Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Kod mene radi, platio oko 18:00 h.
 
Mozda zato sto sam novi korisnik
Dobio papirni racun pa probao platiti

Zvao korisnicki,ispravna sifra korisnika
 
Kako vam radi move? Pogotovo na Voždovcu ,kod mene nije optika.
Skoro postavljen,novi ugovor.Isto bilo ovako dok monter bio.Rece da se često dešava i da nije samo kod mene.Za tri dana kao da će proraditi .To je sutra.Zaveo,upisao da nije proradio dok je bio tu.Inače paket pušten odmah,internet i gratis HBO.Sutradan i apk za mob uređaje
 

Prilozi

  • IMG_20210706_131912.jpg
    IMG_20210706_131912.jpg
    173.7 KB · Pregleda: 70
Kako vam radi move? Pogotovo na Voždovcu ,kod mene nije optika.
Skoro postavljen,novi ugovor.Isto bilo ovako dok monter bio.Rece da se često dešava i da nije samo kod mene.Za tri dana kao da će proraditi .To je sutra.Zaveo,upisao da nije proradio dok je bio tu.Inače paket pušten odmah,internet i gratis HBO.Sutradan i apk za mob uređaje
Jes pritisnuo sledeće, šta se tu dešava?
 
Taj monter je lik, on je trebao da zove IT službu i da ti aktiviraju uređaj
Pokazivao mi na mobilnom.Samo tako rade.I kad uđe na moje ime,stoji da je aktivan move,lično video.Čak probao više puta ,izbaci ga iz sistema da tako kažem ,pa ga vrati .Opet isto.Zeleno stoji.Aktivan piše.
Inače monter više radi za MTS ugradnju i itd.Sam kaže MTS mnogo bolji i nema problema ili vrlo retko pri ugradnji.Sa supernovom šou
Kada uđeš na mobilnu aplikaciju u delu aktivni uređaji jer postoji on ili ne?
Stoji ovako
 

Prilozi

  • Screenshot_2021-07-08-22-43-18-684_com.morescreens.supernova.jpg
    Screenshot_2021-07-08-22-43-18-684_com.morescreens.supernova.jpg
    47.8 KB · Pregleda: 58
Pokazivao mi na mobilnom.Samo tako rade.I kad uđe na moje ime,stoji da je aktivan move,lično video.Čak probao više puta ,izbaci ga iz sistema da tako kažem ,pa ga vrati .Opet isto.Zeleno stoji.Aktivan piše.
Inače monter više radi za MTS ugradnju i itd.Sam kaže MTS mnogo bolji i nema problema ili vrlo retko pri ugradnji.Sa supernovom šou
Screenshot_20210708-224320_Supernova.jpg
Baš ovako u aplikaciji da li postoji?
UCA-BI6
 
Da video sam. Zovi kol centar da ti IT služba aktivira uređaj ili neka ga zamene ukoliko ne prima aktivaciju
Što najgore .Predamnom zvao.Kažu mu da kao mora tri dana da prođe.Zvao čak nekog kog stalno radi samo supernovu i on mu kaže da su imali problem globalno sa move uređajem.Zato tri dana,valjda dok se reši
Svakako sutra zovem.Nego ovi iz call centra su šou.
Nego zaboravio da pitam.Jel imam pravo na video klub u prvom paketu po novom sa move.Jer preko mobilne apk hoće da mi pušta filmove ,čak i Apolon.Razmišljam da se ovi nisu zajebali kad su mi poslali kodove za apk
 
Što najgore .Predamnom zvao.Kažu mu da kao mora tri dana da prođe.Zvao čak nekog kog stalno radi samo supernovu i on mu kaže da su imali problem globalno sa move uređajem.Zato tri dana,valjda dok se reši
Svakako sutra zovem.Nego ovi iz call centra su šou.
Nego zaboravio da pitam.Jel imam pravo na video klub u prvom paketu po novom sa move.Jer preko mobilne apk hoće da mi pušta filmove ,čak i Apolon.Razmišljam da se ovi nisu zajebali kad su mi poslali kodove za apk
Drugar ima "super par start" kod njega apolon ne radi možda ti nešto samo promotivno pustili. Ostale kategorije mu rade
 
Jel kablom spojen taj Move uređaj na ruter? Onaj stari OTT uređaj je morao prvi put da se poveže kablom da se aktivira, a onda posle može i preko WiFi.
Naravno, monter koji je montirao uređaj kod mene to nije znao i uređaj je par dana samo vrtio tu početnu stranu, dok se nisam setio da ga prikačim kablom na ruter.
 
Drugar ima "super par start" kod njega apolon ne radi možda ti nešto samo promotivno pustili. Ostale kategorije mu rade
Ok ,hvala.Moguće
Inače vidim i da xxx kanali rade a ne bi trebalo
Jel kablom spojen taj Move uređaj na ruter? Onaj stari OTT uređaj je morao prvi put da se poveže kablom da se aktivira, a onda posle može i preko WiFi.
Kablom je povezan.Ja drugačije i ne mogu da izaberem.Neda mi druge opcije
 
Jel ce biti ubrzanja neta za postojece korisnike u neko skorije vreme? Ono svima, po default-u.
 
Da video sam. Zovi kol centar da ti IT služba aktivira uređaj ili neka ga zamene ukoliko ne prima aktivaciju

To te on baronisao, to se sve istog trena aktivira, verovatno je video neki problem i kao 3 dana treba, treba 2 min posla.
Zvao sam danas call centar.Probala ona dok sam bio na vezi ,da reset ili šta god uradi i nije uspelo.Rekla je na kraju da poslala nekoj službi.Ako oni ne uspeju da aktiviraju,zvaće me da dođu na adresu
 
Zvao sam danas call centar.Probala ona dok sam bio na vezi ,da reset ili šta god uradi i nije uspelo.Rekla je na kraju da poslala nekoj službi.Ako oni ne uspeju da aktiviraju,zvaće me da dođu na adresu
Ne reset već IT službi da aktiviraju uređaj. Možda dođu lično, a možda te zovu pa da im izdiktiraš brojeve sa nalepnice ispod. Uređaju aktivacija treba, a ne reset.
 
Ne reset već IT službi da aktiviraju uređaj. Možda dođu lično, a možda te zovu pa da im izdiktiraš brojeve sa nalepnice ispod. Uređaju aktivacija treba, a ne reset.
Pa probalo prvo to.Na kraju mi rekla da je poslala toj službi.Ako ne uspeju ,imaju moj broj i da će zvati .Da bi došli lično na adresu.Samo što to traje ,kao po običaju.Sad došao kući,naravno isto i dalje
 
Pa probalo prvo to.Na kraju mi rekla da je poslala toj službi.Ako ne uspeju ,imaju moj broj i da će zvati .Da bi došli lično na adresu.Samo što to traje ,kao po običaju.Sad došao kući,naravno isto i dalje
Ne može ona to da aktivira iz centra, nema pojma, već isključivo i samo iz IT službe.
 
Vec skoro mesec dana fixna nat adresa
Gasi se modem redovno,uvek ista ip

Jel to neki sega mega strucnjak tako podesio opremu ili mora tako

Stvarno su dno dna i vrede taman 12m po dinar,punu cenu za ovaj trash im moze samo bolid platiti
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno