Šta je novo?

[Telekom Srbija] Opomena pred utuženje - Tuđi broj, moje ime

Corvus Corax

Console Collector
Super Moderator
Učlanjen(a)
25.09.2008
Poruke
12,026
Poena
915
Dana 25.03. osobi sa kojom živim u istoj kući stigla je opomena pred utuženje od Telekom Srbija, iako se račun za fiksni telefon redovno izmiruje. Kada je otišla u obližnju poslovnicu da proveri o čemu je reč, jer ipak redovno plaća napravljene račune za fiksni broj koji poseduje 40+ godina, doživela je neprijatno iznenađenje - postoji još jedan broj na njeno ime na drugoj adresi!

Skenirana opomena:
Opomena%20pred%20utuenje.jpg

Prema informacijama iz poslovnice, za taj broj sklopljen je ugovor na njeno ime u maju mesecu prošle godine, a od avgusta se ne plaća i napravljen je račun od 5.247,76 dinara sve dok u januaru ove godine nije isključena linija. Detaljnijom proverom, videli su da na toj adresi ima više brojeva za koje postoji dugovanje i da su isključeni zbog neplaćanja (ne znam zašto su odlučili da ovo zanemare prilikom rešavanja reklamacije!).

Zbog razvlačenja zaposlenih u poslovnici i raznih/lažnih obećanja da se "ne brine" i "vi plaćajte po 1000din, pa kad rešimo, to će biti prebačeno kao pretplata za vaš broj", 20.04. podneta je pismena žalba zajedno sa dokazima o plaćenim računima za broj koji se koristi u kući.

Skerirana i overena žalba:
Prigovor%20na%20opomenu.jpg


Par dana kasnije (24.04.), stiže još jedna opomena pred utuženje sa istim sadržajem.

Skenirana opomena od 24.04.:
Opomena%20pred%20utuzenje%2024.04.jpg

Ponovo je podneta ista žalba 27.07., samo sa novom opomenom. Skenirana i overena druga žalba:
Prigovor%20na%20opomenu%2024.04.jpg


Na njihovom sajtu stoji da je rok za odgovor na reklamaciju 15 dana. I danas stiže njihov odgovor na prvu reklamaciju poštom u kome stoji da se reklamacija odbija, jer ona, navodno, jeste potpisala ugovor 07.05.2014. kako bi bio uveden novi telefonski priključak (broj počinje slično kao ovaj iz naše kuće) na tu drugu adresu i da mora da plati dug:
Obavestenje%20o%20resenju%20prigovora%20odgovor%20Telekom%20Srbija.jpg


Zahtevala je da vidi svoj potpis na ugovoru, ali joj je rečeno da mora piše novi prigovor u kome to izričito navodi i dali su joj neki formular. Taj prigovor će biti podnet sutra.


Izvinjavam se zbog dužeg posta, ali morao sam da detaljno objasnim problem. Iako suma nije velika, nervoza jeste, jer je očigledno da su dokumenta i potpis lažirani. S obzirom da se, izgleda, sve reklamacije rešavaju na lokalnom nivou, moguće je da ta osoba ima vezu u Telekomu.


Šta raditi dalje? Kako postupiti? Da li se obratiti RATEL-u?


Unapred zahvalan na svakoj pomoći.
 
Sačekaj dok ne dobiješ uvid u ugovor, a kada pozovu neka nosilac stvarnog ugovora ponese lična dokumenta ( sa potpisom) kako bi na licu mesta utvrdili da li je reč o falsifikovanju. Inače u svakoj poslovnici imaš "pravnika" tako da ako počnu da vrdaju traži da i on pogleda dokumenta i ugovor i neka sam utvrdi o čemu se radi.

Ratel možda može da pomogne, ako smatraš da neko "mulja" oni prosleđuju dokumenta u Beograd direktno u Takovsku 2, a iz Takovske 2 u lokalnu poslovnicu gde traže navedena dokumenta tj. u tvom slučaju ugovor koji je sklopljen za sporni broj.

Takođe su aktivni na društvenim mrežama https://twitter.com/Telekom_Srbija napiši im da je u pitanju falsifikovanje ugovora (ako u lokl.poslovnici ništa ne uradiš) da ćeš obavestiti medije itd... malo igre sa rečima...

Inače pošto ovde rešava "lokalna" poslovnica u Niš-u problem, ako oni iz nekog razloga odbiju i taj prigovor koji tek treba da podneseš tj. ne postupaju po predmetu, sve što si dobio od njih iskopiraju i prosledi na Takovsku 2 i naznači (za pravnu službu) i svaku stavku navedi do detalja.
 
Poslednja izmena:
Ja bih im zavalio tužbu zbog nesavesnog poslovanja, zloupotrebe službenog položaja, falsifikata, nanošenje duševnog bola i straha i ne znam šta još iz zakona o obligacionim odnosima. Banda.
 
Hvala za savete. Pitanje - da li da tražim ugovor na uvid ili da tražim da mi pošalju kopiju ugovora na kojoj je vidljiv potpis?
 
Oba odjednom, da ne bi bilo "morate novi zahtev".
 
Да ли је та особа у то време некоме давала своју личну карту јер знам да је за све па и најситније уговоре копирају и потписује се папир да могу да искористе те податке? Ако је сигурна да није, онда би требало да се крене у другом смеру, не да се брани од приче него да запрети тужбом због фалсификовања потписа и документа. Ако је све ово тачно, некоме у Телекому се смеши отказ и тешка казна због злоупотребе службеног положаја. Нисам у току, да ли је за увођење фиксног телефона потребна и нека сагласност власника објекта или ја могу сутра да заређам и уводим телефоне где год ми падне на памет, нарочито од када је увођење динар?
Уз то, ако су рачуни слати на другу адресу али на име те особе, онда би требало да се провери код власника стана/куће по ком основу је било то име. На крају свега, није никакав проблем да се ово пријави полицији а они ће лако да нађу ко је користио телефон.

Мислим, сутра ми стигне рачун за неки телефон који је неко некада негде увео на моје име и сада ја морам да се браним да нисам то урадио. Једноставно, нека пошаљу рачун на адресу где је број уведен и нека то плати власник објекта, он зна ко је ту живео или радио.
 
Да ли је та особа у то време некоме давала своју личну карту јер знам да је за све па и најситније уговоре копирају и потписује се папир да могу да искористе те податке? Ако је сигурна да није, онда би требало да се крене у другом смеру, не да се брани од приче него да запрети тужбом због фалсификовања потписа и документа.

Osoba je u to vreme bila predsednik jednog udruženja, pa je moguće da je u prostorijama udruženja bila i neka privatna dokumentacija. To je verovatno i iskorišćeno za ovakvu malverzaciju.

Уз то, ако су рачуни слати на другу адресу али на име те особе, онда би требало да се провери код власника стана/куће по ком основу је било то име. На крају свега, није никакав проблем да се ово пријави полицији а они ће лако да нађу ко је користио телефон.

Upravo takvo je i moje razmišljanje. Nijedan račun sa te adrese nije bio dostavljen na moju kućnu adresu, niti je postojala bilo kakva naznaka da se nešto dešava po tom pitanju. Nije mi jasno kako je mogao neko da izda zahtev za uvođenje nove telefonske linije na drugoj adresi bez ikakve naknadne provere. Prijava policiji je jedna od opcija, ali sam mislio da će u Telekomu ipak malo detaljnije ispitati slučaj, utvrditi propust (a vidljive su brojne nelogičnosti) i rešiti ga bez većih poteškoća.

Мислим, сутра ми стигне рачун за неки телефон који је неко некада негде увео на моје име и сада ја морам да се браним да нисам то урадио. Једноставно, нека пошаљу рачун на адресу где је број уведен и нека то плати власник објекта, он зна ко је ту живео или радио.

Baš tako. Nije nimalo prijatna situacija. Zato sam se i obratio zajednici sa nadom da će korisnim savetima pomoći da rešim ovaj vrlo nezgodan problem.


Ako neko ima još neki savet šta da se napiše u reklamaciji (pored zahteva da se dostavi ugovor na uvid i fotokopija ugovora sa jasno vidljivim potpisom), bio bih vrlo zahvalan.
 
Poslednja izmena:
Budi malo drzak (malo ne puno) i traži takođe pravnika u poslovnici (svaka poslovnica ima jednog "pravnika) i objasni u čemu je problem. Takođe navedi da zbog postojanja osnovane sumnje da se radi o krivičnom delu uzmu zahtev u razmatranje odmah, a da isti šalješ na uvid u Beograd (pravnom službom i priložiti sve dokaze koje poseduješ), kao i da ćeš preduzeti sve pravno raspoložive mere koje imaš kao građanin ove zemlje. u cilju razotkrivanja malverzacije i falsifikovanja potpisa i dokumenata za uvođenje telefonske linije koju korisnik nije potpisao.

Nemoj ćutati jer oni tako kupuju sebi vreme, a sam znaš da kupovinom vremena oni dobijaju na tome i po dobrom starom običaju sve ide skraćenim postupkom, pa posle opomene stiže i tužba.

Moj iskreni savet je da odmah uradiš paralelno dve stvari. Nađeš pravnika u poslovnici popričaš sa njim (obavezno), priložiš navedeni prigovor na situaciju, a sva dokumenta o odbijanju sa činjenicama proslediš u Beograd i skineš odgovornost sa sebe tj. korisnika "fantomskog telefona".

Evo ti tekst onako na brzinu pa ti sklopi kako treba:
Poštovanje,

Na osnovu opomene koja mi je poslata dana (navedeš dan) ulažem prigovor u poslovnici (navesti adresu i generalije), a po ugovoru broj (navesti ugovor po kom te terete) koji se vodi na (Petar Petrović) u svojstvu lica kojem je poslata opomena pre dutuženje, a na osnovu mojih činjenica i stvarnog stanja izjavljujem sledeće:

Obrazloženje

Dana (01.05.2015) godine stigle ja opomena pred utuženje na adresu (navesti adresu) u ime korisnika (Petar Petrović) koji se tereti za iznos 5.214.00 dinara. Nakon mog prigovora u poslovnici (navesti ime poslovnice) prvostepena komisija odbija prigovor uz navode da su neosnovani i da račun mora da se plati. Petar Petrović navodi da se radi o mogućem krivičnom delu zloupotreba položaja u poslovnici u Nišu gde je urađeno mimo mog znanja falsifikovanje potpisa i dokumenata i time naneta šteta za koju me vaša kompanija tereti. Zahtevam od Telekom Srbija A.D. da odmah postupi po mom prigovoru i u najkraćem mogućem odgovoru odloži tužbu jer korisnik Petar Petrovič nije nosilac tog ugovora i nije potpisao nijedan ugovor koji glasi na tu navedenu adresu kao i telefonski broj. Takođe naglašavam da odmah pravna služba preduzme sve zakonski raspoložive okvire i postupi prema načelima kompanije i reši problem koji je nastao. U prilogu vam dostavljam dokument na kome se nalazi stvarni potpis Petra Petrovića, a radi indetifikacije i utvrđivanja potpisa na ugovoru za koji se tereti prema vašoj knjigovodstvenoj evidenciji.

Petar Petrović takođe navodi da kod Telekom Srbija A.D. poseduje isključivo samo jedan telefonski broj (broj telefona navesti) koji je uveden pre 40 godina i za koji postoji uredna dokumentacija koja opravdava legalnost tog broja.

Naglašavam da zbog složenosti postupka kao i činjeničnog stanja iznetog u ovom prigovoru Telekom Srbija A.D. po hitnom postupku počne sa utvrđivanje i ispitivanjem spornog ugovora.

Ovim putem u pisanoj formi osim poslovnice u Nišu takođe sva dokumenta koja sam dobio prosleđujem putem pošte i u sedište kompanije Telekom Srbija A.D., Takovska 2, pravnoj službi jer smtram da je načinjen niz propusta u postupanja u prvostepenom postupku u poslovnici u Nišu.

Pod punom materijalnom i krivičnom odgovornošću tvrdim da je učinjeno delo falsifikovanja potpisa od strane NN lica koje je uvelo broj telefona lažirajući potpis i dokumenta koja su pribavljena protiv pravno, a iza svih mojih činjenica stojim svojim svojeručnim potpisom.

Ovo ti je neki okvirni tekst koji možeš da napišeš ili po svom nahođenju izvučeš kontekst (samo ispravi slovne greške i formuliši tačnije u prvom licu), a isti proslediš na dve navedene adrese iz prostog razloga jer ponovo problem rešava lok.poslovnica, a kako se više sa njima ne bi ganjao ti uradi odjednom dve stvari i čekaj ishod. Opomenu pred utuženje stiže iz Beograda, tako da je ovo prava adresa za njih.

Insistiraj na pravniku da on pogleda prigovor, jer ako je razumna osoba ovo pada u vodu odmah na sudu jer nema valjanih i argumentovanih dokaza da je to neko potpisao, a ako se utvrdi da je reč o falsifikatu onda je u još većem problemu.

Nemoj samo biti fin i ići linijom manjeg otpora, nego malo drčnije i zahtevnije, jer ako ideš na finjaka što bi rekli, oni će raditi usvoju korist i time sebi kupiti vreme. Kako bi rekao malo digni frku, ako nije tu pravnik insistiraj da te neko od šefova ili čak direktor primi na razgovor.

Jer sve što si naveo, oni tebe onako lepo na finjaka olade, samo piši prigovor lako ćemo mi posle, neka sve ide svojim tokom, nema toga samo odsečnije i brže reagovanje, da ne bude posle, znate mi smo Vas opomenuli, ali prigovor itd... itd... itd...
 
Poslednja izmena:
@Corvus Corax

Ako dotična osoba zaista nije potpisala sporni ugovor, a verujem (ti) da nije, onda nema razloga za sekiraciju. Te opomene pred utuženje šalje neki njihov deseti ogranak ili čak agencija za uterivanje dugova te ni nema pojma da je žalbeni postupak u toku.

Ono što tebe zanima je činjenica da to potraživanje Telekom neće moći da naplati, a u slučaju pokretanja postupka prinudne naplate, piše se prigovor protiv njihovog predloga za izvršenje u kome ćete istaći da je povređeno materijalno pravo, tj da nisu podneti validni dokazi koji su neophodni za pokretanje takvog postupka (osporavate identitet osobe koja je napravila račun, tj sam Ugovor po kome se i vrši potraživanje). Do ročišta nikada neće ni doći, a čak i da dođe na glavnom pretresu je neophodno istaći da Tužena strana osporava verodostojnost Ugovora o pružanju usluga po kome je i nastalo sporno potraživanje. Sud će tada naložiti grafološko veštačenje, što pak ide o trošku strane koja tuži. Nemoj sumnjati u ishod takvog veštačenja. :)

Kako Telekom ipak ima po nekog pravnika koji nešto zna o parnicama, kada vidi da na istoj adresi imaju više linija sa nenamirenim potraživanjima i sam će shvatiti da je reč o prevari i da sve podatke o tome treba da prosledi policiji, a ne nadležnom sudu u vidu tužbe protiv svog nedužnog korisnika.

Relax. ,)
 
Poslednja izmena:
Hvala ti, bSecurity za detaljan tekst, upotrebiću ga sigurno.

Odlično, magick. Puno si mi pomogao. Hvala. :)

Malopre je odneta ručno pisana primedba u kojoj se zahteva na uvid originalni ugovor i fotokopija tog ugovora. Rečeno je da će "odgovoriti u roku od 15 dana" i da može "slobodno češće da pita".


Da li da se čeka odgovor na ovu reklamaciju ili da se odmah piše i pravnoj službi u Takovska 2, BG?


Hvala na savetima, ljudi.
 
Ma ne radi se ništa, čekaš da oni tebe tuže (ako su blesavi). :)

Napisao si im odgovor/primedbu/reklamaciju u kojoj osporavaš da si ti, odnosno ta tvoja bliska osoba, ikada potpisala Ugovor za tu liniju na kojoj postoji zaostalo dugovanje, tj njihovo potraživanje. Nema tu više ništa da se doda i oduzme. Nemaš šta ti njima da izvodiš dokazni postupak da si nevin niti bilo šta da dokazuješ. Eventualno im reci da im stojite na raspolaganju za bilo šta oko utvrđivanja identiteta i to je to. Zanimljivo je što je tu izgleda došlo do krađe identiteta jer je uz falsifikovani potpis za taj Ugovor bilo potrebno dati i JMBG i još par podataka, a s obzirom da se linija uvodila u stan čiji vlasnik je neko treće lice bila je valjda potrebna i saglasnost tog trećeg lica.
 
Nisam pravnik, ali da li bi bilo dobro da čovek jednostavno prijavi policiji da sumnja na krivično delo krađe identiteta (na osnovu dobijene opomene i odbijene žalbe), a onda u tekstu za reklamaciju da se napiše i da je slučaj već prijavljeno policiji i da im da fotokopiju zapisnika iz policije (verujem da to mora da dobije)? Verujem da će u Telekomu to onda shvatiti malo ozbiljnije i hitnije.
 
Poslednja izmena:
Može on da ode do policije i pokuša da podnese prijavu protiv NN lica za lažno predstavljanje (to bi trebalo da se goni po službenoj dužnosti), ali se pitam na osnovu čega će da je podnese kada nema kod sebe ni fotokopiju spornog Ugovora. S obzirom da je to lažno predstavljanje dovelo do sticanja protivpravne materijalne koristi (u vidu korišćenja usluga Telekoma), onda se tu i menja definicija krivičnog dela, tj član Krivičnog zakona koji to pokriva.

Ipak, takvo delo bi trebalo da prijavi oštećenja strana, a za sada je ovde oštećen samo Telekom, koji bi to i trebalo da prijavi policiji, mada teoretski može i ta osoba u čije ime je sačinjen sporni Ugovor.
 
znajuci ovu drzavu, docice to nekom privatnom izvrsitelju na naplatu, a posle nek se tuzi sa kime hoce...
voleo bih da nisam u pravu.
 
Може да покаже полицији опомену илити рачун који је дошао на његово име а он није потписао. Мислим да би требало да ипак иде преко мтс-а, да им се лепо објасни шта се дешава и да је следеће пријава полицији а они или ће да решавају проблем интерном истрагом или ће да им бане неко од споља па ће да буде горе. Мени су лоше обрачунали неке претплате од децембра до данас, написао сам пар мејлова и већ су поново обрачунали па очекујем и да ми од неких следећих рачуна одбију оно што сам више платио. Све може и редовним путем.
 
znajuci ovu drzavu, docice to nekom privatnom izvrsitelju na naplatu, a posle nek se tuzi sa kime hoce...
voleo bih da nisam u pravu.
Privatni izvršitelj nije mafijaš koji radi po nekakvim nepisanim pravilima podzemlja već ovlašćeno lice, sa licencom za rad, koje postupa ISKLjUČIVO po zakpnu i u zakonskim okvirima. Za bilo kakvo izvršenje (prinudne naplate) neophodno je i pravosnažno rešenje nadležnog suda, a ono se dobija tako što poverilac podnosi Predlog za izvršenje prinudne naplate svog potraživanja uz svu potrebnu dokumentaciju. Na taj predlog (za izvršenje prinudne naplate) se može podneti prigovor, u određenom roku, čime se to izvršenje obustavlja ukoliko je prigovor osnovan - u ovom slučaju bi to značilo automatski prelazak u parnični postupak od koga Tužilac može da odustane, što bi najverovatnije i uradio jer je vrednost spora isuviše mala.
 
