Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
A sto mts iris na xDSL-u ide standardno u SD, pa eventualno ako imas tehnicke mogucnosti i zatrazis HD uslugu oni puste HD.
 
Da li ti TV, kada je ubačena kartica u njega, nalazi kanale ali izbacuje poruku da su svi zaštićeni (skremblovani)?
Ukoliko je tako, onda nema druge nego zvanje podrške, jer ti ta kartica nije aktivirana. Aktiviraće ti je brzo, dok si još na vezi sa njima, samo budi spreman da im pročitaš broj sa te kartice.
Ovo ti pišem iz ličnog iskustva, jer se meni jedna kartica deaktivirala zbog nekorišćenja TV uređaja u kome se ona nalazi pa sam morao da ih zovem.
Hvala. Sad mi palo na pamet, ja nisam prikljucio Lan kabl, da li to ima veze? Moracu da ih zovem, kao sto kaze ovde čoek 20min malo sacekas pa se jave 😁
 
Ja muku muci ovih dana sa internet konekcijom.

imam 200mbit na coax sa novim ugovorom i sve kanale otkljucane i to je sve radilo super nekih dve nedelje od kada nisu pocele ove grmljavine.

I odjednom je brzina pala na 60-80mbit a HBO i ti kanali koji se placaju su jednostavno nestali...
Dosao tehnicar kaze nista ne bi trebali da imate jer nemate signala i cudi se kako ima televizije.

Sutradan dodje drugi tehnicar i zameni spliter na tavanu, pojave se svi kanali, medjutim net i dalje na 50-80mbit
Zameni i drugi spliter i dobije full signal, i dobijemo internet u fulu ali upload mrtav, usput stavi i potpuno novi modem da i njega iskljucimo iz price.

Kaze sve je dobro, ali nesto brljavi.
Sad cekam da neko dodje da vidi kakva je situacija na ulici, posto dok sam imao 80mbit nikakvih problema nisam imao.
Ovo sumnjam da je zbog grmljavine nesto spaljeno ili osteceno, na banderama posto je radilo sve perfektno.

najgore sto ne mogu da ih nateram da izadju na ulicu (u kucu dodju odmah) posto vide da su svi signali dobri.

jel imao neko situaciju da ima dobar signal a da internet stalno prekida i ne ide ful brzina?

Ovo je sa modema
08-18-109.jpg
 
Pre nekoliko dana mi je instaliran ruter Technicolor i Move stb uređaj.Kad je uključen ruter na drugom tv-u gde je običan stb,slika zastaje, ponekad i secka. Imam i eon van mreže i kad njega uključim isto se dešava na drugom televizoru. Protok bi trebalo da je oko 150mbps,ali nije,oko 70 je. Prijavio sam u Mts poslovnici.Nije optika, koaksijalni kabel je. Na ovom tv-u, gde je i sve instalirano, radi sve ok.
 
Треба ставити филтер за тај стб где сецка слика.
 
Od skora sam postao korisnik kablovskog interneta supernove. Prezadovoljan brzinama. usluga i tehnicka podrska im nije jaca strana. Dobio sam dve one CAM kartice sto idu u tv. Jednu su mi instalirali na tv, bez neke muke. Zelim instalirati tu karticu u novokupljeni tv, drugi, kako bi ukinuo onaj STB uredjaj. POkusao sam al slaba vajda.
Jel zna neko kako se namesta ta kartica, da li ima neki korak vise, jer na trazenju kanala ne vidi je izgleda. Imam neki FOX 43WOS620D.
Ako se neko susreo sa ovom mukom, da pomogne, bio bih zahvalan. Samo da ne zovem podrsku. Hvala

Два глупа питања (из сличног личног искуства): Да ли си у SOURCE поставио DTV и да ли си коаксијални кабл утакао директно у ТВ (а не у СТБ)?
 
Два глупа питања (из сличног личног искуства): Да ли си у SOURCE поставио DTV и да ли си коаксијални кабл утакао директно у ТВ (а не у СТБ)?
Za mene ne postoje glupa pitanja :⁠-⁠) Direktan koaksijalan u TV a source sam birao kao Cable, jer kontam zato sto je kablovski, a posle sam probao sve varijante osim Antene .
 
Imam istu kablovsku i slican model 43600a. Nasao je bez problema sve kanale. Da nisi slucajno pre skeniranja cekirao opciju ne trazi skremblovane kanale(,ili tako nesto)? Moras izabrati opciju brzo skeniranje i postaviti pocetnu frekfenciju npr 714000
 
Poslednja izmena:
И земљу на Немачку.
Пробај да пребациш картицу (тј. цео СА модул са картицом) из другог тв (ако сам добро схватио у један тв су ти они већ убацили картицу), па види шта се дешава. Можда ниси убо модул до краја.

A одакле ти CA модул (тај за нови тв)?
 
Poslednja izmena:
Mozda karticu nisi dobro ubo , mozda kontra okrenuo , samo kazem MOZDA .
Ja bi ih okrenuo i rekao da kartica ne radi i dao im broj kartice pa neka se oni ZAJ.....JU sa time .
Najveci su ološ od svih provajdera .
 
Одакле ти CA модул (тај за нови тв)?
Jedino ako je zaključio ugovor po starom ili višem paketu. Kod mene na novom Super Plan 2S+Super TV M je 1 CA modul i 1 STB (koga nisam zadužio i ne treba mi).
 
Колико сам закључио и он је добио исто 1 СА и 1 СТБ, зато и питам одакле му други СА. Да би добио од њих (чак и да може по уговору) они би дошли да га инсталирају (и наплатили 500дин долазак), не можеш сам да одеш у пословницу и замениш за СТБ.
 
Колико сам закључио и он је добио исто 1 СА и 1 СТБ, зато и питам одакле му други СА. Да би добио од њих (чак и да може по уговору) они би дошли да га инсталирају (и наплатили 500дин долазак), не можеш сам да одеш у пословницу и замениш за СТБ.
Moze biti da je karticu ivukao iz STB a modul kupio na oglasima. U tom slucaju oba nisu uparena i nece raditi.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Moze biti da je karticu ivukao iz STB a modul kupio na oglasima. U tom slucaju oba nisu uparena i nece raditi.
Ako je takav slučaj, onda je istina. Modul i CA karticu provajder mora da ima u sistemu evidentirano i aktivirano pod tim serijskim brojevima. Svako odstupanje koje se ne poklapa neće korisniku dati sliku i otključati kanale.
 
Modul se evidentira samo zbog reversa, bilo koji odgovarajuci ispravan modul ce da radi sa aktiviranom karticom.
Tj ako kartica radi u njihovom modulu radice i u odgovarajucem modulu kupljenom sa strane.
Sa STB uredjajima nisam imao kontakta, ali verovatno i te kartice rade na modulima.
 

Prilozi

  • modul.jpg
    modul.jpg
    136.2 KB · Pregleda: 38
Dobar dan dobri ljudi,
Danas sam otišao da obnovim ugovor za tv+internet (super exe par 3), međutim, rečeno mi je da se uvodi digitalizacija. Tu nastaje problem. Ja sam sklopio ugovor na 24 meseca, i tek onda bio obavešten o mogućem povećanju cene paketa. Nije mi jasno na osnovu čega se povećava cena? Čemu služi ta digitalizacija? Da li se opet pravi/obnavlja ugovor? Da li ću moći nesmetano da nastavim sa korišćenjem tv-a i interneta? Mogu li i bez te digitalizacije da koristim tv i internet? I na kraju, ukoliko nisam zadovoljan, mogu li raskinuti ugovor a da ne platim svih 24 meseca jer oni nisu pružili obećanu uslugu. Zvao sam kontakt centar i raspitivao se kod njih, ali oni samo vrte svoju priču.
Hvala unapred svima.
 
Dobar dan dobri ljudi,
Danas sam otišao da obnovim ugovor za tv+internet (super exe par 3), međutim, rečeno mi je da se uvodi digitalizacija. Tu nastaje problem. Ja sam sklopio ugovor na 24 meseca, i tek onda bio obavešten o mogućem povećanju cene paketa. Nije mi jasno na osnovu čega se povećava cena? Čemu služi ta digitalizacija? Da li se opet pravi/obnavlja ugovor? Da li ću moći nesmetano da nastavim sa korišćenjem tv-a i interneta? Mogu li i bez te digitalizacije da koristim tv i internet? I na kraju, ukoliko nisam zadovoljan, mogu li raskinuti ugovor a da ne platim svih 24 meseca jer oni nisu pružili obećanu uslugu. Zvao sam kontakt centar i raspitivao se kod njih, ali oni samo vrte svoju priču.
Hvala unapred svima.
Procitaj ovo(vazi i za ostale naravno) :
 
Znači mogu da raskinem ugovor, ukoliko dođe do "digitalizacije", jer će se tv kanali enkriptovati, tj. ja neću imati pristup, što se kosi sa ugovorm. Hvala Vam puno. Pozdrav :)
Imaćeš pristup dobićeš kartice, gledaćeš normalno. Kartice više služe za neplatiše zbog toga su uvedene. Ne platiš samo iz centra cak i nema TV-a.
 
Ako je korisnik Supernove na ExeNet paketima, neće dobiti nikakve kartice niti bilo šta slično.

Nude ih samo uz SuperPlan pakete, uz dve mogućnosti, 10.000 dinara setup (uvođenje usluge koju već ima, imam i ja na jednoj lokaciji stari Exe paket), ili nova UO na 24 meseca na SuperPlan paket. Kolko ja znam, ne postoji korisnik na ExeNet paketima koji je dobio kartice od Supernove.

Zvuči neverovatno da imaš ExeNet paket (bilo sa ugovornom obavezom ili da je ista istekla - gore je u toku UO), a oni izričito zahtevaju novu UO (ili 10.000 za setup) za prelazak na SuperPlan. Tek uz SuperPlan možeš dobiti karticu. Sad oni ugase korisniku na ExeNet paketu televiziju (zaključaju je), a ne daju karticu bez plaćanja setupa ili nove UO i obaveznog prelaska na SuperPlan.
 
Upravo! Ponašaće se tako sve dok ih neko ne tuži, pošto ne postoji sudska presuda za povredu doskorašnjeg člana 107. odnosno aktuelnog 131. ZEK. Kao što je još rečeno, na Super Exe paketima ne daju CA module, iako je CAM predviđen, ali opet, bez upravnog spora i presude protiv Telekoma, sve će se sprovoditi kroz ucenjivanje korisnika da pređu na Super Plan pakete.
 
Ako je korisnik Supernove na ExeNet paketima, neće dobiti nikakve kartice niti bilo šta slično.

Nude ih samo uz SuperPlan pakete, uz dve mogućnosti, 10.000 dinara setup (uvođenje usluge koju već ima, imam i ja na jednoj lokaciji stari Exe paket), ili nova UO na 24 meseca na SuperPlan paket. Kolko ja znam, ne postoji korisnik na ExeNet paketima koji je dobio kartice od Supernove.

Zvuči neverovatno da imaš ExeNet paket (bilo sa ugovornom obavezom ili da je ista istekla - gore je u toku UO), a oni izričito zahtevaju novu UO (ili 10.000 za setup) za prelazak na SuperPlan. Tek uz SuperPlan možeš dobiti karticu. Sad oni ugase korisniku na ExeNet paketu televiziju (zaključaju je), a ne daju karticu bez plaćanja setupa ili nove UO i obaveznog prelaska na SuperPlan
Danas sam obnovio stari ugovor i stoji da je to još uvek Super exe par 3 paket. Poenta mog post-a je bila da se uputim o digitalizaciji i zašto/kako će ona pomoći (iako je sve super do sada bilo) u pružanju iste usluge za veći novac. Sada me je zainteresovalo, ukoliko oni ne mogu da ispune zahteve iz ugovora (da obezbede svih 220+ tv i radio kanala), da ja mogu da ugovor prekinem bez dodatnih troškova. Digitalizacija još uvek nije prošla kod mene, i kako sam ukapirao, nakon prolaska (koji može biti za 2 nedelje, mesec dana ili mozda kroz 6 meseci - ni oni ne znaju), ide novi ugovor ili obnova ugovora, gde će se cena iste usluge povećati. Na moje pitanje da li mogu u tom trenutku izabrati neki drugi paket, operater je ćutao.
Evo slike ugovora (ako nešto znači):
 

Prilozi

  • 20230731_163600.jpg
    20230731_163600.jpg
    131.1 KB · Pregleda: 34
  • 20230731_163651.jpg
    20230731_163651.jpg
    162.3 KB · Pregleda: 25
Poenta mog post-a je bila da se uputim o digitalizaciji i zašto/kako će ona pomoći
Ne postoji digitalizacija. Vi već imate digitalnu televiziju koja koristi DVB-C standard, i postoji od kako ExeNet ima televiziju na optici - od 2013. godine. To što oni zovu "digitalizacija" je da korisnicima daju conditional access module koji njima omogućavaju da vam ukinu gledanje televizije kad ne platite, a vama omogućava da eventualno platite da bi gledali sve kanale (zadruga, hbo, cinemax...).
 
Ne postoji digitalizacija. Vi već imate digitalnu televiziju koja koristi DVB-C standard, i postoji od kako ExeNet ima televiziju na optici - od 2013. godine. To što oni zovu "digitalizacija" je da korisnicima daju conditional access module koji njima omogućavaju da vam ukinu gledanje televizije kad ne platite, a vama omogućava da eventualno platite da bi gledali sve kanale (zadruga, hbo, cinemax...).
između ostalog i da ne delite komšijama-celoj zgradi tv signal, i da ne bi neko davao signal nekome preko kabla i uzmao pare.
 
Drugari, jel postoji opcija da se Supernova gleda na laptopu, i pristupi Video klub sadrzaju?
Zivim u inostranstvu, na telefonu preko vpn-a i aplikacije ‘move’n’go’ gledam tv kanale i video klub (za video klub ni ne treba vpn) ali za windows laptop ne postoji ova aplikacija a neki surogat te aplikacije koji su oni naveli u guide-u ne radi (ne uspevam da se ulogujem sa istim podacima koji rade na telefonu).
Pisao im mejl vise puta, naravno nema odgovara
 
Ubih se guglajuci i pokusavajuci nesto sa njihovog sajta da uradim, nemam predstavu kako mi je ovo promaklo.
Zahvaljujem kolega!
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno