Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Hvala lepo. [emoji4]
Inače, nikakvih promena nema, i info kanal je i dalje Exe Netov.

Biće promena ubrzo sigurno....što se tiče info kanala i on će biti ubačen na DTV a na analognoj tv će biti neko vreme info exenet-a- barem je tako bilo kada je radijus vektor prešao na supernovu.....kasnije su ukinuli sve analogne kanale, pa su ponovo vratili samo 6 nacionalnih kanala......
 
Moze neko da me uputi kako ste dobili 1 god za 1 din i da li moze da se dobije 6 meseci za 1 din na pojedinacne usluge za koje vazi promocija 3 meseca za 1 din?

Konkretno jurim net. Vip-ov kucni net je bio uzas na novoj adresi pa sam rakinuo ugovor bez naknade.
 
Poslednja izmena:
@Skorpion Ja sam po njihovoj akciji kao nov korisnik imao pravo na 6 meseci. Kada su odbili moj zahtev za 12m lepo sam im se zahvalio na ljubaznosti i trudu, i rekao da sam dobio odlučnu ponudu od TotalTVa (na mojoj lokaciji nemam SBB). Posle par dana me nazvao neki momak i ponudio 12 meseci.

Poslato sa LDN-L21 pomoću Tapatoka
 
Ko ima sbb nek kaze da dolazi sa sbb, ko ima u zgradi sbb nek kaze da ce onda na sbb otici, ko je novi korisnik nek trazi barem 6m po 1rsd, ko ima optiku na lokaciji nek trazi da mu uvedu i 12m po 1din, nek trazi i trazi i trazi, nek nadje terenskog agenta na lokaciji pa s njim da dogovara (oni su popustljiviji)...
 
Ko ima sbb nek kaze da dolazi sa sbb, ko ima u zgradi sbb nek kaze da ce onda na sbb otici, ko je novi korisnik nek trazi barem 6m po 1rsd, ko ima optiku na lokaciji nek trazi da mu uvedu i 12m po 1din, nek trazi i trazi i trazi, nek nadje terenskog agenta na lokaciji pa s njim da dogovara (oni su popustljiviji)...
Za različite nivoe benefita u SN postoje različiti nivoi ovlašćenja. Terenski agenti imaju najniži nivo ovlašćenja, zatim agenti call centra, zatim menadžeri prodaje pa direktori. Sve jedno će terenski agent morati da se obrati nekom iznad za saglasnost.

Poslato sa LDN-L21 pomoću Tapatoka
 
Što svi beže od sbb-a:) u Paraćinu su se tek pojavili i počeli po zgradama optiku da razvlače

Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
 
Ne beze vec odlaze gde je jeftinije, a 12m po dinar je jeftinije nego sbb bilo kako.
Svaka optika je ok, mada kazu da skoro niko nije uspeo "pokvariti" optiku, obicno radi kako treba, OPTIKA DO U STAN (FTTH), ne do podruma (fttb) pa odatle koaksialni ili LAN... :d
 
Poslednja izmena:
Što svi beže od sbb-a:) u Paraćinu su se tek pojavili i počeli po zgradama optiku da razvlače

Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
Previsoke cene, kod mene su u zgradi uveli kablove i doneli ponude, a ponuda je da padneš u nesvest, već sam pisao i eon van mreže je preskup s obzirom da dobijaš samo tv.

Послато са SM-A515F помоћу Тапатока
 
Hteo bih samo da podelim moje iskustvo u vezi NOVE (ne mogu ih zvati supernova je mogu biti samo supers..nje).
Nemam internet celih 5 dana, zovem 3x dnevno i jedinovdobijam info da će biti l rešeno u najkraćem roku. Niko do nazove, dodje.. bilo šta. Prvi put su mi rekli "kvar je softverske prirode" a 99% da je krekao modem. Ovi sa telefona otvaraju ticket al očigledno ove sa terena to ne zanima previše.
5 dana, nikakav info, nikakava najava kada će biti rešeno niti šta je uzrok.

Sto ee tiče Televizije, od septembra ledi većina kvalitetni kanala (sljaka ju Pink, prva i sl) zvao prijavio, prošlo 4 meseca niko ni da nazove. Ja nisam zvao više jer tv slabo I gledam. U novembru rešim da prilozi reklamaciju na račun jer od avgusta ne mogu da gledam nista sem kanala koje ne pratim. Nazovem, javi se ljubazan glas, pogleda i nadje u sistemu tu moju reklamaciju, pita na osnovu čega reklamaciju, ja joj objasnim da je na osnovu ne isporučene usluge i da sam prijavio to još u avgustu.
Sada sledi vrhunac, a na to mi devojka kaze "ALI VI STE ZVALI SAMO JEDNOM" ja slušam i ne verujem 8) pa sta to znaci, da ni ja ne trebam da platim jer ste vi meni poslali račun samo jednom???

Evo povučen iskustvom za internet zovem 3x dnevno al dzabe...

Oni su mrežu gde sam ja kupili od Avcom-a koji iako mali bio x puta profesionalniji I kvalitetniji.
Ove indijance koristim samo jer moram I nemam trenutno izbora ali prešao bih danas I duplo da plaćam samo kod nekog ozbiljnog operatera. Ovi se jednostavno igraju firme...
Za izbegavati.
 
... zovem 3x dnevno i jedinovdobijam info da će biti l rešeno u najkraćem roku. Niko do nazove, dodje.. bilo šta...
...5 dana, nikakav info, nikakava najava kada će biti rešeno niti šta je uzrok.

Sto ee tiče Televizije, od septembra ledi većina kvalitetni kanala (sljaka ju Pink, prva i sl) zvao prijavio, prošlo 4 meseca niko ni da nazove. ... U novembru rešim da prilozi reklamaciju na račun jer od avgusta ne mogu da gledam nista sem kanala koje ne pratim. Nazovem, javi se ljubazan glas, pogleda i nadje u sistemu tu moju reklamaciju, pita na osnovu čega reklamaciju, ja joj objasnim da je na osnovu ne isporučene usluge i da sam prijavio to još u avgustu.
Sada sledi vrhunac, a na to mi devojka kaze "ALI VI STE ZVALI SAMO JEDNOM" ja slušam i ne verujem 8) ...
Evo povučen iskustvom za internet zovem 3x dnevno al dzabe...

Nazvati jednom i onda slati email ili pismeno podnositi zalbe na salteru (gubljenje vremena, red, ceka se dugo)...
Pa kad zatrazis umanjenje prilozis sve emailove, cisto da ih se podseti.
Ako hoces da ubrzas, idi i podnesi zahtev za raskid jer ne popravljaju, eto ih sutra ili najkasnije prekosutra da poprave, a onda ako porave odes i povuces zahtev za raskid... samo treba imati vremena za to raskini/ ne raskidaj ...
 
Nazvati jednom i onda slati email ili pismeno podnositi zalbe na salteru (gubljenje vremena, red, ceka se dugo)...
Pa kad zatrazis umanjenje prilozis sve emailove, cisto da ih se podseti.
Ako hoces da ubrzas, idi i podnesi zahtev za raskid jer ne popravljaju, eto ih sutra ili najkasnije prekosutra da poprave, a onda ako porave odes i povuces zahtev za raskid... samo treba imati vremena za to raskini/ ne raskidaj ...

Meni je već istekao ugovor, ali živim na Umci i nemam alternativu, sem ADSL @3Mbps

Inace opremu sam dobio polovnu, ispravljač za modem kineski neki, prvi modem krepao za 2-3 meseca (kod mene, pitanje koliko je radio pre mene)

Inace dobiti ih na opciju 3 (Tehnička podrška) je misija od sat vremena, ali ako izaberete opciju 1 (Da postanete novi korisnik) dobijete vezu za nekoliko sekundi.
Toliko o tome koliko ih je briga za postojeće korisnike.

Treće, za umanjenje računa ja moram da odvojim vreme i POSALJEM MOLBU DA MI NE BI NAPLATILI ONO ŠTO NISU NI ISPORUČILI. Ja ih pitam "da li ako u Maxiju uzmete 0,5kg pršute na kasi pišete molbu da ne platite ceo kilogram. Kaze razumem ali takva je procedura. :)
Da nisu jadni bili bi smešni.
 
Email najlakse, svaki dan...
Problem im je sto umeju da po prijemu novog poziva ili emaila zavedsti kao da je resena zalba/problem...
Da li se stogod promenilo u medjuvremenu ne znam.
Kako god njima je rukovodeci kadar los jer su usmereni na profit, povecanje broja korisnika ne obaziruci se na kvalitet usluge, onda je pozivni centar apsolutno najslabija karika, pa tek onda losi delovi mreze, pa tek posle svega tog tehnicka podrska (jer je malobrojna, znaju znanje al ih je premalo) i terenska sluzba (jer ni ona nije srazmerna velicni firme, umeju da rade al treba ih vise) i onda kvalitet zaposlenih po raznim sluzbama od cega najvise pati sam pozivni centar jer su tu najcesce IT neuki ljudi.
 
Moje iskustvo je da je najefikasnija prijava kvara preko online chata na sajtu koji ide preko mesendžera.

Послато са Mi Note 10 Lite помоћу Тапатока
 
Pitanjce jedno, kad gledam preko kartice TV programe imam neka standardna podešavanja slike, kada gledam preko Move uključi mi HDR modove slike. Što li to? Da li je slika preko Move kvalitetnija?

Poslato sa LDN-L21 pomoću Tapatoka
 
Појвили се супер ехе пакети али осакаћени, где су брзине изнад 320/100? Не помињу ни могућност "испочетка".
 
Ako misliš na "Move" uređaj, piše dole sitnim slovima da Exe korisnici odabirom Super Par ili Super Sve Exe paketa dobijaju i uređaj "Move" i tri naloga za mobilni.
 
Jel ima neko fiksni? Jel može ukratko da mi samo kaže kako se povezuje telefon, jel ide poseban koaksijalni kabal i da li fiksni mora da bude utaknut u kablovski modem ili ima priključak za koaksijalni kabal na samom telefonskom priključku?
 
Običan telefonski kabl iz modema, imaju dva obična izlaza

J

Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
 
Ako misliš na "Move" uređaj, piše dole sitnim slovima da Exe korisnici odabirom Super Par ili Super Sve Exe paketa dobijaju i uređaj "Move" i tri naloga za mobilni.

Фале 450/150 и 600/200 пакети. Очигледно закључавање канала, до три тв и само један мове док суперновини имају два.
 
Koja je razlika između super par i super exe par?

Sent from my Oneplus 8 using Tapatalk
 
Dva Move uređaja dobijaju samo korisnici Super Par Max i Super Sve Max paketa.

A očigledno je i da Exe korisnici, ne znam iz kog razloga dobijaju manje kanala.
 
Manje.

Super Par Start i Super Sve Start paketi imaju 210+ kanala. Ostali jači paketi 260+.

Super Exe Par i Super Exe Sve imaju 190, 210, 220 i 230.
 
То је преписано са ехе сајта. Видећемо да ли ће да укидају неке канале по пакетима.
 
Ostaje samo pitanje da li su Exe korisnici automatski prebačeni na nove Supernova Exe pakete.

Ja sam, na primer, trenutno na Exe Net Trio Mix 1 paketu, što je ekvivalent Supernovinom Super Exe Sve 1 paketu (ista cena - 2670 dinara).
 
Не могу да пребаце аутоматски јер је то захтева ипак нови уговор. Правно морају обавестити, па да се корисник сложи или не са тиме и раскине уговор без пенала.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno