Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Jesi li probao da ih kontakriras preko chata na njihovom sajtu?
 
Da, sve opcije sam isprobao, ali nije pomoglo, samo pričaju da će po hitnom postupku rešiti kolege taj problem. Međutim nema ništa od toga...

Najveći problem je što ne mogu da dođem do nekog iz napredne podrške da mu prenesem zahtev direktno, pošto ovi amateri u običnoj podršci pojma nemaju.

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Da, sve opcije sam isprobao, ali nije pomoglo, samo pričaju da će po hitnom postupku rešiti kolege taj problem. Međutim nema ništa od toga...

Najveći problem je što ne mogu da dođem do nekog iz napredne podrške da mu prenesem zahtev direktno, pošto ovi amateri u običnoj podršci pojma nemaju.

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
Baš me čudi ja kad sam podnosio preko FB-a sam bio podneo, zahtev. Kakav hitan postupak to sve 2 min posla samo kod ti je najbitniji koji ti pošalju.

Послато са SM-A515F помоћу Тапатока
 
Jasno je meni da je to posao koji se reši sa dva klika mišem, i meni stignu podaci. Ali očito iz nekog razloga neće da mi pošalju, pa me sad zavlače nadajući se da ću odustati...

Majku mu pa jel moguće da muljaju sa nalozima za HBO...

Bar da dobijem neke informacije zbog čega se čeka, ali ne, svaki put proslede odgovor:

"Dragi Marko, potrudićemo se da u najkraćem roku dobijete povratnu informaciju. Molimo Vas za dodatno strpljenje i razumevanje.
Srdačan pozdrav! Vaša Supernova."

Eventualno dodaju izvinjavamo se na čekanju.
Kakvo ja razumevanje sad treba da imam, dve nedelje čekam naloge, koje su mi tako ponosno prezentovali kad je trebalo potpisati ugovor, a sad kad je ugovor potpisan, njih baš briga za to. Prave se ludi.


Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Jasno je meni da je to posao koji se reši sa dva klika mišem, i meni stignu podaci. Ali očito iz nekog razloga neće da mi pošalju, pa me sad zavlače nadajući se da ću odustati...

Majku mu pa jel moguće da muljaju sa nalozima za HBO...

Bar da dobijem neke informacije zbog čega se čeka, ali ne, svaki put proslede odgovor:

"Dragi Marko, potrudićemo se da u najkraćem roku dobijete povratnu informaciju. Molimo Vas za dodatno strpljenje i razumevanje.
Srdačan pozdrav! Vaša Supernova."

Eventualno dodaju izvinjavamo se na čekanju.
Kakvo ja razumevanje sad treba da imam, dve nedelje čekam naloge, koje su mi tako ponosno prezentovali kad je trebalo potpisati ugovor, a sad kad je ugovor potpisan, njih baš briga za to. Prave se ludi.


Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
Podnesi zahtev za raskid ugovora na njihovu stetu, da vidis kako ce da ukljuce za sat vremena.

Sent from my motorola one zoom using Tapatalk
 
Bas sam to hteo da predlozim.
 
Dobio drugi STB uredjaj za TV(imam i onaj modul ali njega trenutno ne koristim) i kad sam spojio kartica pise da je zakljucana. Da se ne smaram s njima izvadim karticu iz starog modula i gurnem u taj novi STB i sve radi ali nekih kanala imam po tri komada i nekad je smaracina kad listam redom pa moram jedan kanal da premotam tri puta. Sta bi moglo biti?
 
Moglo bi biti da nisi skenirao kanale.

Sent from my Mi A3 using Tapatalk
 
Jel ima neko problem sa učitavanjem strana, verovatno DNS server je problem... posto kada se konektujem na plaćeni Express VPN server u srbiji sve radi normalno, jel zna kako kako postaviti cloudflare dns server na technicolor uređaju... Hvala
 
Podnesi zahtev za raskid ugovora na njihovu stetu, da vidis kako ce da ukljuce za sat vremena.

Sent from my motorola one zoom using Tapatalk
Ne znam koliko će se potresti, pošto sam pretio RATEL-om ali nastavili su po starom.

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
Jel ima neko problem sa učitavanjem strana, verovatno DNS server je problem... posto kada se konektujem na plaćeni Express VPN server u srbiji sve radi normalno, jel zna kako kako postaviti cloudflare dns server na technicolor uređaju... Hvala

Ne možeš da postaviš DNS u njihov modem, već ukucaj na svom računaru u podešavanjima mrežne karte.
 
Dobio drugi STB uredjaj za TV(imam i onaj modul ali njega trenutno ne koristim) i kad sam spojio kartica pise da je zakljucana. Da se ne smaram s njima izvadim karticu iz starog modula i gurnem u taj novi STB i sve radi ali nekih kanala imam po tri komada i nekad je smaracina kad listam redom pa moram jedan kanal da premotam tri puta. Sta bi moglo biti?
Meni se kanali dupliraju kada na stb-u pokrenem detaljno skeniranje kanala. Ako koristim brzo skeniranje bude samo po jedan.

Poslato sa LDN-L21 pomoću Tapatoka
 
Hvala, znači ako nije android, ne mogu da šibnem sadržaj sa YouTube na TV? (Doduše imam tu opciju na TV-u ali mi se 5x brže konektuje preko EON boksa)
Ne možeš. Ovo je običan stb uređaj. To što ti se brže konektuje preko EON boxa je najverovatnije zato što ti TV ima slab procesor i malo rama. A može da bude i do internet konekcije ukoliko je TV sa ruterom povezan preko WiFi. Probaj da ga povežeš kablom da vidiš da li će brže da radi.

Poslato sa LDN-L21 pomoću Tapatoka
 
predhodni 0TT uređaj jeste bio android ali je supernova blokirala sve android funkcije tj. modifikovala da ne možeš ništa da instaliraš i koristiš kao android uređaj.....ok, to je bio predhodni a da li je ovaj novi hibridni tj kombinovani DVB-C I OTT uređaj android ne znam, ali pretpostavljam da jeste jer ima isti interfejs i iste funkcije kao i predhodni.......to bi mogao da nam odgovori onaj ko ga ima. informacije o operativnom sistemu se nalaze pod stavkom podešavanja-info o uređaju-os verzija......
 
Hvala, znači ako nije android, ne mogu da šibnem sadržaj sa YouTube na TV? (Doduše imam tu opciju na TV-u ali mi se 5x brže konektuje preko EON boksa)

čak i ako jeste android supernova je blokirala da možeš da ga koristiš kao android uređaj....tako da ti ništa ne znači to što je android
 
Jeste android 9 je

Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
 
Mogli bi barem da puste neko ažuriranje i da ubace HBOGO aplikaciju na uređajima...

Послато са SM-A515F помоћу Тапатока
 
@Djolepn......jel taj novi uređaj ima mogućnost da sam sortiraš redosled kanala. skajmaster ima tu mogućnost da sve kanale kada završiš sa pretragom ubaciš u omiljene(belo dugme na daljinskom) daje ti mogućnost da premeštaš kanale na koju hoćeš poziciju(žuto dugme na daljinskom)(isključiš opciju prikaži lcn posle pretrage i automatsko sortiranje kanala) i tako napraviš raspored kanala kako tebi odgovara......mene zanima da li to može i na novom uređaju jer je i jednim delom DVB-C......stari OTT to ne može bez obzira što možeš da ih ubaciš sve u omiljene-ne postoji opcija PREMESTI
 
Poslednja izmena:
@Djolepn......jel taj novi uređaj ima mogućnost da sam sortiraš redosled kanala. skajmaster ima tu mogućnost da sve kanale kada završiš sa pretragom ubaciš u omiljene(belo dugme na daljinskom) daje ti mogućnost da premeštaš kanale na koju hoćeš poziciju(žuto dugme na daljinskom) i tako napraviš raspored kanala kako tebi odgovara......mene zanima da li to može i na novom uređaju jer je i jednim delom DVB-C......stari OTT to ne može bez obzira što možeš da ih ubaciš sve u omiljene-ne postoji opcija PREMESTI
Iskreno nisam probao

Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
 
meni je njihov raspored kanala užasan-salata raspored. zbog toga mi je bitno da li mogu da se premeštaju kanali.....
 
Mogli bi barem da puste neko ažuriranje i da ubace HBOGO aplikaciju na uređajima...

Послато са SM-A515F помоћу Тапатока

Pa verovatno imate HBOOD u video klubu,SBB je tako imo na starim D3 stb i MTS isto na svojim IPTV stb ima HBOOD u video klubu.
 
Nema, nažalost hbogo u video klubu

Послато са SM-A515F помоћу Тапатока
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno