Zeha
... ispod radara ...
- Učlanjen(a)
- 01.09.2007
- Poruke
- 12,444
- Poena
- 785
Moja oprema
- CPU & Cooler
- i5 13600K, Deepcool AG620 - CPU hladnjak
- Matična ploča
- Asus ROG MAXIMUS Z790 HERO
- RAM
- Kingston DDR5 32GB (2x16GB) Fury Renegade KF564C32RSK2-32
- GPU
- Asus TUF-RTX3070-O8G-V2-GAMING
- Storage
- Sasmung NVME 990PRO 1TB, Sasmung NVME 970EVO plus 2TB, Seagate hdd 16TB IronWolf Pro, Seagate Archive HDD 8TB
- Zvuk
- Sound Blaster Z, Sennheiser HD 599SE, Logitech X-230
- PSU
- FSP Hydro PTM PRO Platinum 1000W
- Kućište
- Fractal Design Define 7, 4x Be Quiet SILENT WINGS 4 140mm PWM high-speed
- Monitor
- Dell Alienware AW2723DF
- Miš & tastatura
- Logitech MX Master 3S, Logitech MX Keys S Graphite
- Ostale periferije
- HP LaserJet P1006
- Laptop
- Lenovo Legion 5 (82JN003EYA)
- Mobilni telefon
- Samsung Galaxy S21 Ultra
- Pametni uređaji
- LG 43UM7600PLB LED
- Pristup internetu
- Optički internet
Da ne davim sa gomilom citata stavio sam ih u spojler...
Sustina je da smo se konacno usaglasili koliko treba da iznosi racun za oktobar u kome je umanjenje racuna za septembar zbog nepruzanja usluge kablovske tv za 10 dana i naknada troskova u oktobru a sve vezano za zaskid ugovora zbog ne pruzanja usluge i ne otklanjanja problema...
Kao sto sam obecao javljam rezultat.
Prvo nisu uopste ni pokusali da naplate taksu za uvodjenje usluge, opreme sta god...
Tih 10.000RSD od mene nisu trazili jer sam direktno i bez uvijanja obrazlozio prilikom podnosenja zahteva za raskid da to platiti necu jer nemaju pravo to traziti jer raskidam njihovom krivicom.
Imao sam da pokazem cak i racun od pre 15 godina kad je RV naplatio materijal za uvodjenje instalacije.
Obaška što je i tada za OSI bio rad (montaza opreme) besplatan...
A nema veze da li ste ili niste OSI, vi kao korisnik imate neka prava, a pruzalac usluga ima neke obaveze i ako se one ne postuju vi se mozete pozvati na svoja prava.
Dosao racun za oktobar i gle čuda, opet "leva ne zna sta radi desna".
Racun isti kao da nije bilo raskida, kao da i dalje koristim staru uslugu u celosti, traze 2639,20RSD koliko je iznosio mesecni racun za paket koji sam koristio i na koji sam imao popust od 50% kao OSI...
Zalba odma emailom upucena sa kratkim objasnjenjem da to ne moze biti tacan racun i zasto.
Posle nekoliko dana dolazi "ispravka" i umanje racuna za 373RSD kao naknada za nemanje dela usluge u septembru ali ne obracunavaju valjano naknadu za mesec oktobar.
Sledi opet zalba, prvo kratka sa kratkim objasnjenjem, a naknadno jos jedna sa detaljnim obracunom kako bi trebalo da bude obracunato (pomislio sam da nam svima olaksam i izvedem svu racunicu), da ne bude opet zabune...
Posle 4-5 dana stize prvo jedan email sa obavestenjem koliko je zaduzenje do 30.11.2020. dakle po racunu za oktobar mesec i jos je povoljnije od onog sto sam je izracunao jer je neko konacno sjeo za digitron, sve sravnio i po za mene povoljniji nacin obracunao.
Da se plati u oktobarskom racunu ima samo 837RSD.
Sa 2639,20RSD do 837RSD i bez penala, naknada za uvodjenje i sl. pokusaja otimačine i prevare.
U buduce svaki mesec 1000RSD naredna 24m, nadam se bez problema u radu i sa obracunima racuna.
Kad se hoce i/ili kad se insistira na svojim pravima, postovanju obaveza, sve se moze postici, pogotovo ako se posla dohvati neko ko moze i hoce posao odraditi posteno i korektno.
Dakle nemojte dozvoliti da vas bilo ko "vuce za nos", "zeza" i ubedjuje da nemate prava i da imate samo obaveze.
Ako raskidate na njihovu stetu ugovore zbog ne pruzanja usluge sa bilo kojim operaterom bilo koje kablovske usluge (i mobilne, fiksne i sl.) ne placate nikakve penale, nikakve naknade za uvodjenje bilo cega, nikave razlike za bilo sta bez obzira da li ste imali bilo kakve pogodnosti, umanjenja ili bilo sta.
Racune ne mogu pokazati jer su korekcije stizale na email kao klasicno pismo, nisu slali korigovan racun koji bi se mogao ss.
Evo svima vam zelim da dobijete 12m po dinar za svaku uslugu, da onda nakon godinu dana 1 dana ne budete imali uslugu i da se vi zalite i trazite otklanjanje problema, da oni to ne odrade za 48h i da vi 4. dan podnesete zahtev za raskid ugovora i predjete bez penala i dodatnih naknada za bilo sta kod drugog pruzaoca usluge sa narednih 12m po 1 dinar i tako stalno narednih 15-20 godina.
Zato ne valja bukvalisticki prevoditi strane izraze, ja bi to preveo kao tema.
Ako su oni gresni i raskidate zbog njihove nesposobnosti da otklone kvar vi ne bi trebalo da placate nista, ni razliku u ceno od pocetka ili do kraja u.o. ni prikljucnu taksu, jednostavno poslednji ili poslednja 2 racuna i kraj. Naravno da ce oni traziti nesto, taksu ili razliku u ceni ali treba biti drčan, odlučan i dati im do znanja da znas svoja prava, a na bezobrazluk odgovoriti da te mogu tuziti ako smatraju da su u pravu ali i da ces ti njih privaiti ratel-u...
Pročitaj Rešenje Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija povodom obračuna naknade štete za prevremeni raskid ugovora pa ćeš videti na čijoj je strani zakon.
Poslato sa LDN-L21 pomoću Tapatoka
Ako operater, bilo koji (mobilni, fiksni, kablovski...) ne ispunjava svoje obaveze, ne isporucuje uredno i u okviru propisanih verdnosti brzinu neta, televizije, prijema signala telefona, sta god... onda bez posledica korisnik moze raskinuti uslugu i ne platiti nista sem racuna umanjenih posle pzalbe za neki iznos zbog lose usluge.
Nema "penala", nema "taxi", nema razlike u ceni sa popustima ili racuni do kraja u.o. vec se samo izmire 1-2 poslednja racuna.
To je ono sto ja govorim @razor-e, a ti meni si pokusao prvuci pricu da se mora platiti, mada uvek ima ALI.
Meni 9 dana nisu bili u stanju pustiti tv signal, nisu znali, hteli, umeli pustiti pakete na kod kartice i ja im jos nagovestim jasno da cu raskinuti ugovor i uradim to i tek su se onda udostojili da puste uslugu ALI im je bilo kasno.
Naravno sluzbenik je morao navesti da ce mi traziti prikljucnu taxu da platim sto sam u zahtevu za raskid izricito naveo da odbijam uciniti jer zbog njihove nesposobnosti i nonsalancije raskidam saradnju, a oni ako misle da na sudu mogu dobiti neka me tuze.
Od kiselog lica kad mi je govorio da ce mi morati naplatiti taxu, do smeska i tihog komentara kad kaze: "E volim kad dodju klijenti koji znaju svoja prava, neka si im ovo napisao...".
![]()
Nema šta ja tebi da provlačim bilo šta. Ti radi šta ti je volja, meni ni u džep ni iz džepa. Ako uspeš da raskineš ugovor voleo bih, čisto znatiželje radi, da podeliš neki dokument koji će potvrditi da si uspeo bez plaćanja penala.
Poslato sa LDN-L21 pomoću Tapatoka
Evo, objavicu i broj licne karte sve sa maticnim borojem, broj svih racuna u banci, sifre za sefove, ulazna vrata u zgradu, stan, email i jos mnogo toga... :d
Nit si policajac ili poreski inspektor nit sam ti duzan pokazivati bilo koji dokument ali tebi za "ljubav" cu okaciti sudsku presudu kad ih dobijem na sudu ako me budu tuzili.
Do tada i nemam sta da ti pokazujem.![]()
Samo što si dodao tekst u svoj post. Dakle nije ista situacija kada neko raskida ugovor nakon nekoliko meseci korišćenja i kada čini u prvih 14 dana od dana zaključenja ugovora. Ukoliko si ugovor potpisao u svom stanu, to se smatra za zaključenje van poslovnih prostorija i po Zakonu o zaštiti potrošača od istog možeš da odustaneš, u roku od 14 dana, bez plaćanja penala.
Poslato sa LDN-L21 pomoću Tapatoka
Gle čuda, raskinuo sam ga nakon godinu i 3 meseca od prilike, JER ONI NISU ispunjavali svoje obaveze 9 dana i pustili mi tv uslugu koju su pokarabudzili nekim izmenama u svom sistemu...
Imao sam popust za OSI (20% manje od cene na uo za 24m), nisami imao nista po dinar.
Poslovna im je politika (SN-u) da pokusaju oteti korisnicima sve kad raskidaju uo.
Ko ne zna pristace samo da pobegne od onih koji im ne isporucuju uslugu ili im ne valja, ko zna nece se dati varati.
Evo cekam poslednji racun, za mesec oktobar, pa da vidim da li ce se usuditi traziti naplatu prikljucne takse koju budi uz put receno ne mogu ni da traze jer nije SN nista razvlacila od kablova vec samo menjala RV modem za SN ruter i doneli 2 dodatna uredjaja.
MTS optika, Box 4 Beli (sto srecu deli)...
Pa ne mogu da traze jer oni 9 dana ne isporucuju mi ulugu, ja ih upozorim 3 dana pre da cu raskinuti uslugu ako ne pocnu ispunjavati svoje obaveze i odem da raskinem i tek onda se udostoje da dodju po prijavi smetnji da uspostave uslugu.
Ja u medjuvremenu vec uzeo BOX, a pokusali su da me smuntaju za prikljucnu taksu.
Nemaju pravo bilo sta da naplate ako njihovom krivicom se raskida.
Obaska sto oni nisu ni postavljali mrezu za prikljucenje, za sta imam racun da sam platio materijal kad su uvodili mi kablovsku pre nekih 15g, a za OSI bilo i besplatno uvodenje (rad).
Nema sanse da mogu meni ili bilo kome drugom naplatiti bilo sta sem radovnog racun do isteka mesec dana od dana zahteva za raskid usluge ako se raskida njihovom krivicom.
Ko tebi ili bilo kome drugom bilo sta kaze drugacije onda vas laze.
Meni se RV namestio na "penal", samo svojom krivicom zbog nonsalancije i gluposti.
Sad imam 3-10x brzi net na 100x stabilnijoj mrezi, imam i 6 puta vise mobilnog neta na O3 umesto O1, plus 100GB za prikljucenje jos jednog broja u box (znaci jedno 26x vise mobilnog neta) i gomilu dodataka za mtel komunikaciju, fiksni besplatno prakticno, po MANJOJ ceni gledajuci mobilni, fiksni, tv i net sto sam pre placao.
Ko ne bi iskoristio sansu i zabio golcinu kad su vec skrivili penalčinu?!![]()
Oktobarski račun će sve da kaže.
Možda će kompjuter onako generički uračunati sve živo (za slučaj prevremenog raskida UO).
Sustina je da smo se konacno usaglasili koliko treba da iznosi racun za oktobar u kome je umanjenje racuna za septembar zbog nepruzanja usluge kablovske tv za 10 dana i naknada troskova u oktobru a sve vezano za zaskid ugovora zbog ne pruzanja usluge i ne otklanjanja problema...
Kao sto sam obecao javljam rezultat.
Prvo nisu uopste ni pokusali da naplate taksu za uvodjenje usluge, opreme sta god...
Tih 10.000RSD od mene nisu trazili jer sam direktno i bez uvijanja obrazlozio prilikom podnosenja zahteva za raskid da to platiti necu jer nemaju pravo to traziti jer raskidam njihovom krivicom.
Imao sam da pokazem cak i racun od pre 15 godina kad je RV naplatio materijal za uvodjenje instalacije.
Obaška što je i tada za OSI bio rad (montaza opreme) besplatan...
A nema veze da li ste ili niste OSI, vi kao korisnik imate neka prava, a pruzalac usluga ima neke obaveze i ako se one ne postuju vi se mozete pozvati na svoja prava.
Dosao racun za oktobar i gle čuda, opet "leva ne zna sta radi desna".
Racun isti kao da nije bilo raskida, kao da i dalje koristim staru uslugu u celosti, traze 2639,20RSD koliko je iznosio mesecni racun za paket koji sam koristio i na koji sam imao popust od 50% kao OSI...
Zalba odma emailom upucena sa kratkim objasnjenjem da to ne moze biti tacan racun i zasto.
Posle nekoliko dana dolazi "ispravka" i umanje racuna za 373RSD kao naknada za nemanje dela usluge u septembru ali ne obracunavaju valjano naknadu za mesec oktobar.
Sledi opet zalba, prvo kratka sa kratkim objasnjenjem, a naknadno jos jedna sa detaljnim obracunom kako bi trebalo da bude obracunato (pomislio sam da nam svima olaksam i izvedem svu racunicu), da ne bude opet zabune...
Posle 4-5 dana stize prvo jedan email sa obavestenjem koliko je zaduzenje do 30.11.2020. dakle po racunu za oktobar mesec i jos je povoljnije od onog sto sam je izracunao jer je neko konacno sjeo za digitron, sve sravnio i po za mene povoljniji nacin obracunao.
Da se plati u oktobarskom racunu ima samo 837RSD.
Sa 2639,20RSD do 837RSD i bez penala, naknada za uvodjenje i sl. pokusaja otimačine i prevare.
U buduce svaki mesec 1000RSD naredna 24m, nadam se bez problema u radu i sa obracunima racuna.
Kad se hoce i/ili kad se insistira na svojim pravima, postovanju obaveza, sve se moze postici, pogotovo ako se posla dohvati neko ko moze i hoce posao odraditi posteno i korektno.
Dakle nemojte dozvoliti da vas bilo ko "vuce za nos", "zeza" i ubedjuje da nemate prava i da imate samo obaveze.
Ako raskidate na njihovu stetu ugovore zbog ne pruzanja usluge sa bilo kojim operaterom bilo koje kablovske usluge (i mobilne, fiksne i sl.) ne placate nikakve penale, nikakve naknade za uvodjenje bilo cega, nikave razlike za bilo sta bez obzira da li ste imali bilo kakve pogodnosti, umanjenja ili bilo sta.
Racune ne mogu pokazati jer su korekcije stizale na email kao klasicno pismo, nisu slali korigovan racun koji bi se mogao ss.
Evo svima vam zelim da dobijete 12m po dinar za svaku uslugu, da onda nakon godinu dana 1 dana ne budete imali uslugu i da se vi zalite i trazite otklanjanje problema, da oni to ne odrade za 48h i da vi 4. dan podnesete zahtev za raskid ugovora i predjete bez penala i dodatnih naknada za bilo sta kod drugog pruzaoca usluge sa narednih 12m po 1 dinar i tako stalno narednih 15-20 godina.
Sad jasno.Soba = thread (pretpostavljam)
Zato ne valja bukvalisticki prevoditi strane izraze, ja bi to preveo kao tema.
Poslednja izmena: