Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Baš me zanima koja im je to fora da exRV korisnici imaju masu kanala, a da ostali te kanale uopšte ne vide. Potpuna ludost. A kao jedna firma sada.

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk

A je l' su kod tebe Viasat kanali u HD ? postoje razlike definitivno...kod mene od ponoci HBO 1 i 2 signal scrambled HBO 3 normalno radi, Cinamax oba takodje scrambled Jutros sve normalno !!! totalni amateri i koga ja da zovem u ponoc ! kao nemam kanale do jutra
Net mi radi standardno dobro i to je jedini razlog, sto trpim ovo drndanje sa TV kanalima !
 
@Zeha.....šta bi sa tvojim raskidom ugovora prošlo je mesec dana.......
 
A je l' su kod tebe Viasat kanali u HD ? postoje razlike definitivno...kod mene od ponoci HBO 1 i 2 signal scrambled HBO 3 normalno radi, Cinamax oba takodje scrambled Jutros sve normalno !!! totalni amateri i koga ja da zovem u ponoc ! kao nemam kanale do jutra
Net mi radi standardno dobro i to je jedini razlog, sto trpim ovo drndanje sa TV kanalima !
Od Viasata jedino History ide u HD-u. Ja sam na teritoriji Kopernikusa. I nemam uopšte ove nove HD kanale što su dobili exRV korisnici (RTS Nauku, RTS 3, Euronews, Discovery, Explorer...)

Sve ide u musavom SD-u. A takođe i neke kanale nemam uopšte, kao što je RTS Nauka.
Trebalo bi pitati ove iz SN koji je razlog što i nakon spajanja firmi opet kanali dolaze samo kod određenih. Ajde da razumem da su se tek spojili, pa važe neki ugovori od starih provajdera, ovako plaćamo istu cenu za isti paket, a neko ima desetine kanala više, plus u HD-u.

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Evo ga TV Caribrod na teritoriji ex Kopernikus mreže
20201031_131321.jpg20201031_131321.jpg
 
hahahaha....kod mene na ex RV ne radi caribrod....evo ja protestvujem, počinjem da skupljam papire i dokaze i angažujem advokata za raskid ugovora zbog caribroda......
 
Ovo jeste diskriminacija korisnika. Različita ponuda ne može više da se pravda. Bitno da BK test radi...
 
Ček, ček!!! A ja što kukam što nema TV Kokin Brod ili Caričin Grad bar u HD ako već ne može u 4K?

I još ste me zezali kako spamujem temu...
 
Imaju ti kanali u XL paketu za TV, super par max pro i super sve max pro.

Poslato sa LDN-L21 pomoću Tapatoka
 
Koja je adresa za pristup Technicolor modemu i koji je pin za roditeljsku kontrolu?

Poslato sa LDN-L21 pomoću Tapatoka
 
Poslednja izmena:
@Zeha.....šta bi sa tvojim raskidom ugovora prošlo je mesec dana.......

Raskinuo.
Vratio ruter.
A onda odma sklopio novi ugovor za tv (odgovara mi iz nekog razloga da imam tv preko CAM), onda dosao dan "kad su trebali" da prestanu sa uslugom po starom ugovoru i zahtevom za raskid i iskljuce sve tv kanale, ne gledajuci da sam na istu opremu zakljucio novi ugovor...
Potrajalo je ovaj put 4-5 sati da sve ukljuce ponovo (nakon jednog poziva i jednog emaila sa snimcima kod kartica).
 
Koja je adresa za pristup Technicolor modemu i koji je pin za roditeljsku kontrolu?

Poslato sa LDN-L21 pomoću Tapatoka

192.168.0.1
admin/ admin

Neće da me pusti sa tim username i passwordom

Poslato sa LDN-L21 pomoću Tapatoka

Adresa je verovatno ta (nemam vise sn net da proverim) ali je "us" i "pass" bilo prazno polje za oba, bez znakova ikakvih.
A pin kod na tehnikoloru nisam cuo da postoji.
Da nisi mislio cetverocifreni kod za zakljucanu tv?
Ako je za tv probaj sve nule ili 1234
 
Ma mislio sam na ono za roditeljsku kontrolu na kanalima. Pre neko veče sam hteo da gledam neki horor i tražilo mi taj PIN.

Poslato sa LDN-L21 pomoću Tapatoka
 
To je mozda od ranije zakljucan kanal pa je trazio kod.
Obicno je na svakom tv to 0000 ili 1234, moze da se menja (saznaju i deca od 7 godina koji je kod pa koriste), a od kanala su obicno samo 18+ zakljucani dok su svi ostali bez zastite.
 
Neće da me pusti sa tim username i passwordom

Poslato sa LDN-L21 pomoću Tapatoka

username: prazno polje, ne kucaš ništa
password: admin
roditeljska kontrola: 0000 ili 1111 ili 1234.....ako ne možeš da pristupiš sa ovim šiframa onda su ti klinci čačkali....
 
Četiri dana prošla i još nisu prosledili kodove za HBO Go i za TV po tvom. Kad pitaš, kažu prosledili smo kolegama iz sektora aktivacije.

Koja sporost... Sećam se da je SBB to rešavao maltene odmah. Plus imaju kakav takav portal za kontrolu paketa i dodatnih usluga.

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
Četiri dana prošla i još nisu prosledili kodove za HBO Go i za TV po tvom. Kad pitaš, kažu prosledili smo kolegama iz sektora aktivacije.

Koja sporost... Sećam se da je SBB to rešavao maltene odmah. Plus imaju kakav takav portal za kontrolu paketa i dodatnih usluga.

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
I ja čekam za HBOGO, samo da javim.
[emoji23][emoji23][emoji23]

Послато са SM-A515F помоћу Тапатока
 
Četiri dana prošla i još nisu prosledili kodove za HBO Go i za TV po tvom. Kad pitaš, kažu prosledili smo kolegama iz sektora aktivacije.

Koja sporost... Sećam se da je SBB to rešavao maltene odmah. Plus imaju kakav takav portal za kontrolu paketa i dodatnih usluga.

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
Ja juče poslao zahtev preko fb i dobio sve posle sat vremena i sve radi

Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
 
Lepo si nas utešio [emoji2][emoji2][emoji2][emoji481][emoji481][emoji481]

Послато са SM-A515F помоћу Тапатока
 
Pogledajte u spam poruke :)

Послато са SM-N975F помоћу Тапатока
 
Nema ništa sve prazno

Послато са SM-A515F помоћу Тапатока
 
Pogledajte u spam poruke :)

Послато са SM-N975F помоћу Тапатока
Gledam redovno, nema ništa. Možda je trebalo da se i ja obratim preko Fejsa, a ne preko mejla.

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
Gledam redovno, nema ništa. Možda je trebalo da se i ja obratim preko Fejsa, a ne preko mejla.

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
Brzi su preko fejsa. Kao da mejlove niko ne gleda.

Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk
 
Ja zvao na 19911 i izdiktirao podatke i odmah sutra dan dobio podatke za logovanje na mail

Sent from my motorola one zoom using Tapatalk
 
Ne znam kako je kod mene tako sporo, još sam ih sinoć pitao šta se dešava, odgovorili mi kao i na prvoj poruci da je zahtev prosleđen nadležnih službi, samo su ovaj put dodali da mole za dodatno strpljenje...

Sad ću da probam sa fejsom.

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
Ne znam kako je kod mene tako sporo, još sam ih sinoć pitao šta se dešava, odgovorili mi kao i na prvoj poruci da je zahtev prosleđen nadležnih službi, samo su ovaj put dodali da mole za dodatno strpljenje...

Sad ću da probam sa fejsom.

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
Isto potpuno

Послато са SM-A515F помоћу Тапатока
 
Gledam redovno, nema ništa. Možda je trebalo da se i ja obratim preko Fejsa, a ne preko mejla.

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
Kad su poceli sa HBO go vecini nama je mail sa aktivacionim kodom bio u spam porukama.

Послато са SM-N975F помоћу Тапатока
 
Neverovatna situacija u komunikaciji sa supernovom. Jednostavan problem u slanju uvećanih računa ne mogu da reše. Analitička kartica na sajtu piše da se dobija pozivom na kontakt centar a u kontakt centru upućuju na slanje zahteva mejlom a onda preko mejla dobijem informaciju da se traži u poslovnici a u poslovnici dobijam informaciju da ću dobiti na mejl, ne dobijam na mejl, nova informacija je mora pisan rukom zahtev i ne može na mejl već moram da dođem. Ne mogu da me zovu ili obaveste mejlom već ja svaki dan da dolazim dok oni ne dobiju analitičku karticu.

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
Nastavak priče je da ne mogu da dobijem analitičku karticu zato što sam u pretplati. Mislim da je najpametnije da se obratim ratelu.

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
 
Sad nešto razmišljam, da nije problem oko HBO Go aktivacije u tome što sam im poslao mejl na kojem sam davno imao aktiviran HBO Go? Nekih mesec dana sam ga koristio.

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno