Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Da li je moguce da su toliko nesposobni u Supernovi. Preuzeli su Exe net, nisu poslali racun, za novembar treba da platim premestanje opreme i redovnu uslugu. Posto mi racun nije stigao do 20. zovem 20. Exe podrsku neznajuci da su se spojili i kazu sticice racun. Juce zovem supernova podrsku trazim racun, stigne mi mail bez prioga i onda razmenim jedno 5 mailova sa podrskom. Na kraju posalju mail samo za paket ne i za premestanje opreme iako sam objasnio operateru i napisao tacan iznos u prvom mailu koliko treba da platim. Na kraju pitam jel mogu samo iznos da promenim na racun koji su mi poslali i jos nema odgovora.

Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
 
Da li to znači da je kvalitet slike isti na telefonu kao i na smart televizorima?
Koliko vidim smart tv aplikacija postoji samo za lg i samsung. Da li se zna da li će biti i za televizore sa androidom ili eventualno za android tv bokseve?

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
Instaliras aplikaciju Apdoide i onda preko nje skines supernova aplikaciju...

Poslato sa Huawei P30 PRO pomoću Tapatalk
 
Kad mi instaliraju opremu onda ću probati. Pitao sam za kvalitet slike pošto kod eona je veluka razlika u kvalitetu slike za tv i mobilni. Hoću da uzmem neki android box za četvrti tv da bi na njemu gledao eon van mreže i tv po tvom.

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
Kakav "genijalan" mozak ! je napravio ovaj kitsch novogodisnji logo...sija kao zvoncica cosak ekrana, :D

uEQjbdN.gif
 
Poslednja izmena:
Kad mi instaliraju opremu onda ću probati. Pitao sam za kvalitet slike pošto kod eona je veluka razlika u kvalitetu slike za tv i mobilni. Hoću da uzmem neki android box za četvrti tv da bi na njemu gledao eon van mreže i tv po tvom.

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
Ako imaš android box ubaci Kodi. Ne razumem što bi plaćao EON?

Poslato sa LDN-L21 pomoću Tapatoka
 
Zato što ne mogu da se cimam da stalno ubacujem liste, loš je kvalitwt slike. Nekako mi nije praktičan.

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
Kako radi stari uređaj za tv po tvom a ne radi novi mislim da je princip rada isti samo što u novi move uređaj ide i koksijalni kabal

Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
Dok cekam da monter dodje malo sam se poigrao sa Move uredjajem, oni su pre neki dan kad su bili samo povezali antenski kabal u Move i videli da paket nije pusten pa ne moze da nadje DVB kanale.
Sada sam povezao Move uredjaj i sa lan kablom i uredjaj je dobio internet, kako sam mu nakacio lan kabal tako je izbacio da vrsi update sistema, kad je zavrsio sa update sistemom i instalirao update izbacio mi je informaciju "Uredjaj nije spreman za Vasu pretplatu. Molimo kontaktirajte Korisnici servis". Odmah sam ih nazvao i oni naravno nemaju pojma i ne znaju sta to znaci, zacudilo bi me da znaju sta je u pitanju, kao poslace ekipu, reko nemoj nikog da saljete doci ce posle monter, na trenutak sam se bio ponadao da ce moci da aktiviraju.
E sad kad mu skinem lan kabal tj otkacim mu internet i ostane samo na antenskom kablu kad dodje kod dela za skeniranje kanala u delu gde treba da pise jacina i kvalitet signala nema nista, sve je na nuli i ne pronalazi DVB kanale.
Cekam montera pa cemo videti sta on kaze.


Послато са SM-N975F помоћу Тапатока
 
Dok cekam da monter dodje malo sam se poigrao sa Move uredjajem, oni su pre neki dan kad su bili samo povezali antenski kabal u Move i videli da paket nije pusten pa ne moze da nadje DVB kanale.
Sada sam povezao Move uredjaj i sa lan kablom i uredjaj je dobio internet, kako sam mu nakacio lan kabal tako je izbacio da vrsi update sistema, kad je zavrsio sa update sistemom i instalirao update izbacio mi je informaciju "Uredjaj nije spreman za Vasu pretplatu. Molimo kontaktirajte Korisnici servis". Odmah sam ih nazvao i oni naravno nemaju pojma i ne znaju sta to znaci, zacudilo bi me da znaju sta je u pitanju, kao poslace ekipu, reko nemoj nikog da saljete doci ce posle monter, na trenutak sam se bio ponadao da ce moci da aktiviraju.
E sad kad mu skinem lan kabal tj otkacim mu internet i ostane samo na antenskom kablu kad dodje kod dela za skeniranje kanala u delu gde treba da pise jacina i kvalitet signala nema nista, sve je na nuli i ne pronalazi DVB kanale.
Cekam montera pa cemo videti sta on kaze.


Послато са SM-N975F помоћу Тапатока
Nisam stručan ali kod mene kad su bili i kad sve povezali pozvali su nekoga telefonom da aktivira uređaj i onda su pokrenuli pretragu. Drugo taj uređaj se povezuje koksijalnim kablom i menja cl modul i ne treba mu net da bi radio net mu je samo za vraćanje unazad. Tako da ne razumem što nije moguće kod tebe da radi. Ja imam dva move boxa jedan je povezan lan kablom jedan preko wi-fi a probao sam i bez interneta i naravno sve radi mislim na televiziju

Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
 
Uspeo je monter da pusti sliku na starom Tv po tvom uredjaju, bilo je i na njemu problema, pa je zvao nekog da resetuje podesavanja i proradio je stari uredjaj, na novom Move uredjaju ne moze jer navodno nema niki signal na antenskom kablu za Move uredjaj, raspitacu se ovih dana o tome.

Послато са SM-N975F помоћу Тапатока
 
Pozdrav drugari....
Već 7 dana se natežem sa supernovu oko raskida ugovora, zbog pomene cena paketa ima pravo na raskid ugvora bez plaćanja penala, problem je sto u poslovnici neće da mi daju da potpisem taj zahtev već da bude na moju štetu. Zvao kontakt centar, pisao na mejl ne pomaže ista priča ili da platim do kraja ugovora ili koliko sam imao meseca free. Pisao efektivi čekam odgovor, a u međuvremenu ima li neko ko je uspeo da raskine bez penala i kako?
 
Odlicno pitanje, za prvi post na forumu posle 5 god! ...sad ce, forumski aneks strucnjaci za raskid, da se pojave i rese problem, nista ne brini :)
 
Kako zeza net zbog ove vetrine :crash:
 
Popuni ga ..potpisi ili licno pa skeniraj ili digitalno i posalji na email...imas jos 4 dana fore i napisi da raskidas zbog povecanje cena u skladu sa zakonom o elektr.komunikacijama clan 107.Pogledajte prilog ZZR pdf.pdf
 
Poslednja izmena:
ja sam u petak raskinuo u SC -za razlog raskida pise povecanje cene
cekam da mi u januaru dodje racun da vidim sta hoce da naplate
raskid sam potpisao u SC i tu im vratio i opremu
 
Već su mi u poslovnici ponudili taj zahtev za raskid, ali rekli da moram da čekiram ili da platim do kraj ugovora sve mesece, ili free mesece.....
 
Dok cekam da monter dodje malo sam se poigrao sa Move uredjajem, oni su pre neki dan kad su bili samo povezali antenski kabal u Move i videli da paket nije pusten pa ne moze da nadje DVB kanale.
Sada sam povezao Move uredjaj i sa lan kablom i uredjaj je dobio internet, kako sam mu nakacio lan kabal tako je izbacio da vrsi update sistema, kad je zavrsio sa update sistemom i instalirao update izbacio mi je informaciju "Uredjaj nije spreman za Vasu pretplatu. Molimo kontaktirajte Korisnici servis". Odmah sam ih nazvao i oni naravno nemaju pojma i ne znaju sta to znaci, zacudilo bi me da znaju sta je u pitanju, kao poslace ekipu, reko nemoj nikog da saljete doci ce posle monter, na trenutak sam se bio ponadao da ce moci da aktiviraju.
E sad kad mu skinem lan kabal tj otkacim mu internet i ostane samo na antenskom kablu kad dodje kod dela za skeniranje kanala u delu gde treba da pise jacina i kvalitet signala nema nista, sve je na nuli i ne pronalazi DVB kanale.
Cekam montera pa cemo videti sta on kaze.


Послато са SM-N975F помоћу Тапатока
To što ti je pisalo pozovite korisnički centar, uređaj nije aktivan jeste tačno. Ali iz kol centra barem u mom slučaju nikad nisu mogli da ga sktiviraju. Već isključivo IT majstori. Ja sam dva puta prvo ja drugi put moj brat izbrisali slučajno stari uređaj sa liste i morao sam da ih zovem. Svaki put sam posle komunicirao sa IT majstorima da bi im izdiktirao brojeve sa nalepnice na uređaju. Kada je donet move uređaj ista procedura dečko je nazvao IT majstore preko vibera slikao nalepnicu sa uređaja i poslao im tek kad je uređaj aktiviran jer u sebi ima CI karticu i kad je i ona aktivirana onda je skenirao kanale. Iz kol centra barem ja ne verujem da će uspeti da ti pomognu sem da napišu nalog za intervenciju i da te pitaju "Da li ste bili u kontaktu sa pozitivnim licima na covid 19, ili da li je neko preležao" Da bi uređaj bio uspešno aktiviran moraju svi kablovi biti povezani internet kabl i antenski kabl.