Poslednja izmena:
Privatni izvršitelj nije mafijaš koji radi po nekakvim nepisanim pravilima podzemlja već ovlašćeno lice, sa licencom za rad, koje postupa ISKLjUČIVO po zakpnu i u zakonskim okvirima. Za bilo kakvo izvršenje (prinudne naplate) neophodno je i pravosnažno rešenje nadležnog suda, a ono se dobija tako što poverilac podnosi Predlog za izvršenje prinudne naplate svog potraživanja uz svu potrebnu dokumentaciju.
Ne treba rešenje suda ako ideš preko privatnog izvršitelja, pogotovo za komunalne račune, odakle ti to?
 
Ovo nije račun za komunalne usluge već za usluge definisane Ugovorom, u kome se takođe kaže da su obe strane saglasne da će svaki eventualan spor rešavati preko nadležnog suda. To da je on išta dužan Telekomu je samo stanovište Telekoma, koje može i treba da se proveri na sudu.
 
Trazi da ti kazu po kom pravilu su odlucili da racune salju na drugu adresu. Prva 3 racuna uvek salju na adresu iz licne karte onog sto je potpisao ugovor, osim ako on nema vec ugovor kod njih i promenjenu adresu za dostavu. Ovo je proverno jer su meni odbili da salju na drugu adresu, pa sam sacekao da prodju ta 3 meseca. Objasnjenje je da je takvo pravilo i da je tako u sistemu i da ne moze da se menja 3 meseca.

Ocigledno je neko iz poslovnice umesan. Navedi ovima iz centrale da je to krsenje internih pravila i da sprovedu svoju istragu. Mozes i da zapretis tuzbom.
 
Ovo nije račun za komunalne usluge već za usluge definisane Ugovorom, u kome se takođe kaže da su obe strane saglasne da će svaki eventualan spor rešavati preko nadležnog suda. To da je on išta dužan Telekomu je samo stanovište Telekoma, koje može i treba da se proveri na sudu.

I treba da se proveri preko suda, ako ode u parnicu. Ali izvršenje ide preko privatnog izvrsitelja, na osnovu verodostojne isprave. I tu sud ne donosi nikakvo Resenje o izvrsenju.
 
Ni jedan izvršitelj ne može da postupa po svom nahođenju već samo i isključivo po Rešenju o izvršenju. Nemoj da pričaš o nečemu što ne znaš i da širiš dezinformacije.

P.S. Novim Zakonom o izvršenju i obezbeđenju je predviđeno da izvršitelj može sam donositi Rešenje, ali i na to Rešenje (normano) postoji mogućnost prigovora. Ipak, taj predlog zakona tek čeka javna rasprava, a šta god da bude i kako god da bude, nezamislivo je da neko dođe i nešto ti zapleni ili blokira neki račun na osnovu nečije date reči. U ovom slučaju je sporan identitet dužnika i u takvim okolnostima "verodostojne isprave" ne može biti - dakle, mora u parnicu i/ili na dodatno utvrđivanje činjenica (veštačenje).
 
Poslednja izmena:
Ni jedan izvršitelj ne može da postupa po svom nahođenju već samo i isključivo po Rešenju o izvršenju. Nemoj da pričaš o nečemu što ne znaš i da širiš dezinformacije.

P.S. Novim Zakonom o izvršenju i obezbeđenju je predviđeno da izvršitelj može sam donositi Rešenje, ali i na to Rešenje (normano) postoji mogućnost prigovora. Ipak, taj predlog zakona tek čeka javna rasprava, a šta god da bude i kako god da bude, nezamislivo je da neko dođe i nešto ti zapleni ili blokira neki račun na osnovu nečije date reči. U ovom slučaju je sporan identitet dužnika i u takvim okolnostima "verodostojne isprave" ne može biti - dakle, mora u parnicu i/ili na dodatno utvrđivanje činjenica (veštačenje).

Nisam siguran ko ovde ne zna i siri dezinformacije. Privatni izvrsitelji itekako donose Resenja o izvrsenju. I itekako je racun za telefon verodostojna isprava. I itekako je komunalna usluga.
 
Ja jesam siguran.

1. Telekomunikacione usluge NISU komunalne
2. Izvršitelji ne donose Rešenja o izvršenju (barem ne još uvek) već "Zaključak" po kome posle postupaju (i to samo u slučajevima naplate komunalnih usluga), a na Zaključak se u svakom slučaju može uložiti prigovor

Mislim da je ovde sporno samo to da li telekomunikacione usluge spadaju u komunalne, tj da li naplata telefonskog računa može da se izvrši kroz "poseban postupak za namirenje potraživanja po osnovu komunalnih i sličnih usluga" ili ne. Pogledao sam svoj ugovor sa Telekomom za fiksnu liniju - to je klasičan obligacioni ugovor, u kome je još i definisana nadležnost Osnovnog suda i to da će se svi eventualni sporovi rešavati preko istog.

Meni da stigne Zaključak izvršitelja po osnovu neke fakture Telekoma ja bih definitivno, uz ostale prigovore, imao i prigovor na nadležnost.

Jedna od dužnosti Izvršitelja je i da: UTVRĐUJE IDENTITET STRANAKA I UČESNIKA U POSTUPKU IZVRŠENJA

S obzirom da se ovde osporava identitet nosioca Ugovora, ne vidim kako takav postupak može da se sprovede.

Drugo, čak i da pričamo o "posebnom postupku za namirenje potraživanja po osnovu komunalnih i sličnih usluga", tu opet postoji pravni lek u vidu "prigovora na Zaključak" (u roku od 5 ili beše 8 dana), koji do duše ne odlaže izvršenje, ali ukoliko se naknadno utvrdi da je Zaključak donet povrednom materijalnog prava, tj na osnovu pogrešnih činjenica, novac će biti vraćen.

Kao što rekoh - ne pričaj napamet.
 
Poslednja izmena:
E to, prigovor ne odlaze izvrsenje, zalba se placa, advokat se placa, rociste se placa, a to sve ce da ti refundiraju, možda nekad.
Verovatnije je da ce naplate i da ti kažu da tuzis ko je kriv, pa nek ti on sve nadoknadi.
Kolko sam video iznos je 5k din, za to se ni jedan advokat neće upustiti , a izvrsitelj ce da doda jos 12k za svoje usluge.

Ja sam platio tudje komunalije u dosta višem iznosu, sad sam pametniji.
Inače, meni nikakve opomene nisu stizale, negde su mozda istakli u sudu jer nisu mogli da dostave. Izvrsitelj me je kao našao, a ja pojma nisam imao da mi neko karika dugove
 
^ Prigovor ne odlaže izvršenje samo u slučaju pravosnažnog sudskog rešenja ili u slučaju "posebnog postupka za namirenje potraživanja po osnovu komunalnih i sličnih usluga" koji se ne može primeniti u naplati telekomunikacionih usluga, tj telefonskog računa.

Žalba se zaista plaća, kao i svaki podnesak, ali je prvo reč o sitnom iznosu a drugo to sve nadoknađuje strana koja izgubi spor.

Advokat ti ne treba, odeš sam i objasniš o čemu se radi.

Strana koja izgubi, prema presudi koju dobiju obe strane, dužna je da plati drugoj strani sve sudske troškove - sa tim rešenjem pak posle ti možeš pokrenuti postupak prinudne naplate i uzeti im sredstva sa računa. Neće to pak niko (normalan) dozvoliti da se desi i platiće šta treba u definisanim rokovima.

Paranoišete i plašite čoveka - TELEFON NIJE KOMUNALNA USLUGA ! ! ! Ovde nema ni govora o ubrzanom procesu prinudne naplate preko privatnog izvršitelja.

Telekom svoja potraživanja iazista prepušta privatnim izvršiteljima, ali su oni dužni da u njihovo ime podnesu svu potrebnu dokumentaciju nadležnom sudu koji će na osnovu nje doneti rešenje o izvršenju iste, pa tek onda ovi mogu da deluju. Zato se opomena koju je dobio i zove "Opomena pred utuženje", a ne "Opomena pred izvršenje". :)

Dakle, ide ovako:

- Predlog za izvršenje (prinudne naplate potraživanja)
- Eventualni prigovor na taj predlog
- Rešenje o izvršenju ili parnični postupak
 
Poslednja izmena:
Ovog momenta mi je stigla kopija ugovora na kućnu adresu i potpis na ugovoru je falsifikovan. Vrlo je očigledno i za ovo neće biti ni potreban grafolog, jer nema veze sa načinom potpisivanja osobe. Mogu i da skeniram kako bi uporedili potpise, ako je potrebno.

Šta sada, ljudi?


Edit: Pored potpisa, nije ispravan ni JMBG, a kontakt telefon je neki mobilni telefon.
 
Poslednja izmena:
Ovog momenta mi je stigla kopija ugovora na kućnu adresu i potpis na ugovoru je falsifikovan. Vrlo je očigledno i za ovo neće biti ni potreban grafolog, jer nema veze sa načinom potpisivanja osobe. Mogu i da skeniram kako bi uporedili potpise, ako je potrebno.

Šta sada, ljudi?


Edit: Pored potpisa, nije ispravan ni JMBG, a kontakt telefon je neki mobilni telefon.

Jednostavno i lako, poslovnica i traži da razgovaraš sa pravnikom Telekom-a, ponesi sve dokaze i predoči kopiju tog ugovora što si dobio (falsifikat) i originalne dokumente gde se vidi da se podaci kao i potpis ne poklapaju.

Ako nemaju pravnika u toj poslovnici, onda pošalji sve za Beograd u glavnu filijalu za pravnu službu i to je to. Nema neke misterije i mudrosti više.

Da naravno, zaboravio sam da kažem, ako nećeš da ideš preko pravnika ti podnesi zvaničan prigovor u poslovnicu kao što si i do sada radio, i uvrsti sav materijal koji imaš pa neka oni to sami istražuju gde su zabrljali i neka traže krivca u toj priči.

A možeš i u policiju da odeš i podneseš prijavu, kako god želiš ti uradi i šta smatraš najboljom opcijom, pa neka istražuju koje to uradio.
 
Poslednja izmena:
Pored potpisa, nije ispravan ni JMBG, a kontakt telefon je neki mobilni telefon.
Ono što tebe zanima je činjenica da to potraživanje Telekom neće moći da naplati...
Jedna od dužnosti Izvršitelja je i da: UTVRĐUJE IDENTITET STRANAKA I UČESNIKA U POSTUPKU IZVRŠENJA
Kao što rekoh, ne moraš ama baš ništa da radiš, taj Ugovor i to potraživanje nema nikakve veze sa vama. Nemoj više gubiti živce i vreme na nečije gluposti.
 
Како су уопште дошли до тебе тј те особе од које сада траже паре? Друга адреса, други ЈМБГ, контект телефон неки леви ... ако је неко потурио личну карту па одатле узета адреса, ваљда је тај неко могао лепо и да препише ЈМБГ. Овде би најсумњивији морао да буде неко из Телекома јер они морају да провере све податке па би могао прво њих да притиснеш да сами нађу преваранта или да то ради полиција што Телекому сигурно неће да буде пријатно.
Јел ЈМБГ баш погрешан или нека цифра није тачна?
 
^ Verovatno jer je taj telefonski priključak "pridodat" postojećoj šifri korisnika. Neke cifre u JMBG su permutovane, ali je očigledno reč o pokušaju falsifikovanja podataka.

Upravo sam se vratio iz Telekoma. Pričao sam sa šefom službe koji je potpisao poslednji odgovor u kome su i priložili kopiju ugovora. Rekao je da sigurno neće tužiti i da će detaljno ispitati slučaj, a verovatno proslediti i policiji. Izvinio se zbog neprijatne situacije u ime Telekoma. Tražio je da ručno napišem prigovor u kome osporavam potpis i sklapanje ugovora, a to je osoba na koju se vodi ugovor potpisala. Rekao je da će odmah da uzme slučaj i da će nas obavestiti danas ili sutra u toku dana. Javljam dalji razvoj situacije.
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno