Ja probao danas. Show Prvo nije radilo preko mi browsera. Onda sam presao na chrome. Skenirate licnu kartu ili pasos i posaljete im. Navodi vas aplikacija. Onda krece video poziv sluzbenika banke. Ponavljate jasno i glasno ime i prezime i adresu stanovanja jer taj snimak ide NBS u. Nkon toga salju sms gde vi treba sluzbeniku/ci da procitate 6-cifreni kod iz sms poruke. E problem je nastao sto kad izadjes iz aplikacije da bi procitao sms prekida se rad kamere koji mora da bude non stop ukljucen dok traje razgovor. Pa onda sve iz pocetka. Kazu procitajte kod iz pop up notifikacije bez da izlazite, reko mogu ali vidim samo 5 cifara za 6 cifru moram da otvorim full sms.
Onda su zvali podrsku da li u NBS ili kod njih ne znam ali znam da su zvali i NBS da se konsultuju. Sve vreme mi govore kako sam ja prvi klijent koji pokusava online da otvori racun ( a i njima je izgleda prvi put ) te ne bi hteli da klijent bude razocaran.
Posle pola sata zovu i kazu hajde sve iz pocetka uspeli smo da skratimo kod na 5 cifara te ce se moci videti iz pop up notifikacije bez prekidanja online intervjua (da ga tako nazovem ) jer NBS ne prihvata nikakav prekid tokom apliciranja. A to iz pocetka je skeniranje lk ili pasosa pa slanje, pa skeniranje lica za konfirmaciju pa slanje. pa onda skidanje dokumentacije sa svim uslugama i uslovima da bi mogao da se slozis sa istima. pa medjukoraci gde vam se salje sigurnosni link na email kako bi mogli da nastavite sesiju sa tog linka itd...
Da ne duzim, na kraju nisam uspeo jer link za konfirmaciju treci put valjda izbacuje i vise ne moze da se pristupi vrv usled odredjenog broja bezuspesnih ponavljanja. Zovem sad ja tog lika da mu objasnim situaciju. Kaze samo izbrsite kes pa ponovo. Reko mislite iz Chroma, da,da kaze on. izbrisem ja i iz gmaila jer link otvara direktno odatle medjutim nista... I tako dodje i 17h zovem ih ja ponovo da objasnim ali niko se vise ne javlja jer pretpostavljam da rade do 17h i to je to. Pristacu da budem zamorce i sutra ako treba da bi kolege sa foruma a i gradjani/gradjanke mogli da relativno brzo i bezbolno jednog dana zavrse aktivaciju racuna.
Onda su zvali podrsku da li u NBS ili kod njih ne znam ali znam da su zvali i NBS da se konsultuju. Sve vreme mi govore kako sam ja prvi klijent koji pokusava online da otvori racun ( a i njima je izgleda prvi put ) te ne bi hteli da klijent bude razocaran.
Posle pola sata zovu i kazu hajde sve iz pocetka uspeli smo da skratimo kod na 5 cifara te ce se moci videti iz pop up notifikacije bez prekidanja online intervjua (da ga tako nazovem ) jer NBS ne prihvata nikakav prekid tokom apliciranja. A to iz pocetka je skeniranje lk ili pasosa pa slanje, pa skeniranje lica za konfirmaciju pa slanje. pa onda skidanje dokumentacije sa svim uslugama i uslovima da bi mogao da se slozis sa istima. pa medjukoraci gde vam se salje sigurnosni link na email kako bi mogli da nastavite sesiju sa tog linka itd...
Da ne duzim, na kraju nisam uspeo jer link za konfirmaciju treci put valjda izbacuje i vise ne moze da se pristupi vrv usled odredjenog broja bezuspesnih ponavljanja. Zovem sad ja tog lika da mu objasnim situaciju. Kaze samo izbrsite kes pa ponovo. Reko mislite iz Chroma, da,da kaze on. izbrisem ja i iz gmaila jer link otvara direktno odatle medjutim nista... I tako dodje i 17h zovem ih ja ponovo da objasnim ali niko se vise ne javlja jer pretpostavljam da rade do 17h i to je to. Pristacu da budem zamorce i sutra ako treba da bi kolege sa foruma a i gradjani/gradjanke mogli da relativno brzo i bezbolno jednog dana zavrse aktivaciju racuna.