thebaltaszar
Cenjen
- Učlanjen(a)
- 02.02.2010
- Poruke
- 127
- Poena
- 169
auuuuuuu!!! bice veselo!
Na t-com sajtu u Hrvatskoj se ne spominje to ogranicenje.:eyebrows:
http://www.t-com.hr/privatni/internet/maxadsl/index.asp
Neznam Makedonski jezikali mi deluje i da se tu isto ne spominje ogranicenje.
http://www.t-home.mk/mk/2/Internet.html
Интернет со брзина до 6 Mbps/768 Kbps
По надминувањето на вклучениот сообраќај од 15 GB (download + upload), брзината на пристап се намалува на 64 / 64 Kbps (download/upload).
Интернет со брзина до 8 Мbps/768 Kbps
По надминувањето на вклучениот сообраќај од 30 GB (download + upload), брзината на пристап се намалува на 64 / 64 Kbps (download/upload).
Интернет со брзина до 10 Мbps/768 Kbps
За неограничен интернет сообраќај важи политика на фер користење која подразбира сообраќај од 120 GB месечно. По надминување на вклучениот сообраќај, брзината на пристап се намалува на 64 / 64 Kbps (download/upload).
Na t-com sajtu u Hrvatskoj se ne spominje to ogranicenje.:eyebrows:
http://www.t-com.hr/privatni/internet/maxadsl/index.asp
Neznam Makedonski jezikali mi deluje i da se tu isto ne spominje ogranicenje.
http://www.t-home.mk/mk/2/Internet.html
15 GB mesecno je smejurija
Na nekoj konferenciji i Telenor je najavio FUP i pocetni limit od 15GB.
za sta?
za njihovu uslugu interneta kao 2. fixnog operatera?
Evo mojih iskustava sa migriranjem u smeru Telekom->Eunet.
18.03 sam uzeo migracioni kod od Telekoma, a opremu nisam vratio, jer meni pripada po ugovoru. Inace, sluzbenici Telekoma nisu verovali meni i onome sto pise u ugovoru, nego su proveravali datum kada sam sklopio ugovor, pa su na osnovu toga zakljucili da ne treba da vracam opremu.
Sa MIK-om sam otisao kod Euneta i prijavio se. Posle par sati mi je stiglo obavestenje da postoje tehnicki uslovi za realizaciju. Sutradan su me pozvali da potvrdim paket koji sam izabrao i ostalo je da mi stigne oprema na kucnu adresu. Kada posle nedelju dana nista nije stizalo, pozvao sam Eunet da se raspitam. Rekli su mi da cekaju da Telekom podesi opremu i da ce biti ubrzo. Danas sam opet pozvao i tada dobio informaciju da je Telekom blokirao, stopirao (ili tako nekako) migracioni kod iz nekog razloga koji nisu zeleli da saopste ljudima iz Euneta. Rekli su meni da ja treba da se raspitam o cemu se radi.
Sad sam zvao korisnicki servis i od neke tete dobio infrmaciju da je kod njih sve u redu i da treba da se obratim novom provajderu. I pored toga sto sam im nekoliko puta ponovio pricu da su oni blokirali MIK, teta je ostala pri tome da kod njih nije problem. Posle 15 minuta razgovora mi je rekla da preostaje samo da napisem email na [email protected] i tamo izlozim problem.
Napisah pismo, pa ce da vidimo razvoj dogadjaja
Inace, jos uvek koristim Telekomov ADSL.
http://www.t-home.mk/mk/61/Internet/MaxADSL_paketi.html
Ovo je pravi link, smehotresne su ponude u praksi racunajte da je ostvarivo izmedju 83-88% od ukupnog FUP-a a na to dodajte da imate i ostvareni upload saobracaj koji se racuna u toj cifri, tako vam je jasno koliko stvarno dobijate downloada, inace u Crnoj Gori i Makedoniji postoji mito i to opasnih razmera tako da vam je za flat potreban mito od minimum 100 eura mesecno za najjaci paket, da bi dobili flat saobracaj.
U Hrvatskoj je bolja situacija zato sto retko ko koristi T-com vec koriste ostale operatere koji iznajmljuju T-comovu infrastrukturu. T-com zvanicno nije smeo da objavi da koristi neki oblik FUP-a, ali ga interno sprovode kroz traffic-shaping.
Mislim da je u Srbiji ako racunamo SBB-ovu ponudu pa cak i Telekomuvu ponudu prilicno bolja ponuda nego li Hrvatska ponuda.
SBB-ova ponuda je visestruko bolja od Hrvatske ponude!
