Ima tu dosta birokratskih gluposti. Recimo, postoji kampanja pod imenom "Net 50 po ceni Net 20", uz ugovor na 24 meseca i ona važi za nove korisnike. Video sam tu kampanju kada se ulogujem na Moj telekom. Međutim, onog trenutku kada sam dobio taj Net 50, tj. VDSL 50/2 bez ugovorne obaveze, kampanje više nema na spisku - kada se ide na Zahtev za nove Internet korisnike piše "Ne možete podneti zahtev za ovaj servis", a kada se ide na Zahtev za postojeće Internet korisnike dobija se poruka "Postoji već više zahteva korisnika za Promenu kampanje na ovoj postojećoj liniji".
Dakle, da bih dobio "Net 50 po ceni Net 20", a imam Net 50 bez ugovorne obaveze (ili je ona istekla) moram najpre da naiđem na nekog dovoljno pametnog u poslovnici koji neće odmah da kaže "Ne postoji ta kampanja" ili "Ne možete to da dobijete", nego da fiktivno odjavi postojeći Internet prriključak da bi mogla da se aktivira kampanja ili šta već treba da uradi u toj famoznoj aplikaciji. Vidim i ovde na forumu da ne znaju svi u poslovnicama ovo da urade, pa lako možete da se vratite neobavljenog posla.
Drugi nonsens koji će verovatno mene da zadesi je sledeći: lako je moguće da neko ima fiksnu liniju, ima na njoj VDSL 50/2, ima IPTV HD, ima 064 postpaid broj, i sve to naravno radi bez greške, ali ako proba da sve objedini u megabox i snizi troškove, odgovor je "nemate tehničkih mogućnost jer ste na više od 300 m" od centrale. Čekajte, kako nemam tehničkih mogućnosti, kad sve to zapravo imam i sve radi? Lepo, nemate mogućnosti, aplikacija ne dozvoljava da se unese zahtev. Ovo bi naravno bilo urnebesno smešno da se ne svodi na čistu otimačinu, jer sve te usluge u zbiru koštaju poprilično više nego u paketu.
Dakle, da bih dobio "Net 50 po ceni Net 20", a imam Net 50 bez ugovorne obaveze (ili je ona istekla) moram najpre da naiđem na nekog dovoljno pametnog u poslovnici koji neće odmah da kaže "Ne postoji ta kampanja" ili "Ne možete to da dobijete", nego da fiktivno odjavi postojeći Internet prriključak da bi mogla da se aktivira kampanja ili šta već treba da uradi u toj famoznoj aplikaciji. Vidim i ovde na forumu da ne znaju svi u poslovnicama ovo da urade, pa lako možete da se vratite neobavljenog posla.
Drugi nonsens koji će verovatno mene da zadesi je sledeći: lako je moguće da neko ima fiksnu liniju, ima na njoj VDSL 50/2, ima IPTV HD, ima 064 postpaid broj, i sve to naravno radi bez greške, ali ako proba da sve objedini u megabox i snizi troškove, odgovor je "nemate tehničkih mogućnost jer ste na više od 300 m" od centrale. Čekajte, kako nemam tehničkih mogućnosti, kad sve to zapravo imam i sve radi? Lepo, nemate mogućnosti, aplikacija ne dozvoljava da se unese zahtev. Ovo bi naravno bilo urnebesno smešno da se ne svodi na čistu otimačinu, jer sve te usluge u zbiru koštaju poprilično više nego u paketu.