Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Drustvo imam jedno pitanjce :)
Da li je moguce sa ovim bananama raskinuti ugovor bez penala? Evo cetvrti put se desava da moju staticku IP adresu koju uredno placam oni meni skinu i dodele drugom korisniku. Samim tim zbog toga razloga ja nema neta, a podrska dok se javi i to sredi, klaj, klaj prodje po 15 dana... Vec 3x sam morao da rekonfigurisem razna sra... i zbog te njihove aljkavosti izgubim dane i dane...
po mom iskustvu, kada ih nazoves njihova tehnicka podrska je kao call centar i vecina njih nema pojma nista o internetu, kada kazu prosledicemo kolegama iz napredne podrske sve mi je jasno, a do te napredne tehnicke podrske ne mozes doci jer ovi ne mogu da ti prebace poziv i nikad ti se niko od napredne podrske ne javi iako ovi kazu da ce se javiti, moja preporuka je poslati email, probleme sam mnogo lakse i brze resavao tako nego pozivom
 
Ma predhodna 3x sam zavao 50 puta i poslao 50 mailova i nije reseno, odnosno jeste al pose 20 dana... Ok nisu oni naplatili ceo taj mesec zbog tog s.... sto su napravili, al meni to ne igra nikakvu ulogu. Zaista ne mogu svakih 2 meseca da se jurim sa njihovom podrskom i nekim idiotom koji je iz ko zna kakvog razloga po 4x skinuo moju staticku IP adresu i dodelio nekom drugom
 
Pošto se radi praktično o dodatnoj usluzi, možda nećeš moći da raskineš momentalno bez penala. Jedino da kada se situacija ponovi uložiš prigovor Supernovi pa Ratelu i eventualno inspekciji za telekomunikacije ako ne dođe do konačnog rešenja. Specifičnost se ogleda u tome što priznaju nesaobraznost pružanja usluge u roku dužem od 48h i vrše korekciju računa, ali da bi se to elaboriralo, prosto mora da dođe do Ratela čim ti Supernova uputi neadekvatan odgovor na prigovor.
 
Pošto se radi praktično o dodatnoj usluzi, možda nećeš moći da raskineš momentalno bez penala. Jedino da kada se situacija ponovi uložiš prigovor Supernovi pa Ratelu i eventualno inspekciji za telekomunikacije ako ne dođe do konačnog rešenja. Specifičnost se ogleda u tome što priznaju nesaobraznost pružanja usluge u roku dužem od 48h i vrše korekciju računa, ali da bi se to elaboriralo, prosto mora da dođe do Ratela čim ti Supernova uputi neadekvatan odgovor na prigovor.

Druze prakticno se radi da ja u 4 meseca 3x nisam imao pristup internetu jer se moja staticka IP adresa koju uredno placam dodeljivala drugim korisnicima. Samim tim nisam imao internet 3x po 20 dana dok se nisu setili da to rese. To znaci da od 4 meseca, ja 2 meseca nisam imao internet. Ovo je sada 4x da rade isto... Da pristanem na novu IP adresu ovaj put necu, jer nemam nameru da ponovo izgubim dane u konfiguraciji kamera, i 20 severa i preko 20 servisa i na to izgubim jos dodatnog vremena, zivaca a i na kraju krajeva para.

Neko svoje greske mora da plati, kao sto mora da se plati i steta koja je nacinjena a koja raste iz sata u sat, jer njih svakako zabole ona stvar da vrate IP adresu koju su bez ikakve najave, obavestenja ili bilo cega dali drugom korisniku
 
To mi je u potpunosti jasno i sve to što si napisao kao i mnoštvo drugih nenavedenih činjenica ćeš morati da detaljno obrazložiš u prigovoru prema Supernovi kako bi u postupku prigovora prema Ratelu zatražio da nalože operateru prevremeni raskid ugovora bez penala jer si na više od pola trajanja korišćenja interneta ga nemao no što si ga imao i oni tebi nisu mogli iz tehničkih razloga da ti omoguće kontinuiran i nesmetan pristup internetu pod uslovima odgovarajućim za predmetnu namenu uprkos višestrukim pokušajima da se to trajno reši.
 
Pozdrav ekipo,

Malo bih se posavetovao sa vama u vezi povezivanja uređaja po kući, obzirom da sam se odlučio da pređem na SN (zbog optike za koju imam mogućnosti).

Instalacija kod mene je tako izvedena da na krovu imam splitter koji razvodi koaksijalne kablove do svake sobe (a imam ih 3) u kući.

Par preporuka sa vaše strane:
  • Imam jedan TV u dnevnoj sobi koji nije smart. Koliko sam skontao po forumu, CA modul je bolja opcija od STB (Move) ?
  • U dečijoj sobi je računar
  • U spavaćoj sobi je računar
Pretpostavljam da je za priključak računara lan kablom potreban ruter (koliko sam našao po fourmu treba tražiti Technicolor 7210), pa bi tako jedan računar bio povezan kablom preko rutera. Jel tako?
Obzirom da imam koaksijalni kabal do drugog računara, da li imam još neku opciju za njegov priključak lan kablom ili je ovaj računar "osuđen" na WiFi?

Hvala unapred na odgovorima.
 
koliko sam našao po fourmu treba tražiti Technicolor 7210
Ne ako uvodiš optiku pošto je to kablovski, DOCSIS modem/ruter uređaj ;)
Kod Supernova optike coax kabl služi samo za TV signal a za net su ti opcije LAN / UTP kabl ili WiFi.
Dakle optika to ONT-a/rutera a dalje od tog uređaja idu coax kablovi do TV uređaja i LAN kablovi do uređaja koji koriste internet.
 
CAM je najbolja opcija po mom mišljenju. Zapravo MOVE IP STB za premotavanje (možda i za TV uživo ali zapravo i nije uživo sa kašnjenjem do pola minute) plus CAM za uživo. MOVE IP STB traži samo LAN kabl za razliku od MOVE hibridnog uređaja koji traži koaks za TV uživo. Manje se kablova koristi sa MOVE IP STB a i hibrid se nije pokazao kao najbolji u mom slučaju. Mada ima dvoje-troje koji tvrde da im odlično radi. Verovatno ugrabili prvu seriju premium kvaliteta.:)
 
Vetar Kosava i odmah kanali seckaju,,,ko prezivi ovu zimu pricace -_-
 
Jel ima nekih novih vesti, za potpisivanje novog ugovora za stare korisnike,ili je i dalje ono par meseci upola cene.
 
Jel ima nekih novih vesti, za potpisivanje novog ugovora za stare korisnike,ili je i dalje ono par meseci upola cene.
kad ti istekne ugovorna obaveza, podnesi zahtev za raskid pa će te zvati da te zadrže sa boljim ponudama, traži prvih 10 ili 12 meseci sa 50 % popusta.
 
kad ti istekne ugovorna obaveza, podnesi zahtev za raskid pa će te zvati da te zadrže sa boljim ponudama, traži prvih 10 ili 12 meseci sa 50 % popusta.
Vec to uradio, zvali, ponudili 5 meseci, 50 posto popust. Istice mi za par dana ugovor ostacun na supernovi ali bez ugovorne obaveze, pa cu za neko vreme videti sta ciniti. Meni rekoste raskid se mora najaviti mesec dana unapred kod supernove, a po isteku ugovora kod mts a, kolko je to tacno neznam.
 
Bez ugovorne obaveze nije ista cena.
 
Vec to uradio, zvali, ponudili 5 meseci, 50 posto popust. Istice mi za par dana ugovor ostacun na supernovi ali bez ugovorne obaveze, pa cu za neko vreme videti sta ciniti. Meni rekoste raskid se mora najaviti mesec dana unapred kod supernove, a po isteku ugovora kod mts a, kolko je to tacno neznam.
Kod svih se mora najaviti raskid 30 dana ranije.
 
Arene 9 i 10 vraćene u HD.
 
Zovu danas opet, nude 1mesec upola cene, rekoh pa pre par dana mi nudiste 5,kaze to vam je, i ja prekinem vezu. Za par minuta opet zove ista gospodja, kaze razgovarala sa nekim nudi 3 meseca. Ja rekoh opet mora babu da pitam pa pozovi za neki dan.
 
Zasto su zapeli da obavezu na 2 god a nude takve smesne popuste :rolleyes:
 
Pozdrav,uveo sam SN optiku i tv pre neki dan,internet radi dobro ali je slika na boxu nekako svetla i isprana. Probao sam da isključim HDR ali onda je još gore,takođe sam i na tv-u menjao postavke ali mrka kapa. Tv je xiaomi p155. Jel ima neko rešenje?
 
Može li da prođe ono sa novim korisnikom - prebacivanje ugovora na ženu ili obrnuto?
30 dana nakon prekida isporuke usluge smatraćeš se ponovo novim korisnikom, nebitno da li si to ti ili član domaćinstva tj. vezano je za kućni broj odn. broj stana.
 
Pozdrav,uveo sam SN optiku i tv pre neki dan,internet radi dobro ali je slika na boxu nekako svetla i isprana. Probao sam da isključim HDR ali onda je još gore,takođe sam i na tv-u menjao postavke ali mrka kapa. Tv je xiaomi p155. Jel ima neko rešenje?
I kod mene je identična situacija na move boxu i TCL televizoru..Rešenje je CI kartica i onda sliku šteluješ na TV-u kako ti odgovara i razlika u kvalitetu slike je ogromna.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno