Moje pitanje a zatim i odgvor Telekoma:
Sent: Wednesday, March 10, 2010 4:14 PM
To: Info
Subject: Pitanje u vezi promocije za studente i profesore?
Postovani,
Na sajtu Elektotehnickog fakulteta je izaslo obavestenje o promociji za studente i profesore pri koriscenju ADSL-a.
Link:
http://www.etf.bg.ac.rs/index.php?option=com_content&task=view&id=1232&Itemid=19
Korisnik sam ADSL-a na broju ***** vise od 2 godine, ugovor je istekao, a potpisan je od strane mog oca.
Imam par pitanja:
- da li se moze potpisati novi ugovor, koji bi potpisala moja sestra, koja je student?
- da li se potpisivanjem ugovora, ponovo ceka priljucak?
- da li uopste ova akcija vazi za stare korisnike?
ODGOVOR POSLE 21-og DANA:
Поштовани,
ADSL, кампања „Студенти“ се налази у понуди Телеком Србија а.д. од 10.03.2010. до 30.06.2010. године, при чему корисници по реализацији захтева за услугу ADSL остварују право на прве три месечне претплате по 1 динар + ПДВ.
Кампања је намењена студентима, Уговор се закључује са минималним периодом важења од 12 месеци уз избор пакета Click 4, Click 6, Click 8 или Click 16.
Корисници пакета Click 4 остварују додатни бенефит по којем ће, након истека прве три месечне претплате, до истека Уговорне обавезе претплату за пакет Click 4 плаћати по цени од 1.208 динара + ПДВ, док корисници који се одлуче за Click 6, Click 8 или Click 16, након истека прве три месечне претплате плаћају претплату по важећем ценовнику за изабрани Click пакет.
Детаљније информације о ADSL Пакетима Телеком Србије а.д. можете погледати на нашем сајту на адреси:
http://www.telekom.nadlanu.com/isp/Privatni/Cenovnik.aspx?ac=solo&br=1
Захтев за услугу ADSL, кампања „Студенти“ можете поднети путем одласком у најближу пословницу Телеком Србија а.д. уз личну карту и индекс на увид
Адресе пословница Телеком Србија а.д. можете погледати на нашем сајту на адреси:
http://www.telekom.nadlanu.com/isp/Privatni/Podrska.aspx?ac=solo&br=18
Актуелним кампањама услуге ADSL Телеком Србија а.д. обухваћени су искључиво нови корисници, сходно чему је потребно да садашњи корисник услуге ADSL, поднесе захтев за демонтирање услуге ADSL, одласком у најближу пословницу Телеком Србија а.д, уз личну карту на увид, без накнаде, с обзиром да је истекао минимални период коришћења услуге ADSL, након чега нови корисник може поднети захтев за услугу ADSL под кампања „Студенти“
НАПОМЕНА: подношењем новог захтева за услуге ADSL постоји могућност да изгубите порт, с обзиром да након евидентирања новог захтева, исти улази у процедуру поновног испитивања, као и то да реализација истог зависи од слободно расположивих портова.
Извињавамо се због дужег чекања на пружање одговора, а услед великог интересовања корисника за широк спектар услуга које пружа Телеком Србија а.д. као и актуелних кампања.