Tako je i meni bilo slično kad prelazilo sa bivšeg na supernovu.Doduše nisam mnogo tad izgubio pa se nisam potresao,izgubio samo HBO i još nešto.Zato sad ,pre neki dan potpisao ,naravno kad su zvali iz call centra za obnovu ugovora tražio sam da sve stoji u ugovoru.Na kraju kad došao monter sa ugovorom i da montira move ,sve je pisalo u ugovoruPozdrav, super nova preuze i invest kablovsku iz bačke palanke.
Nazvaše i kao da potpišemo novi uo24 i ide promocija. Potposan uo, sve po starom. Još se prave ludi, nemaju pojma za promociju. Kod investa sam plaćao dodatno paket sport klub 300 dinara. Koji mi nisu naplaćivali pre potpisivanja uo. Ali sad opet stiže po starom, jer kao treba da plaćam staru cenu, pa i sport klub. A svaki put se prave ludi, kao da prvi put zovem. I čude se još što se bunim što treba da plaćam sport koji nema u ponudi. A o promociji da ne pričam, to je dodatnih 12x po 1000rsd što me prevariše.
Ima nas jako puno iz palanke koje vozaju. Pa sad pokušavam da vidim koliko nas je. Ne bi me čudilo da post nestane...
Za tipske ne znam.Znam samo da ono što sam dobio pišeImaju neke radne naloge i tamo pise koja je promocija
Pitao montera i on mi pokazao taj radni nalog koji sam potpisao,pise jasno 12m po dinar
Kaze da je to jedino validno,ugovore koji idu korisniku daju tipske,kako sta imaju
Ja imam problem da neće uopšte.Dva puta ekipa bila i ništa.Juče ponovo zvaoIma li neko problem sa Move boxom da se posle sat, sat i po vremena slika zamrzne, zvuk na TV zatutnji a onda se box sam restartuje?
Povezi ga preko wi fi mreze a ne preko kabla i radice. Stara fora.Ima li neko problem sa Move boxom da se posle sat, sat i po vremena slika zamrzne, zvuk na TV zatutnji a onda se box sam restartuje?
Povezi ga preko wi fi mreze a ne preko kabla i radice. Stara fora. Meni se to desavalo pre jedno mesec dana i malo manje. Preko wi fi radi pa posle kad se popravi vrati na kabal. To je do njih da ne bijes glavu bezveze.Ja imam problem da neće uopšte.Dva puta ekipa bila i ništa.Juče ponovo zvao
Samo ih pozoveš, kažeš šta želiš i oni ti donesu i zamene, samo da znaš zamena se naplaćuje jednokratno 500 dinara.Kakva je procedura zamene Set Top Box-a za CI Modul? Samo zamena ili ima komplikacija?
Чисто да потврдим, ако је неко имао сличних проблема, Супернова се смилостила да рестартује сигнал за моју картицу, и и даље ништа не ради. Прегледао све каблове, ресетовао рисивер на фабричка подешавања, вадио и поново стављао картицу. Супернова се традиционално прави мртва.Донедавно ми је нормално радила кабловска, сада ми сви канали стоје као скрембловани. Не могу ни да ажурирам софтвер на сет топ боксу (Globo HD X1). У статистикама пише да ми је квалитет сигнала око 90%, али да је јачина свега око 18%. Заправо ни канале не могу наћи ако не проширим онај опсег претраге до краја.
Занимљиво да ми картицу препознаје и да чак и EPG ради нормално, видим дакле шта се тренутно врти на ТВ. Исто тако ми и интернет ради потпуно нормално.
Пробао сам и ресетовање и поновно прикључивање каблова, ништа се не мења.
Има неко идеју шта би могло бити?
Hvala. Probacu.Povezi ga preko wi fi mreze a ne preko kabla i radice. Stara fora.
Povezi ga preko wi fi mreze a ne preko kabla i radice. Stara fora. Meni se to desavalo pre jedno mesec dana i malo manje. Preko wi fi radi pa posle kad se popravi vrati na kabal. To je do njih da ne bijes glavu bezveze.
Opravdanje za 1 din nije nikakvo, ako ti zaista treba net kao što kažeš i da radiš preko neta penji im se na glavu odma, jer ti nisi sklopio ugovor da bi komšije rekle ima internet, već da bi radio posao.Е ово заиста није нормално, ако има кога из Лознице, нека не узима Супернову нипошто. Од 1.јула имам проблем са интернетом, у почетку мање, касније катастрофа. У понедељак сам их звао и рекао им да радим пд куће и да ми је интернет неопходан и да ми кажу да ако не могу то да ми обезбеде, да се разилазимо. Одмах ми је дошао нет после разговора (око22:30) и трајао ми је до 9, па прекид од сат, па опет нестао око 12:30, прекид од два сата, у 17:00 прекид од сат и кусур и још један прекид увече око 22 па сам отишао на спавање и не знам колико је трајало ... јуче били из сервиса, проверили проток рутера за 50 секунди, кажу све је супер и отишли. И тако губим нет сваки дан по неколико пута, оки 9, око 13 око 17 и око 21, све горе и горе а њима је све у реду. Нећу још раскидати уговор јер сам у фази за 1 динар/месец, али чим прође попећу им се на главу.
Ma ja tek zadnje dve godine koristim kablovsku, tv+net. Koristiću dok traje ugovor i potom momentalno gašenje i to trajno. Da su bili korektni, decenijama bi koristio usluge. Imaju mnogo bolje opcije neta bez uo za male pare. 20.000 godišnje za kanale koji mi ne trebajuImaju neke radne naloge i tamo pise koja je promocija
Pitao montera i on mi pokazao taj radni nalog koji sam potpisao,pise jasno 12m po dinar
Kaze da je to jedino validno,ugovore koji idu korisniku daju tipske,kako sta imaju
Moras da se strpis meni je prosle godine u dva navrata leti po dve nedelje tako bilo. Izvode radove na mrezi leti, a to ne kazu uvek. Inace kada toga nema internet im je perfektan. 9 meseci si miran, samo to letoЕ ово заиста није нормално, ако има кога из Лознице, нека не узима Супернову нипошто. Од 1.јула имам проблем са интернетом, у почетку мање, касније катастрофа. У понедељак сам их звао и рекао им да радим пд куће и да ми је интернет неопходан и да ми кажу да ако не могу то да ми обезбеде, да се разилазимо. Одмах ми је дошао нет после разговора (око22:30) и трајао ми је до 9, па прекид од сат, па опет нестао око 12:30, прекид од два сата, у 17:00 прекид од сат и кусур и још један прекид увече око 22 па сам отишао на спавање и не знам колико је трајало ... јуче били из сервиса, проверили проток рутера за 50 секунди, кажу све је супер и отишли. И тако губим нет сваки дан по неколико пута, оки 9, око 13 око 17 и око 21, све горе и горе а њима је све у реду. Нећу још раскидати уговор јер сам у фази за 1 динар/месец, али чим прође попећу им се на главу.
Moze samo on njima da salje izvrsiteljeA sto cekas istek promocije,lepo ti dinarcic mesecno?
Raskini odmah sutra,srecno posle sa cika izvrsiteljima
Kratkovido razmišljanje, antena. Papirni trag, dokazi, tužba i veštačenja PRE nego što se STVORI dugovanje. Tako to ide. U suprotnom put je mnogo teži, bolniji, i mnogo više košta.Moze samo on njima da salje izvrsitelje
Bili su opet juče i sad radi.Problem bilo do samog box.Stavili drugi nov i proradilo iz prve.Kažu monteri prvi put da se desi.Inače za wi-fi nisam imao ni pristup da menjam povezivanjePovezi ga preko wi fi mreze a ne preko kabla i radice. Stara fora.
Povezi ga preko wi fi mreze a ne preko kabla i radice. Stara fora. Meni se to desavalo pre jedno mesec dana i malo manje. Preko wi fi radi pa posle kad se popravi vrati na kabal. To je do njih da ne bijes glavu bezveze.
Lepo ti ja napisa da ako nije do naloga i tih *******cija, da je onda box 🍺🍟☕👍Bili su opet juče i sad radi.Problem bilo do samog box.Stavili drugi nov i proradilo iz prve.Kažu monteri prvi put da se desi.Inače za wi-fi nisam imao ni pristup da menjam povezivanje
Ako IT stručnjaci odavde to nisu uspeli do sada, mi obični sigurno nećemo to uspeti. 😶Je li neko uspeo da aktivira Bluetooth na Move boxu?
Ko ti je to rekao? to su gluposti, mesecima nije ukljucivan TV i radi normalnoA i fino sam se *****ao. Reko da vratim karticu u tv bar da gledam kanale dok ne dođu i poprave Move uređaj. Al ništa od toga, zaboravio sam na ono što su mi rekli da kad se kartica ne koristi neko vreme sama se zaključa. Vidim spisak kanala ali džabe, zaključana kartica. idiotizam. Pa šta kad odem na letovanje ili zimovanje i nisam tu desetak dana, opet moram da ih zovem da mi otključaju karticu.
Vidim da je Bluetooth onemogućen ali i kad ga omogućim, nemam gde da ga aktiviram jer nema nigde u podešavanjima.Ako IT stručnjaci odavde to nisu uspeli do sada, mi obični sigurno nećemo to uspeti. 😶
Danas doneli novi uređaj i ovaj zasad radi normalno bez zamrzavanja na lan kablu.Povezi ga preko wi fi mreze a ne preko kabla i radice. Stara fora.
Povezi ga preko wi fi mreze a ne preko kabla i radice. Stara fora. Meni se to desavalo pre jedno mesec dana i malo manje. Preko wi fi radi pa posle kad se popravi vrati na kabal. To je do njih da ne bijes glavu bezveze.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari