Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
IPv6 radi na supernova optici bez ikakvih problema (imam iskustva sa ovim na 3 lokacije, privatni i poslovni korisnici) - na sve tri je doduše Supernova ONT u bridge modu te ruteri (koje korisnici imaju - a ja sam ih podešavao) dobijaju i IPv4 i IPv6 konfiguraciju direktno.

Što se tiče IPv4 dobija se ili CGNAT ili javna statička adresa direktno na interfejsu korisnikovog rutera (ont je u bridge modu).

IPv6 kroz DHCP6-PD se dobija mreža /56 (i kod privatnih i kod poslovnih korisnika), to vam daje mogućnost da dalje prosleđujete do 16 različitih /64 mreža (glavnu, mrežu za goste, mrežu za IOT...).

Efekat je da kroz IPv4 (samim tim i kroz CG-NAT box) ne prolaze:
  • Meta (facebook, instagram, whatsapp)
  • Google (Youtube, Cloud messaging...) - bolje rade notifikacije na androidu
  • Apple (notifikacije na apple uređajima rade odlično)
  • Netflix
  • Viber, Signal, Telegram
...

Samim tim što sve ovo ide kroz IPv6, opterećenje CGNAT BOX-a kod provajdera opada, a i nema glupog dropovanja konekcija pa (ponovo kažem) notifikacije rade normalno.
 
Tražio za produženje ugovora kao stari korisnik popust duži od mesec dana, kažu ne može, to je samo za nove, rekoh hvala idem kod nekog drugog, elem pitanje ako odem kod MTS il sam nov pretplatnik?
 
Na prvom cenovniku paket Super Plan 2L nema Apollon servis, a na drugom ima.
Šta je istina? Ima il' nema?
 

Prilozi

  • Cenovnik 1.jpg
    Cenovnik 1.jpg
    246.8 KB · Pregleda: 63
  • Cenovnik 2.jpg
    Cenovnik 2.jpg
    150.2 KB · Pregleda: 60
Malo logike na taj cirkus.
Razlika između prva 3 je za po 400 din. Svaki je za 20 Mbps brži od prethodnog a na taj pomenuti dodali još 50 kanala a ima i HBO. A sam Apollon je 400 din.
Zaključak: U SP 2L ima šipak od Apollona. Inače bi cena bila oko 4.000 din.
Naravno, logika ne važi kad imaš posla s ludacima.o_O Sve je moguće.
 
Ja imam od sinoc problem sa nestankom kanala, uradim automatsko podesavanje nema ni jednog kanala osim supernova kanala ali onaj promo kanal, a na drugom tv sve radi, mozda problem sa karticom. Izvadila sam je iz TVa i vratila nazad stavila u drugi TV i pise C modul nije aktivan.
Jel se nekome desavalo to?
 
Ja imam od sinoc problem sa nestankom kanala, uradim automatsko podesavanje nema ni jednog kanala osim supernova kanala ali onaj promo kanal, a na drugom tv sve radi, mozda problem sa karticom. Izvadila sam je iz TVa i vratila nazad stavila u drugi TV i pise C modul nije aktivan.
Jel se nekome desavalo to?
Meni pre neki dan. Moras da prijavis kvar, ja sam pisao MTSu na fb. Sutradan su zvali i resili problem daljinski
 
Kod SN ne postoji opcija pravljenja naloga, kao kod mtsa i sbba, za pregled usluga koje se koriste, spiska plaćenih i neplaćenih računa itd?
 
Samo da nije odjavio ulaz za karticu, moze mnogo da kosta servis. Sve do zamene maticne ploce tv-a kao u mom slucaju. Al imao sam garanciju. EDIT: nisam dobro procitao resetovace ti karticu. To se odradi preko telefona samo im das broj iste
 
Poslednja izmena:
Samo da nije odjavio ulaz za karticu, moze mnogo da kosta servis. Sve do zamene maticne ploce tv-a kao u mom slucaju. Al imao sam garanciju. EDIT: nisam dobro procitao resetovace ti karticu. To se odradi preko telefona sam im das broj iste
PA nadam se, jakoooo su spori i ne sposobni.
 
PA nadam se, jakoooo su spori i ne sposobni.
Da se ne ponavljam, prvi prekid u NS trajao skoro nedelju dana, trebalo je samo je u kutiji u zgradi da izvade adapter i ukljuce, minut posla. Gomila stanara je cekala net i zvala, dzaba. Al ajde resili.

Prosle nedelje problem sa kanalima kao kod tebe, resili za jedan dan. Ujedno sam prijavio da zelim noviji ruter sa dual 2.4ghz/5ghz i sutra ga donose, tako da ne znam sta da mislim. Izgleda da su se bar u NS popravili
 
Da ih zovem za ovu migraciju na nove pakete ili da odem do radnje? Nervira me preko call centra svaki put se javi neko drugi sa drugom teorijom i pricom nit su upoznati sa 'icim.
 
Ono kad em nemaš internet, em kad okreneš call centar dobiješ poruku “zao nam je, Vaš poziv ne može biti ostvaren”
Znaci ništa ne može Supernovo? Samo račun da se plati to može…
 
Mora ponesem mob i pokazem im link
 
U sustini da, mada nisam bas ocekivao da ce biti ovoliki krs. Za placanje tj. ovaj drugi url, gde naci sifru korisnika ili moram da cekam prvi racun da posalju na email?
Da, u pravu si i nema bolje.
Password za portal i za online placanje je sifra korisnika. User name je mejl koji stoji u ugovoru.
Mozda postoji sifra korisnika u ugovoru, pa proveri ukoliko si u mogucnosti. Ako nisi, pozovi ih, mislim da i sada mogu da ti daju taj podatak.
Sifra korisnika je password za aplikaciju za ostale uredjaje.
 
Na portal mogu da se logujem sa loginom koji sam dobio na email u plaintextu, ali kad istu sifru pokusam na sajtu za placanje, kaze da je nepoznata.
 
Meni uvek stize sms a i email sa linkom za placanje. Tako uvek placam i proknjize odmah. Kad kasnije kliknem na taj link pise pa su racuni izmireni.
 

Prilozi

  • Screenshot_2023-01-24-22-19-39-846_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2023-01-24-22-19-39-846_com.android.chrome.jpg
    48.4 KB · Pregleda: 45
Na portal mogu da se logujem sa loginom koji sam dobio na email u plaintextu, ali kad istu sifru pokusam na sajtu za placanje, kaze da je nepoznata.
Sada sam proverio kod sebe na portalu. Na portalu gde stoje podaci o korisniku, pored imena, prezimena, mejla nalazi se i sifra korisnika. 6-7 cifara. Bar je tako kod mene. Meni je sifra korisnika ujedno i sifra za logovovanje na portal i sifra za placanje racuna. Pokusaj ponovo ili ih pozovi. To ce bar umeti i moci da ti pomognu. Samo treba da procitaju sa ekrana.

EDIT : A mozda ne mozes da se ulogujes jer nije aktivirano. Koliko sam razumeo, nisi dobio prvi racun. Mozda je zbog toga. Mozda.
 
Da, da, tu sa ciframa sam i probao koja na portalu pise pod "korisnicko ime". I meni je palo na pamet da mozda nije jos aktivno, s obzirom da sam prosle nedelje potpisao ugovor. Ne bih da ih zovem, jer uvek cekam po 10-15min da se neko javi, tako da cu radije sacekati prvi racun.
 
Da, da, tu sa ciframa sam i probao koja na portalu pise pod "korisnicko ime". I meni je palo na pamet da mozda nije jos aktivno, s obzirom da sam prosle nedelje potpisao ugovor. Ne bih da ih zovem, jer uvek cekam po 10-15min da se neko javi, tako da cu radije sacekati prvi racun.
E pa dobro onda. To je to, Uzivaj.
 
Da se ne ponavljam, prvi prekid u NS trajao skoro nedelju dana, trebalo je samo je u kutiji u zgradi da izvade adapter i ukljuce, minut posla. Gomila stanara je cekala net i zvala, dzaba. Al ajde resili.

Prosle nedelje problem sa kanalima kao kod tebe, resili za jedan dan. Ujedno sam prijavio da zelim noviji ruter sa dual 2.4ghz/5ghz i sutra ga donose, tako da ne znam sta da mislim. Izgleda da su se bar u NS popravili
Sad sam zvala 6ti put pitam zar ne treba da resetujete karticu moZda, sem sto je ja vadim pa stavljam, oni kao ne, neko ce sutra doci. Msm!!! Daaaaj breee😡😡😡😡
 
@lola024 ma resetovali su ti karticu 100% nego mrse ..
 
Moram da pohvalim dva radnika Supernove koja su zamenila stari TC ruter novijim modelom. Prijatni likovi, dogovoreno sve telefonom. Nakon katastrofalnih iskustava sa resavanjem problema prosle godine, ove dva pozitivna. Popravljaju se :)
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno