Šta je novo?

Telekom Srbija VDSL (FAQ 1. post)

Javite nekom Modu da postavi ono uputstvo u prvi post kao FAQ.
 
Probao i dalje "Registration failed".

1. Da li si isključio mts-ov SIP konto na ruteru?

2. Da li ti na Gigasetu normalno radi neki drugi SIP konto?

3. Eventualnu zahebanciju sa MAC adresama možete ispitati ti i @topten, tako što ćete zameniti user i pass pa probati da li radi.
 
Doneo sam od druga ZTE H367N uneo sam moj BBTF user i pass i status je Unregistered........znači da platforma verovatno po MAC adresi registruje uređaj:(
 
Doneo sam od druga ZTE H367N uneo sam moj BBTF user i pass i status je Unregistered........znači da platforma verovatno po MAC adresi registruje uređaj:(

Odlično se sećam da su i stariji - 71xx, 72xx ... a i moj trenutni Fritz.Box 7390 do pre nekoliko godina/firmware-a imali mogućnost da normalno, kroz web interfejs (u "Connection Settings") lepo promeniš MAC adresu DSL modema u onakvu kakva ti odgovara. Posle je to AVM izbacio iz novijih firmware-a, ali je valjda izbacio samo web formu, a mogućnost je ostala. Po ip-phone-forum.de sam kasnije nailazio na uputstva, skripte, komande itd. sa objašnjenjem onih linux frikova kako promeniti MAC adresu, ali se nisam nešto mnogo interesovao jer mi nije bilo potrebno.

Tako da možeš malo tamo baciti pogled.
Ili da probaš neki što stariji firmware za 7490, mada mislim da je AVM izbacio tu opciju pre pojave tog modela.
 
^

http://www.ip-phone-forum.de/showthread.php?t=227260

How to change MAC-Address of the Fritzbox 7390:

1) Start up FB-Editer and in "Datei" choose "Konfiguration Einlesen"(Means Read configuration)

2) Scroll down to "ar7cfg" part and look for "enable_mac_override".

3) "enable_mac_override" should be set to "yes" without quatation marks.

4) Below "enable_mac_override" there should be a line called "macdsl_override = 00:00:00:00:00;" change it to the MAC address of the ISP router (Can usually be found on the backside of it or via the router's Web GUI)

5) In the FB editor choose "Datei" -> "Konfugration Zuruckspielen"(Means Put data back)

---

FBEditor --> http://www.ip-phone-forum.de/showthread.php?t=79513

---

Samo ti ostavljam linkove, nisam kriv ako nešto sɐɾuǝʞɐz :)

Ja sam sad probao na mom 7390, i radi. Ne znam da li radi i za 7490, on ima drugačiji procesor/čipset.
 
Poslednja izmena:
Morao bi da vratim na stariju verziju fw pošto na novoj verziji FRITZ!OS 06.83 FB Editor ne funkcioniše!
 
Poslednja izmena:
Promenio sam MAC adresu, sad FRITZ ima MAC adresu od telekomovog H267N........opet izbacuje registration failed........verovatno negde grešim u konfigurisanju.
 
Hmmm ... šta pa SIP ima od konfigurisanja? - user, pass i proxy.
... i STUN, ako si iza NAT-a.

Jel' si siguran da si uspešno pregazio Fritz.Box-ovu pravu DSL MAC adresu?
Sačuvaj settings (System --> Backup --> Save Settings), pa pročitaj (to je običan text fajl) da li postoji linija

macdsl_override = 12:ab:34:cd:56:ef;

(gde je "12:ab:34:cd:56:ef" DSL MAC adresa H267N rutera)

Da li si pročitao pravu DSL MAC adresu iz H267N rutera? Ima on 5-6 MAC adresa, to znaš?
 
Mislim da se svi dzabe mucimo!
Verovatno Telekom nekako blokira po mac adresi ili vec necim drugim pa zato nece da proradi!Gledam po stranim forumima sva podesavanja za SIP kao sto kaze @mrle se svode na user, pass i proxy i svima radi bez greske i proradi iz prve!
Pogotovo kod Gigaseta nema neke nauke ubacis samo te parametre i registruje se bez greske.Kako svi Gigaset IP telefoni imaju i Gigaset.net telefoniju gde ako imas bilo koji Gigaset IP telefon mozes da pricas dzabe sa bilo kim i bilo gde u svetu samo je uslov da i on ima Gigaset IP telefon i to preko codeca G.722 koji zvuci fantasticno i to mi upravo sve vreme radi,(oni koji imaju Gigaset IP telefon znaju o cemu pricam)! http://www.gigaset.com/hq_en/cms/home/support/support/gigasetnet.html
Ako neko ovde ima Gigaset IP telefon i koristi Gigaset.net dacu mu na pm nick name pa da probamo i da vidi o cemu se radi.
Pozz!
 
Poslednja izmena:
Možda platforma registruje osim SIP user/pass još i po serijskom broju modema koji korisnik duži:)
 
Posto sad imam username i password za PPPOE konekciju, da li bih mogao da kupim svoj VDSL2 ruter i da koristim samo njega? Ne bih da koristim dva uredjaja (Telekomov kao bridge + svoj ruter).

Brine me to posto je npr. SIP nemoguce podesiti na drugom ruteru, ali meni treba samo Internet i nista vise.
 
Za 30 meseci koliko imam tu uslugu sam napravio maksimalno 10 poziva ali verujem da radi jer im je ona usluga unifon valjda baš tako bazirana ...a te pozive jesam pravio preko te aplikacije a dok sam bio na mobilnom netu.

EDIT: evo ti SS tog podešavanja pod spojlerom:
1404f9373a7d0884fea0ff58e926bc93.jpg
 
Poslednja izmena od urednika:
Očigledno da kod Telekoma to drugačije funkcioniše, sve opcije sam probao i jednostavno ne može.....menjao sam na FRITZ-u sve MAC adrese koje ima ZTE H267N i ćorak!
 
A jesi li omogućio internet telefoniji visoki prioritet? Tamo u prioritization treba da napraviš rule ... I treba da joj je omogućen auto-portforwarding.
Unazad par dana sam i ja na verziji 6.83 ali se dobro sećam da je na 6.52 mogao i manuelno da se menja port i za ip telefoniju. Verovatno nema veze da li je ručno ili automatski ali mislim da to ne možeš ostaviti bez ikakvog podešavanja.
...ako ti treba neki skrinšot, reci.
 
Nisam pravio new rule u prioritization, ako ti nije problem postavi screenshot-ove podešavanja tvog sip-a.
 
To je na prvoj slici a za svaki slučaj tu je i ostalo što je možda korisno:
e6c98f96e183ed1fa2d3881228d5ea36.jpg
805d8ec8a649c78866eae9e86f5659f0.jpg
a2888668e8ccbf41bb787d17a47d45b6.jpg
bae633f4160f89b18ef7ce1177a12c51.jpg
154a17894c3abd84b8b659cbde556fc1.jpg
91ac4f222955d05b0beeef8ddd255377.jpg
e586e67c96db5ff0e5f1914f6979fd98.jpg

EDIT: @topten, naveo sam te zbog notifikacije - ubacio sam još par sličica i sad mislim da je sve tu.
 
Poslednja izmena od urednika:
"Prioritization" služi za određivanje prioriteta po IP adresama i/ili po protokolima.
Pa na primer ... ako ti telefoniraš, a istovremeno sestra igra neke online igrice i brat gleda onlajn neki film, onda Fritz.Box određuje po listi prioriteta čije pakete će prve da propušta.
Po fabričkim podešavanjima je Fritz.Box namešten tako da SIP paketi imaju prioritet u odnosu na sve ostalo, a u svakom slučaju to sve nema nikakve veze sa problemom logovanja, tj. registracije na telekomov server, jer ti uopšte ne možeš da se registruješ i do sada ni jedan SIP paket nije prošao kroz Fritz.Box, pa tako nema ni veze šta je namešteno u listi prioriteta.

"Preselection" isto nema nikakve veze. To ti služi da ukucavanjem prefixa ispred broja koji pozivaš, odrediš sa kog SIP broja želiš da Fritz.Box obavi taj poziv.
Na primer ... imaš u Fritz.Box-u registrovanih 10 SIP konta, i sad sa telefona želiš da pozoveš drugara u Nemačkoj, pa ukucavanjem prefixa npr. *125# ispred njegovog broja u Nemačkoj - 0049/123/456-7890, ti Fritz.Box-u govoriš da taj poziv obavi sa npr. VoIPDiscount-a koji ti je namešten kao peti po redu na listi SIP konta (to je ono "5" u "*125#").
Druga opcija je da Fritz.Box sam bira VoIPDiscount sa pozicije broj 5 kada vidi da broj koji se poziva počinje sa 0049 (pozivni za Nemačku), ali to je, je li, potrebno unapred definisati, pa reći Fritz.Box-u: broj koji počinje sa 0049 zoveš sa konta #5, broj koji počinje sa 0044 zoveš sa konta #7 ... itd.
Ali u svakom slučaju ni to ne može da ima ikakve veze sa logovanjem na telekomov SIP server.

Očigledno da kod Telekoma to drugačije funkcioniše, sve opcije sam probao i jednostavno ne može...

Ma i kod telekoma, i kod SBB-a i kod svih ostalih to funkcioniše isto. SIP je standard. Nego je samo pitanje na osnovu koje informacije njihov server prepoznaje da se sa tvoje strane ne nalazi njihov taj ZTE, Hjundai, Hjuaveji ili koji već ruter. A to može da bude svašta nešto, ne mora ni MAC, ni serijski broj, može i samo ime rutera npr, pa onda još hiljadu drugih stvari.
U log fajlu na njihovom serveru sada piše zašto tvoj Fritz.Box nije puštan da se uloguje, ali hebi ga, to ne možeš videti :)
 
Jedino ako ima na forumu neki telekomov stručnjak pa da nam otkrije na osnovu čega se BBTF registruje na serveru:)
 
A sto ne zovnete i kazete situaciju i da bi zeleli da to sredite da ide preko Friz!Box-a mozda neko bude dobre volje od tehnicara pa vam oda tajnu.
Naravno ovo necete moci saznati ni u CC ni u poslovnici vec iskljucivo od tehnicara.
Trazite iskljucivo njih da vas kontaktiraju na teh mislim i nazvace vas.
 
Ne pružaju teh. podršku za uređaje koji nisu iz njihove ponude.......nažalost tako to funkcioniše u Telekomu!!
 
Postavio sam pitanje na mts chat-u na osnovu kojih parametara se BBTF registruje na platformi.......njihov odgovor je samo na osnovu SIP username i password-a.......pa što onda ne funkcioniše:)
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno