Ja planirao na ulazu u Kosovo da sipam. Hvala za info, sipaću u Pristini.Ne može da upadne kamen u senzor. Verovatno ga nisu dobro priključili, naravno neće priznati grešku. Bitno je da ne naplate
Upravo tako. Ići preko Makedonije ili Grčke je uzaludan posao.
Put je ekstra, putarina nema, nikakvih problema nikada, gorivo osetno jeftinije iako cena varira od lokacije do loakcije, usluga na pumpama takođe (kapućino je 1,1-1,2 € npr)
OIbratite paćnju da nakon Prištine do granice sa Albanijom nema nijedne pumpe. Nemojte da točite gorivo na pumpama odmah nakon ulaska na Kosovo, to je sa naših cisterni.
Ono na pumpama oko Prištine može biti i američko i rusko i neuporedivo je bolje. Ima nekoliko pumpi u nizu (4) na izlasku iz sone Prištine, nakon SHELL-ove ima još dve.
Ako i idete na krajnji jug Albanije, jedini putni trošak je tunelarina od 5€. Opravdano sa obzirom na 5600m vrhunskog tunela.
Ne može da upadne kamen u senzor. Verovatno ga nisu dobro priključili, naravno neće priznati grešku. Bitno je da ne naplate
To mi je drugar, znamo se od vrtića, ne plaćam ruku tako da nije do njega sigurno. Disk nije zagreban samo taj senzor nije ok, menjacemo.Nešto je majstor zeznuo, ako su zagrebani diskovi nema reklamacije. Dakle ili je pogrešno kupio ili je neki fuš.
Koje je vozilo u pitanju?
Ne odstupa se od rute, nije jedna Šel pumpa usput. Ne prolazi se ni kroz Prištinu već kroz okolnu industrijsku zonu. Osim ako ti nećeš da je posetiš iz nekog razloga. Šel koji pominjem je na skoro samom izlazu iz te zone, na nekih 150-155 km od NišaJa planirao na ulazu u Kosovo da sipam. Hvala za info, sipaću u Pristini.
Video sam Shell pumpu, malo odstupam od rute u gradu ali nije strasno.
Jezero Mladost jest u Mkd. ali je prilicno blizu nase granice, oko sat vremena pre iste!Da li može negde pristojno da se ruča posle ulaska u Srbiju iz Severne Makedonije, a da se puno ne udaljava od auto puta i da to nije motel Predejane?
Moraš naći dobrog majstora za brend koji voziš. Zadnji put kada sam kupovao auto, pre kupovine je bio kod jednog poznatog majstora za brend koji vozim. Tema je između ostalog bio i dpf čiji se parametri mogu očitati na dijagnostici. Zapušenost filtera je bila ako se dobro sećam 95 %, ali interval između dve regeneracije oko 1700 km, što je bilo odlično. Posle prve vožnje autoputem i dimne zavese, beli dim više nikada nisam video.Moje iskustvo sa putom, tj povratkom iz Potosa na Tasosu. Uplatio Atlas pre 2 3 meseca, rekoh zlu ne trebalo, onaj najjaci paket,a prethodno kupio "nov" auto i odradio na njemu sve sto sam nasao da ne valja. Do ostrva i po ostrvu nekgde 1200km bez problema. U povratku, mi se nesto desi sa kvacilom koje sam promenio 4 meseca ranije, pocne da drobi u menjacu i radila mi je samo 2, 4 i 6. brzina. Rekoh sta sad, dosta mi je tri brzine, doteracu ga nekako 700km. Napravim pauzu na pumpi pred Evzoni da se odmorim jer sam iznad Halkidikija naisao na neverovatno nevreme, bukvalno samo je grad falio. Posle pauze, palim kola, sve radi, ja u cudu, rekoh super, ima Boga, mozda upao neki kamencic. Zadnja naplatna rampa u GR, izlazim sa jos 3 vozila iz linije , potopim gas, auto poleti, 2.0 170ks, i samo stade, i greska Engine repair. Uugasim upalim auto, sve isto. Ja rekoh to je to, zovem atlas. Pade mi na pamet da je mozda bolje da probam u safe modu udjem samo u mkd jer ce brze stici slep i naravno krenem. Na granici totalni haos, za mene nevidjeno, skoro 6h sam prveo sa suprugom i detetom. Grci slepci drze dve trake a kolina 10km. Krenem dalje, preseo mi i atlas i sve, ja rekoh ma idem dalje pa nek se zapali do kuce, sta mu bog da. Na nasoj granici jos 1h. I da bila je subota. Dogegam se u pola noci do kuce, skoro 16h voznje. Heh, sad mislim da sam profi vozac. I da, u medjuvremenu mi je crkla i 4. brzina pa sam imao samo dve. Sam se sebi divim kako sam uspeo da prodjem deo oko Soluna. Vise mi se ne ide na more kolima
Nisam ih popravio, niti planiram skorije. E da, i dpf se zapusio kod Nisa negde..
Vranje, ideš u Gradsku Meanu i nema greške.Pa to je u Makedoniji, meni treba kad uđem u Srbiju iz Makedonije...
Hvala! Ovo mi odgovara. Za Makedoniju znam, ali mi je preblizu, putujem do Sremske Mitrovice, a cimanje mi je da ulazim u Vranje.Groš kod Leskovca ako nije daleko od granice.
Planiram da idem preko Medvedju.Ne odstupa se od rute, nije jedna Šel pumpa usput. Ne prolazi se ni kroz Prištinu već kroz okolnu industrijsku zonu. Osim ako ti nećeš da je posetiš iz nekog razloga. Šel koji pominjem je na skoro samom izlazu iz te zone, na nekih 150-155 km od Niša
Sipao sam i na Šel i na šiptarskim pumpama, subjektivno mogu da tvrdim da je kod njih čak i bolje. Benzin, testirao i 95 i 100-ku, častim auto uglavnom ovim drugim zbog minorne razlike u ceni
Kad uđete u Albaniju na oko pola km od granice ima par lepih kafanica u drvenom fazonu sa fantastičnim pogledom i veoma jeftinih za naše uslove
Primetio sam da za Makedoniju nije ispravna cena. Recimo trenutno je na sajtu 142.78din za dizel a u MKD je cena 132.27dinOvde uvek imate sve cene, dole za region:
![]()
Benzinko - Cene goriva na benzinskim pumpama u Srbiji
Trenutne cene benzina, dizela i gasa u Srbiji na benzinskim pumpama : Nis Petrol, Mol, OMV, Avia, Eko Petrol, Euro Petrolbenzinko.com
Kada sam pre neki dan prošao kroz Mk (noć), ne videh ni jedan.Kakva je situacija sa radarima u Makedoniji?
Tačno tako. Tek po neka ok deonica.Napravili su tako dobar put, da im radari ni ne trebaju...
Ja sam trenutno u Grckoj, u nedelju sam presao Evzoni oko 16h, cekao sam bukvalno 10 minuta na granici. Ali zato na suprotnoj strani, za izlazak iz Grcke... Ljudi moji ja ne znam sta je ono bilo, ali kolona je bila do prve naplatne rampe! Ja ono u zivotu nisam video, tu ima sigurno nekoliko kilometara.. Ko zna koliko su oni ljudi cekali da udju u Makedoniju.Na granici totalni haos, za mene nevidjeno, skoro 6h sam prveo sa suprugom i detetom. Grci slepci drze dve trake a kolina 10km.
Nemoj da gledaš nijednu od tih navigacija. Nemaju pojma o objektima koji se nalaze ni na Kosovu ni u Albaniji. Koristio sam iGO za navođenje, kontrola preko TomToma, GMaps, CoPilot i Sygic u pripravnosti.Planiram da idem preko Medvedju.
Trenutno gledam Sygic apk i pokazuje mi jedinu Shell pumpu u Pristini u naselju Čaglavice.
Ruta mi ide preko narandžaste pasarele koja je levo na slici. Tu bih se isključio na kratko jer mi izgleda blizu pumpa. Pa da se vratim na istu pasarele i nastavim put.
Drugu pumpu nisam nasao
Posle tunela obavezno stoje, čak postoji caka kod onog tunela što je čini mi se najduži i put je prav, bez krivina(ne znam kako se zove), dakle posle tunela još 1km je ograničenje 80km/h pa tek onda ide znak za 130km/h. Iza tog znaka uglavnom stoje i pecaju. Kad izađeš iz tunela skoro da ih i ne vidiš, još sunce udara direktno u oči.Radari obično budu gde su niska ograničenja, deonica od Katlonova gde se razdvajaju trake, posle tunela i sl.
Danas popodne bio jedan neposredno pre graničnog prelaza Bogorodica.Kakva je situacija sa radarima u Makedoniji?
Ja sam trenutno u Grckoj, u nedelju sam presao Evzoni oko 16h, cekao sam bukvalno 10 minuta na granici. Ali zato na suprotnoj strani, za izlazak iz Grcke... Ljudi moji ja ne znam sta je ono bilo, ali kolona je bila do prve naplatne rampe! Ja ono u zivotu nisam video, tu ima sigurno nekoliko kilometara.. Ko zna koliko su oni ljudi cekali da udju u Makedoniju.
Naučio sam školu.Moraš naći dobrog majstora za brend koji voziš. Zadnji put kada sam kupovao auto, pre kupovine je bio kod jednog poznatog majstora za brend koji vozim. Tema je između ostalog bio i dpf čiji se parametri mogu očitati na dijagnostici. Zapušenost filtera je bila ako se dobro sećam 95 %, ali interval između dve regeneracije oko 1700 km, što je bilo odlično. Posle prve vožnje autoputem i dimne zavese, beli dim više nikada nisam video.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari