Šta je novo?
Zaboravih da javim. Super funkcioniše ovaj iRačun za sad.

EDIT: Jedno pitanje. Jel može da se doda kartica krairana preko iRačun aplikacije na Google Wallet? Meni nešto neće.
 
Poslednja izmena:
Raiff ima svoju aplikaciju: RaiPay. Ne koriste Google Wallet.
 
Proveri dal je verzija raipay-a za srbiju (pošto ima i za sve druge države gde posluje raiff (srpsku prepoznaš po slici mosta na adi dok se ucitava aplikacija), ako je dobra verzija onda zovi call centar. EDIT: I pošto je digitalna visa u pitanju, proveri jel aktivna u mobilnom bankarstvu.
 
Aktivna je kartica, a što se učitavanja tiče, nemam nikakvu sliku, odmah uđe u aplikaciju. A ima od jezika gore desno SRB ENG tako da mislim da je i aplikacija ok.
 
Da li može neko kratko uputstvo kako se kreiraju šabloni u NLB mbankingu? Ne mogu da pronađem uopšte opciju.
 
A da li se kod tog Lite računa Mobi banke može dobiti i Mastercard debitna kartica?
Ne može. Neko je ovde spomenuo da čak za prelazak sa Progresiv na Starter (i obrnuto) gase karticu i kod Startera naplaćuju naknadu za izradu.
 
Primetim od pre par dana da je Euro-Direktna počela da mi naplaćuje proviziju u iznosu od 4.00 dinara na m-banking naloge (a trebalo bi da su mi besplatni). U mejlovima što sam dobio nigde se ne pominje novi tarifnik niti isti postoji na sajtu. Nekako dobijem CC kažu počeli od skoro da naplaćuju ali nema pojma da mi kaže gde je novi tarifnik. Vidim moraće jedan mejl da ode ka NBS ili ja zaista ne umem da pronađem novi tarifnik.
 
Je l može neko da otključa RaiPay? Već par dana ne mogu da uđem u podešavanja, javlja mi neku grešku tipa - problem, pokušajte kasnije
 
Takođe, nemam problema, upravo sam platio, stari iRačun.
 
Platim ja kada prinesem telefon terminalu ali ne mogu u podesavanja i da vidim transakcije
Screenshot_20230807-190753.png
Vrti stalno i na kraju izbaci.
 
Primetim od pre par dana da je Euro-Direktna počela da mi naplaćuje proviziju u iznosu od 4.00 dinara na m-banking naloge (a trebalo bi da su mi besplatni). U mejlovima što sam dobio nigde se ne pominje novi tarifnik niti isti postoji na sajtu. Nekako dobijem CC kažu počeli od skoro da naplaćuju ali nema pojma da mi kaže gde je novi tarifnik. Vidim moraće jedan mejl da ode ka NBS ili ja zaista ne umem da pronađem novi tarifnik.
I ja sam to primetio, nigde nije pisalo, Uvalili mi onaj premijum paket da placam ko budala 550 din mesecno, al ajde barem su mi besplatne transakcije, posto svaki cas nesto placam,prebacujem sa racuna na racun, sad i to poceli da naplacuju.
 
@Euro-Direktna tema
Isto vidim da imam proviziju od 4 din koju nisam imao pre ažuriranja.
Takodje jeste li primetili u novoj aplikaciji Dostupan iznos na računu sadrži i nedospele obaveze, dok u polju ispod za kartice Dostupan iznos je koliko je u stvari raspoloživo?
Mora da se gleda ta donja cifra da bi se znalo koliko ima na računu.
 
Kod Eurobank ima ceo niz problema od nove app.
Ono sto pise kao dostupan iznos, nije stvarno dostupan iznos.
sms poruke nakon koriscenja kartica pokazuju razlicite preostale iznose.
Master i Visa pokazuju razlicito nakon koriscenja, a app pokazuje tek nesto sto nema veze sa tim.
Za proviziju znaju...
Sve u svemu raspad i nakon sto im vise ne radi ne Medifree, nema poente biti kod njih i trpeti ovakve budalastine.

@AG.KGB
ovo za iznos na kartici ti je za kretidnu? Kod mene se samo ona vidi u app
 
Meni recimo ne radi sms za uplate a dobio sam sms za potrošnju po kreditnoj i onda mi stigne nakon x dana pa mozgam šta li je to. Sms za debitnu nisam proveravao, slabo je koristim. Poruke u mobilnoj app, vidiš samo naslov i ništa više.
Za proviziju i dalje čekam da mi odgovore po kom tarifniku naplaćuju. Znači ne bunim se za iznos već za osnov pošto nigde nisu poslali obaveštenje. Dajem im još danas foru da odgovore a posle pišem prigovor NBS.
 
@nemanjabgd84 nemam kreditnu karticu u Euro-Direktnoj. Vide se Dina i Visa. Na slici se vidi ovo što sam pomenuo različit Dostupan iznos
 

Prilozi

  • Screenshot_20230808_131720_Eurobank Direktna.jpg
    Screenshot_20230808_131720_Eurobank Direktna.jpg
    54.5 KB · Pregleda: 25
Evo bacih pogled kod mene, imao sam 1 transakciju visa debitnom i nije još proknjižena

Screenshot_20230808_134017_Eurobank Direktna.jpg
 
@Euro-Direktna tema
samo da potvrdim da i ja imam iste probleme. Isto mi naplacuju transakcije, poslao sam im mail da vidim bas gde to pise a trazio sam da mi posalju i novi tarifnik. Bas me zanima da vidim koja je razlika izmedju Exclusive paketa i Euro plata premija sem sto je ovaj prvi skuplji skoro duplo. Jedina razlika koju sam ja video sto u okviru Exclusive se dobija Visa Gold kojeovamo nema i dobija se kreditna Master Gold a kod Euro plata premija je Standard Master ili tako nesto ali ne znam koja je razlika izmedju te dve kartice. Sada kada su izbacili MediFree uslugu nema ponete ostati na ovom vece paketu osim ako razlika u transakcijama nije nesto ogromna sto cemo videti kad posalju novi tarifnik jer za sada ne znam ni koja je provizija na transakcije u Euro plata premija paketu.
I meni stoje sve transakcije od 1.8. do danas jos uvek u obradi, ni jedna nije prosla. A sto se SMS obavestenja tice bukvalno nema pravila, nekad mi stigne nekad ne. Nema veze ni sa iznosom ni sa karticom jer imam svakakvih slucajeva.

@nemanjabgd84 i @AG.KGB sto se tice prikaza stanja, da li ste pokusavali u podesavanjima da promenite prikaz po stanja po tekucem racunu? Ima da se izabere izmedju Stanje po racunu i Raspolozivo stanje po racunu.
Meni u pocetku isto to bilo sve pomesano ali sam onda nasao tu opciju u podesavanjima i sada mi je ok. Bas zbog toga sto im dugo transakcije stoje u obradi pa moze da se desi i po bar dana da je jedno Stanje po racunu jer taj novac jos uvek nije skinut sa racuna s obzirom da je u obradu a drugo je Raspolozivo stanje jer se ipak taj iznos vodi kao rezervisana sredstva.
Javljam kad mi odgovore nesto na mail vezano za novi tarifnik.
 
Da li vam radi IPS skeniranje u aplikaciji? Kad skeniram QR kod izbaci obaveštenje u fazonu da nije povezan ni sa jednim računom. Bio u filijali, nemaju pojma.
 
Nazad
Vrh Dno