Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Mts kupio navodno sve te operatere, kopernikus kupio među prve, a sad svi idu pod kopernikus ništa tu više nije jasno, bar meni.

Послато са SM-A515F помоћу Тапатока
 
Po APR-u Telekom je vlasnik 100%. Ovo je najobičnije pripajanje pravnih lica, isto se desilo kad je SBB kupio Ikom. Verovatno konsolidacija organizacije itd...
 
Mozda ce stvarno podici cene, srozati jos malo uslugu globalno svima, sad su jedinstveno veci krš i u skladu sa tim trebace vise para da se sve to odrzava... :d
 
United Media je onomad glupo propustila šansu da besplatno emituje svoj N1 kanal

A ovo vraćanje svih operatera pod Kopernikus deluje kao neko pranje para.

Sent from my Mi A3 using Tapatalk
 
Pa lakše bi prali pare sa više firmi :) medjusobno fakturisanje za usluge i konsalting, milina... ovako ne znam baš kako će da ih peru?
 
Sad onda nemate nikaku prepreke da od 1 septembra svi korisnici imaju istu ponudu kanala.
 
Problemi sa internetom svaki dan, problem je uglavnom packet loss, njihov odgovor na facebooku>
"Dragi Marko, kao što su Vas kolege obavestile, na žalost ne garantujemo za takvu vrstu usluge, na pristup igricama."
Koje rešenje je za packet loss, da kupim bolji ruter koji je namenjen gamingu ili da im vratim opremu i tražim raskid bez posledica u poslovnici ili moram ići na foru idem u inostranstvo da radim i želim raskid ugovora?
 
Zalbe, zalbe, zalbe (pisane, email) i ako ne srede raskid na njihovu stetu.
Biti uporan i nepokolebljiv.
 
Svaki dan smaram, ali oni meni kažu ne garantujem, a kako to s raskidom, da odem u poslovnicu i da kažem raskid ugovoran a Vašu štetu jer već dve nedelje pišem i Vi meni uporno pričate isto a to je da ne možete ili ne želite da sredite moj problem? Nisu oni meni tako blizu tj poslovnica. Treba li i ratelu da pišem? Ja ne planiram da plaćam ovakvu uslugu, samo se mučim.
 
Poslednja izmena:
Ako se povezujes preko wifi, drugi ruter možda pomogne. Ako si ethernet kablom povezan i imas gubitke do svega, a ne samo u igrici, onda mislim da imas osnova da se zalis i tražiš da to srede.
 
Ako se povezujes preko wifi, drugi ruter možda pomogne. Ako si ethernet kablom povezan i imas gubitke do svega, a ne samo u igrici, onda mislim da imas osnova da se zalis i tražiš da to srede.
Normalno da sam Ethernet pre toga sam imao u MTS i nisam imao problema a msm da sam čak i imao al sam slao portove za port forwarding I kolko se sećam na taj način bilo je sredjeno. Ali h supernovi se samo i non stop ograđuju "ne garantujemo Gaming". Mislim sta ako sam ja zbog toga uzeo internet i hteo da strimujem? Izgleda ne može srede pa se ogradjuju kako BiH ja nastavio sa plaćanjem. Izgleda ne pali pisanje i zvanje. Jel pali da odem u poslovnicu sa opremom i zahtevom za raskid jer ne može da mi obezbede uslugu kao kod vecinu korisnika interneta na planeti? Plus na 4f čim pustim nemam packet loss; znaci isp, modem ili network driver ja nzm četvrto šta je. Igram valorant igram cs go I kasni mi po sekundu do dve uvek skoro jer propušta te pakete...

Sent from my HD1913 using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Nisi odgovorio na drugi deo, imas li gubitke do svega ili samo u igrici?
 
Prvo, nemoj citirati poruku ispod koje odgovaras.

Drugo, pinguj 1.1.1.1 i 8.8.8.8 za pocetak, sa po jedno 1000 paketa pa vidi koliki je procenat izgubljenih paketa. Radi to nekoliko puta, u razlicitim vremenskim intervalima, pa uporedi rezultate.

Trece, čisto informativno, koji operater u okviru Supernove je u pitanju?
 
Radijus Vektor.

Jel moguće na kraju da je do računara nešto?
Znaš šta sam primetio jedino kad sam prešao sa MTS na Supernovu.
Primetio sam da mi puca konekcija dosta, sad dal kako su popravili prvi problem
a to je bio internet uveče pada brzina na 1mbs sa čak 50mbs, od kad su to popravili
mislim da mi puca konekcija na 5 sekundi sa najnovijim drajverima, čim vratim unazad neki drajver
nema da puca, nije li to nešto sad povezano? Inače i na tom drajveru gde puca imam isto packet loss.

Pingovo sam sada pošto je uveče uglavnom dosta veći packet loss...

Pinging 1.1.1.1 with 1000 bytes of data:
Reply from 1.1.1.1: bytes=1000 time=14ms TTL=247
Reply from 1.1.1.1: bytes=1000 time=14ms TTL=247
Reply from 1.1.1.1: bytes=1000 time=13ms TTL=247
Reply from 1.1.1.1: bytes=1000 time=15ms TTL=247

Ping statistics for 1.1.1.1:
Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 13ms, Maximum = 15ms, Average = 14ms

Pinging 8.8.8.8 with 1000 bytes of data:
Reply from 8.8.8.8: bytes=68 (sent 1000) time=18ms TTL=118
Reply from 8.8.8.8: bytes=68 (sent 1000) time=17ms TTL=118
Reply from 8.8.8.8: bytes=68 (sent 1000) time=20ms TTL=118
Reply from 8.8.8.8: bytes=68 (sent 1000) time=21ms TTL=118

Ping statistics for 8.8.8.8:
Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 17ms, Maximum = 21ms, Average = 19ms

Testirao i više puta i do 100x dok igram, na kraju packet loss 0% piše na 8.8.8.8 i 1.1.1.1
Šta dalje?
 
Poslednja izmena:
Pa ostani na drajverima na kojima ne puca...

Prigovore mozes slati i emailom, sve sa ss problema, nadugacno i nasiroko potkrepljeno podatcima...
Znaj svaki put kad poslajes prigovor oni iz pocetka zavode zalbu i staru (prethodnu) cesto pisu da je resena...
Zato proveri da nije do tvog kompa i onda jednom sedmicno po zalbu emailom i nakon trece odes i raskines uslugu.
Opremu mozes poneti a i ne moras jer ce ti zaracunati 30 dana (mesec) otkaznog roka koji ces svakako platiti i imati net, pa je mozda bolje opremu vratiti 29-30. dana
 
Opremu ne treba nositi, jer ti zapravo podnosis zahtev za raskid a ne raskidas istog trenutka nego tek za 30 dana od podnosenja zahteva.
 
@Zuba1970, @dejan#7, @vladazupa Hvala za info, videcu opet da im napomenem da isprave to. Ako nista drugo, ispravice valjda kada sve bude zvanicno pod Kopernikusom.


Cisto da dodam da da mi sada internet radi odlicno i da nisam primetio da vise ima onih usporenja oko i posle ponoci. Sto potvrdjuje da je tacna ona informacija da su verovatno radili na sredjivanju mreze u tom periodu.

A ovo za povecanje cene mi deluje nemoguce, jer im i sada nisu nesto bas povoljne cene kada ne dobijes nekoliko meseci za dzabe, a bez ugovora su jos skuplji.
 
Poslednja izmena:
Imam CBN ruter i na njega povezanu telefonsku liniju. E sad druga tel. linija je slobodna i zbog toga non stop blinka lampica na ruteru. Da li neko zna kako iskljuciti ovu lampicu?
 
Crna (bela, palava, kakva god) izolir traka preko lampice...
 
Imao sam Cisco i sad tehničke i nikada nije sijala lampica telefona koji nije priključen.

Zaključali mi HBO i cinemax, kako je kod vas?

Sent from my Mi A3 using Tapatalk
 
Imao sam Cisco i sad tehničke i nikada nije sijala lampica telefona koji nije priključen.

Zaključali mi HBO i cinemax, kako je kod vas?

Sent from my Mi A3 using Tapatalk
Zaključali mi HBO i cinemax, kako je kod vas?
Ček jel to plaćaš u paketu? Onda ih zovi... Ja to nemam hbo

Послато са SM-A515F помоћу Тапатока
 
Imao sam Cisco i sad tehničke i nikada nije sijala lampica telefona koji nije priključen.

Zaključali mi HBO i cinemax, kako je kod vas?

Sent from my Mi A3 using Tapatalk

Kod mene radi. Mada sam morao da izvadim i vratim nazad modul da bih proverio, cesto mi prijavljuje gresku pa moram da ga vadim. Proveri da nije mozda ista stvar kod tebe.
 
Poslednja izmena:
Kod mene radi. Mada sam morao da izvadim i vratim nazad modul da bih proverio, cesto mi prijavljuje gresku pa moram da ga vadim. Proveri da nije mozda ista stvar kod tebe.

Kod mene sada samo stoji da nisam pretplacen na ovaj kanal,
Kada je greska obicno bude da je kanal skremblovan i sl...izgleda da su ugasili.
 
Da li neko ko je koristio (koristi) i supernovu i box optiku može da uporedi kvalitet slike i neta?
 
Evo da ih malo i pohvalim. U zadnjih mesec dana ni jednom mi nije pukao NET (optički je u pitanju). Kvalitet slike je dobar, ali onaj krš od OTT stalno zaglupljuje ili kasni slika u odnosu na ton.
 
Ljudi, kako su vam sproveli kabl za tv po tvom uredjaj? Jel dozvoljavaju da se ide ispod tepiha ili idu sa nekim kanalicama? Jel moguce uredjaj koristiti preko bezicne mreze ili mora kabl?
 
Poslednja izmena:
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno