Četiri ažuriranja godišnje su sasvim dovoljna, nešto nisam primetio da here i Gmaps imaju 12 ažuriranja samih mapa u toku godine. Tako da ovih 12€ što traže, kad bude sniženje, biće par eura.
Tako da za 10-15€ može da se uzme godišnje ažuriranje mapa I basic world+europe.
Ostali dodaci koji se plaćaju su pitanje ličnih afiniteta.
Mene su sve licence do sad izašle oko 10€, plus ako uzmem i world+Trafic pa čak i mesečno ažuriranje mapa na nekom popustu, to će biti kao jedan odlazak u Mcdonald za mene i klince.
E sad, druga je stvar što volim da platim app koja mi vrši posao, ipak, ti ljudi ne rade za dž.
Da se razumemo, ne branim ja Sygic i nemam ništa protiv ostalih mapa koje mi služe za neke druge stvari. Ima Sygic svojih bubica, daleko od toga da je perfektan.
Eto npr to rutiranje u gustoj mreži ulilica hoće nekad da luduje. al mi je Sygic najzaokruženiji I najviše okrenut samoj vožnji i vozaču.
Npr Sygic ne izbacuje kao što sam negde već pisao, neke vidikovce I turističke destinacije, ali Sygic travel izbacuje. Pitao sam njihovu podršku zašto je to tako, odgovor je da te dve app koriste različite baze podataka.
Što je totalno bez veze.
Al mi je Sygic najzaokruženiji I najviše okrenut samoj vožnji i vozaču.
Hiljade kilometara su iza mene sa Sygicom.
Sa druge strane, cifra koju traže za ono što nude je realno smešna.
Što se tiče dal je Sygic bezbedan sa 4 ažuriranja godišnje. Za ovih 30000 km godišnje sa njim, nisam imao problema.
Mnogo mi više znači kad alarmira u noćnoj vožnji oštru krivinu u levo i pokaže jasno vidljive znake na ekranu i upozorenja, nego to dal nije ažurirao neku ulicu koja se promenila u jednosmernu. Nju ću primetiti, krivinu možda neću.
Ima još jedna razlika kod Sygica, za razliku od ostalih, kad mu se zada brza (levo na sl) i najkraća (desno na sl) putanja, razlikuju se mape i putanje za svaku zadatu opciju. Gmape I Here nude kao ovu levu kod sygica.
Послато са SM-A715F помоћу Тапатока