Šta je novo?

Targo Telekom

Ne pomaže ništa, ni Targo ne može ništa da uradi.

EDIT: lampica Internet
 
Poslednja izmena:
Nije problem do korisnika, već do Targo-a. DHCP mašina/server baguje, para nema za novu/opravku i korisnici samo mogu da se nadaju da nekako ne izgube IP, inače kreće smor oko čekanja nove IP. Bilo je u ovoj temi više takvih slučajeva.
 
Mislim da je vec mnogo puta pomenuto da ko dodje dotle trazi raskid ugovora.

Sto je steta ali je tako. Mislim da su od Targa svi vec odustali vise ni Becksa cak nema.

Steta bas je bilo dobro =/
 
Tu sam ja i dalje. Imam privilegiju da gledam kako sve propada iz prve ruke.
 
Izvini na "izrazu" al' hebem ti "privilegiju"... (mislim shvatas sta ja hocu u stvari da kazem, nista protiv tebe, cak niti protiv bilo koga i bilo cega, samo eto "tako"...) :(
 
Bolje da je i nemas batice ali ajde!

Svi smo se nadali necemu, nekakvoj prodaji ili stagod ali eto...
 
Ma prodace se to, samo je pitanje sta ce ostati funkcionalno od servisa.
 
Ma prodace se to, samo je pitanje sta ce ostati funkcionalno od servisa.

Pa zar nije vlasniku u interesu da ga proda dok još uvek funkcioniše i dok još uvek imate korisnike,
nego da pusti da polako propada!?

Inače, da kucnem u drvo nikakvih problema sa internetom nemam, a i da imam pitanje je da li bih
ikada sa optike prelazio ponovo na adsl.

A toliki potencijal ste imali, toliko mogućnosti je postojalo, mogli ste da uđete i razbucate ovo
učmalo tržište, da ponudite između ostalog i usluge fiksne telefonije i još mnogo toga.

Šteta, velika šteta.... :(
 
Pa generalno gledano, mislim da provajderi ne dobijaju puno od rez. korisnika.
Osim nekoliko izuzetaka koji imaju po vise desetina hiljada korisnika.

Biznis korisnici i najam linkova donose ubedljivo najvise para. Sve ostalo je samo da se kaze da postoji u ponudi.
 
Sta bi vi radili na mom mestu, nemam net 10-ti dan, kupio WiFi USB da se nakacim na telefon sva sreca pa imam paket prenesi i surfuj.
Meni se isto ucinilo da je potencijal nevidjen, optika do stana...
 
Arture batice ja bi vec kod drugog trazio raskid ako nije moguce vracanje. Kod 10tog bi vec sigurno raskinuo znajuci koje je stanje.

BECKs matori :) neznam sta im znaci da puste da sve ode u vraga. I postojeci korisnici, sto mi sto biznis a ako se ovako nastavi od postojece infrastrukture nece ostati NISTA. Ali da mi ista mozemo vec odavno bi resili problem.
 
@artur
Kada sam se našao u takvoj situaciji, podneo sam zahtev za raskid ugovora.
Osnovni je problem što i kada bi ti net došao, možeš da ga imaš 2 dana, pa onda da ga ponovo nema 7 dana. I tako u nedogled... :'(
 
Evo i ja da se ukljucim u diskusiju.
Ovo ludilo sa prekidima kod Targa je pocelo kod mene u Junu. Tada mi nije radio internet 2 nedelje (dva puta menjali ruter).
Evo sada mi opet ne radi od utorka, dakle cetvrti dan.
lokacija, Novi Beograd, blok 24

Inace, da li mislite da bi znacilo kada bi ruter stavio u bridge mod?
 
Ne smem više ni da kažem da ne ureknem. Meni je u bridge modu i nemam nikakvih problema.
 
Koliko sam ja pratio, niko od ljudi koji koriste bridge mod nije prijavljeno duže prekide
 
Ja i kući i na poslu imam ONT u bridge modu.

Kući nisam imao prekida od oktobra 2012 kada sam uveo TT, ne računajući par kraćih, ali mi se nije nikad desilo da ruter čeka DHCP na adresu danima.

Na poslu smo prvi put pre možda mesec dana imali prekid, srećom TT je samo jedan od backup linkova. Ruter je izgubio adresu u petak i povratio je tek u ponedeljak. To je za sada bio jedini značajniji prekid od februara 2013, ali ipak pokazuje da i sa odvojenim ruterom i ONT-om u bridge modu može da vam se desi da čekate na DHCP.
 
Da, u tom delu su svi podjednaki, odnosno svi učestvuju u lutriji sa jednakim šansama, rekao bih.
Zato je važno izbeći tu situaciju, odnosno ne izgubiti IP adresu. Tu su korisnici sa ONT-om u bridge modu u daleko većoj prednosti. Tačnije, čak i ako ONT rutira, verovatnoća reboota ONT-a je direktno proporcionalna broju nakačenih klijenata (kod WiFi klijenata situacija još gora).
Reboot ONT-a neminovno vodi u gubitak IP adrese, i lutrija kreće. Pratim uptime ONT-a, i kod mene je ova teorija potvrđena :)
 
Poslednja izmena:
Napokon dobio NET posle 10 dana, slucajno pogledam lampicu kad ona svetli, medjutim lokalna mreza nije radila, ONT se skroz blokirao,
pomislih ako ga resetujem ode IP adresa, medjutim nije i sada sve radi a dokle ce ...
A sad kao za baksuz sutra ce mi javiti iz Telekoma da moze 50/2 aDSL ...
 
Pa sta je tu lose uzmes vecu brzinu, sigurniji net, sta je tu za baksuzluk???
 
ovo sa Targom ce se desavati sve dok ne uloze u noviju opremu odnosno dok ih neko ne kupi. Dotle smo osudjeni na ovakvu zezanciju, par dana radi, par ne i tako u nedogled.
 
Ako moze VDSL probam pa odlucim, sigurno mogu da raskinem ugovor sa TT. Za sada je Telekom sigurnija varijanta.
 
...sigurno mogu da raskinem ugovor sa TT...
Ako si pod ugovorenom obavezom, a TT usluga (net ili twin paket) bar u tom momentu radi, nisam baš siguran dali možeš da raskineš TT ugovor bez "penala". Bilo je ovde primera da im je sam Targo nudio raskid ugovora (bez penala), ali u tim slučajevima nije bilo TT usluge i rešenje se nije naziralo, ali tebi bar trenutno kako sam kažeš sve radi... Teško da ćeš moći bilo koji ugovor sa ugovorenom vremenskom obavezom pretplate moći da raskineš prevremeno bez penala ako je sve OK sa uslugom, to je generalno pravilo, nema veze samo sa Targom. Naravno možeš da probaš, ali...
 
Poslednja izmena:
Pazi ne moze da bude OK ako nema covek USLUGU KOJU PLACA 10 dana pa onda dodje na dan pa opet 10 dana nema, ja ti tvrdim da mozes da raskines ugovor bez penala.
 
Tako je.
Da ne idemo u sitna crevca sa kim smo sklopili ugovor a kome placamo,ko bi te tuzio i bla,bla
 
Evo da se i ja javim mada sam do sada to izbegavao. Sticajem okolnosti znam mnoge insajderske informacije, tehnicke i komercijalne u vezi TT.
Tehnicki, sistem ima problem. Problem je nastao prilikom jednog upgrade-a koji je trebalo da resi neke druge probleme (i resio ih je), ali je to novo resenje dovelo do problema sa DHCP-om, koji i ne bi bio toliki da se ta nova verzija nije pokazala kao nestabilna. Zbog svega toga se desava da korisnici nemaju internet po nekoliko dana, da IP ne moze da se dobije itd. Medjutim, ovaj problem, koliko god bio neprijatan bi bio resen da TT u medjuvremenu nije izgubio svaki kontakt sa vendorima zato sto su prestali da bilo sta placaju. Dakle, nije potrebno da TT ulaze u noviju opremu, jer je oprema koju imaju, ukljucujuci i OTN-ove, bolja od toga sto imaju Telekom ili Vektor, a i ne postoje sredstva kojima bi kupili novu opremu jer ni ovo sto radi nije placeno... Ako se prodaju, ili kada se prodaju, moguce je i da su vec prodati (pre nekoliko dana...?), mozda bude nesto, ali ako taj novi vlasnik bude zeleo da nastavi da radi, pitanje je da li ce da kupi sve novo (ne znam da li ce ili ne preuzeti dugove) ili ce da plati sadasnjim vendorima dugove da bi se mreza dovela u normalno stanje i da bi mogla da se siri (u broju korisnika), obzirom da je predvidjena za mozda 10 puta veci kapacitet od onoga sto sada radi
 
Nazad
Vrh Dno