Vi stvarno mislite da će tako ostati kad krene priključivanje ostalih korisnika?
Mreža se tek polako testira, u roku od mesec dana će svako dobiti ono što plaća.
Vi stvarno mislite da će tako ostati kad krene priključivanje ostalih korisnika?
Mreža se tek polako testira, u roku od mesec dana će svako dobiti ono što plaća.
Pa da, koji je razlog za vecu cenu, kad je ulaganje u infrastrukturu malte ne isto kao kod bugara?
odakle ti to da ce vektor da pusti 12 ?kad su najavili pakete od 5 do 100mbit/s ?
Ostace![]()
Stavili su svima 12/6 za osnovni paket i ostace tako ...u ponedeljak vektor/ikom podize brzinu na 12 pa verovatno da ne bude razlike... btw pocelo je prikljucivanje na NBG, tacnije blok 21
Ako je tako, onda u redu. Samo nek' ažuriraju cenovnik kad već menjaju pakete.
Niko nije menjao pakete10/5 je ostao 10/5 ,)
samo se malo "ugojio" :-devil-:
Samo pazite vi na to! Drugi provajderi vas mogu tužiti zbog nelojalne konkurencija kao i po zakonu o zaštiti potrošača. Ako treba, izbunariću vam članove iz zakona.
@Skyter
Pričano je o tome. Ne koristi IE8 za merenje brzine i izgasi FW.
Niko nije menjao pakete10/5 je ostao 10/5 ,)
samo se malo "ugojio" :-devil-:
Samo pazite vi na to! Drugi provajderi vas mogu tužiti zbog nelojalne konkurencija kao i po zakonu o zaštiti potrošača. Ako treba, izbunariću vam članove iz zakona.
@Skyter
Pričano je o tome. Ne koristi IE8 za merenje brzine i izgasi FW.
III. NEPOŠTENO POSLOVANJE
Zabrana nepoštenog poslovanja
Član 19.
Zabranjeno je nepošteno poslovanje.
Trgovac snosi teret dokazivanja tačnosti podataka u vezi sa proizvodom, koje
je dao pre, za vreme i nakon zaključenja ugovora.
Pojam nepoštenog poslovanja
Član 20.
Poslovanje je nepošteno:
1) ako je protivno zahtevima profesionalne pažnje;
2) ako bitno narušava ili preti da bitno naruši ekonomsko ponašanje, u vezi
s proizvodom, prosečnog potrošača na koga se to poslovanje odnosi ili kome je
izložen, odnosno ponašanje prosečnog člana grupe, kada se poslovanje odnosi na
grupu.
Trgovac bitno narušava ekonomsko ponašanje potrošača ako svojim
poslovanjem bitno umanjuje sposobnost potrošača da razborito odlučuje, usled čega
potroša donosi ekonomsku odluku koju inače ne bi doneo.
Poslovanje koje preti da bitno naruši ekonomsko ponašanje jasno određene
grupe potrošača, koji su zbog svoje psihičke ili fizičke slabosti, uzrasta ili
lakomislenosti naročito osetljivi na tu vrstu poslovanja ili na dati proizvod, pod
uslovom da se od trgovca moglo osnovano očekivati da to predvidi, procenjuje se
prema prosečnom pripadniku te grupe potrošača.
Obmanjujuće poslovanje
Član 21.
Pod obmanjuju im poslovanjem, u smislu ovog zakona, smatra se poslovanje
trgovca kojim navodi potrošača da donese ekonomsku odluku koju inače ne bi
doneo, tako što mu daje netačna obaveštenja ili na drugi na in dovodi ili preti da
dovede prosečnog potroša a u zabludu u pogledu:
1) postojanja ili prirode proizvoda;
2) osnovnih obeležja proizvoda koja se odnose na dostupnost, prednosti,
rizike, način izrade, upotrebu, dodatke koji prate proizvod...
3) obaveza trgovca i obima obaveza, razloga za određeno tržišno
postupanje i njegove prirode, označavanja ili ukazivanja na lice koje posredno ili
neposredno podržava ili preporu uje trgovca ili proizvod;
4) cene ili načina na koji je obračunata ili postojanja određenih pogodnosti u
pogledu cene;
.
.
.
Samo pazite vi na to! Drugi provajderi vas mogu tužiti zbog nelojalne konkurencija kao i po zakonu o zaštiti potrošača. Ako treba, izbunariću vam članove iz zakona.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari