Problemi u poslovanju i dugovanja samog provajdera ili firme koja nam pruža uslugu (bilo koju) ne mora nužno da se odrazi na kvalitet same usluge krajnjem korisniku, što je slučaj kod Targa. Nama krajnjim korisnicima Targo usluga je jedino važno da se naš obostrano potpisan ugovor poštuje, a samo poslovanje Targo Telekoma i njihovi poslovni potezi, ugovori i eventualna dugovanja prema drugim pravnim (i fizičkim licima) je strogo njihova stvar i problem ugovorenih strana u sporu (gde se krajnji korisnik nigde ne spominje jer nije predmet ugovora), a što se tiče legalnosti poslovanja tu su privredni sud i ostala državna uprava i institucije koje treba da se time bave (ako postoji osnovana sumnja ili tužba).
Pustite ljude u vrhu Targo Telekoma (i njihove vlasnike) da upravljaju firmom kako oni žele, a ovde diskutujte o ugovoru koji ste samovoljno potpisali sa Targom, tj. o uslugama ili uslugi koju Vam pruža Targo Telekom, dakle govorimo o relaciji: Targo – krajnji korisnik (fizičko lice).
Ova diskusija se svela na advokatsko-pravni forum gde se kao na privrednom sudu optužuju firme za privredne prekršaje ili međusobna dugovanja i potraživanja što, složićete se, prevazilazi smisao ovog foruma i diskusija. OK, saznali smo da Targo ima probleme i dugovanja u poslovanju, ali niti je jedini u našoj zemlji sa tim problemima, niti je ikoga od nas naterao da potpiše ugovor ako to nije želeo, a niti brani isključenja (kao npr. Beogradske Elektrane - Toplane).