Šta je novo?

Targo Telekom

ehhh, znas kakvi su ljudi, ko pirane, jedva cekaju da udjes sa njima u dijalog. Za sta ce im da se objasnjavaju, njihova je stvar sta oni rade u svojoj firmi. Musterije ih ne napustaju, ono sto si platio dobio si i to je to. Ako se sagleda sta su do sada sve uradili i to dosta racionalno, onda im mogu pozavideti mnoge konkurentske firme. A sto otpustaju visak radnika u ovom momentu, za mene je to normalno, primice ponovo kad im bude trebalo. A pitanje je i od tih radnika koliko je imalo stalni radni odnos kod njih jer oni dosta angazuju druge firme. Zato su ova naklapanja na netu samo relativna nagadjanja, nista ozbiljno i osnovano.
 
I jos nema modema? Ovo se ni Telekomu nije desilo kad je startovao ADSL 2005. godine :)
 
Ko zna kako je nasetovan DHCP u Targu, a realno to nam nije ni bitno. Kloniraj MAC adresu uređaja koji je poslednji imao spoljnu IP adresu na WAN port rutera i to mora da proradi. Ako ni tada ne radi 1.) napravio si negde grešku u podešavanjima ili 2.) imaš neki hardverski problem. Treće ne postoji.

Znaci u svakom slucaju treba da gasim DHCP, wifi i da prebacim u bridge mode na Targo ONT-u?
 
Da, gasiš DHCP server na svom ONT-u, ugasiš wifi i konekciju prebacis u bridge mod. Time obezbeđuješ da se tvoj ONT ponaša kao relativno prost media konverter, i da signal koji ide optikom prebaci na LAN kabl koji ide do WAN porta Netgear rutera. Na njemu je pod WAN podešeno Dynamic IP tj. da ruter pokupi spoljnu IP adresu od Targovog DHCP servera. Ne mešaj ga sa DHCP serverom na ONT-u, on dodeljuje lokalne IP adrese računarima u tvojoj mreži.
 
Ok, tako sam sve i odradio, jedino da pokusam ponovo sa MAC adresom racunara. Hvala!
 
Ја уопште не разумем о чему ви то пишете. Постоје два проблема са којима Тарго за сад не може да се избори. Један проблем је софтверски и не погађа све кориснике, други проблем је хардверски фамозна плоча која је рикнула. Колико корисника нема нет већ данима то је примарни проблем који Тарго има, дани пролазе а тај проблем се не решава, не прави се и не набавља та фамозна плоча оволико дана. Свако од нас осетио је шта значи оптика, шта значи брзи интернет, нико не би желео да Тарго пропадне али је недопустиво за једну фирму која мисли да озбиљно послује да квар не
отклања већ оволико дана. Мислим да је бесмислено стално потецирати софтверски проблем, замагљивати главни проблем а то је фамозна покварена плоча са које пребацују кориснике на исправну.
Постоји неки лимит докле то може и шта после ако дође до деградације преформанси или и та плоча оде у п.м.
 
Poslednja izmena od urednika:
Ја уопште не разумем о чему ви то пишете. Постоје два проблема са којима Тарго за сад не може да се избори. Један проблем је софтверски и не погађа све кориснике, други проблем је хардверски фамозна плоча која је рикнула. Колико корисника нема нет већ данима то је примарни проблем који Тарго има, дани пролазе а тај проблем се не решава, не прави се и не набавља та фамозна плоча оволико дана. Свако од нас осетио је шта значи оптика, шта значи брзи интернет, нико не би желео да Тарго пропадне али је недопустиво за једну фирму која мисли да озбиљно послује да квар не
отклања већ оволико дана. Мислим да је бесмислено стално потецирати софтверски проблем, замагљивати главни проблем а то је фамозна покварена плоча са које пребацују кориснике на исправну.
Постоји неки лимит докле то може и шта после ако дође до деградације преформанси или и та плоча оде у п.м.

Zanimljivo je to da kad sam ja zvao za da mi ne radi net, oni su rekli da je problem do ploce, kad nedelju dana proslo bez neta, moj burazer se iznervirao nazvao ih, malo im ocito lekciju i sledeceg dana proradio net. :D Da li je ta ploca neki izgovor za prekid neta, ili je stvarno problem do nje...
 
Poslednja izmena:
Zanimljivo je to da kad sam ja zvao za da mi ne radi net, oni su rekli da je problem do ploce, kad nedelju dana proslo bez neta, moj burazer se iznervirao nazvao ih, malo im ocito lekciju i sledeceg dana proradio net. :D Da li je ta ploca neki izgovor za prekid neta, ili je stvarno problem do nje...

Tipično naški.
Izvinite, imam problem — Ko te j.
Drekneš — Ups, izvinte, evo odmah.
 
Zanimljivo je to da kad sam ja zvao za da mi ne radi net, oni su rekli da je problem do ploce, kad nedelju dana proslo bez neta, moj burazer se iznervirao nazvao ih, malo im ocito lekciju i sledeceg dana proradio net. :D Da li je ta ploca neki izgovor za prekid neta, ili je stvarno problem do nje...

Moras uvek malo da podviknes. To ti je tako danas!

A i ne samo kod nas u SRB. Svuda je isto. Provajderi "kraduckaju" redovno i svuda. Kod nas je samo malo drugacija prica sobzirom na finansijsko stanje itd... Takve gluposti mnogo vise smetaju :)

Ili to ili su nase komsije navikle vec da nema "ups izvinite" vec odma ona verzija sa urlanjem.

Ja sam za sad sve probleme sa Targo lepo i lako resio. Doduse sinoc mi se ONT resetovao 5 puta u 10 minuta, a kada udjes u log on napise neki X datum tipa 1.1.2000 i neko bezvezno vreme tipa 2 ujutru. Malo ne iznervira ali dobro nista strasno :)
 
Pa jes... nemaju pare za tu jednu plocu, namerno drze ljude bez konekcije da im nebi naplacivali, 6 meseci se ceskaju po glavi bez ideje i ne znaju sta da rade ... Koje su to pretpostavke !
A za ove koji odmah "podvikuju" preko telefona kad imaju problem... nemam komentara. Sad ce oni odmah da premru od straha i da se sakriju u misju rupu, da ne ostanu bez 10 evra.
Ako ovde ima postenijeg provajdera, kome se ne svidja moze odmah da predje, ali izgleda da nema ni postenijeg ni jeftinijeg ni sa boljom vezom. Jeftinije je zbog nove moderne opreme kojoj ne treba 20 hiljada ljudi da bi radila, a bilo bi jos dosta jeftinije ako bi politicari smanjili apetit sto se tice poreza. Kako su mogle rumunske vlasti da smanje apetite, tako mogu i nase, a Rumunija je plus toga i mnogo zaduzenija zemlja. Ali, nasi bi ti naplatili i vazduh koji dises i da ga placas na dah, gram i svakog meseca, samo kad bi znali da mogu. I sad treba da pricamo o kraduckanju ? Pa eto, po Rumuniji se vidi sa koliko novca su provajderi zadovoljni, a sve ono preko 10 evra za najbolju ftth vezu ide drzavi, ako vec spominjemo necije "kraduckanje" i postenje.
 
Jeste potpuno neproveren trac , ali mi je simptomaticno da se bas siri gradom , da SBB daje ponudu da otkupi TT tj. sve sa infrastrukturom i korisnicima.Meni neverovatno, a mislim da nije dobro ni za trziste...Zar se onda ne bi uslo u monopol?Govorim ovo kao bivsi korisnik TT sa kojima nisam imao nikakvih problema , od instalacije pa do korscenja neta.Morao da raskinem zbog selidbe....
 
Soboslikar, moram da ti se zahvalim. Bolji si no komentari u Blicu za jutranju kafu :)
Aco, sta da ti kazem, to sto sam napisao su opste poznate cinjenice, samo sto se ljudi vataju za neke gluposti i izvlace neke nebulozne zakljucke.
Ovo sto je Velja nacuo za zainteresovanost SBB za kupovinu, uopste ne cudi, lepo je kad sam mozes da diktiras cene na trzistu pa uzimas koliko ti treba, kao u komunizmu.
 
Da Targo nije doveden (ili se sam doveo) u situaciju u kojoj je sada bilo bi svima nama dosta lepše. Ovako veliki kupe male i posrnule, nastavljaju da ostvaruju masan profit a od kvalitetnijeg interneta nema ništa. Samo zdrava konkurencija može da tera stvari napred, Targo, nažalost, već neko vreme posrće.
 
Ovako veliki kupe male i posrnule, nastavljaju da ostvaruju masan profit a od kvalitetnijeg interneta nema ništa.
Ma ima, bice kvalitetnijeg interneta, samo sto nije ista cena. TT posluje sa najmanje zaposlenih prema broju klijenata koje snabdeva, pa ima manevarski prostor da obori cenu. Savremena oprema, jeftinija mreza => niza cena => veci priliv musterija => veca zarada po zaposlenom. TS ima milione musterija, a sigurno manju zaradu po zaposlenom, imaju veliku i zastarelu infrastrukturu, dosta nekretnina cije odrzavanje dosta kosta, veliki vozni park... i sta ocekivati od njih ? SBB je nabacio dosta musterija jer je uvodio kablovsku u vreme kad na tim teritorijama nije uopste bilo konkurencije, ali su danas vec i oni zastareli i zreli za rekonstrukciju mreze. I sad, koliko ko posrce, izvucite sami zakljucak.
 
Pa jes... nemaju pare za tu jednu plocu, namerno drze ljude bez konekcije da im nebi naplacivali, 6 meseci se ceskaju po glavi bez ideje i ne znaju sta da rade ... Koje su to pretpostavke !
A za ove koji odmah "podvikuju" preko telefona kad imaju problem... nemam komentara. Sad ce oni odmah da premru od straha i da se sakriju u misju rupu, da ne ostanu bez 10 evra.
Ako ovde ima postenijeg provajdera, kome se ne svidja moze odmah da predje, ali izgleda da nema ni postenijeg ni jeftinijeg ni sa boljom vezom. Jeftinije je zbog nove moderne opreme kojoj ne treba 20 hiljada ljudi da bi radila, a bilo bi jos dosta jeftinije ako bi politicari smanjili apetit sto se tice poreza. Kako su mogle rumunske vlasti da smanje apetite, tako mogu i nase, a Rumunija je plus toga i mnogo zaduzenija zemlja. Ali, nasi bi ti naplatili i vazduh koji dises i da ga placas na dah, gram i svakog meseca, samo kad bi znali da mogu. I sad treba da pricamo o kraduckanju ? Pa eto, po Rumuniji se vidi sa koliko novca su provajderi zadovoljni, a sve ono preko 10 evra za najbolju ftth vezu ide drzavi, ako vec spominjemo necije "kraduckanje" i postenje.



Тотално си развукао дискусију и почео си да политизираш и да нас учиш основама економије а сам себи скачеш уста својим констатацијама.
A za ove koji odmah "podvikuju" preko telefona kad imaju problem...
Управо тако функционише добијање прекинутог интернета због фамозне плоче. Зовеш подршку и на крају озбиљно тражиш раскид уговора, сви које знам па и нови члан који се јавио тако је поново добио интернет, на исти начин и ја сам добио интернет. Помирљиви или они којима и не треба интернет чекају, једног дана квар ће бити поправљен.
Знамо се, врло добро знаш шта сам радио, у доба санкција плоче за рачунар и резервене делове разним каналима добављали смо из Италије, комуникационе картице су клониране то је урадила домаћа фирма и тако смо могли да убацујемо нове машине, дискови за РДБЦ набаљани су исто разним каналима.
Сад нема санкција Словенија је у ЕУ а Тарго не може да набави делове, чудно.

Sad ce oni odmah da premru od straha i da se sakriju u misju rupu, da ne ostanu bez 10 evra.
Основ пословања, од чега Тарго живи него од пружања интернет услуга а ти п*шаш на 10€. Колико то корисника плаћа само 10€, шта је са ТВ пакетом , шта је са ониома који плаћају 20€ у старту за бржи линк.

Шта је са људима којима је интернет неопходан , раде од куће или фирме? Да ли се тако послује оставиш их без интернета? Која је њихова алтернатива? чекање да интернет проради или закуп код још једног провајдера и лоад балансиг рутери.

Како је Тарго почео, увођење оптике није се плаћало. Теби како пишеш уводили су словенци а мени лале али за паре. Значи први талас увођење је било беспалтно а после тога плати па се клати.

Код склапања уговора обећано је и маил сервис, до данас немамо маил, да ли има неки провајдер у Србији који нема маил, неки нуде два или више маил налога.
X-Mailer: Microsoft Outlook 14.0 ово је њихов клијент, неозбиљно.

Шта је са ИПв6 адресирањем, сав ИПв4 адресни простор одавно је попуњен, шта кад они попуне свој. Онда иду преваре типа прокси сервера.

Да ли су нам пружили добар и брз интернет, јесу али то је кратко трајало. Овај квар нијер од летос јер је летос ишла акција баш код мене у крају.
Акција није успела ко је увео у првом налету увео је а остали по инерцији остају на оном што имају.

Постоје разне серије ОНТ рутера неки имају пропуст на порту 23, ко зна или прочита то ће поткрпити, ко не зна има да га дува.
Фирмваре за ОНТ се убацује даљински , мени није ништа пореметио сем ДХЦП који је и небитан ако знаш, некима долази до прекида везе.
Скоро сви рутери имају поготово ТП-Линк имају фирмваре који можеш да сам мењаш, убацујеш онај који теби највише одговара.
Јузернаме и пасворд не може да се промени на ОНТ рутеру, то је прво што сам мењао на осталим рутерима.

Да ли Тарго као фирма која треба да буде лидер у овим крајевима треба на својој страници да објави шта је разлог толиког прекида интернета и да се извине
корисницима. Треба, то су основни елементи пословног понашања које ти заборављаш, намерно или ненамерно.

Поредиш СББ, они су колос према Таргу, имају инфраструктуру по целој Србији, Кабловску ТВ и интернет. Тарго је развукао оптику али она је бескорисна ако је не
упосле а то све стоји.

Како је развлачена оптика по Н.Београду, копано је плитко по унутрашњим саобрачајницама у блоковима. Шта кад се пред неке изборе политичари одлуче да поткре неку рупу на тим локалним саобрачајницама, оде оптички кабел у п.м.

;):wave:
 
Kod moje zgrade, u ukolini Carine, dosta toga je raskopano zbog postavljanja novog toplovoda. Na nekoliko mesta se linija novog toplovoda ukršta sa TT optikom. Ljudi iz Targa su obilazili radove, nikakvih oštećenja nije bilo, kopanje završeno, toplovod skoro gotov.
 
Kod moje zgrade, u ukolini Carine, dosta toga je raskopano zbog postavljanja novog toplovoda. Na nekoliko mesta se linija novog toplovoda ukršta sa TT optikom. Ljudi iz Targa su obilazili radove, nikakvih oštećenja nije bilo, kopanje završeno, toplovod skoro gotov.
Код мене из улаза летос је извучена оптика са главног вода ради промоције испред улаза, покидане су каналице, оптицки кабел висо је по улазу свако је мого да га цимне и покида.
Тако покидано и растурено остављено је и по завршетку промоције, лично сам звао подршку и молио да неко дође и да то среди, да нисам звао остало би тако.
 
Sto se ne otvori posebno tema koja glasi : "TT svastara"

Pa onda idemo :

Propasece ili ne,kako platiti preko banke TT,Mile,Zika i Pera rekli da kristalna kugla ne laze i td.... :smash:
 
@Soboslikar

Promeni ploču malo, vrtiš sve jedno te isto i sve u krug tako bar jedno 150 strana.

Ako do sada nisi shvatio ovde ljude ne zanima stanje u Koreji i Rumuniji niti žele to da znaju, jednostavno i lako ovde ljudi žele ono zašta su potpisali aneks ugovora o uvođenju, oni koji su dobili žele da im to radi bez problema, makar i preko svemira da link dolazi tom brzinom hoće da radi, a ne da sluša kako targo posluje sa 5 ljudi ili 105, kako nemaju para za opremu, pukla guma na autu i slične priče i sve u nedogled širenje priče o velikim i malim preduzećima iz telekomunikacionog sektora, a usluga kod nekih radi kod nekih neće ni da pipne.

Imaju problema sa opremom kod krajnjeg korisnika, jer taj korisnik plaća uslugu normalno DA plaća i hoće to da radi kako treba, a ne da sluša vremensku prognozu u Rumuniji, o njihovoj državi i sličnim pričama to više ne prodaju ni oni na Call Centru izlizano odavno.

TT porediti sa firmama npr. državni Telekom ili privatnu SBB je u najmanju ruku presmešno niti imaju dodirnih tačaka (osim interneta i "neke" televizije) niti spektar usluga koje nude da bi mogli parirati navedenim kompanijama, a o broju korisnika usluge neću ni da govorim samo o čemu se ovde priča je tragikomično...

Oni koji koriste hoće da im radi to je jasno kao dan, oni koji imaju problem će o tome javno govoriti, a oni koji čekaju na uvođenje isto tako imaju pravo da negoduju i to im niko nemože osporiti što neko konstantno pokušava da uradi tj. da dokaže da oni nisu upravu ljudi hoće da plate i hoće uslugu, a ne da čekaju svetlosne godine na uslugu samo zato što je FTTH, nije jedina "savremena" tehnologija i verovatno svi oni koriste druge provajdere dok se ne ukaže prilika, nigde garancije da će uslugu dobiti u februaru.

Svakako investicija sa optikom kao što navodiš nije isplativa jer Rasto Tomažić je pokušao nešto ali nije uspeo, i zato sada plaća punu cenu saradnje sa navedenim osobama na ovaj ili onaj način i tu nema šta, sve je jasno kao dan oko TT-a, a kad će nova guma da pukne i ko će je kupiti to najbolje zna osnivač, a svi ostali samo nagađaju.

I onda na sve to malo dopuniš sa softverskim greškama, a njih u najmanju ruku uporediš sa FireFox, Adobe i sličnim proizvodima na tržištu, pa to bi isto bilo porediti Google i startup kompaniju iz Srbije npr. Nordeus, ako gledaš detalje i jedni i drugi imaju programere, samo što ovi prvi imaju "armiju" programera, dok ovi imaju 20-30 (okvirno dato) i naravno ono bez čega se nikako ne može, a to je kapital, novac za nove investicije i nove projekte.

Svaki korisnik koji nazove njihov Call Centar hoće da zna zašto mu usluga ne radi, a neće da sluša kuknjavu operatera kako im stradala ploča, kako je direktor na odmoru, kako ne primaju platu, on to plaća i hoće rešenje problema i tu je priča jasna kao dan, a ne o nekim pločama, puknutim stolicama, gumama, rumuniji, mozilli, adobe-u, google i sličnim firmama kojima Targo Telekom ne parira niti to može biti opravdanje.

Usluga je usluga koštala ona 1 dinar onda je pruži kako treba, ako košta 2k dinara onda je isto pruži kako treba i tu je kraj priče. Ako je softver problem popravite i sredite, ako je tehničke prirode isto, ne vidim nijedan razlog mešati babe i žabe i spominjati državu.

Neka se javi korisnik TT-a koji je sklopio ugovor sa Rumunijom, Mozillom ili autoservisom "Žika Pavlović" o pružanju internet usluge, niti im je bilo koja od tih firmi nudila nešto, ne nudio je TT i njegovo je da opravda poverenje korisnika.

Šta će neko posle da kaže zavlačili me za ugradnju godinu dana, šta će biti za uslugu, ne izvlačiti zaključak ili opažanje na osnovu 10-15 korisnika, nego objektivno bez mešanja opet kažem drugih rumunskih ili južno korejskih firmi.
 
Poslednja izmena:
Sobo odmori malo ljubi te brat.
 
Ljudi moji g-osn,Soboslikar veli da je to sve zato što ovaj tuta muta-net provajder nema govorni automat koji će vam reći da se svaki razgovor snima pa verovatno zato nemaju dokaz da vama uopšte fali nešto nedaj bože da nemate net.
 
Ovde pored TT-a jedino što čovek može da zaključi jeste i sledeće od navedene osobe:

SBB se polako raspada koristi zastarelu tehnologiju
Telekom isto tako koristi zastarelu tehnologiju
Noćne more iz prošlosti opsedaju kako su zakinuli tamo neki za to i to (ima navedeno)
U svakoj temi o bilo kom provajderu jeste i ekonomsko-politička scena
Živi u prošlom vremenu kako tamo neko nije bio pravedan, a budućnost i svetla tačka mu je TT drugi su propali odmah u startu

Zaključak da se radi o statističkoj grešci i da tu spada 5% korisnika koji su pogođeni tim problemom koje navedena osoba navodi i koje je doživela. tj. svi ga opljačkali on jedini nevin...
 
Poslednja izmena:
@Soboslikar
jednostavno i lako ovde ljudi žele ono zašta su potpisali aneks ugovora o uvođenju, oni koji su dobili žele da im to radi bez problema, makar i preko svemira da link dolazi tom brzinom hoće da radi, a ne da sluša kako targo posluje sa 5 ljudi ili 105, kako nemaju para za opremu, pukla guma na autu i slične priče i sve u nedogled širenje priče o velikim i malim preduzećima iz telekomunikacionog sektora, a usluga kod nekih radi kod nekih neće ni da pipne.

I koji je tvoj zakljucak iz cele ove diskusije i mnogih naklapanja i nagadjanja ?
Moj zakljucak je da je usluga i takva kakva je mnogo bolja nego kod ostalih provajdera. Da nije tako, mnogi od ovih koji gundjaju bi vec otkazali ugovor. Ali, ruku na srce, ni kod jednog provajdera nebi mogli da izvoljevaju da im se popravlja ping prema Nemackoj zbog nekih igrica. Znaci, dobili su najjeftiniji i najkvalitetniji net i cim nesto primete ili cuju, odmah drvlje i kamenje. Pa idite bre nazad ako vam ne valja, Targo nikoga nije nista prisiljavao.
Ja sam svestan da sistem jos nije uhodan i da su ovi zastoji zbog tipicnih, da kazemo decjih bolesti i to ce se "prelezati". Problem sa firmverom sam uporedio sa ostalim proizvodjacima softvera jer nove verzije nisu nista neuobicajeno i desava se i da omanu. U ovoj mrezi ne mozes da stavljas koji hoces ruter i modem, a kod starijih sistema se mogu i na takav nacin resiti problemi. Ali to ne znaci da ne treba da prihvatamo novitete. Koliko je windows imao bagova apdejta, pa nije propao ? Pa nece propasti ni Targo ako saceka novu verziju firmvera, nije on ni jedina firma koja koristi ont, ima tu i mnogo vecih igraca zbog kojih ce se morati to popraviti. A u vezi te ploce... ne naduvavajte problem, neko je pomenuo neku plocu... ko da oni ne znaju sta treba da rade. Alo ljudi, na takvim mestima rade ekipe inzenjera iz struke i nema sta vi tu da komentarisete.
 
I koji je tvoj zakljucak iz cele ove diskusije i mnogih naklapanja i nagadjanja ?
Moj zakljucak je da je usluga i takva kakva je mnogo bolja nego kod ostalih provajdera. Da nije tako, mnogi od ovih koji gundjaju bi vec otkazali ugovor. Ali, ruku na srce, ni kod jednog provajdera nebi mogli da izvoljevaju da im se popravlja ping prema Nemackoj zbog nekih igrica. Znaci, dobili su najjeftiniji i najkvalitetniji net i cim nesto primete ili cuju, odmah drvlje i kamenje. Pa idite bre nazad ako vam ne valja, Targo nikoga nije nista prisiljavao.
Ja sam svestan da sistem jos nije uhodan i da su ovi zastoji zbog tipicnih, da kazemo decjih bolesti i to ce se "prelezati". Problem sa firmverom sam uporedio sa ostalim proizvodjacima softvera jer nove verzije nisu nista neuobicajeno i desava se i da omanu. U ovoj mrezi ne mozes da stavljas koji hoces ruter i modem, a kod starijih sistema se mogu i na takav nacin resiti problemi. Ali to ne znaci da ne treba da prihvatamo novitete. Koliko je windows imao bagova apdejta, pa nije propao ? Pa nece propasti ni Targo ako saceka novu verziju firmvera, nije on ni jedina firma koja koristi ont, ima tu i mnogo vecih igraca zbog kojih ce se morati to popraviti. A u vezi te ploce... ne naduvavajte problem, neko je pomenuo neku plocu... ko da oni ne znaju sta treba da rade. Alo ljudi, na takvim mestima rade ekipe inzenjera iz struke i nema sta vi tu da komentarisete.

Moj zaključak na neka tamo naklapanja, uzimajući u obzir i sve njihove druge vidove komunikacije osim ovog foruma jeste da se trenutno firma ne oglašava po pitanju bitnih stvari što ima negativan uticaj na dalje poslovanje uzimajući u obzir druge elemente ne samo sa ovog foruma koji ima dobru temu o TT-u da postoji problem u svim segmentima, a da li oni rade na tom ispravljanju ili ne rade i kakva im je situacija unutar kompanije korisnici neće znati, ali isto tako ako nekom radi dobro (jednom korisniku) nije pokazatelj da je 100% mreže funkcionalno i da postoje problemi tehničke prirode.

Ako hoćeš detaljan zaključak na osnovu tvog dosadašnjeg pisanja se svodi na sledeće: Korisnici usluga su izmislili sve kvarove, lagali da im usluga nije uvedena, lagali da im je u Call Centru rečeno da je zastoj u uvozu opreme, lagali da im je tamo neko rekao da je ploča u pitanju i lagali u vezi usluge da im sve funkcioniše bajno i sjajno. To je zaključak na osnovu tvog dosadašnjeg pisanja.

A u vezi te famozne ploče, opet se vraćam na moje prethodno pisanje. Korisnika usluge ne zanimaju ploče, kočnice, diskovi, gume njega zanima usluga za koju je potpisao ugovor i korisnik je dobio informaciju o toj ploči (možda je i izmislio), ako je usluga jeftina i košta 1 dinar, onda neka se ta usluga pruži, samo bez fraze "koliko para toliko i muzike".

A što kažeš dečije bolesti treba shvatiti, a kada je Telekom učinio kako kažeš nepravdu onda si obilazio i kukao na sav glas, a sad kada to neko drugi radi zameraš, onda ti svališ krivicu kako su to početničke bolesti, nije šija nego vrat...

Naravno kad si već spomenuo ONT koje proizvođač istog i koji ga "veliki" igrači koriste i imaju isti problem sa firmware? Ako možeš da odgovoriš

Još da dodam i ovo, zar je teško potencijalne korisnike obavestiti pisanim ili usmenim putem da postoji problem bilo kog oblika sa tehničke strane, i da korisnici imaju razumevanja, lakše će to podneti i planirati sve ostalo nego ostati i čekati, nije sramota reći nego mudro ćutati i sakrivati problem ispod tepiha, a kad bude joj kuku lele što nemamo korisnika, mi smo se trudili ali nismo dovoljno.

Čitaju iz TT-a ovu temu, pa gospodo lepo recite korisnicima u vidu zvaničnog saopštenja da imate problem, da korisnici trenutno neće biti priključeni i da ako mogu da sačekaju i razumeju novo nastalu situaciju biće mnogo lepše i drugačije, a bar će biti zvanično sa vaše strane.

TW, FB pitanja na sve strane ali bez odgovora.

Lepo je Lega99 rekao ovo ću citirati:

Шта је са људима којима је интернет неопходан , раде од куће или фирме? Да ли се тако послује оставиш их без интернета? Која је њихова алтернатива? чекање да интернет проради или закуп код још једног провајдера и лоад балансиг рутери.

Да ли Тарго као фирма која треба да буде лидер у овим крајевима треба на својој страници да објави шта је разлог толиког прекида интернета и да се извине
корисницима. Треба, то су основни елементи пословног понашања које ти заборављаш, намерно или ненамерно.
 
Poslednja izmena:
... ovaj tuta muta-net provajder...

E sad ga pretera sa tim tuta-muta... Vidiš, kod mene radi savršeno TT od prvog dana, a kada bi bilo kog provajdera kod nas pitao da mi da brzinu 24/12 Mbps, tj. realno 26/13 Mbps koliko mi sada pruža Targo za 1.600 rsd mesečno uz ugovor od 2 godine, a prvih 9 meseci sa pretplatom od 1 rsd mesečno i besplatno uvođenje (dobro, ne mora FTTH), šta misliš kako bi me gledali belo? Ajde molim te reci mi ko bi mi to sada dao u našoj zemlji?? Rekli bi mi, ako bi insistirao na toj brzini, ceni i uslovima, da mora da sam pijan, i da se javim kad se otreznim... :D

P.S. Ne sporim da TT na delu mreže ima problema, kao što ih sigurno ima svaki provajder kod nas... pogledaj forume ostalih provajdera ako ne veruješ, pa će ti biti jasno da sigurno ima ljudi kojima usluga ne valja...
 
@bSecurity
Eto zasto ja ispadam dosadan i ponavljam se, jer je vas dinar ko Dinara i za taj dinar ces traziti i ono sto ni jedan drugi provajder ne daje.
Ja Telekomu nisam kukao nego sam ih mesecima zvao i insistirao da mi omoguce brzinu koju placam, tj. samo da zamene port jer nije mogao da propusti vise od 4 Mbps, a placao sam 16. I eto, nisu hteli i nemam sta lepo o njima da kazem jer mi to nije bio ni prvi djon na koji sam naleteo kod njih. I sto se tice svih provajdera u Srbiji, njihova je stvar kakve ce usluge pruzati. Kako ko radi, tako ce i zaraditi. Prema tome, izivljavanja i bezobrazluk od strane TS, Vektora i slicnih kod mene ne prolazi, a kad neko ima problema u radu to mogu da razumem.

O TT mogu jos da kazem da sam i sam imao utisak da im ceo posao ide sporo, pa sam se ipak prijavio da me imaju u vidu za prikljucenje. Prijavio sam se u aprilu prosle godine i rekli su mi da ocekujem negde u junu. To im se oteglo do oktobra. I sta sad ? Jesam li i ja trebao da pisem po forumima svasta o njima ? Eto ja ne zelim da budem takav. Ljudi rade i verovatno im savetnik ne treba. Ovo sve jos gledam kao pocetak i uhodavanje novog sistema. Ako imaju i problema, nista neobicno, ko je jos danas bez problema ? Sta bi vi jos za 12-13 evra, mozda i neku sekretaricu ? :) A i ako poredimo sa ostalim provajderima, ko jos sta objasnjava javnosti o svojim problemima u firmi i zasto bi TT bio izuzetak ?

@bSecurity
"Lepo je Lega99 rekao ovo ću citirati:"
-------

ma lepo je rekao, ali ih ipak nece napustiti.
 
Poslednja izmena od urednika:
Nazad
Vrh Dno