Evo mojih iskustava sa migriranjem u smeru Telekom->Eunet.
18.03 sam uzeo migracioni kod od Telekoma, a opremu nisam vratio, jer meni pripada po ugovoru. Inace, sluzbenici Telekoma nisu verovali meni i onome sto pise u ugovoru, nego su proveravali datum kada sam sklopio ugovor, pa su na osnovu toga zakljucili da ne treba da vracam opremu.
Sa MIK-om sam otisao kod Euneta i prijavio se. Posle par sati mi je stiglo obavestenje da postoje tehnicki uslovi za realizaciju. Sutradan su me pozvali da potvrdim paket koji sam izabrao i ostalo je da mi stigne oprema na kucnu adresu. Kada posle nedelju dana nista nije stizalo, pozvao sam Eunet da se raspitam. Rekli su mi da cekaju da Telekom podesi opremu i da ce biti ubrzo. Danas sam opet pozvao i tada dobio informaciju da je Telekom blokirao, stopirao (ili tako nekako) migracioni kod iz nekog razloga koji nisu zeleli da saopste ljudima iz Euneta. Rekli su meni da ja treba da se raspitam o cemu se radi.
Sad sam zvao korisnicki servis i od neke tete dobio infrmaciju da je kod njih sve u redu i da treba da se obratim novom provajderu. I pored toga sto sam im nekoliko puta ponovio pricu da su oni blokirali MIK, teta je ostala pri tome da kod njih nije problem. Posle 15 minuta razgovora mi je rekla da preostaje samo da napisem email na [email protected] i tamo izlozim problem.
Napisah pismo, pa ce da vidimo razvoj dogadjaja
Inace, jos uvek koristim Telekomov ADSL.
Evo mojih iskustava sa migriranjem u smeru Telekom->Eunet.
18.03 sam uzeo migracioni kod od Telekoma, a opremu nisam vratio, jer meni pripada po ugovoru. Inace, sluzbenici Telekoma nisu verovali meni i onome sto pise u ugovoru, nego su proveravali datum kada sam sklopio ugovor, pa su na osnovu toga zakljucili da ne treba da vracam opremu.
Sa MIK-om sam otisao kod Euneta i prijavio se. Posle par sati mi je stiglo obavestenje da postoje tehnicki uslovi za realizaciju. Sutradan su me pozvali da potvrdim paket koji sam izabrao i ostalo je da mi stigne oprema na kucnu adresu. Kada posle nedelju dana nista nije stizalo, pozvao sam Eunet da se raspitam. Rekli su mi da cekaju da Telekom podesi opremu i da ce biti ubrzo. Danas sam opet pozvao i tada dobio informaciju da je Telekom blokirao, stopirao (ili tako nekako) migracioni kod iz nekog razloga koji nisu zeleli da saopste ljudima iz Euneta. Rekli su meni da ja treba da se raspitam o cemu se radi.
Sad sam zvao korisnicki servis i od neke tete dobio infrmaciju da je kod njih sve u redu i da treba da se obratim novom provajderu. I pored toga sto sam im nekoliko puta ponovio pricu da su oni blokirali MIK, teta je ostala pri tome da kod njih nije problem. Posle 15 minuta razgovora mi je rekla da preostaje samo da napisem email na [email protected] i tamo izlozim problem.
Napisah pismo, pa ce da vidimo razvoj dogadjaja
Inace, jos uvek koristim Telekomov ADSL.
Ljudi, stari korisnici Monopoliste snalazite se ili zlo !
Nadjite bilo kog aktivnog studenta koji hoce na vasem
telefonskom prikljucku da prijavi sebe kao novi korisnik
u novoj studentskoj kampanji.
To je kao kada bi podstanar trazio da uvede sebi ADSL na
tudjem prikljucku uz saglasnost vlasnika broja.
Ja sam relativno brzo to odradio a jedan ceo dan
nisam imao ADSL.
Ne znam sta drugo da vam kazem ipak prihvatljivo je
za ovakav protok Click 4 - 4096/256 Kb/s snaci se i
platiti ga 1425dinara mesecno.
Znaci moj savet svima kojima je istekao ugovor od 12 meseci
slobodno upustite se u ovu malu avanturu i dobicete bolje za manje kesha.
Ako budu gori, proklinjacu i njih i vladu i sve po spisku....Molim Boga da se ne desi da svi kukamo za starim dobrim Telekomom posle dolaska ovakvih pajsera! :S:
150gb mesečno = 5gb dnevno vam je malo???
to je definicija digitalne alavosti zaista.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari