Šta je novo?

TCL televizori

  • Začetnik teme Deleted member 37912
  • Datum pokretanja
D

Deleted member 37912

Guest
TCL Technology Group Corporation osnovana je 1981. godine u kineskom gradu Huizhou pod nazivom TTK, a od 1985. godine posluje pod nazivom TCL, što je skraćenica od The Creative Life.

U svom portfoliju imaju dizajn, razvoj, proizvodnju i prodaju televizora, mobilnih telefona, klima uređaja, mašina za pranje veša, frižidera i malih električnih uređaja.

Već dugi niz godina su među tri vodeća proizvođača po broju prodatih televizora u svetu na godišnjem nivou, drugi po broju proizvedenih televizora na svetskom nivou, i među vodećim po broju prodatih televizora na teritoriji SAD u prošloj godini, mada generalno svi proizvođači na tom polju i dalje dosta zaostaju za Samsungom, jer je svaki treći televizor koji se proda na svetu proizveden od strane tog južnokorekjskog proizvođača, koji sa LG i Sony i dalje tradicionalno drži 60% celokupnog svetskog tržišta televizora (doduše po prihodima od prodaje, a ne po broju prodatih primeraka).

Elem, pošto je ovo kod nas relativno nepoznat brend, otvaram ovu temu jer je dosta članova foruma u prethodnom periodu kupilo televizor ovog proizvođača, pa je red da imamo gde da razmenjujemo iskustva i utiske, i pomažemo jedni drugima u rešavanju problema, za koje se nadam da ih neće biti mnogo i da ćemo ih zajednički brzo i uspešno rešavati.

Izvolite...
 
Pozdrav!

Planiram ove nedelje da uzmem C805 od 50 inča u radnji na slovo G.

Imam njihov vaučer u vrednosti od 15 000 din koji bih da iskoristim prilikom kupovine, a kako sam pročitala komentare od @Predrag92 u vezi sa vaučerima, nisam sigurna da li će mi to uticati na garanciju. Pretpostavljam da će se vaučer videti na računu, pa ne znam da li to može uticati na garanciju 2+3...

Takođe, da li uzimanjem produžene garancije, koja se nudi u G radnji uz doplatu, gubim garanciju 2+3? Jer pretpostavljam da će se i dodatna garancija videti na računu, kao i vaučer. I da li neko ima iskustva sa tom njihovom doplaćenom garancijom?

Poenta: ne želim da izvisim za obe garancije jer mi je predhodni TV (nije bio TCL i imao je garanciju samo 2 godine) crkao posle ravno 3 godine i ne bih volela da se nešto slično opet desi.

Vi ste ovde svi jako dobro obavešteni o svemu, pročitala sam skoro pola teme, pa ako može mala pomoć/savet šta mi je činiti. Hvala unapred! 😊
 
Pozdrav!

Planiram ove nedelje da uzmem C805 od 50 inča u radnji na slovo G.

Imam njihov vaučer u vrednosti od 15 000 din koji bih da iskoristim prilikom kupovine, a kako sam pročitala komentare od @Predrag92 u vezi sa vaučerima, nisam sigurna da li će mi to uticati na garanciju. Pretpostavljam da će se vaučer videti na računu, pa ne znam da li to može uticati na garanciju 2+3...

Takođe, da li uzimanjem produžene garancije, koja se nudi u G radnji uz doplatu, gubim garanciju 2+3? Jer pretpostavljam da će se i dodatna garancija videti na računu, kao i vaučer. I da li neko ima iskustva sa tom njihovom doplaćenom garancijom?

Poenta: ne želim da izvisim za obe garancije jer mi je predhodni TV (nije bio TCL i imao je garanciju samo 2 godine) crkao posle ravno 3 godine i ne bih volela da se nešto slično opet desi.

Vi ste ovde svi jako dobro obavešteni o svemu, pročitala sam skoro pola teme, pa ako može mala pomoć/savet šta mi je činiti. Hvala unapred! 😊
Ne znam na kakvu produženu garanciju uz doplatu misliš, ja je ne vidim na sajtu (ako mislimo na istu radnju na G). I na sajtu prodavca i na sajtu Partuma (koji obezbeđuje tu dodatnu garanciju) piše da ide 2+3 godine, što mislim da je skroz korektno za TV. Vaučer je sredstvo plaćanja, kao što je i gotovina, kartica itd, tu ne bi trebalo da bude problema, osim možda ako nisi dobila vaučer od samog Partuma kao neku kompenzaciju, pod njihovim uslovima. Najbolje je da im pošalješ upit na imejl da budeš sigurna.
 
Vaučer je običan, kao poklon vaučer za kupovinu bilo čega kod njih. Logo G radnje i iznos odštampani na kartonu i pečat. Znači nema uslove nikakve. Ali sam čitala te komentare za Partum vaučer, pa sam samo htela da proverim da li se na te vaučere ne gleda isto.

A za njihovu produženu garanciju su mi rekli njihovi prodavci u radnji kad sam bila da pogledam TV. U odnosu na cenu TV-a, može da se doplati još 3 godine neke kao njihove garancije koja obuhvata više nego ova koju ovi obezbeđuju kao 2+3. Tako reče čovek, pa sad ne znam... Čitao mi je i cene, ne sećam se baš tačno, ali otprilike je 2000 din za TV do 60k, a preko toga oko 3500 - 4000 din.
 
to mi pre zvuči kao osiguranje nego garancija. ako hoćeš TCL-ovu (ili uvozničku?) garanciju 2-3, ideš po proceduri za TCL
 
Moguće da je neko osiguranje, ali on nije baš lepo objasnio, a i ja sam previše bila fokusirana na TV, iskreno, pa nisam s previše pažnje ni slušala. Zato i pitam sad da vidim da li neko možda zna o čemu se tačno radi. Ali svakako ću se raspitati opet kad odem da kupim.

Da, mislila sam na tu TCL-ovu garanciju 2+3, što treba da se registruje za produženje.

Hvala na odgovorima i informacijama!
 
Oni nude neko njihovo osiguranje, uz bilo koji tv koji uzmes u G radnji, to nema veze sa tcl garancijom 2+3. Ja sam uzeo isti tv, registrovao na sajtu partum-a, skroz su ok, cak sam im i pisao mejl, odgovorili odmah, slikao im racun, popunio sta treba, sutradan stigla potvrda da je produzena garancija. Tako da mislim da neces imati nikakvih problema sa vaucerom, to nema veze sa garancijom.
 
Oni nude neko njihovo osiguranje, uz bilo koji tv koji uzmes u G radnji, to nema veze sa tcl garancijom 2+3. Ja sam uzeo isti tv, registrovao na sajtu partum-a, skroz su ok, cak sam im i pisao mejl, odgovorili odmah, slikao im racun, popunio sta treba, sutradan stigla potvrda da je produzena garancija. Tako da mislim da neces imati nikakvih problema sa vaucerom, to nema veze sa garancijom.
E super! Hvala puno! 😊
 
Uzeo sam TCL 55C805 pre nekih mesec dana i juče mi se pojavila neka šira, bleda, vertikalna traka preko ekrana. Reset nije pomogao... Da li se neko susretao sa ovim problemom ili možda zna rešenje? Hvala unapred na odgovoru...0-02-05-d8adba743abc20ac76c4fa9b1bcc6a991c78d36cbc8022c68b88718335f9bfb1_f1754e9f762a1a24.jpg
 
Jesam ja sa necim slicnim na jednom samsungu, davno. Resenje je reklamacija, to je hw defekt 99%
 
Zapravo,najvise kvarova u garantnom roku se desava u prvih mesec dana (za vecinu stvari).
 
Može li neko detaljnije i konkretnije obrazloženje zašto ne preporučujete serije P635 i V6B pošto vidim da ste nekim forumašima savetovali da ih ne kupuju? Treba mi tv za spavaću sobu a ova dva modela su daleko povoljnija od drugih brendova u dijagonali od 75". Što se tiče uslova u kojima će se koristiti i mojih očekivanja:
  • Televizor bi se gledao iz dva različita položaja. Jedan je tačno naspram tv-a a drugi iz poprilično oštrog ugla. Zglobni nosač se podrazumeva ali ne znam koliko može da bude od pomoći.
  • Služio bi za gledanje kablovske tv (tu ne gajim nikakve iluzije o kvalitetu slike jer izgleda bedno i na 32"), filmova i serija sa fleša (bitno da ima NTFS podršku zbog velikih fajlova) ili iz KODI-ja koji ne mora nužno biti instaliran na tv-u pošto ga već imam na EON boxu.
  • Video igre ne konzumiram.
  • Sport pogledam tu i tamo. Očekujem samo da je slika tečna bez trzavica.
  • Preferiram jake ali ne drečave već onako zagasite boje i oštru jasnu sliku.
  • Kakav je upscaling pošto je tv UHD a ja dosta gledam filmove starijeg datuma koje jedva nađem u 1080p i azijate koji isto retko idu preko FHD?
 
Taj V6B je isto P serija

TCL-V6B.png



Poređenje:

 
Može li neko detaljnije i konkretnije obrazloženje zašto ne preporučujete serije P635 i V6B pošto vidim da ste nekim forumašima savetovali da ih ne kupuju? Treba mi tv za spavaću sobu a ova dva modela su daleko povoljnija od drugih brendova u dijagonali od 75". Što se tiče uslova u kojima će se koristiti i mojih očekivanja:
  • Televizor bi se gledao iz dva različita položaja. Jedan je tačno naspram tv-a a drugi iz poprilično oštrog ugla. Zglobni nosač se podrazumeva ali ne znam koliko može da bude od pomoći.
  • Služio bi za gledanje kablovske tv (tu ne gajim nikakve iluzije o kvalitetu slike jer izgleda bedno i na 32"), filmova i serija sa fleša (bitno da ima NTFS podršku zbog velikih fajlova) ili iz KODI-ja koji ne mora nužno biti instaliran na tv-u pošto ga već imam na EON boxu.
  • Video igre ne konzumiram.
  • Sport pogledam tu i tamo. Očekujem samo da je slika tečna bez trzavica.
  • Preferiram jake ali ne drečave već onako zagasite boje i oštru jasnu sliku.
  • Kakav je upscaling pošto je tv UHD a ja dosta gledam filmove starijeg datuma koje jedva nađem u 1080p i azijate koji isto retko idu preko FHD?
Proceni sam levo je P635 a desno C635:

C serija svetlija, QLED, Dolby Vision...
Mnogo je za spavacu sobu 75". Bolje uzmi kvalitetniju C seriju (C635 ili C645) u manjoj dijagonali 65"/55" zavisno od visine budzeta kojim raspolazes.
 
Po ovom snimku ne odgovara mi nijedan. Na prvom su isprane boje, na drugom jake ali na oba je slika nekako muljava. Uz to televizori nisu u istom položaju jer je prvi zavaljen unazad. A test video budibogsnama. Iskreno, više bi mi značila recenzija nekoga ko poseduje P635/V6B i ko je na njemu isprobao sve što sam gore navela i što mi je bitno. Ali hvala i tebi i forumašu Stock, u svakom slučaju.
 
@snow381white
TCL 75 P635 = 68k
TCL 65 C635 = 78k oba tv-a iz 2022.
TCL 65 C645 = 80k ali iz 2023.
Kupujes tv za naredne bar 5god. Ja bih pre isao na "noviji" C645. Kupujes 4k. Veruj mi primeti se razlika kada pustas 1080p na 4k tv.
 
Poslednja izmena:
Moguće da je neko osiguranje, ali on nije baš lepo objasnio, a i ja sam previše bila fokusirana na TV, iskreno, pa nisam s previše pažnje ni slušala. Zato i pitam sad da vidim da li neko možda zna o čemu se tačno radi. Ali svakako ću se raspitati opet kad odem da kupim.

Da, mislila sam na tu TCL-ovu garanciju 2+3, što treba da se registruje za produženje.

Hvala na odgovorima i informacijama!
Osiguranje koje oni nude je Sava osiguranje i dodatno se placa i isto tako ne utice ti na garanciju 2+3. Kostalo je 3219 dinara i kako mi je objasnjeno prilikom kupovine TVa to osiguranje pokriva trecu i cetvrtu godinu od kako je televizor kupljen i pokriva sve moguce vrste kvarova osim fizickih ostecenja(receno mi je da ih obavezuje to da oni dodju po pokvaren televizor, poprave ga i vrate o njihovom trosku odnosno kupac nema nista sa tim).
Znaci mimo zakonske garancije koja traje 2 godine oni nude mogucnost “produzetka” garancije odnosno prosto receno kupovinu osiguranja direktno kod njih u prodavnici.
 
Osiguranje koje oni nude je Sava osiguranje i dodatno se placa i isto tako ne utice ti na garanciju 2+3. Kostalo je 3219 dinara i kako mi je objasnjeno prilikom kupovine TVa to osiguranje pokriva trecu i cetvrtu godinu od kako je televizor kupljen i pokriva sve moguce vrste kvarova osim fizickih ostecenja(receno mi je da ih obavezuje to da oni dodju po pokvaren televizor, poprave ga i vrate o njihovom trosku odnosno kupac nema nista sa tim).
Znaci mimo zakonske garancije koja traje 2 godine oni nude mogucnost “produzetka” garancije odnosno prosto receno kupovinu osiguranja direktno kod njih u prodavnici.
Odlično, hvala puno na ovoj informaciji, mnogo mi znači! 😊
Sad mogu mirno po TV. 🤩😂
 
Za Stremio nema prepreka, ne bi smelo ni za Kodi. Brži je od vrlo brzog android boxa koji mi je već puštao sve sa debrida. Neplanirano penzionišem jedan boks. :)
 
Vrh Dno