Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Meni su u sklopu promocije uz kablovsku povezali i besplatni net na 2 godine, i rekli (2 puta od dvoje različitih ljudi) da će cena ostati ista kao i dotle, kao da imamo samo kablovsku. Keva je potpisala ugovor u kome smo posle videli veću, punu cenu paketa, kao da nismo imali promociju. Odmah sam zvao korisničku službu i oni su mi ponovo potvrdili da je cena kao i ranije i da neće stići veći račun. Tako da...videćemo.
Malopre mojima stigao sms, oko 5000din veći iznos nego ranije, da li su naplatili priključenje ili je nešto drugo videćemo kada provere u poslovnici.
Mada nisam upućen skroz, moguće i da je nešto sasvim drugo u pitanju.
 
Malopre mojima stigao sms, oko 5000din veći iznos nego ranije, da li su naplatili priključenje ili je nešto drugo videćemo kada provere u poslovnici.
Mada nisam upućen skroz, moguće i da je nešto sasvim drugo u pitanju.
Ne bi trebalo da su ti naplatili punu cenu paketa ja sam dobio najjaci paket za 1500 din. Racun za prosli I ovaj mesec stigao kako su rekli da ce biti tj 1500 din. Najbolje proveri sa njima Ili u poslovnici Ili putem call Centra. Da nebude posle ako prodje prodje pa ti placas punu cenu paketa.
 
Promenjen logo u novom update-u na androidu za aplikaciju! Ne znam jel isto i na android Tv-u
 
Imam problema sa gledanjem nekih HD kanala na android TV aplikaciji. Npr RTS 1, RTS 2, PRVA, B92, HBO i jos neki HD kanali kada se puste slika samo stoji ukocena, zvuk ide, a ostali rade perfektno, cak i sve Arene u HD rade bez problema... E sad da li je to do jacine smart tv-a i da li ima negde da se smanji bitrate posto u podesavanjima nisam nasao?!
 
Premotavanje na Arena Esport ne funkcioniše? Već dva dana.

(Android TV aplikacija, samo taj kanal)
 
Interesantno je da vraćanje unazad na supernova ott ne radi iz Chrome i Edge browsera, dok iz Mozile normalno radi.
 
Meni se ukoči slika oko 23m i 17s preko Firefoxa dok zvuk normalno ide. Odglavim je pomeranjem klizača ili vraćanjem na početak pa na uživo a nakon još 23m i 17s opet isto. Nešto oko HTML5 i DRM Plugina i još nečega, nikako nisam prokljuvio. Mislio da pitam korisničku službu ali bolje ne, ko zna kakav bih odgovor dobio.:rolleyes::)
Na Chrome radi normalno.
 
Već dva dana malo,malo pa ne radi internet... Do sad je dve-tri godine sve radilo kako treba. Večeras duže vreme ne radi... Ex Kopernikus-Svilajnac (Selo Kušiljevo).
 
Već dva dana malo,malo pa ne radi internet... Do sad je dve-tri godine sve radilo kako treba. Večeras duže vreme ne radi... Ex Kopernikus-Svilajnac (Selo Kušiljevo).
Loznica isto. Zapravo strmoglavi pad je krenuo kada ih je kupio lelekom. Najgore mi ovaj ocaj i tudji javasluk placamo (cca 3k dindzi mesecno).
 
Komanda za minimiziranje ne rafi na Supernova ni na jednom IOS uredjaju kod mene! Ne moze se prebaciti na drugu opciju bez ponovnog ulazenje u aplikaciju!
46B25904-D9C3-4DA6-AFAF-A2C7D6E28F8B.jpeg
 
Vise ne dolaze tehnicari iz supernove da otklanjaju probleme na terenu, sada to rade radnici telekoma.

I mnogo su brzi, kada god sam prijavio sutradan su vec resili problem.
 
Novi momenat:

Dumao sam i dumao i shvatio sledeće: Supernova je novi ugovor prikazala na računu obračunat za onoliko dana koliko je prošlo od uvođenja instalacije.

S obzirom da su na novom ugovoru napisali da se novi servis ne naplaćuje, a nisu istakli da ima popust od 50 % za novog korisnika (jer iako je prošlo mesec dana, burazer više nije novi korisnik), mogu samo da pretpostavim da se prikazani popust odnosi na to što neće naplaćivati televiziju.

Tako mali Perica zamišlja da je Supernova uradila. Burazer će, kad stigne, otići do poslovnice da proba da od njih dobije objašnjenje šta su obračunali i kako će nadalje obračunavati.
 
50% je na uslugu koja se naplaćuje od narednog obračunskog perioda, znači od idućeg meseca.

To si mogao i telefonom da pitas, poslovnice supernove više ne postoje samo MTS
 
Mogao sam, ali će brat otići do njihove poslovnice da mu lično potvrde.

Nisam siguran da telefonom umem da objasnim i da ću dobiti razumljiv odgovor. :)
 
Poslednja izmena:
Zdravo ljudi,
Možda je pitanje besmisleno ali svejedno da vam postavim. Da li je moguće raskinuti ugovor sa Supernova bez penala? Evo već je 3 mesec kako me zeza net. TV radi sve ok ( zato sam mislio da probam da ugasim samo net) ali zbog interneta mi već 2 računa umanjuju ali nikako ne rešavaju problem. "Tehničari" su čudo uvek je neko drugi kriv. Kada je signal tu radi sve perfektno. ALi odjednom pukne i ne može da se modem vrati na mrežu. jedno vreme je pomagalo da odšrafim dolazni kabl iz modema i vratim ga i on pusti signal ali od pre neki dan ni to ne pomaže.

Screenshot je od sinoc kada je radio net.
Ako neko ima meku ideju, predlog ili bilo šta javite.
Hvala i pozdrav
 

Prilozi

  • Screenshot_2022-08-10-13-22-31-79_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
    Screenshot_2022-08-10-13-22-31-79_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
    62.3 KB · Pregleda: 58
Samo jedan update. Danas opet nije bilo interneta sve do sad, resetovao sam modem i vratio se net. Ovo su trenutni parametri.
 

Prilozi

  • Screenshot_2022-08-10-16-23-35-89_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
    Screenshot_2022-08-10-16-23-35-89_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
    87.6 KB · Pregleda: 67
Kukao sam proletos, napustio sam ih pa se vratio i kako je od letos sasvim sam zadovoljan brzinom.
Samo da ih ne uročim.
Dok ovo merim radi u pozadini YouTube na 720p i qBittorent šeruje nešto od stotinak skinutih.
Ovo je vrlo čest prosek, a neretko je i bolje a placam 100/40.
 

Prilozi

  • speed.jpg
    speed.jpg
    103 KB · Pregleda: 63
^Show-off.:)

Ček, ček... U polju "Korisničko ime" je broj koji se dobije od provajdera i on je lozinka za pristup. Mejl je zapravo korisničko ime.
Malo nize je polje "Lozinka". Kad se ukuca nešto i sačuva to postaje nova lozinka. Ali ona se ne pojavljuje u tom polju. Jeste promenjena ali polje stoji prazno i dalje.:unsure::confused:

Samo jedan update. Danas opet nije bilo interneta sve do sad, resetovao sam modem i vratio se net. Ovo su trenutni parametri.
Je li to mereno preko LAN kabla? Između dva merenja veća razlika, u drugom slučaju signal dosta slabiji kao da si stavio razdelnik.
 
Poslednja izmena:
Tako je. I tom novom lozinkom i mejlom se loguješ na SN korisnički portal i u aplikaciju za mobilni.
Ali prilikom aktivacije smart tv kodom, na smart TV te prijavljuje sa glavnog profila, bez obzira što si prijavljen u SN korisnički nalog sa podacima za taj drugi profil. Šteta.
Tako je bar kod mene.
 
Shvatio sam toliko, izvesno je da pamti novu lozinku ali je ne prikazuje iz nekog razloga. Logično bi bilo da stoji u obliku tačkica sve dok se ne štiklira polje ispod da se prikaže, bar se meni tako čini. Ovako, zaboraviš lozinku od udarca u glavu ili izlapelosti a nema je upisane.:cautious:
 
I to je tačno.
Meni je ovo za smart aplikaciju totalno bezveze.
 
^Show-off.:)


Ček, ček... U polju "Korisničko ime" je broj koji se dobije od provajdera i on je lozinka za pristup. Mejl je zapravo korisničko ime.
Malo nize je polje "Lozinka". Kad se ukuca nešto i sačuva to postaje nova lozinka. Ali ona se ne pojavljuje u tom polju. Jeste promenjena ali polje stoji prazno i dalje.:unsure::confused:


Je li to mereno preko LAN kabla? Između dva merenja veća razlika, u drugom slučaju signal dosta slabiji kao da si stavio razdelnik.
Mereno na teoefonu i jedno i drugo
Kukao sam proletos, napustio sam ih pa se vratio i kako je od letos sasvim sam zadovoljan brzinom.
Samo da ih ne uročim.
Dok ovo merim radi u pozadini YouTube na 720p i qBittorent šeruje nešto od stotinak skinutih.
Ovo je vrlo čest prosek, a neretko je i bolje a placam 100/40.
Blago tebi, ja evo blage veze nemam sta da radim.
Hteo sam da ostavim TV zbog drugih ukucana a net da uzmem u A1 jer svi ovde u Surcinu koriste MTS kablove tako da mislim da mi je ovo najsigurnije.
 
Već dva dana malo,malo pa ne radi internet... Do sad je dve-tri godine sve radilo kako treba. Večeras duže vreme ne radi... Ex Kopernikus-Svilajnac (Selo Kušiljevo).
Ističe im rok od 48h da završe sa ti radovi na mrežu ili da poprave internet! To nije toliko trajalo do sad! Ako to sve dotle ne urade,pripremam se da ih sve tužim za mesečnu odštetu od 3000.din.! Ima pred sud da dobijem tu odštetu,makar morao da idem u zatvor ili u kućni pritvor!
 
Ističe im rok od 48h da završe sa ti radovi na mrežu ili da poprave internet! To nije toliko trajalo do sad! Ako to sve dotle ne urade,pripremam se da ih sve tužim za mesečnu odštetu od 3000.din.! Ima pred sud da dobijem tu odštetu,makar morao da idem u zatvor ili u kućni pritvor!
Nema od toga ništa...
 
Ističe im rok od 48h da završe sa ti radovi na mrežu ili da poprave internet! To nije toliko trajalo do sad! Ako to sve dotle ne urade,pripremam se da ih sve tužim za mesečnu odštetu od 3000.din.! Ima pred sud da dobijem tu odštetu,makar morao da idem u zatvor ili u kućni pritvor!
Samo oštro...
 
Da li i dalje emituje NBA tv i ADRIA tv
? Nemam ih više od 10 dana
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno