Na retail sales treninzima prodavci se obucavaju da prepoznaju idealni trenutak da pridju kupcu. Obicno je to 1 do 3 minuta od ulaska kupca u radnju. Period od prvog do treceg minuta se naziva cooling in period, gde kupac nakon ulaska u prodavnicu prestaje da razmislja o saobracaju, poslu ili necem trecem i fokusira se na kupovinu. Dalje, ceka se neverbalni signal gde prodavac gleda kupca i ceka neki signal da mu pridje (kupac duze gleda neki proizvod, cita deklaraciju ili cenu, gleda oko sebe kao da trazi pomoc ...). I trece , nacin pristupa. Posto na pitanje prodavca "mogu li da pomognem", uglavnom svi odgovaraju sa "samo gledam", prodavac treba da ima odredjeni pristup prema kupcu, nemametljiv, prijateljski. Nesto kao, "vidim da gledate televizore, trazite odredjeni model ili dijagonalu, ili "ovaj model je trenutno na akciji, hocete da vam ukazem na njegove karakteristike" itd ... Cilj razgovora je da kupac to shvati kao pomoc a ne kao prodaju. Inace, kamere ponprodavnicama ne sluze samo da se kontrolise roba i kupci vec i prodavci da li postuju korake prodaje koji im se predocavaju na treninzima. Zato cesto deluje da su nametljivi jer i oni rade pod odredjenim pritiskom