- Učlanjen(a)
- 25.09.2008
- Poruke
- 12,026
- Poena
- 915
Dana 25.03. osobi sa kojom živim u istoj kući stigla je opomena pred utuženje od Telekom Srbija, iako se račun za fiksni telefon redovno izmiruje. Kada je otišla u obližnju poslovnicu da proveri o čemu je reč, jer ipak redovno plaća napravljene račune za fiksni broj koji poseduje 40+ godina, doživela je neprijatno iznenađenje - postoji još jedan broj na njeno ime na drugoj adresi!
Skenirana opomena:
Prema informacijama iz poslovnice, za taj broj sklopljen je ugovor na njeno ime u maju mesecu prošle godine, a od avgusta se ne plaća i napravljen je račun od 5.247,76 dinara sve dok u januaru ove godine nije isključena linija. Detaljnijom proverom, videli su da na toj adresi ima više brojeva za koje postoji dugovanje i da su isključeni zbog neplaćanja (ne znam zašto su odlučili da ovo zanemare prilikom rešavanja reklamacije!).
Zbog razvlačenja zaposlenih u poslovnici i raznih/lažnih obećanja da se "ne brine" i "vi plaćajte po 1000din, pa kad rešimo, to će biti prebačeno kao pretplata za vaš broj", 20.04. podneta je pismena žalba zajedno sa dokazima o plaćenim računima za broj koji se koristi u kući.
Skerirana i overena žalba:
Par dana kasnije (24.04.), stiže još jedna opomena pred utuženje sa istim sadržajem.
Skenirana opomena od 24.04.:
Ponovo je podneta ista žalba 27.07., samo sa novom opomenom. Skenirana i overena druga žalba:
Na njihovom sajtu stoji da je rok za odgovor na reklamaciju 15 dana. I danas stiže njihov odgovor na prvu reklamaciju poštom u kome stoji da se reklamacija odbija, jer ona, navodno, jeste potpisala ugovor 07.05.2014. kako bi bio uveden novi telefonski priključak (broj počinje slično kao ovaj iz naše kuće) na tu drugu adresu i da mora da plati dug:
Zahtevala je da vidi svoj potpis na ugovoru, ali joj je rečeno da mora piše novi prigovor u kome to izričito navodi i dali su joj neki formular. Taj prigovor će biti podnet sutra.
Izvinjavam se zbog dužeg posta, ali morao sam da detaljno objasnim problem. Iako suma nije velika, nervoza jeste, jer je očigledno da su dokumenta i potpis lažirani. S obzirom da se, izgleda, sve reklamacije rešavaju na lokalnom nivou, moguće je da ta osoba ima vezu u Telekomu.
Šta raditi dalje? Kako postupiti? Da li se obratiti RATEL-u?
Unapred zahvalan na svakoj pomoći.
Skenirana opomena:

Prema informacijama iz poslovnice, za taj broj sklopljen je ugovor na njeno ime u maju mesecu prošle godine, a od avgusta se ne plaća i napravljen je račun od 5.247,76 dinara sve dok u januaru ove godine nije isključena linija. Detaljnijom proverom, videli su da na toj adresi ima više brojeva za koje postoji dugovanje i da su isključeni zbog neplaćanja (ne znam zašto su odlučili da ovo zanemare prilikom rešavanja reklamacije!).
Zbog razvlačenja zaposlenih u poslovnici i raznih/lažnih obećanja da se "ne brine" i "vi plaćajte po 1000din, pa kad rešimo, to će biti prebačeno kao pretplata za vaš broj", 20.04. podneta je pismena žalba zajedno sa dokazima o plaćenim računima za broj koji se koristi u kući.
Skerirana i overena žalba:

Par dana kasnije (24.04.), stiže još jedna opomena pred utuženje sa istim sadržajem.
Skenirana opomena od 24.04.:

Ponovo je podneta ista žalba 27.07., samo sa novom opomenom. Skenirana i overena druga žalba:

Na njihovom sajtu stoji da je rok za odgovor na reklamaciju 15 dana. I danas stiže njihov odgovor na prvu reklamaciju poštom u kome stoji da se reklamacija odbija, jer ona, navodno, jeste potpisala ugovor 07.05.2014. kako bi bio uveden novi telefonski priključak (broj počinje slično kao ovaj iz naše kuće) na tu drugu adresu i da mora da plati dug:

Zahtevala je da vidi svoj potpis na ugovoru, ali joj je rečeno da mora piše novi prigovor u kome to izričito navodi i dali su joj neki formular. Taj prigovor će biti podnet sutra.
Izvinjavam se zbog dužeg posta, ali morao sam da detaljno objasnim problem. Iako suma nije velika, nervoza jeste, jer je očigledno da su dokumenta i potpis lažirani. S obzirom da se, izgleda, sve reklamacije rešavaju na lokalnom nivou, moguće je da ta osoba ima vezu u Telekomu.
Šta raditi dalje? Kako postupiti? Da li se obratiti RATEL-u?
Unapred zahvalan na svakoj pomoći.