Evo još jedno iskustvo sa telekomom.
U stanu imam dve fiksne telefonske linije, i na jednoj od njih VDSL 20/2.
Bilo mi je potrebno da preselim VDSL sa jednog telefona na drugi. Pošto mi je pristup internetu od velikog značaja, išao sam pre toga u 3 poslovnice da se detaljno raspitam kako to ide i pored toga sam zvao korisničku službu.
Naime, pitao sam ih da li može da se izvrši seljenje bez prekida tj. da se isključi prva linija tek kada drugu budu uključivali, na šta su svi rekli da ne može, već da se prva mora isključiti odmah nakon podnošenja zahteva. Nakon detaljnijeg objašnjavanja situacije, svi su imali sličan odgovor: to nije problem, pošto je ista centrala, ista udaljenost, iste tehničke mogućnosti (tražio sam da testiraju obe linije kad sam uvodio VDSL), već imate svoj port, itd. Samo će vam zameniti broj na portu, ako predate zahtev prepodne, biće sigurno gotovo u toku dana. I poverovao sam ja njima...
Pripremio sam se prošli ponedeljak, oslobodio dan, otišao u poslovnicu na Terazijama kod žene sa crnom kosom i naočarima (jer su je ovde hvalili da zna posao) i odmah u 9h predao zahtev. Rekli su mi da kad dođem kući preselim odmah opremu na drugu liniju. Internet su na prvoj liniji isključili oko 10h, nakon čega sam očekivao da će odmah spojiti i drugu. Međutim, nisu...
Prošlo je već dve nedelje i ja još uvek nemam internet. Zovem ih svaki dan i odgovor je uvek isti: molimo vas da budete strpljivi. Kad mi prvi dan nije stigao, rekli su biće sutra sigurno. Kad drugi dan nije stigao, rekli su da je nekad potrebno i 2-3 dana, ali da će biti sigurno gotovo sutra. Posle su prestali sa obećanjima. Tu sam postao sumnjičav, da oni nisu dali moj port nekom drugom a mene stavili na čekanje. Međutim, oni me uveravaju da imam port i da je sve u redu tj. "skoro pa gotovo", samo se čeka da "zahtev prođe kroz sistem", te da "budem strpljiv". I tako dve nedelje.
Da li je ovo zavlačenje validan razlog da kontaktiram RATEL?
Što je najgore, meni je internet potreban zbog posla, te sam morao bukvalno da se preselim 35km kod mojih dok se ovo ne reši. Prvo sam odlazio i vraćao se jer sam mislio da će stići net, sad se ni ne nadam više dok mi ukućani ne jave da je stigao. A o gnevu ostalih ukućana kojima treba net za socijalne mreže i multimediju, pa samo uplaćuju dodatke na telefonima, da ne pričam.[emoji2]