Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Da ne davim sa gomilom citata stavio sam ih u spojler...
Ako su oni gresni i raskidate zbog njihove nesposobnosti da otklone kvar vi ne bi trebalo da placate nista, ni razliku u ceno od pocetka ili do kraja u.o. ni prikljucnu taksu, jednostavno poslednji ili poslednja 2 racuna i kraj. Naravno da ce oni traziti nesto, taksu ili razliku u ceni ali treba biti drčan, odlučan i dati im do znanja da znas svoja prava, a na bezobrazluk odgovoriti da te mogu tuziti ako smatraju da su u pravu ali i da ces ti njih privaiti ratel-u...

Pročitaj Rešenje Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija povodom obračuna naknade štete za prevremeni raskid ugovora pa ćeš videti na čijoj je strani zakon.



Poslato sa LDN-L21 pomoću Tapatoka

Ako operater, bilo koji (mobilni, fiksni, kablovski...) ne ispunjava svoje obaveze, ne isporucuje uredno i u okviru propisanih verdnosti brzinu neta, televizije, prijema signala telefona, sta god... onda bez posledica korisnik moze raskinuti uslugu i ne platiti nista sem racuna umanjenih posle pzalbe za neki iznos zbog lose usluge.
Nema "penala", nema "taxi", nema razlike u ceni sa popustima ili racuni do kraja u.o. vec se samo izmire 1-2 poslednja racuna.
To je ono sto ja govorim @razor-e, a ti meni si pokusao prvuci pricu da se mora platiti, mada uvek ima ALI.

Meni 9 dana nisu bili u stanju pustiti tv signal, nisu znali, hteli, umeli pustiti pakete na kod kartice i ja im jos nagovestim jasno da cu raskinuti ugovor i uradim to i tek su se onda udostojili da puste uslugu ALI im je bilo kasno.
Naravno sluzbenik je morao navesti da ce mi traziti prikljucnu taxu da platim sto sam u zahtevu za raskid izricito naveo da odbijam uciniti jer zbog njihove nesposobnosti i nonsalancije raskidam saradnju, a oni ako misle da na sudu mogu dobiti neka me tuze.
Od kiselog lica kad mi je govorio da ce mi morati naplatiti taxu, do smeska i tihog komentara kad kaze: "E volim kad dodju klijenti koji znaju svoja prava, neka si im ovo napisao...".
;)

Nema šta ja tebi da provlačim bilo šta. Ti radi šta ti je volja, meni ni u džep ni iz džepa. Ako uspeš da raskineš ugovor voleo bih, čisto znatiželje radi, da podeliš neki dokument koji će potvrditi da si uspeo bez plaćanja penala.

Poslato sa LDN-L21 pomoću Tapatoka

Evo, objavicu i broj licne karte sve sa maticnim borojem, broj svih racuna u banci, sifre za sefove, ulazna vrata u zgradu, stan, email i jos mnogo toga... :d
Nit si policajac ili poreski inspektor nit sam ti duzan pokazivati bilo koji dokument ali tebi za "ljubav" cu okaciti sudsku presudu kad ih dobijem na sudu ako me budu tuzili.
Do tada i nemam sta da ti pokazujem. ;)

Samo što si dodao tekst u svoj post. Dakle nije ista situacija kada neko raskida ugovor nakon nekoliko meseci korišćenja i kada čini u prvih 14 dana od dana zaključenja ugovora. Ukoliko si ugovor potpisao u svom stanu, to se smatra za zaključenje van poslovnih prostorija i po Zakonu o zaštiti potrošača od istog možeš da odustaneš, u roku od 14 dana, bez plaćanja penala.

Poslato sa LDN-L21 pomoću Tapatoka

Gle čuda, raskinuo sam ga nakon godinu i 3 meseca od prilike, JER ONI NISU ispunjavali svoje obaveze 9 dana i pustili mi tv uslugu koju su pokarabudzili nekim izmenama u svom sistemu...

Imao sam popust za OSI (20% manje od cene na uo za 24m), nisami imao nista po dinar.
Poslovna im je politika (SN-u) da pokusaju oteti korisnicima sve kad raskidaju uo.
Ko ne zna pristace samo da pobegne od onih koji im ne isporucuju uslugu ili im ne valja, ko zna nece se dati varati.

Evo cekam poslednji racun, za mesec oktobar, pa da vidim da li ce se usuditi traziti naplatu prikljucne takse koju budi uz put receno ne mogu ni da traze jer nije SN nista razvlacila od kablova vec samo menjala RV modem za SN ruter i doneli 2 dodatna uredjaja.

MTS optika, Box 4 Beli (sto srecu deli)... :D



Pa ne mogu da traze jer oni 9 dana ne isporucuju mi ulugu, ja ih upozorim 3 dana pre da cu raskinuti uslugu ako ne pocnu ispunjavati svoje obaveze i odem da raskinem i tek onda se udostoje da dodju po prijavi smetnji da uspostave uslugu.
Ja u medjuvremenu vec uzeo BOX, a pokusali su da me smuntaju za prikljucnu taksu.
Nemaju pravo bilo sta da naplate ako njihovom krivicom se raskida.
Obaska sto oni nisu ni postavljali mrezu za prikljucenje, za sta imam racun da sam platio materijal kad su uvodili mi kablovsku pre nekih 15g, a za OSI bilo i besplatno uvodenje (rad).
Nema sanse da mogu meni ili bilo kome drugom naplatiti bilo sta sem radovnog racun do isteka mesec dana od dana zahteva za raskid usluge ako se raskida njihovom krivicom.
Ko tebi ili bilo kome drugom bilo sta kaze drugacije onda vas laze.
Meni se RV namestio na "penal", samo svojom krivicom zbog nonsalancije i gluposti.
Sad imam 3-10x brzi net na 100x stabilnijoj mrezi, imam i 6 puta vise mobilnog neta na O3 umesto O1, plus 100GB za prikljucenje jos jednog broja u box (znaci jedno 26x vise mobilnog neta) i gomilu dodataka za mtel komunikaciju, fiksni besplatno prakticno, po MANJOJ ceni gledajuci mobilni, fiksni, tv i net sto sam pre placao.
Ko ne bi iskoristio sansu i zabio golcinu kad su vec skrivili penalčinu?! ;)

Oktobarski račun će sve da kaže.
Možda će kompjuter onako generički uračunati sve živo (za slučaj prevremenog raskida UO).

Sustina je da smo se konacno usaglasili koliko treba da iznosi racun za oktobar u kome je umanjenje racuna za septembar zbog nepruzanja usluge kablovske tv za 10 dana i naknada troskova u oktobru a sve vezano za zaskid ugovora zbog ne pruzanja usluge i ne otklanjanja problema...

Kao sto sam obecao javljam rezultat.

Prvo nisu uopste ni pokusali da naplate taksu za uvodjenje usluge, opreme sta god...
Tih 10.000RSD od mene nisu trazili jer sam direktno i bez uvijanja obrazlozio prilikom podnosenja zahteva za raskid da to platiti necu jer nemaju pravo to traziti jer raskidam njihovom krivicom.
Imao sam da pokazem cak i racun od pre 15 godina kad je RV naplatio materijal za uvodjenje instalacije.
Obaška što je i tada za OSI bio rad (montaza opreme) besplatan...
A nema veze da li ste ili niste OSI, vi kao korisnik imate neka prava, a pruzalac usluga ima neke obaveze i ako se one ne postuju vi se mozete pozvati na svoja prava.

Dosao racun za oktobar i gle čuda, opet "leva ne zna sta radi desna".
Racun isti kao da nije bilo raskida, kao da i dalje koristim staru uslugu u celosti, traze 2639,20RSD koliko je iznosio mesecni racun za paket koji sam koristio i na koji sam imao popust od 50% kao OSI...


Zalba odma emailom upucena sa kratkim objasnjenjem da to ne moze biti tacan racun i zasto.

Posle nekoliko dana dolazi "ispravka" i umanje racuna za 373RSD kao naknada za nemanje dela usluge u septembru ali ne obracunavaju valjano naknadu za mesec oktobar.

Sledi opet zalba, prvo kratka sa kratkim objasnjenjem, a naknadno jos jedna sa detaljnim obracunom kako bi trebalo da bude obracunato (pomislio sam da nam svima olaksam i izvedem svu racunicu), da ne bude opet zabune...

Posle 4-5 dana stize prvo jedan email sa obavestenjem koliko je zaduzenje do 30.11.2020. dakle po racunu za oktobar mesec i jos je povoljnije od onog sto sam je izracunao jer je neko konacno sjeo za digitron, sve sravnio i po za mene povoljniji nacin obracunao.
Da se plati u oktobarskom racunu ima samo 837RSD.
Sa 2639,20RSD do 837RSD i bez penala, naknada za uvodjenje i sl. pokusaja otimačine i prevare.
U buduce svaki mesec 1000RSD naredna 24m, nadam se bez problema u radu i sa obracunima racuna.
Kad se hoce i/ili kad se insistira na svojim pravima, postovanju obaveza, sve se moze postici, pogotovo ako se posla dohvati neko ko moze i hoce posao odraditi posteno i korektno.

Dakle nemojte dozvoliti da vas bilo ko "vuce za nos", "zeza" i ubedjuje da nemate prava i da imate samo obaveze.

Ako raskidate na njihovu stetu ugovore zbog ne pruzanja usluge sa bilo kojim operaterom bilo koje kablovske usluge (i mobilne, fiksne i sl.) ne placate nikakve penale, nikakve naknade za uvodjenje bilo cega, nikave razlike za bilo sta bez obzira da li ste imali bilo kakve pogodnosti, umanjenja ili bilo sta.

Racune ne mogu pokazati jer su korekcije stizale na email kao klasicno pismo, nisu slali korigovan racun koji bi se mogao ss.

Evo svima vam zelim da dobijete 12m po dinar za svaku uslugu, da onda nakon godinu dana 1 dana ne budete imali uslugu i da se vi zalite i trazite otklanjanje problema, da oni to ne odrade za 48h i da vi 4. dan podnesete zahtev za raskid ugovora i predjete bez penala i dodatnih naknada za bilo sta kod drugog pruzaoca usluge sa narednih 12m po 1 dinar i tako stalno narednih 15-20 godina. :D

Soba = thread (pretpostavljam)
Sad jasno.
Zato ne valja bukvalisticki prevoditi strane izraze, ja bi to preveo kao tema.
 
Poslednja izmena:
Svaka čast na iscrpnom izveštaju........
 
@Zeha
Samo malecno pojašnjenje. Kao OSI imao si 50% popusta u Supernovi? Ili 20%?
Imam dete sa 100% invaliditeta, pa ne znam da li bi mi priznali neki popust.
 
@Zeha
Samo malecno pojašnjenje. Kao OSI imao si 50% popusta u Supernovi? Ili 20%?
Imam dete sa 100% invaliditeta, pa ne znam da li bi mi priznali neki popust.

U Supernovi je 20% popust za osobe sa 100% invaliditeta!
 
Jel uslov da se na tu osobu vodi kablovska?

Послато са SM-A715F помоћу Тапатока

Nije, ali adresa stanovanja osobe sa invaliditetom mora da je ista kao adresa priključka!
 
Samo valjda treba odneti dokaz o invaliditetu. Popust se obnavlja na godinu dana, čini mi se.
Sad sam se setio, ako se uzima samo televizija dobija se popust od 50%.
Ispravite me ako grešim.
 
Poslednja izmena:
Од пре 20ак дана користим Супернову,
Имам овај нови "мув" уређај, два комада и један стари.
Најјаче ми је када су сервисери дошли да инсталирају, немају појма шта раде.
Оставили су ми две картице у два ТВ-а, један СТБ са картицом на трећи и два мув уређаја.
Нису знали да подесе на трећем ТВ-у мув јер нема лан кабла до њега а кажу да нови уређај нема бежићни нет,
Ја се направим луд и затражим да ми дају барем СТБ за тај ТВ док не развучем лан до њега.
Мислим да нису стигли до првог семафора а ја сам без икаквих проблема подесио бежични и телевизију на том ТВу.
После пар дана дођоше и покупише две картице :(
 
Од пре 20ак дана користим Супернову,
Имам овај нови "мув" уређај, два комада и један стари.
Најјаче ми је када су сервисери дошли да инсталирају, немају појма шта раде.
Оставили су ми две картице у два ТВ-а, један СТБ са картицом на трећи и два мув уређаја.
Нису знали да подесе на трећем ТВ-у мув јер нема лан кабла до њега а кажу да нови уређај нема бежићни нет,
Ја се направим луд и затражим да ми дају барем СТБ за тај ТВ док не развучем лан до њега.
Мислим да нису стигли до првог семафора а ја сам без икаквих проблема подесио бежични и телевизију на том ТВу.
После пар дана дођоше и покупише две картице :(
Kako si dobio dva move uređaja? Jel oni daju sad i move stb umesto starih običnih stb?

Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
 
Kako si dobio dva move uređaja? Jel oni daju sad i move stb umesto starih običnih stb?

Послато са SM-A715F помоћу Тапатока

Verovatno su se majstori zaj.. ali.... kaže da su mu dali prvo 5 uređaja(obradio ih je da mu daju dodatni stb zato što nisu umeli da ga aktiviraju)....verovatno kad su se vratili u centralu ukapirali su šta su uradili ili im je šef prekontrolisao naloge i video šta su uradili.......hahahaha kakvi kret..i.....cccccc....da im je tražio sva tri move uređaja verovatno bi dobio koliko su pametni i stručni bili majstori....
I mislim da ih je na kraju opet zaj..ao jer su mu pokupili dve kartice a trebali su da mu pokupe jednu karticu i jedan move box.....kakvi deb..i....haha
 
Poslednja izmena:
Samo valjda treba odneti dokaz o invaliditetu. Popust se obnavlja na godinu dana, čini mi se.
Sad sam se setio, ako se uzima samo televizija dobija se popust od 50%.
Ispravite me ako grešim.

Tako je.
Paket dakle tv, net (i telefon ko hoce) povlaci popsut of 20% na cenu paketa SA U.O. na 12 ili 24m, znaci na vec smanjenu cenu jos 20% umanjenja.
Kod RV je bilo 50% na sve usluge sem telefonije na punu cenu svake pojedinacne usluge (Net i Tv kao odvojene usluge) i nije bilo u.o. za OSI.
Ko uzme samo tv kod SN, a OSI je, moze da dobije 50% popust.
Popust se moze ostvariti bilo kad i osi ne mora da bude nosilac ugovora, samo da je na istoj adresi prijavljen gde je prikljucak (mislim da nosilac u.o. moze biti prijavljen i negde drugde).
Popust treba obnavljati jednom godisnje, misliti o tome na vreme i barem 15 dana ranije (pozeljno) da se obnovi dok oni proguraju svu papirologiju kroz sistem jer AKO istekne popust a oni nisu odobrili i zaveli naplatice punu cenu...
RV je imao cestit odnos pa kad bi dosao pun racun a mi prigovor podneli, oni bi usvajali retroaktivno popust i to lepo peglali s narednim racunom, dok ovi iz SN to nece da rade.

Pravimo RV od blata al u k.jpg
 
Poslednja izmena:
Meni od jutros ne radi DTV, zvao kaze prebaci na nemacki/danski jedva sam nasao na samsungu tj nisam nsao nego prebacio ceo tv... I izgleda da su zakljucali kanale bez kartice (Beograd/Borca)... na svim tv se izgubio signal bilo da imaju karticu bilo da nemaju...
 
Opet ja, ne zamerite, Cinestar TV Fantasy i Cinestar TV Comedy Vam nisu u HD rezoluciji?
 
Opet ja, ne zamerite, Cinestar TV Fantasy i Cinestar TV Comedy Vam nisu u HD rezoluciji?

nemaju još uvek svi istu programsku šemu kod istog ex provajdera....ja na ex radijus vektoru imam te kanale u HD-u.....u koliko te zanima kompletan spisak nove programske šeme sa svim kanalima Supernove na kablovskom DVB-C resiveru skajmaster (nije isti spisak na move boxu, i starom ott tv po tvom boxu), možeš da pogledaš na stranici 661 koji sam ja postavio.....skroluj dole pred kraj stranice je

https://forum.benchmark.rs/showthread.php?446726-*Supernova-kablovski-distributer/page661
 
Poslednja izmena:
Kako radi Supernovin Net (idealno ako neko ima iz Zemuna Donji Grad). Bitna mi je stabilnost, brzina ne, prešao bih na optiku 150Mbits. Inače sam do sada koristio KDS.
 
A imas li uslove za SN optiku?
Prosla kraj kuce, usla u zgradu, dakle ima optika od SN na koju se mozes prikljuciti?
Ako je optika trebalo bi da je ok.
 
Dobih i ja konačno Move. Prvo su mi rekli da ću uređaj plaćati 300 din mesečno uz super par paket i 500 din majstore. Onda je problem nastao jer sam pre mesec ipo dana dobio ugovor za 12 meseci po dinar. Sad su doneli Move i anex ugovora na Super Par Move, i ne tražiše tih 500 din. Pošto su mi obećali da neću novim ugovorom izgubiti promo period pitaj boga šta ću, koliko para i koliko dugo plaćati!

Poslato sa LDN-L21 pomoću Tapatoka
 
Poslednja izmena:
Dobih i ja konačno Move. Prvo su mi rekli da ću uređaj plaćati 300 din mesečno uz super par paket i 500 din majstore. Onda je problem nastao jer sam pre mesec ipo dana dobio ugovor za 12 meseci po dinar. Sad su doneli Move i anex ugovora na Super Par Move, i ne tražiše tih 500 din. Pošto su mi obećali da neću novim ugovorom izgubiti promo period pitaj boga šta ću, koliko para i koliko dugo plaćati!

Poslato sa LDN-L21 pomoću Tapatoka
I kako ti se čini novi uređaj?

Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
 
U subotu otisao do poslovnice i otvorili mi reklamaciju uvezi cbn rutera... U toku dana sam gubio internet po 20 puta... Pa moram da restartujem rutee i tako u krug.... Danas dosli ljudi i zamenili cbn sa Tehnocolor tc7200 pa cemo videti....

Poslato sa Huawei P30 PRO pomoću Tapatalk
 
I kako ti se čini novi uređaj?

Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
Iskreno nisam ga ni probao. Ovo što su postavili kažu da treba da prođe neko vteme dok se aktivira.

Druga stvar je antenski kabl. Dakle coax kabl mi stiže do TVa i račva se u modem i TV. E sad ja nisam hteo da za svakodnevno gledanje koristim Move već sam zadržao karticu u TVu. Tako da ću sada račvu sa dva izlaza morati da račvom sa tri izlaza pa da jedan ide u Move, jedan u TV i jedan u Modem.

Poslato sa LDN-L21 pomoću Tapatoka
 
Dobih i ja konačno Move. Prvo su mi rekli da ću uređaj plaćati 300 din mesečno uz super par paket i 500 din majstore. Onda je problem nastao jer sam pre mesec ipo dana dobio ugovor za 12 meseci po dinar. Sad su doneli Move i anex ugovora na Super Par Move, i ne tražiše tih 500 din. Pošto su mi obećali da neću novim ugovorom izgubiti promo period pitaj boga šta ću, koliko para i koliko dugo plaćati!

Naplatice ti 500 i 300, garant, ne mora ni da pise (to oni podrazumevaju) i jos ce ti ukinuti 12m m po 1rsd (to skoro pa garant):
Imas li ti neku ponudu u kojoj su ti napiali da neces izgubiti benefit od 12m po 1rsd, neki email, barem znas kad si tacno zvao...?!

Iskreno nisam ga ni probao. Ovo što su postavili kažu da treba da prođe neko vteme dok se aktivira.

Druga stvar je antenski kabl. Dakle coax kabl mi stiže do TVa i račva se u modem i TV. E sad ja nisam hteo da za svakodnevno gledanje koristim Move već sam zadržao karticu u TVu. Tako da ću sada račvu sa dva izlaza morati da račvom sa tri izlaza pa da jedan ide u Move, jedan u TV i jedan u Modem.

Koliko ti televizora imas, na koliko televizora gledas tv, koliko cam s kod karticom imas i koliko move i koliko stb uredjaja imas?
Ako koristis neki paket za tv i net, imas pravo valjda na 3 uredjaja (sa 3 kod kartice), pa sta ce ti move bez kod kartice?
jel ide kod kartica u move, valjda ide?

Jednu samu racvu u modem, a tv i move racvaj na 2 dela i ZAŠTO ti to nisu uradili majstori?
Jel bio majstor terenac ili podizvodjac sto samo raznosi i montira stb, cam, move, modem/rutere (a i oni imaju kablova, konektora i klesta za krimpovanje)?
 
Koliko vidim ne ide kartica u Move. Imam jedan modul, jedan stb i jedan move a dva TVa. Nisu oni montirali jer me mrzelo da čekam, namestiću sam.

Za 500 kinti su rekli da će naplatiti odmah na terenu, a 300 din ne mogu da mi naplaćuju jer sam sada potpisao ugovor za Super par plus Move, gde je uređaj u sklopu usluge. Trebalo bi da bude još 11 meseci po dinar a nakon toga 3700 (100 din više nego u prvom ugovoru?)

Poslato sa LDN-L21 pomoću Tapatoka
 
Poslednja izmena:
Svim do jučerašnjim korisnicima exenet-a želim dobrodošlicu u Supernovu.....
 
Hvala lepo. [emoji4]
Inače, nikakvih promena nema, i info kanal je i dalje Exe Netov.
 
Poslednja izmena:
Me e juče zvali ponovo za drugu lokaciju da nude prevremeno potpisivanje novog ugovora i pitam šta nude

Kaže narednih 6 meseci nude HBO i 120mbit net (imam 60) i move i posle toga da placam 3700din to je znači prelazak na veći paket

Pitam koliko meseci po dinar, kaže ništa...
Onda me nemojte više zvati, mene HBO ne zanima

Prošli put su nudili 6 meseci po dinar, sada ne nude.

Tako da znate da aktivno nude prevremeno potpisivanje novih ugovora za jako sitne benificije, nemojte se jeftino prodavati.
Sent from my Mi A3 using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno