- Učlanjen(a)
- 16.12.2001
- Poruke
- 11,720
- Poena
- 1,020
Nije tačno da te niko nije teraou freelanceru niko te nije terao da reshavash side misije, niti da budzish makinu sa svim unique stvarimato je bila chista stvar igrachevog izbora, prica je bila tu ... i kao sto rekoh meni je takav tip igre u tom trenutku bash fino legao, sve slicno posle toga mi je bilo totalno bzvze jer nije bilo nikakvog evolutivnog pomaka...
Pride, smatram da nije tačno da nije bilo evolutivnih pomaka posle toga, kao fan ovog tipa igara. Doduše, igre koje su izlazile nakon njega (npr. X serijal) vuku korene iz igara koje su postojale i pre Freelancera. A tačno je da je bilo mnoštvo mediokriteta. Ali, kao što gomila Diablo 2 klonova nisu ni na nivou Diabla, a ti i ja nećemo priznati da Diablo može prismredeti Falloutu i Oblivionu, bez obzira na nivo zaraznosti/zabavnosti/lakoće igranja, tako ja ne mogu priznati Freelanceru da je dobra svemirska simulacija. Mislim, prešao sam ga ja, jeste zarazan, zabavan, lako se igra, tu ništa nije sporno.
P.S. nisam siguran da li je prvo izašao Freelancer ili Independence War 2. Ova potonja igra je meni u top3 listi, zajedno sa Elder Scrollsom i System Shockom 2. Freelancer nije nizašta, po mom mišljenju, i imitirao je neke starije igre, koje su listom propale, ali je eto MS-u uspelo da progura ovu, pitam se zašto :d
Ne, rekao sam:lol pa darkstar one i spaceforce su po pitanju limunada misija tri puta gori od freelancera... nesto si pobrkao![]()
, želeći da kažem da je u odnosu na Freelancer, ako je već struktura misija na istom nivou, ili priča bolja, ili grafika bolja, ili je univerzum imerzivnijiSve to je na neuporedivo višem nivou u pomenutim igrama, ili makar delimično
BTW izvinjavam se svima što sam udario u žešće oftopičarenje zbog Freelancer-a...