Šta je novo?

Telekom od 1. septembra NE DAJE user i pass (kako ih saznati)

Do juce je radio sad da proverim nece. Nazalost.

Naravno da neće :)
Verovatno je par stotina ljudi pokušalo da se kači na isti nalog pa su ga blokirali. Kako li će sad taj jadničak čiji je nalog da se opravda u Lelekomu. :zgran:
 
Nemogu da verujem da je lik toliki ****** da je ladno ostavio svoj username o pass!!AAAaaaaaaaaaaaaaaaaa
 
Zamolio bih nekog sa foruma da ako ima telekomov ADSL nalog proba da proveri svoju postu na tom nalogu, kod mene ima neki error, a ne radi mi ni webmail na sajtu (ne mogu da se ulogujem)
 
Zamolio bih nekog sa foruma da ako ima telekomov ADSL nalog proba da proveri svoju postu na tom nalogu, kod mene ima neki error, a ne radi mi ni webmail na sajtu (ne mogu da se ulogujem)

Nemozes da proveris postu preko webmaila.To je poznato!Od kad ima telekom taj web mail od tad ni neradi..samo se beskonacno dugo ucitava interface.
 
E kakav trip. Ja dobio user i pass ladno i to onaj *******i ****@xdsl.isp.telekom.yu
Znachi sad ja mogu ako mi dune da promenim router?
Kome treba nadlanu.com email kad radi beotel. :D
 
Hoćeš li i ti da ih objaviš na forumu? :d :p :smoke:

A kako da ne ,) :smoke:
Treba da me :hump: svi u zdrav mozak.

Ma neka kerefeka od username-a i pass-a.
Nego ne znam shto bi menjao router kad radi. Mozda kasnije ako mi zatreba.

Sad cu samo jedan switch 5-8 porta da uzmem i da sveca moze na net kad je moj komp ugashen.
 
Kada sam pre malo više od mesec dana otvorio ovaj topic, isti dan sam poslao email Telekom podršci, objasnio im da hoću da koristim svoj rutrer i naveo razlog zašto.
Već sam i zaboravio na to, kad danas mi stiglo preporučeno pismo, poslali mi user i pass, koji su slični kao onaj user i pass :D koji je objavljen na prethodnoj strani, ali naravno nisu isti.

Tako da, eto, ukoliko nekome baš treba, može se doći i do toga skroz regularnim putem, samo se čeka nekih mesec dana.

Iskreno su me obradovali, nisam ni sanjao da će se smilovati da pošalju. :)
 
Kada sam pre malo više od mesec dana otvorio ovaj topic, isti dan sam poslao email Telekom podršci, objasnio im da hoću da koristim svoj rutrer i naveo razlog zašto.
Već sam i zaboravio na to, kad danas mi stiglo preporučeno pismo, poslali mi user i pass, koji su slični kao onaj user i pass :D koji je objavljen na prethodnoj strani, ali naravno nisu isti.

Tako da, eto, ukoliko nekome baš treba, može se doći i do toga skroz regularnim putem, samo se čeka nekih mesec dana.

Iskreno su me obradovali, nisam ni sanjao da će se smilovati da pošalju. :)

Moces li da napises koji je email tehnicke podrske da im ja isto posaljem email sa zahtevom za user i pass. Hvala puno.
 
Samo da potvrdim i ja, trazio sam sifru od podrske Telekoma, i odgovorili su mi da ce mi poslati na kucnu adresu. Sad samo da vidim da li cu cekati mesec dana...
 
Samo da potvrdim i ja, trazio sam sifru od podrske Telekoma, i odgovorili su mi da ce mi poslati na kucnu adresu. Sad samo da vidim da li cu cekati mesec dana...

user i pass treba da vam daju kad uzmete modem u korisnichkom servisu.
Ako to ne urade jednostavno osoblje nije dobro obucheno ili neshto trece.

Znachi, ja kad sam uzeo modem/router (posle 1. sep.) dali su mi user i pass.
Zena je lepo otvorila taj dokument a ja sam bio iza pa sam sve maltene video, i otishla na print i dala mi papir.
 
Poslednja izmena:
Samo da vas obavestim, stigla je sifra, verovatno juce (trazio sam u ime svoje devojke iz Smedereva, i sinoc kad se vratila iz BG ju je cekalo pismo). U svakom slucaju, trebalo im je manje od nedelju dana...
Pozdrav
 
user i pass treba da vam daju kad uzmete modem u korisnichkom servisu.
Ako to ne urade jednostavno osoblje nije dobro obucheno ili neshto trece.

Znachi, ja kad sam uzeo modem/router (posle 1. sep.) dali su mi user i pass.
Zena je lepo otvorila taj dokument a ja sam bio iza pa sam sve maltene video, i otishla na print i dala mi papir.

1. Možda je naše negodovanje urodilo plodom, mada mi je teško da u to poverujem.

2. Ili je neko od njih uključio mozak pa je uvideo totalnu stupidnost ideje o ukidanju davanja username/pass kombinacije.

Bilo bi lepo da se neko iz Lelekoma javi da potvrdi bilo koju od navedenih pretpostavki. :d
 
Poslednja izmena:
Da li je ta sifra ista kao ona koju koristim za webmail (meni radi za divno cudo)? Ako nije da trazim i ja jer ne mogu da podesim Pure Bridge nikako, samo stoji connecting....
 
Dobro da sam ovo procitao, meni se smucio sbb...
 
@mgoran
Hvala, trazicu od njih preko onog maila gore pa da probam! :smoke:
 
I meni ce da posalju na kucnu adresu postom, javili mi preko mail-a.
Moj drugar je imao istih problema sa restartovanjem i resio je tako sto je stavio stabilizator za struju (!) i sad mu radi super! Da li je moguce da struja zeza modem?? Elem, danas cu da nadjem stabilizator i ja da probam dok ne stigne user i pass!
 
Samo da se javim da sam stavio stabilizator i da modem sada radi savrseno. Ako imate istih problema savetujem vam da nabavite ovo ili UPS za vas modem.
Pozdrav
 
Moj problem je inace bio vezan za ISDN liniju, uskoro cu da resim jos jedan pa vam javljam rezultate.
 
Potpisao ugovor na firmu tj kao pravno lice i nisu dali odmah user i pass posto znam direktora u sapcu lepo nazvao ove iz BG-a,poslao mail sa podacima i zahtevom i poslali mi user i pass
 
Nije mi jasno zasto niste odma uzeli user i pass kad ste isli po modem?:type::crash::crash:
 
pa cale je potpisivao ugovor i njemu su objasnili da je user i pas ustvari ono sto pise za mail
 
e ljudi moram vas pitam nesto posto sam ja raskino ugovor sa beotelom i posto imam neku vezu u telekomu da mi prebacivanje sa jednog na drugi provajder traje jako kratko e sad uslovljen sam da potpisem ugovor u telekomu.

kako radi p2p sa ovim novim ruterom sto daju i skype ?
 
Vrh Dno