Šta je novo?

Targo Telekom

Splajser nisu zamenili 100%
Mozda su ponovo odradili splajs i to je to.
Pretpostavljam da je nesto u ZOKu bilo zeznuto ili na zidnoj uticnici kod tebe u stanu.
 
Па, мењали су ону цевчицу којом варе (спајају? не се разумем) кабл. Кутија је остала стара.
Пошто је сигнал и после тога био слаб нешто су радили у кутији која је на вертикали и средили ствар. :)
Углавном, незгодно је то што подршка не ради нон-стоп па сам цео дан био без сигнала али у понедељак су реаговали одмах и дошли пар сати после позива колцентра. Тако да... ја бити задовољан.
Осим тога, симпатични момци. :)
Питао сам их ко је Бекс а они се погледаше и рекоше "Мислимо да сви (у Таргоу) знамо ко је то." Бекс је чини се инкогнито на Бенчу. :)
А требало би да ти Тарго плаћа ово што помажеш народу овде.
Хвала на помоћи.
 
Becks saznacemoooooooo mi vec ko si ti muhahahahahha :-devil-:

Btw to i je problem kod podrske. U subotu popodne radi slabo a u nedelju je nema. Na majstore koji rade nemam primedbe ali kolcentar ... Uzas tragedija.
 
Evo da pohvalim call centar, pošto vidim da neki imaju kritike na njihov račun.

Zvao sam ih malopre, pošto mi je Viber bio blokiran i na PC i na mobilnom, pomislio sam da nije
nešto do targa da blokira, što naravno nema veze sa vezom, ispostavilo se da širom sveta
korisnici imaju problema.

Elem, pozvao sam call centar, neka devojka veoma ljubazna se javila, saslušala me i rekla da
će porazgovarati sa tehničkom službom. Naravno potvrdila je ono što si ispostavilo kao tačno,
da je do Vibera problem.

Nedugo nakon toga zvoni mi telefon, kada ono targo telekom, devojka iz call centra da mi potvrdi da
je do vibera problem.

U svakom slučaju, veoma ljubazno sa njihove strane. Plus imaju od mene!
 
Aaa ti si taj :)

Samo da ti javim da je stvarno porazgovarala sa tehnickom sluzbom :)
 
Daj neke fotografije tih devojaka koje tako fino zvuče preko telefona :smoke:
 
Aaa ti si taj :)

Samo da ti javim da je stvarno porazgovarala sa tehnickom sluzbom :)

Beks, pohvali slobodno devojku iz kol centra. A osim što sam mogao preko tvitera da se informišem,
mogao sam i preko sajta http://downdetector.com/status/viber.

Tako da kada sam skontao a bilo je kasno, moram priznati da mi nije bilo svejedno.

U svakom slučaju, hvala svima vama na strpljenju da odgovorite i na ne tako pametna pitanja.

P.S.

Jedno pitanje je, da li je uopšte moguće da neki put ti i slični servisi budu onemogućeni zbog problema od strane provajdera?

Čini mi se da su korisnici SBB imali sličnih problema, da li sa viberom ili nekim drugim ne sećam se.
 
Poslednja izmena:
Beks, pohvali slobodno devojku iz kol centra. A osim što sam mogao preko tvitera da se informišem,
mogao sam i preko sajta http://downdetector.com/status/viber.

Tako da kada sam skontao a bilo je kasno, moram priznati da mi nije bilo svejedno.

U svakom slučaju, hvala svima vama na strpljenju da odgovorite i na ne tako pametna pitanja.

P.S.

Jedno pitanje je, da li je uopšte moguće da neki put ti i slični servisi budu onemogućeni zbog problema od strane provajdera?

Čini mi se da su korisnici SBB imali sličnih problema, da li sa viberom ili nekim drugim ne sećam se.

Od strane provajdera, cisto sumnjam.
Viber je aplikacija kao i sve druge i koristi neki high port za komunikaciju. Pretpostavljam i TCP i UDP zbog "video razgovora". Zasto bi provajder blokirao tako nesto.
Moze da se desi da je ruter krnjav pa da mora rucno da se FWD port.
 
Zdravo svima,
Korisnik sam targo telekoma vec jako dugo vremena medjutim vec mesecima postoje 2 problema.
1. Prvi problem je to sto mi 4x dnevno minimum nestaje televizijski i internet signal na 2,3min. onda se vrati na 10 sekundi i onda opet pukne na 2,3min. i vrati se normalno, i to se ponavlja par puta u toku dana.
2. Drugi problem koji sam vec vise puta prijavio korisnickoj sluzbi kao i prvi problem, to sto mi je upload normalna a download 9Mbit, a ne 20Mbit kao sto bi trebalo. Testirano mreznim kablom i bezicnim internetom vise puta, na vise operativnih sistema i racuara xD

E sada cuo sam da je resenje za navede probleme moze biti do samog targovog rutera, e pa ako bi neko mogao do detalja da mi objasni kako da ga bacim u bridge mode i koja sve podesavanja bi trebalo da odradim na tom i novom ruteru koji ce mi sluziti kao wireless. Dobro bi mi dosla i preporuka za neki dobar ruter, treba mi malo jaci ruter za oko 150 kvadrata... Hvala unapred :)
 
Pozdrav, Aleksa, dobrodošao na forum :wave:
Problem koji imaš iskusilo je dosta nas.
Od početka:
1. Ovo što opisuješ pod 1. je potpuni reboot rutera. Tokom reboot-a, normalno je da se javi (samo) tv signal na 10-ak sekundi, pa nestane, dok ruter ne završi sinhronizaciju. Kod mene je isto tako bilo, razmak između dva reboot-a je retko bio duži od 24 sata. Pogledaš uptime u statusu rutera, i vidiš kada je bio oslednji reboot.
2. Vrlo pozitivna stvar je što ti se internet veza odmah vrati, tj što ti sistem odmah dodeli IP adresu. Može da bude i drugačije, da čekaš na IP adresu i satima, čak i nekoliko dana (bez obzira što ćeš dobiti istu).
3. Kad su kod mene krenuli problemi (a to je od onda kada je Targo flešovao novi fw), video sam da ljudi kojima je ruter već u bridge modu, ili koji koriste 1-2 klijenat, nemaju problema (uptime im bude 20, 30, 50,... dana). Jasno je bilo da verovatnoća restarta ONT-a (Targovog rutera) raste sa brojem povezanih klijenata (rekao bih, posebno WiFi klijenata).

Tako sam i ja odlučio da kupi svoj ruter, a Targov ONT stavim u bridge mode.
Uputstvo možeš naći ovde.

Uradio sam sve tako, ali od momenta kada sam priključio svoj ruter (a ONT u bridge modu), izgubio sam vezu. Pokušao da menjam MAC adresu, restartovao 100 puta, nije pomoglo. Targo podrška mi je rekla da ne mogu ništa da uradim da ubrzam proces (ne mogu ni oni), već da čekam da mi sistem dodeli IP adresu. Što se i desilo posle nekih dva dana. Sve lepo proradilo, ja srećan.

Nakon prve promene nekog setovanja mog rutera, morao sam da ga restartujem. Tada je ponovo izgubio IP adresu, i opet su krenuli sati čekanja. Shvatio sam da svaki reboot mog rutera može dovesti do ovoga, što mi je neprihvatljivo.

Rešio sam (dok čekam na dodelu IP adrese - trajalo 20ak sati), da ONT vratim u routing mod, da on rutira, ali da mu jedini povezani klijent bude moj ruter. Tako sam namestio, ima već nekih 2 meseca, i nemam apsolutno nikakvih problema! Ovo je bezvezno rešenje, ali kod mene savršeno radi, imam povezano minimum 5, nekada i više od 10 klijenata, poslednji restart ONT-a bio pre mesec dana - tada nestajala struja :)
Ne usuđujem se da ONT stavim ponovo u bridge mode, što je verovatno neopravdan strah.
Želim ti sreću.
 

Prilozi

  • uptime.PNG
    uptime.PNG
    8 KB · Pregleda: 144
Poslednja izmena:
Kod mene ne radi internet, od juče (12.jun) prestao oko 14 sati. Blinka internet lampica na ONT. Prijavio problem u kol centar oko 16.30. TV radi.
Isto mi se dešavalo i ranije, tokom aprila:
 
I kod mene ne radi vec 3 dana.Prvi put od prikljucenja (oktobar 2012)U kol centru kazu moguce cekanje na vezu do 8 dana,sto je smatram uz svo umanjenje racuna jednostavno neprihvatljivo.Jel neko zna da li ima dovoljno elemenata za raskid ugovora?
 
Uskoro isticu dvogodisnji ugovori, ima li naznaka da ce moci da se produze i nastavi po starom ?
 
Hvala
Da ne budem pogresno okvalifikovan,prekidi su kao i kod vecine poceli od tog apdejta, po sat,dva, tri, dan, dva,u poslednje vreme gotovo svaki vikend i sad ovo,kao i sluzbeno-nonsalantni odgovor da ce racun biti umanjen.Netreba mi umanjenje racuna nego net,al da ne pisem ono sto svi znaju.
 
Poslednja izmena:
I dalje imam problem sa sajtom warez-bb...Na laptopu mi otvara bez problema, a na kompu nikako...kada ga pingujem sa kompa ne prođe nijedan paket. Mislio sam da je do Avast-a, ali nije. Čak sam link sajta dodao u izuzetke i ništa. Ne znam u čemu bi mogao biti problem.
 
Kod mene i dalje nema neta, uskoro će biti 48 sati.
U kol centru su mi otvoreno rekli da mogu da raskinem ugovor kao rešenje problema.
Ono što izbezumljuje je činjenica da oni nisu u stanju da reše problem i da čekaju da se problemi reše sami od sebe!
Ne mogu opisati stepen mog razočaranja!!!
Prinuđen sam da razmišljam o vraćanju na ADSL, jer je bočje imati sporu i pouzdanu konekciju, nego biti bez neta, kad je najneophodniji!
:screwy:
 
Zovi podršku i reci im da želiš da raskineš ugovor pa da vidiš kako će da reaguju. To što ti kažu da možeš da raskineš ugovor je formalnost, ali kad zaista budeš zatražio to, drugačije će da reaguju. Ja za sada nisam imao ozbiljnijih problema izuzev u par navrata kada je došlo do masovnog gubitka interneta od nekoliko sati.
 
Da se bolje "pazilo na casu" znalo bi se da zaista ne mogu resiti problem jer su im licence za softver istekle i da su sada potpuno bespomocni... ono sto rade, rade samo da odrze koliko toliko sistem i to rade bez odgovarajucih sredstava pomocu stapa i kanapa... tako da je odlicno sto upopste radi.
@igoko strpljenja...
 
Nažalost, moje strpljenje je "iscurelo"...
Zaista više ne želim da budem u situaciji da mi faktor "SREĆE" odlučuje da li ću imati net iči ne!!!
Meni je jasno da su oni propali!
Mislim da ću u ponedeljak podneti zahtev za raskid ugovora sa TT.
Ovo je kap koja je prelila čašu, previše nerviranja, gubtaka prihoda, zbog nedostatka neta, jednostavno ja NEMAM RAZUMEVANjA!
Meni je potreban pouzdan dobavljač usluge, a TT to jednostavno nije.
Došlo je vreme za rastanak. :mad:
 
Da se bolje "pazilo na casu" znalo bi se da zaista ne mogu resiti problem jer su im licence za softver istekle i da su sada potpuno bespomocni... ono sto rade, rade samo da odrze koliko toliko sistem i to rade bez odgovarajucih sredstava pomocu stapa i kanapa... tako da je odlicno sto upopste radi.
@igoko strpljenja...
Da. Rekli su mi da je problem softverske prirode, sto nam govori da raspolazes sa validnim informacijama.
 
Šinko šamo čitam šta je ovde već pisano, prenosim i ponavljam i ništa drugo...
Targu sam najblize bio kad su u susednoim zgradama uveli signal i onda na ulici pokazivali ljudima kako im radi tv i net...
 
Ja mislim da se ponavljam vec po ko zna koj put ali mislim da bi bilo logicno da zahtevamo neko razjasnjenje situacije.

Ili da jednostavno vec jednom nadju neko, bilo koje resenje! Ako para nema za redovno odrzavanje neka lepo proglase bankrot i dovidjenja. Ovako nigde neide.

Vec predugo "mi" koji imamo net molimo boga oca da ne nestane.
 
@Abonimus: A sto se jednostavno ne opustis i ne koristis, umesto da prizivas prekide i nesrecu ;)

Uskoro isticu dvogodisnji ugovori, ima li naznaka da ce moci da se produze i nastavi po starom ?

Olako je proslo ovo pitanje, i ostalo bez odgovora. Mislim da je bitno.... BECKS, jel mozes da nam das nekakav info oko ovoga? Sta se desava sa svim onim korisnicima kojima istekne ugovorna obaveza? Jel nastavljaju da placaju "po starom" bez ugovorne obaveze, jel se potpisuje novi ugovor (ako se zeli), ili se placa regularna cena po cenovniku? Ovo je po meni, poprilicno bitna stvar!
 
@Abonimus: A sto se jednostavno ne opustis i ne koristis, umesto da prizivas prekide i nesrecu ;)



Olako je proslo ovo pitanje, i ostalo bez odgovora. Mislim da je bitno.... BECKS, jel mozes da nam das nekakav info oko ovoga? Sta se desava sa svim onim korisnicima kojima istekne ugovorna obaveza? Jel nastavljaju da placaju "po starom" bez ugovorne obaveze, jel se potpisuje novi ugovor (ako se zeli), ili se placa regularna cena po cenovniku? Ovo je po meni, poprilicno bitna stvar!

I mene ovo interesuje.
 
Nazad
Vrh Dno