u Telekomu vlada uranilovka iz vremena samoupravljanja .
Jedan radi, cetiri se ladi :wall:
Sa njima moras sve direktno, da im lepo objasnis, polako, a mail je ipak
svemirska tehnologija pa ga treba koristiti samo u slucaju opasnosti .
 
Poslednja izmena:
Pa jer niste skapirali do sad da se radna mesta ne dobijaju po strucnosti nego koliko si aktivan u nekoj stranci,tako da su verovatno i ti "djunsteri" zapolseni po principu "DSS 20 mesta,G17+ 15 mesta,SRS 5 mesta...itd" niko te ne pita za skolu... i posle se mi nerviramo sto je ovako kako je... i to ne samo u Telekomu vec gde god se okrenes... Celicite zivce i cekajte boje dane :mad: :wall::wall::wall:
 
Pa jer niste skapirali do sad da se radna mesta ne dobijaju po strucnosti nego koliko si aktivan u nekoj stranci,tako da su verovatno i ti "djunsteri" zapolseni po principu "DSS 20 mesta,G17+ 15 mesta,SRS 5 mesta...itd" niko te ne pita za skolu... i posle se mi nerviramo sto je ovako kako je... i to ne samo u Telekomu vec gde god se okrenes... Celicite zivce i cekajte boje dane :mad: :wall::wall::wall:
nazalost izostavio si glavne za telekom u zadnjih par godina. verovatno slucajno:d
 
Ma u cemu je fora ovde, jel vi ovde vodite kampanju? Ja mislio coveka interesuje kako da resi problem a ono...... Licno sam se uverio da su maksimalno ispostovali dogovor i od 01.09. do 31.12. racun za ADSL mi je bio oko 2,00 din.
Ako svedemo racunicu koliko ce me kostati ADSL kod Telekoma, ispada da je mesecna pretplata 950din. cime ubedljivo konkurise ostalim provajderima ili podprovajderima kako ih vec mozemo nazvati. Svi vi to dobro znate i zato i uzimate MIK.
Ni najmanje mi nije namera da branim bilo koga i prvi cu izneti kritike na racun mog dostavljaca usluge ako ne ispostuje dogovor ali ovo su cinjenice. Na kraju krajeva ovo mi je cetvrti provajder do sada i cim se ukaze bolja prilika idemo dalje.
 
Danas bio u telekomu u kosjericu, popricao sam glavnim, objasnio situaciju,covek mi sve sredio i sve je ispalo OK.
Broj 9813 vise u zivotu necu okrenuti i nista preko web strane njihove necu uzeti.
 
Danas bio u telekomu u kosjericu, popricao sam glavnim, objasnio situaciju,covek mi sve sredio i sve je ispalo OK.
Broj 9813 vise u zivotu necu okrenuti i nista preko web strane njihove necu uzeti.
Drago mi je da si sve sredio i sam se uverio da nije sve tako crno kao sto se prica iz neznam kog razloga (ustvari znam al ajd'):wave:
 
Sorry za off, ali jednostavno moram da odgovorim na ovo.

Pa onda neka napisu gde ima mogucnosti a gde ne a ne svima da nude te pakete...

Dok im ne das broj telefona da provere ne mogu znati ima li za tebe licno mogucnosti.

To sto na primer tvoj komsija na istoj centrali ima mogucnost za 16Mbps ne znaci da i ti moras imati jer je moguce da niste povezani na isti DSLAM uredjaj, na isti koncentrator, ili da jednostavno tvoja linija ne zadovoljava kriterijume za ovu brzinu sto se ustanovljava angazovanjem tehnicara u centrali i merenjem, a ne gledanjem u neki veliki tefter. Zato drugi put razmisljaj malo pre nego sto nesto ovako napises, nije uvek sve tako jednostavno kao sto izgleda.
 
Poslednja izmena:
Sorry za off, ali jednostavno moram da odgovorim na ovo.



Dok im ne das broj telefona da provere ne mogu znati ima li za tebe licno mogucnosti.

To sto na primer tvoj komsija na istoj centrali ima mogucnost za 16Mbps ne znaci da i ti moras imati jer je moguce da niste povezani na isti DSLAM uredjaj, na isti koncentrator, ili da jednostavno tvoja linija ne zadovoljava kriterijume za ovu brzinu sto se ustanovljava angazovanjem tehnicara u centrali i merenjem, a ne gledanjem u neki veliki tefter. Zato drugi put razmisljaj malo pre nego sto nesto ovako napises, nije uvek sve tako jednostavno kao sto izgleda.
Ziva istina.Evo ja i jos 2 komsije smo na Beotelu,i na istoj smo centrali,i zivimo u krugu od 50-ak metara.Pre jedno mesec dana oni su imali par dana uzasnih problema sa netom,dok je meni sve super radilo.Receno im je da nismo na istom DSLAM-u,njihov se nesto jogunio,i korisnici telekom adsl koji su bili na tom DSLAM-u su imali iste probleme tada.S druge strane u zadnje vreme ja imam probelma,a njima radi super.Znaci nema veze ko gde zivi niti na kojoj je centrali,vec i na kom je DSLAM-u,itd(sve ono sto rece audiofreak).
 
Poslednja izmena:
Ziva istina.Evo ja i jos 2 komsije smo na Beotelu,i na istoj smo centrali,i zivimo u krugu od 50-ak metara.Pre jedno mesec dana oni su imali par dana uzasnih problema sa netom,dok je meni sve super radilo.Receno im je da nismo na istom DSLAM-u,njihov se nesto jogunio,i korisnici telekom adsl koji su bili na tom DSLAM-u su imali iste probleme tada.S druge strane u zadnje vreme ja imam probelma,a njima radi super.Znaci nema veze ko gde zivi niti na kojoj je centrali,vec i na kom je DSLAM-u,itd(sve ono sto rece audiofreak).

Resili su problem privremeno tako sto rotiraju taj problematicni dslam na 7 dana. (Ljudi se malo pobune, oni prebace drugima i svi srecni). :-devil-:
 
Pa u Telekomu vlada uranilovka iz vremena samoupravljanja .
Jedan radi, cetiri se ladi :wall:
Sa njima moras sve direktno, da im lepo objasnis, polako, a mail je ipak
svemirska tehnologija pa ga treba koristiti samo u slucaju opasnosti .

A moras i da se naoruzas strpljenejm i recnikom, jer je velika verovatnoca da ces naleteti na nekoga ko brunda sa nekim heavy naglaskom i da ga nista neces razumeti, a on/ona tebe jos manje. A ako pocnes nesto malo strucnije da im objasnjavas ( sve sem tipa "Da, ovo vam je ovaj modem ili ruter... Da ovo veliko plasticno ,da to..." je struno ), ne vredi. Kurslus.
Mail? Ma ko ce da se drnda sa tim? Jos mora da se kuca... Ma daj... :wall:
 
Pa onda neka napisu gde ima mogucnosti a gde ne a ne svima da nude te pakete...
Interesantno je to da oni to ne smeju da urade jer je to strogo zabranjeno :D Navešću primer u vezi IPTVa koji mi je poznat.
Ako ste recimo podneli zahtev za IPTV i on se ne realizuje već dva meseca jedino što će da dobijete zvanjem Telekoma je odgovor da ste na čekanju. Inače čekanje podrazumeva da: je potrebno izvršiti merenje linije za ADSL, trenutno nema STB uređaja, nema slobodnih ADSL portova i x drugih nemogućnosti. Čak i ako recimo u narednih godinu dana ne planiraju nov DSLAM kako bi dobili slobodne portove na vašoj centrali vi to nikada nećete saznati. Bilo kakvo pitanje rezultiraće odgovorom da ste na čekanju.
 
Resili su problem privremeno tako sto rotiraju taj problematicni dslam na 7 dana. (Ljudi se malo pobune, oni prebace drugima i svi srecni). :-devil-:

Ee skoro se nisam ovako dobro nasmejao... hahahaha

@Troublemaker: Telekom je inace poznat po svojim smislenim i odgovorima koje resavaju najvaznija zivotna pitanja. Vrh njihovog intelektualnog napora je "Da li ste probali da restartujete ruter?"
 
Prijavio sam se 26.12.2008 za koriscenje telekom ADSL-a.
Taj isti dan sam dobio MIK od sezama pa sam sve lepo popunio na sajtu.
Slucajem okolnosti nisam imao vremena da odem u korisnicki centar,jer naravno rade do 14 casova,vec kad stignem zovnem ih telefonom.
Medjutim niko mi se nije javljao do danas.
Javila se Jelena,pitam ja nju zasto jos nisam dobio uslugu ona odgovara da moraju prvo da se provere tehnicke mogucnosti,ja na to odgovaram da sam vec ukucao MIK kod i da imam mogucnosti.
Kaze mi da,vi imate mogucnosti i odobren vam je zahtev ali morate sacekati da vam se javi neko od kolega radi potpisuvanja ugovorai kaze da imam strpljenja.
Jos mi kaze da ne ulazim u promotivnu kampanju jer kao nisam to naznacio da cu da koristim tu promociju iako mi je receno da ulazim u tu promociju, i da svako ulazi ko se prijavi do 31.1.2009.Onda ona kaze da moj zahtev za promociju nije odobren jer je nastala greska u sistemu dok sam se ja prijavljivao.Taj razgovor je trajao jedno 50tak minuta dok ona nije prekinula vezu !!! Navodno u toku razgovora mi je savetovala da otkazem ovaj zahtev i da podnesem novi ali onda gubim port.
Sutra cu izaci sa posla da odem do centra da vidim sta se tu zapravo radi.Stvarno je sramota ovako kinjiti i lagati korisnike.
Da li se nekome desilo nesto slicno i kakvih ima iskustava ?

Gde to pise da traje promocija do 31.01.2009. ??? Evo gledam na njihovom sajtu - nema nista, a danas sam pricao licno u poslovnici sa sluzbenicom koja mi je rekla da je ta akcija zavrsena 1. novembra 2008.
 
M@micu im j@bem download mi na 10 % spao, imam ADSL 1012!!!
 
Gde to pise da traje promocija do 31.01.2009. ??? Evo gledam na njihovom sajtu - nema nista, a danas sam pricao licno u poslovnici sa sluzbenicom koja mi je rekla da je ta akcija zavrsena 1. novembra 2008.

Kada sam zvao njih tako mi je receno, potpisao sam ugovor pre neki dan sa tom promocijom i ne placam do aprila.
 
Ja sam se prijavio u oktobru ili novembru 2006. a uslugu sam dobio u aprilu 2007.
Koliko sam primetio treba im oko 4-6 meseci da realizuju zahtev.Sad neznam dali je i danas tako.
Sto se tice usluge uglavom je odlicna izuzev sto mi se jedno vreme gusio link na adsl2+ standardu pa sam koristio gdmt koji je sporiji (manje efikasan)
 
Poslednja izmena:
"Поштовани,
обавештавамо вас да није могуће прећи на ADSL пакет Clik Start брзине (256/64 Kb/s), с обзиром да иста постоји само у оквиру Clik Start пакета 256, односно не постоји у стандардној понуди брзина услуге ADSL.

Clik Start пакета 256 се може реализовати подношењем новог захтева за услугу ADSL, с тим што постоји могућност да изгубите порт, с обзиром да након евидентирања новог захтева, исти улази у процедуру поновног испитивања, као и то да реализација истог зависи од слободно расположивих портова."

Sta seru ovi? Ne mogu da sa sadasnjeg 1024 predjem na 256? Em je paket jadan a oni mu drze cenu!! Jel normalni oni?
 
Drago mi je da si sve sredio i sam se uverio da nije sve tako crno kao sto se prica iz neznam kog razloga (ustvari znam al ajd'):wave:

sta bre nije crno??
svaki vikend mi ne radi net kako treba. visim po kaficima sa WiFi-jem da bih zavrsio posao
radnim danom puca po par puta.
da, cuveni Telekomov ADSL.
bez zivaca sam ostao, skupljam pare da raskinem ugovor (5900din) jer mi je to jeftinije od zivaca i izgubljenog vremena i posla koji ceka.

kakav je to provajder kome tehnicha (haaaaaaaaaaahahahahhahahhahhahaha) podrska radi do 20h i ne radi subotom posle 16h????

Kad god zovem 0800 100 100, potrosim minimum 45minuta, a na kraju ne dobijem nikakvu pametniju informaciju od "da imamo problem, bice reseno u roku od 48sati".

pritom, evo kako iygleda zvanje "korisnickog centra" :

Subota 15:30
15:30
Dobili ste trtmrttralala...
Svi operateri su trenutno zauzeti, molimo sacekajte,
ocekivano vreme cekanja krace je od 5 minuta...
Molimo sacekajte
~retardirana muzika u pozadini~
......
......
15:33
Svi operateri su trenutno zauzeti, molimo sacekajte,
ocekivano vreme cekanja krace je od 5 minuta...
~retardirana muzika u pozadini~
......
......
15:37
Svi operateri su trenutno zauzeti, molimo sacekajte,
ocekivano vreme cekanja krace je od 5 minuta...
~retardirana muzika u pozadini~
......
......
15:40
Svi operateri su trenutno zauzeti, molimo sacekajte,
ocekivano vreme cekanja krace je od 5 minuta...
~retardirana muzika u pozadini~
......
......
15:43
Svi operateri su trenutno zauzeti, molimo sacekajte,
ocekivano vreme cekanja DUZE je od 10 minuta...
~retardirana muzika u pozadini~
......
......
15:45
Svi operateri su trenutno zauzeti, molimo sacekajte,
ocekivano vreme cekanja DUZE je od 10 minuta...
~retardirana muzika u pozadini~
......
......
15:47
Svi operateri su trenutno zauzeti, molimo sacekajte,
ocekivano vreme cekanja DUZE je od 10 minuta...
~retardirana muzika u pozadini~
......
......
15:49
Svi operateri su trenutno zauzeti, molimo sacekajte,
ocekivano vreme cekanja DUZE je od 10 minuta...
~retardirana muzika u pozadini~
......
......
15:51
Svi operateri su trenutno zauzeti, molimo sacekajte,
ocekivano vreme cekanja DUZE je od 10 minuta...
~retardirana muzika u pozadini~
......
......
15:52
Zao nam je, svi operateri su trenutno zauzeti, molimo pozovite kasnije.
BIP-BIP-BIP-BIP-BIP..........


Pokusaj broj2:
15:53
Dobili ste trtmrttralala...
Svi operateri su trenutno zauzeti, molimo sacekajte,
ocekivano vreme cekanja krace je od 5 minuta...
Molimo sacekajte
~retardirana muzika u pozadini~
......
......
15:55
Svi operateri su trenutno zauzeti, molimo sacekajte,
ocekivano vreme cekanja DUZE je od 10 minuta...
~retardirana muzika u pozadini~
......
......
15:57
Svi operateri su trenutno zauzeti, molimo sacekajte,
ocekivano vreme cekanja DUZE je od 10 minuta...
~retardirana muzika u pozadini~
......
......
16:00
Svi operateri su trenutno zauzeti, molimo sacekajte,
ocekivano vreme cekanja DUZE je od 10 minuta...
~retardirana muzika u pozadini~
......
......
Zao nam je, svi operateri su trenutno zauzeti, molimo pozovite kasnije.
BIP-BIP-BIP-BIP-BIP..........
......


Pokusaj broj3:
16:01
Dobili ste trtmrttralala...
radno vreme call centra je radnim danom od XX do 20 casova, subotom do 16 casova.
BIP-BIP-BIP-BIP-BIP..........
BIP-BIP-BIP-BIP-BIP..........
BIP-BIP-BIP-BIP-BIP..........
BIP-BIP-BIP-BIP-BIP..........
BIP-BIP-BIP-BIP-BIP..........




:zgran: :wall: :zgran:


toliko o Monopolekomu
 
Poslednja izmena:
Nije da branim telekom, ali ja stvarno u 2 godine koriko imam adsl nikad nisam imao problema, niti sam ostajao bez neta. I uvek sam imao max brzinu..
 
Kad god zovem 0800 100 100, potrosim minimum 45minuta, a na kraju ne dobijem nikakvu pametniju informaciju od "da imamo problem, bice reseno u roku od 48sati".

Ovo sam doziveo 11 puta:d i razumem te u potpunosti. Posle toga sam odustao i poceo odgovore na probleme da trazim ovde na forumu. Vise ih nikad necu zvati i ukoliko bude problema idem u korisnicki servis licno, mecki na rupu:d:d
 
Nazad
Vrh Dno