Послато са SM-A515F помоћу Тапатока
 
Poslednja izmena:
@Muki.Beograd
Uspeo je nekako posle poziva da aktivira stari uredjaj onaj TV po tvom jer ovaj novi Move uredjaj trenutno ne moze da radi na teritoriji dela NBG, Surcina, Dobanovaca ....tako mi je rekao monter i posle su mi potvrdili u Korisnickom servisu jer navodno nije pusten neki signal na antenskom kablu, tako je meni receno od strane njih.
E sad zasto su nam ponudili Move pakete i te uredjaje kad ne mogu da rade dokazuje da se tamo ne zna ko pije ko placa, jedni pricaju jedno, drugi drugo a sve na stetu korisnika jer ne placaju oni nama uslugu vec mi njima, kad je bio Radijus Vektor internet nisam imao samo kad nije bilo struje, kako su dosli ovi nesposobnjakovici sve se raspada, poslednjih dve nedelje Upload je u kraju 0,02mb, svi smo zvali, radi sve ok 2 dana pa 5 dana raspad.

Послато са SM-N975F помоћу Тапатока
 
Da li je neko uspeo kao stari korisnik za obnovu ugovora da dobije neki popust, 2-3 meseca za džaba ili nešto slično?
 
Kao stari korisnik dobijas mesec dana gratis nakon obnove ugovora, kao novi korisnik dobijas 6 meseci gratis.
Mozda izvuces neki mesec vise ukoliko pretis raskidom ugovora, ali mozda....

Послато са MI 9 помоћу Тапатока
 
Poslednja izmena:
Kao stari korisnik dobijas mesec dana gratis nakon obnove ugovora, kao novi korisnik dobijas 6 meseci gratis.
Mozda izvuces neki mesec vise ukoliko pretis raskidom ugovora, ali mozda....

Послато са MI 9 помоћу Тапатока
Kao nov sam dobio 12m gratis

Poslato sa LDN-L21 pomoću Tapatoka
 
Pozdrav drugari....
Već 7 dana se natežem sa supernovu oko raskida ugovora, zbog pomene cena paketa ima pravo na raskid ugvora bez plaćanja penala, problem je sto u poslovnici neće da mi daju da potpisem taj zahtev već da bude na moju štetu. Zvao kontakt centar, pisao na mejl ne pomaže ista priča ili da platim do kraja ugovora ili koliko sam imao meseca free. Pisao efektivi čekam odgovor, a u međuvremenu ima li neko ko je uspeo da raskine bez penala i kako?

Ako si potpisao ugovor sa 3/6/12 meseci (nevažno) free korišćenja, nećeš moći bez penala da raskineš ugovor.
 
Kao stari korisnik dobijas mesec dana gratis nakon obnove ugovora, kao novi korisnik dobijas 6 meseci gratis.
Mozda izvuces neki mesec vise ukoliko pretis raskidom ugovora, ali mozda....

Послато са MI 9 помоћу Тапатока

Za obnovu ugovora mi nude popust 6 meseci po staroj ceni što je 3300din umesto 3400din, smešno :D
 
podnesi zahtev za raskid ugovora i navedi kao razlog promena cene
zvace te u roku od dva dana i ponuditi povoljnosti vece od tih mesec dana 6 a mozda i 12 meseci
javi kako je bilo
 
Optika 150/10

1.jpg


Imali jos neko uvece 50% od brzine paketa?
 

Prilozi

  • 1.jpg
    1.jpg
    30.8 KB · Pregleda: 97
Poslednja izmena:
ja imam i manje (kabl, nije optika) i tako vec od 15. decembra kada sam i prijavio ali i dalje niko ne resava problem
mislim da krece negde oko 18h pa nadalje
 
Kod mene super ja zadovoljan... [emoji481][emoji481][emoji481]
02d1cadc898eacb216d71769aca863f0.jpg
ea09b51e3373b241574ae691383e1216.jpg


Послато са SM-A515F помоћу Тапатока
 
ja imam i manje (kabl, nije optika) i tako vec od 15. decembra kada sam i prijavio ali i dalje niko ne resava problem
mislim da krece negde oko 18h pa nadalje
Nemaju resenje za padove brzine, 90% ljudi je ovde imalo taj problem. Postoji vece opterecenje mreze uvece i brzine padaju, prosto i jednostavno.

Послато са MI 9 помоћу Тапатока
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno