Šta je novo?

Tehnomedia i Benchmark započinju saradnju

Benchmark

Znamenit
Učlanjen(a)
11.09.2006
Poruke
64,027
Poena
1,385
tehnomedia_1.webp


Tehnomedia i Benchmark započinju saradnju​


Kompanije Tehnomedia doo iz Zaječara i Benchmark doo potpisale su ugovor o poslovno-tehničkoj saradnji 15. oktobra 2025. godine

Kompletan članak: https://benchmark.rs/vesti/biznis/tehnomedia-i-benchmark-zapocinju-saradnju/
 
Trenutno bar 10-15tak uređaja u domu su iz Tehnomedije, manjina zbog najpovoljnije cene. Jednostavno je velika razlika u odnosu prema mušterijama u ovom i ostalim lancima , barem na osnovu ličnog iskustva. Iz razgovora sa zaposlenima sam uglavnom čuo pozitivne reči o vlasnicima i odnosu prema zaposlenima (porodična kompanija). Možda grešim, ali ovo su moji utisci...
 
Samo procitas komentare na ogledalo firme i sve ti bude jasno. Dovoljan je i prvi komentar, ne mora dalje da se cita :D
 
Naravno da je najveci broj domacih firmi takav. Ovo sam napisao apropo ove recenice "iz razgovora sa zaposlenima sam uglavnom čuo pozitivne reči o vlasnicima i odnosu prema zaposlenima (porodična kompanija)".
 
Najjace su firme koje na ogledalu, joberty, helloworld imaju utiske: "rudnik" "robija" "gonici robova" "logor" "bezite odavde"
To je pravo dinamicno radno okruzenje
 
Kakva je firma Tehnomedia nemam pojma, ali mi je drago da Benchmark napreduje i dobro posluje, tako da od mene čestitke Peci i ekipi😀
 
Naravno da je najveci broj domacih firmi takav. Ovo sam napisao apropo ove recenice "iz razgovora sa zaposlenima sam uglavnom čuo pozitivne reči o vlasnicima i odnosu prema zaposlenima (porodična kompanija)".
Šta znam, kad kupujem, volim i da prozborim neku sa ljudima, i da vidiš kakvih se sve gluposti naslušaš...Ne kažem, možda sam samo pukim slučajem naleteo na zadovoljne radnike, ali iskreno totalno drugi utisak i odnos sa mušterijama kod njih i kod drugih. U Gigatronu mogu da šetam satima, niko te pogledati neće, a kamoli pitati treba li kakva pomoć...
 
Hoce biti podforuma tehnicka podrska Tehnomedia... nece, a i zasto bi!
Ruku na srce, vise sam od njih kupio tehnike unazad 5 godina nego od konkurenata,
zbog cene i ispunjavanja uslova, ali iskreno ne ocekujem nikakvu tehnicku podrsku na forumu.
I ako je bude, bice kao Yettleova, ... nesto kao carevo novo odelo.. just don't!

Iskreno, pozdravljam odluku o saradnji/marketingu, bice vise sadrzaja u vesti temi.
Kakvog.. e pa to ce biti zanimljivo! :)

Drago mi je da je Tehnomedia odabrala Benchmark kao partnera.
I nadam se da ce biti neki kupon i za pratioce vesti, tj. ovog foruma...Testovi kao testovi tehnike su uvek bili O K na benchu,
A i ne mozes za frizider neki reci evo ga car svih frizidera.
(Osim ako ne dolazi napunjen do daske Grolschom)
 
Poslednja izmena:
Kakva tehnička podrška se očekuje od prodavca bele tehnike? Da imaju neke svoje proizvode pa da razumem...
Pozdrav
 
pa stoga sam i napisao, ne ocekujem , jer je presirok pojam, i apsolutno je nemoguce.
Eventualno promo vesti sa kupon kodovima imaju neki smisao.
Test nekog komada se uvek moze naci na netu, a i zasto to ne bi bio bas benchmark?
Cak bih imao vise poverenja u takav tekst, nego nekog monetized jutjubera... abench nije toliko nisko pao jos uvek :)
 
mislio sam na sponsored video... ne na monetized, isteklo vreme za edit besga.
Nadam se da toga nece biti.
Osim ako se frizider ne zove Honor! 😅
 
U Gigatronu mogu da šetam satima, niko te pogledati neće, a kamoli pitati treba li kakva pomoć...
Ja recimo imam potpuno drugačije iskustvo u gotovo svim Gigatron radnjama koje sam posetio u poslednje vreme, naročito kada svratim kod njih u radnji gde je Okov centar (pored Emezzete) gde je njihovo praćenje i stalno obraćanje sa "Treba li vam neka pomoć" iritantno do zla Boga što se najčešće završi time da izađem i ne pogledavši šta imaju u ponudi. Taman otkačim jednog sa "Ne hvala, samo razgledam", ne prođe par sekundi a da mi se ne nakači drugi zaposleni i tako redom... I to ne smatram kao pozitivno iskustvo već naprotiv, do te mere da sam čak bio na ivici da ovde otvorim temu u vezi sa stavom forumaša ka takvoj praksi prodavaca.
 
Ne moras da otvaras temu, tako nam je svima.
To saletanje, ta navalentnost... mislim da prija samo babama i ponekom dedi.
Najbolje je kad je atmosfera, kao u nekom pubu gde konobarica non stop vreba okom.. znaci, cim joj se obratis ocima, ona dolece.
To je vrh poslovanja u retailu, usuznoj delatnosti...
I tu ce svako normalan da se vrati..

Inace, pusti me da gledam i sam biram ocima.
 
Pozdravljam saradnju pa kako god, jer prvenstveno polazim od sebe kada je u pitanju influencer marketing, svaka plaćena reklama je dobrodošla. Doduše, do sada sam ih imao samo tri uključujući i Temu, išao i od vrata do vrata nudeći kao kompenzaciju zbog povrede odredaba zakona o zaštiti potrošača, što se nije završilo slavno i tu je već bitno u priči objediniti faktor neposlovnosti privrednog subjekta i radnika u globalu.
 
Pa isto kao kesa u ikei(zuta/plava) i da ne znas, brzo naucis :) Prvi put kad odes i onda siris dobru rec
 
Ja recimo imam potpuno drugačije iskustvo u gotovo svim Gigatron radnjama koje sam posetio u poslednje vreme, naročito kada svratim kod njih u radnji gde je Okov centar (pored Emezzete) gde je njihovo praćenje i stalno obraćanje sa "Treba li vam neka pomoć" iritantno do zla Boga što se najčešće završi time da izađem i ne pogledavši šta imaju u ponudi. Taman otkačim jednog sa "Ne hvala, samo razgledam", ne prođe par sekundi a da mi se ne nakači drugi zaposleni i tako redom... I to ne smatram kao pozitivno iskustvo već naprotiv, do te mere da sam čak bio na ivici da ovde otvorim temu u vezi sa stavom forumaša ka takvoj praksi prodavaca.
Retko zalazim u tržne centre, uglavnom samo kad zaista i kupujem nešto, i kada mi i treba pomoć prodavaca da nađem proizvod ili da mi preporuče nešto optimalnije. To u Gigatronu, Tehnomaniji, i sličnim redovno loše iskustvo. Ali, ok, sve je to neki lični doživljaj, ionako velika većina kupuje većinu proizvoda online, pa je i donekle razumljiv manji broj zaposlenih zadnjih godina u svom lancima...
 
Vala ja izbegavam sve naše radnje, upravo zbog tog saletanja čim te vide da ulaziš u radnju.

Brate mili, ako mi treba pomoć, obratiću ti se, ostavi me da na miru razgledam. I nije mi jasno kako se to odomaćilo većinom u prodavnicama tehnike i nigde više.

Jedino u iStyle mogu da uđem i da na miru gledam i isprobavam uređaje.
 
Na retail sales treninzima prodavci se obucavaju da prepoznaju idealni trenutak da pridju kupcu. Obicno je to 1 do 3 minuta od ulaska kupca u radnju. Period od prvog do treceg minuta se naziva cooling in period, gde kupac nakon ulaska u prodavnicu prestaje da razmislja o saobracaju, poslu ili necem trecem i fokusira se na kupovinu. Dalje, ceka se neverbalni signal gde prodavac gleda kupca i ceka neki signal da mu pridje (kupac duze gleda neki proizvod, cita deklaraciju ili cenu, gleda oko sebe kao da trazi pomoc ...). I trece , nacin pristupa. Posto na pitanje prodavca "mogu li da pomognem", uglavnom svi odgovaraju sa "samo gledam", prodavac treba da ima odredjeni pristup prema kupcu, nemametljiv, prijateljski. Nesto kao, "vidim da gledate televizore, trazite odredjeni model ili dijagonalu, ili "ovaj model je trenutno na akciji, hocete da vam ukazem na njegove karakteristike" itd ... Cilj razgovora je da kupac to shvati kao pomoc a ne kao prodaju. Inace, kamere ponprodavnicama ne sluze samo da se kontrolise roba i kupci vec i prodavci da li postuju korake prodaje koji im se predocavaju na treninzima. Zato cesto deluje da su nametljivi jer i oni rade pod odredjenim pritiskom
 
Bravo!👏👏💪👍
A sad praktično pitanje, šta mi benkmarkovci imamo od saradnje? Koji je naš udeo 🤗👀
 
Na retail sales treninzima prodavci se obucavaju da prepoznaju idealni trenutak da pridju kupcu. Obicno je to 1 do 3 minuta od ulaska kupca u radnju. Period od prvog do treceg minuta se naziva cooling in period, gde kupac nakon ulaska u prodavnicu prestaje da razmislja o saobracaju, poslu ili necem trecem i fokusira se na kupovinu. Dalje, ceka se neverbalni signal gde prodavac gleda kupca i ceka neki signal da mu pridje (kupac duze gleda neki proizvod, cita deklaraciju ili cenu, gleda oko sebe kao da trazi pomoc ...). I trece , nacin pristupa. Posto na pitanje prodavca "mogu li da pomognem", uglavnom svi odgovaraju sa "samo gledam", prodavac treba da ima odredjeni pristup prema kupcu, nemametljiv, prijateljski. Nesto kao, "vidim da gledate televizore, trazite odredjeni model ili dijagonalu, ili "ovaj model je trenutno na akciji, hocete da vam ukazem na njegove karakteristike" itd ... Cilj razgovora je da kupac to shvati kao pomoc a ne kao prodaju. Inace, kamere ponprodavnicama ne sluze samo da se kontrolise roba i kupci vec i prodavci da li postuju korake prodaje koji im se predocavaju na treninzima. Zato cesto deluje da su nametljivi jer i oni rade pod odredjenim pritiskom
Sve je to OK i sa svim napisanim se slažem kada bi se sve tu završilo ali...

Nakon mog ulaska taj cooling in period je od 10-20 sekundi, komunikacija "Mogu li vam pomoći?", "Ne hvala, samo gledam.", "Ako vam bude trebala pomoć biću tu.", " Hvala najlepše, ako mi bude trebala bilo kakva pomoć ili informacija zvaću vas.", bi trebala da bude dovoljna za nastavak moje mirne pretrage i razgledanja ali ne, u stvarnosti nije tako - nakon što se prodavac 1 udalji u roku od 5-10 sekundi prilazi prodavac 2 sa istom praksom i pričom, kada njega ljubazno otkačim stopa na scenu prodavac 3 kom ništa ne znači to što sam prethodnoj dvojici saopštio da mi u tom trenutku ne treba i na taj način čine samo kontra efekat jer me tera da momentalno odem iz radnje.

Alternativa koja se često dešava jeste da kada prodavcu saopštimo da mi ne treba pomoć on kreće da me prati po radnji na udaljenosti od 2-3m, po principu kud ja tud i on i to je još iritantnije po mene nego kada me samleti nekoliko prodavaca jer se lično osećam kao lopov kog su markirali i sada prate da nešto ne ukradem što me takođe brzo tera iz radnje.

Na stranu to što oni uglavnom i ne mogu da pomognu jer često i proizvodu znaju manje od, pre dolaska u radnju, dobro informisanog kupca što ih ne sprečava da kada dočekaju situaciju da namirišu kupca koji o proizvodima ne zna ništa pokušaju da mu uvale možda za bubrege rekavši mu da je Haier originalan nemački brend (jer za starije ljude kakav je bio kupac nemačka roba je najbolja)...

Jednom sam čak popustio pred navalentnošću prodavca i u jednoj radnji dok sam gledao televizore na pitanje "Mogu li vam pomoći" postavio prodavcu pitanja vezana za procesor, HDR i VESA standard i ni na jedno nije znao da odgovori već je bilo "Moraću da proverim na sajtu" - pa dobro sestro, koja je onda tvoja uloga ovde jer na sajtu proizvođača/prodavca mogu i ja da proverim u roku od nekoliko sekundi plus što je za taj LG odmah ispred imala i ona knjižica namenjena kupcima gde može da se vidi bukvalno sve što "sam želeo" da znam.
 
@Martin Mystere

Sa vecinom stvari se slazem, i ja maksimalno izbegavam prodavce obzirom da su za vecinu stvari koje kupujem slabije informisani od mene. U apoteci uglavnom trazim pomoc prodavca :D
 
OK su u Tehnomediji. Ljubazni, poslovni i spremni da pomognu. Problem je što nisu baš stručni za pomoć, ali ne možete očekivati čuda od ljudi koji rade za minimalac u ne baš tako dobrim uslovima. Da mogu nešto drugo da rade, sigurno bi našli bolji posao.
 
Mene nerviraju zato što,bar ranije,imaju tri cene za artikal.Možda se promenilo,ne pratim ih uopšte.
 
Vrh Dno