Šta je novo?

Tarifni dodaci - Telenor

kibicer

Čuven
Učlanjen(a)
23.05.2004
Poruke
6,142
Poena
885
Pošaljem 12.05. na [email protected] :

Uvažena gospodo,

na Vašem sajtu, u dnu strane http://www.telenor.co.yu/?section=private&page=3474 stoji ovako:

Da li ću na računu videti specifikaciju tarifnih dodataka?
Da, postpaid korisnicima će u mesečnom računu biti upisane sve informacije o aktiviranim tarifnim dodacima.


Dobio sam račune na svoja dva postpaid broja (063xxxxxx i 063xxxxxx), i ni na jednom računu, se ne vidi koji su tarifni dodaci aktivirani.
U pitanju je greška, ili će tako biti i na dalje?

Uz ovo, smatram velikim propustom što je samo pre-paid korisnicima omogućen "upit stanja" za tarifne dodatke. Imate li u planu da istu uslugu omogućite i postpaid korisnicima?


S' poštovanjem,
(moje ime)

Dobijem odgovor 16.05. :
Postovani .......,

U skladu sa dostavljenom reklamacijom koja se odnosi na pretplatnicke brojeve 063/xxxxxx i 063/xxxxxx, zelimo da Vas obavestimo o sledecem:

Telenor postoji za nase korisnike upravo iz razloga kako bismo zajedno sa njima bili u mogucnosti da ispravimo sve nedostatke, kao i da pruzamo i razvijamo sto kvalitetnije usluge.

Informacija na navedenoj internet adresi mozda nije najbolje formulisana, jer je na mesecnom racunu prikazana samo pretplata za tarifne dodatke. Ista je vec izmenjena.

Sto se tice upita stanja tarifnih dodataka, takva opcija trenutno nije dostupna postpaid korisnicima, ali ocekujemo da ce uskoro ista biti u razvoju.

Zahvaljujemo se na svim dostavljenim primedbama i sugestijama, jer smo na taj nacin u mogucnosti da ispravimo sve eventualne nepravilnosti.

Srdacan pozdrav,
Draginja Korac
Postpaid podrska
TELENOR
tel: +381 63 9863
fax:+381 63 311 311
e-mail: [email protected]

Dakle, nemaju nameru da na računu ispisuju koji su tarifni dodaci aktivirani, već su, prosto, promenili "obećanje" na sajtu.
Ažurno, svaka čast.
 
Poslednja izmena:
:happy:

mnogo mutne vode se muti kod postpaida, jednostavno mi nije jasno ZASTO?!?!

nismo naivni glupani pa da to ne vidimo, a oni se prave eto tako kao da nista tu ne mogu,...

nijem i nista jasno,niti mi je jasno ZASTO?

LoV@? :cigar:
 
A pit'o si iz znatiželje, ili ti se nešto nije poklapalo? Jes' pogled'o listing?
 
Ne, sve se poklapalo, nikada nisam našao ni najmanji problem u Telenorovim računima, a specifikaciju redovno gledam.
Nego, pre nekih mesec dana, nabodem se na neku curu u korisničkom servisu, koja me je ubećivala, da u promotivnom periodu (do 01. juna), post-paid korisnici moraju svaki mesec posebno aktvirati tarifne dodatke. Delovalo mi čudno, tada sam kopao po sajtu, i nađoh u Q&A da će na računu biti jasno naznačeno koji su dodaci aktivirani.
Kada sam video da toga na računu nema, rešio sam da im to uputim u formi reklamacije - smatram to bezobrazlukom, u najmanju ruku.
Dobio sam odgovor koji sam okačio. Jadan je i ružan, i mislim da zaslužuje post.

BTW: U promotivnom periodu, tarifni dodaciu se ne mogu deaktivirati, sve i da hoću (provereno na 9863). Prvog juna, svi tarifni dodaci se isključuju, i moraju se nanovo (samo jednom) aktivirati. Od tada će moći i da se deaktiviraju.
Tako obećavaju na sajtu :)
Da li da im verujemo?
Editovanje sajta im baš ide od ruke :)
 
Poslednja izmena:
Iskreno, koliko su novih stvari izbacili, čudi me da i oni sami otprilike znaju šta je šta ... Telefoni, paketi, dodaci ... SVE se promenilo, pritom - otvoriš novine, a ono jedna strana politika, druga strana reklama, treća strana hronika, četvrta reklama ... kol'ko para spucavaju, Bog sami zna, al' nije to poenta ...

Poenta je da ne mogu više da po'vatam šta je šta! Sve ti to oni lepo kao objasne, al' dok ispratiš SVE, da poludiš! Ja sam odustao odavno ... držim se starog paketa i čekam N95 da ponude za neke pristojne parice, pa ćemo da diskutujemo dalje! :D
 
Citiraću sebe iz druge teme:
Ja bih više voleo da sms bude dinar, i minut 5 dinara, i da nemam nikakve dodatke i poklone i slicno, nego sms 3 din, i minut 10, a treba stalno da pratim po netu i novinama ko šta nudi ovog meseca..... Nemam vremena za tako nešto, kapirate?
 
Jedna stvar je pratiti ponudu, i to nije baš lako, slažem se. Ja, doduše, pratim samo ponudu usluga, aparati i ugovorna obaveza me ni najmanje ne zanimaju.

Poenta je da ono što si odabrao, nije prikazano na računu.
Tačnije, stoji naplaćena cena (i to zbirna - za sve aktivirane dodatke, pa umanjena za 50%), ali ne i "artikal" (tj usluga).
Skreneš im pažnju, a reaguju onako.

To je čist amaterizam, bezobrazluk, kakogod. Možda je i protivzakonito, u to se već ne razumem.
 
E sad da li je i drugi uslov ispunjen ? :)
 
Daleko je ovo od pristojnog...
 
Drastično su oborili i cene "Dodaj SMS" dodataka.
Ako se ne varam, do juče je Dodaj SMS 400 bio 400 din (1 SMS = 1din).
Konkretno dejstvo konkurencije :)

Opet Telenor bolji, ili svaki ciga... ?
 
Poslednja izmena:
+ besplatne poruke... :D
 
BTW: U promotivnom periodu, tarifni dodaciu se ne mogu deaktivirati, sve i da hoću (provereno na 9863). Prvog juna, svi tarifni dodaci se isključuju, i moraju se nanovo (samo jednom) aktivirati. Od tada će moći i da se deaktiviraju.
Ja sam ih zvao isto,ali mi je rečeno da se deaktiviraju,a ti ih posle ponovo aktiviraš ako želiš ,jer ukidanje znači nešto drugo.
 
From: 9963
Sent: 31.05.07 12:52

Postovani, promotivni period za uslugu tarifni dodaci se zavrsava 1.6 Vas tarifni dodatak ostaje aktiviran po standardnoj ceni. Vas Telenor

Dakle, suprotno onome što su mi rekli u korisničkom centru.
Pitanje šta je na kraju istina...
 
istina je to sto ti pise u sms-u... ;)
 
Dakle, suprotno onome što su mi rekli u korisničkom centru.
Pitanje šta je na kraju istina...
Da li si siguran da ti baš to piše?
Meni piše ovako:
"Poštovani,promotivni period za uslugu tarifni dodaci se završava 1.6.
Vaš tarifni dodatak će biti deaktiviran.Uslugu možete ponovo aktivirati
slanjem poruke."
 
Ček,ček,ne kapiram jedno - danas sam dobio poruku: "Poštovani bla,bla,bla..tarifni dodatak se deaktivira,možete ponovo aktivirati slanjem poruke". Jel' to znači da je tarifni dodatak koji sam platio pre sedam dana i trebalo bi da traje 30 dana jednostavno pojeo mrak ili je ponovna aktivacija besplatna?
 
Ček,ček,ne kapiram jedno - danas sam dobio poruku: "Poštovani bla,bla,bla..tarifni dodatak se deaktivira,možete ponovo aktivirati slanjem poruke". Jel' to znači da je tarifni dodatak koji sam platio pre sedam dana i trebalo bi da traje 30 dana jednostavno pojeo mrak ili je ponovna aktivacija besplatna?
Ne može u promotivnom periodu da ti traje 30 dana,trebao si da sačekaš da prodje
promo period,pa tek onda da ga aktiviraš.
Baš si se setio kada da aktiviraš...:D
Tamo na sajtu je lepo pisalo,kada god aktiviraš u promo periodu,trajaće ti do 1.juna,malo si se zezno,ali...

Promotivni period

Iskoristite priliku i aktivirajte tarifne dodatke u toku promotivnog perioda koji traje do 1. juna.

Tokom promotivnog perioda, postpaid korisnici imaju 50% popusta na sve tarifne dodatke. Drugim rečima, cene su duplo niže od prikazanih u gornjoj tabeli. Deaktivacija tarifnih dodataka nije moguća tokom promotivnog perioda.

Za prepaid korisnike, u toku promotivnog perioda, svi tarifni dodaci važiće do 1. juna, bez obzira kada su aktivirani. Dakle, tokom promotivnog perioda nema vremenskog ograničenja od 30 dana, pa jednom aktivirani tarifni dodatak važi tokom trajanja promotivnog perioda.
Na primer, ukoliko prepaid korisnik aktivira Dodaj SMS 200 tarifni dodatak, 200 poruka će važiti do 1. juna, a ne samo 30 dana, a ako korisnik aktivira Dodaj Omiljeni broj tarifni dodatak, 99.99% popusta će takođe važiti do 1. juna.

Izvor:Telenor
 
Poslednja izmena:
Znači,treba da platim ponovo ono što sam već kupio.. To je čist ciganluk s Telenorove strane i oni od mene više neće videti ni ćoravog dinara.
 
***,trebao si samo malo da obratiš pažnju i ne bi došlo do toga...:type:
 
pa,...znas kako, ljudi su lepo napisali, ali recimi da li je ciganluk da ti to daju za iste pare tri meseca? sad, sto se nisi odmah ukljucio sta se moze,... Krivica i greska je tvoja.
Inace, da sma na njihovom mestu, ja bih ipak dozvolio u slucajevima kao ti da iskoristite sta ste platili, ali ok oni imaju svoju politiku i to je to,...
Veruj mi da bih ih prvi ispljuvao da su pogresili.

Evo jedan off, aktivirao sam blizanac broj ali nisam ga kreditirao, danima su me smarali porukama da kreditiram ovo ono, cak su poruke zvucale kao pretnje, dok su na kraju poklonili 50din kredita na blizanac broju i 50sms poruka na post paidu ;) Nije fer na neki nacin prema onima koji su kreditirali svoje blizanac brojeve. PU Telenor, ali ipak im HVALA! :)
 
Da li si siguran da ti baš to piše?
Meni piše ovako:
"Poštovani,promotivni period za uslugu tarifni dodaci se završava 1.6.
Vaš tarifni dodatak će biti deaktiviran.Uslugu možete ponovo aktivirati
slanjem poruke."

Pazi, uradio sam ctrl+c -> ctrl+v :)
Evo, opet sam proverio, tako piše.
Ja sam postpaid. Ti?
 
Pazi, uradio sam ctrl+c -> ctrl+v :)
Evo, opet sam proverio, tako piše.
Ja sam postpaid. Ti?
Ja sam PrePaid,ali nije ni važno,noćas će svima deaktivirati,pa mi ako želimo možemo ponovo aktivirati.:type:
 
Meni piše ovako:

"Poštovani, promotivni period za uslugu tarifni dodaci se završava 1.6. Tarifni dodatak koji ste poslednji aktivirali će Vam ostati aktivan po standardnoj ceni."

Inače, aktivirani su mi 2x SMS 50, to verovatno znači da će ostati aktiviran jedan od 50.
 
Imao si poruke koji si morao da potrosis do kraja promotivnog perioda. tj do 1.6.Od danas sto se tice sms-a,
Postpaid korisnik može da aktivira samo jedan tarifni dodatak iste vrste u toku jednog obračunskog perioda.
Prepaid korisnik može da aktivira samo jedan tarifni dodatak iste vrste u roku od trideset dana od dana aktivacije.
 
Poslednja izmena:
Vrh Dno