Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Boga mi vi baš kuburite sa RV. Ima vas poprilično i to dobar broj. [emoji25]

Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka
 
Al kad se generalno pogleda niko nije sklopio ugovor da zivka non stop da prijavljuje kvarove, smetnje itd. već da ima normalnu uslugu. Ponekad neki kvar je normalna stvar, a ne non stop i skoro pa svakodnevno.

Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka
 
Kao što je Don napisao ako si imao tri meseca pogodnosti, ta tri meseca moraš u celosti isplatiti i kraj. Ako nisi imao pogodnosti, ona raskid bez penala.

Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka
 
Ako nema pogodnosti u vidu free meseci onda mu neće dati verovatno raskid bez penala, okačio sam izvod iz Opštih uslova gore, pod navodnicima...
 
Ako nema pogodnosti u vidu free meseci onda mu neće dati verovatno raskid bez penala, okačio sam izvod iz Opštih uslova gore, pod navodnicima...
Sve su to njihove fore, hvataju ljude na ne znanju al ipak mislim da to sve može da se poništi, dobro nek se konsultuje, ja mislim da može po novom zakonu o zaštiti potrošača.

Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka
 
Ako nije dobio nikakve pogodnosti prilikom sklapanja nove ugovorne obaveze utoliko bolje, može istu raskinuti bez problema i dodatnog troška.
 
Hvala moram da pogledam da li je bilo nekih pogodnosti, jer sam produžio ugovor dok je Radijus bio Radijus i onda su me zvali za nov ugovor sa Super Novom radijus

J

Sent from my SM-A705FN using Tapatalk

Ako si potpisao taj sa supernovom, samo placas razliku do pune cene od tog potpisivanja. Pogledaj koja je cena tvog paketa bez ugovorne obaveze i ako nisi imao koji besplatni mesec, onda samo imas da platis tu razliku na mesecnom nivou za period koji si koristio.
 
Poslednja izmena:
Da li se vi (jaksa i ostali) bojite RV odnosno SN pa otud takva pitanja?

Ako korisnik moze da bira (a moze) sta je njemu povoljine onda on odlucuje da li ce platiti od pocetka ugovora do raskida ili od dana raskida do isteka.

A sta ako covek raskida zbog lose usluge a ne zbog puke zelje da menja pruzaoca usluga?!
Ako je losa usluga, net puca, tv pixelizia i slicne smetnje sa uslugom, dovoljno je 3 puta da prijavi problem (lupam, onako navodim broj), dokumentuje prijavu uz snimljene ss sa recimo speed testa ili video zapis sa datumom i slicno, oni u nekom roku ne izvrse popravku i otklone smetnje i ti imas pravo da otkazes uslugu bez ikakvih penala i bez placanja razlike u ceni do sada sto si koristio usluge.

Znaj da moras sve dokumentovati i biti brz da se ne desi i dodju pa "poprave" i onda opet sve iznova...
 
Da li se vi (jaksa i ostali) bojite RV odnosno SN pa otud takva pitanja?

Ako korisnik moze da bira (a moze) sta je njemu povoljine onda on odlucuje da li ce platiti od pocetka ugovora do raskida ili od dana raskida do isteka.

A sta ako covek raskida zbog lose usluge a ne zbog puke zelje da menja pruzaoca usluga?!
Ako je losa usluga, net puca, tv pixelizia i slicne smetnje sa uslugom, dovoljno je 3 puta da prijavi problem (lupam, onako navodim broj), dokumentuje prijavu uz snimljene ss sa recimo speed testa ili video zapis sa datumom i slicno, oni u nekom roku ne izvrse popravku i otklone smetnje i ti imas pravo da otkazes uslugu bez ikakvih penala i bez placanja razlike u ceni do sada sto si koristio usluge.

Znaj da moras sve dokumentovati i biti brz da se ne desi i dodju pa "poprave" i onda opet sve iznova...
Sve to uradio, poslao Ratelu i ništa, sad ponovo šaljem prijavu Ratelu uz fotke i video, a kad prijavim SN oni prebace na tehničku podršku, zato advokat i tužba .Ne daju raskid ugovora jer nisam imao popust, pa traže da platim do kraja, a da ih se plašim ne, naprotiv, besan sam kao ris i teraću ih do najviše sudske instance, ali bi bilo dobro da se napravi kolektivna tužba i da ih ukinemo

J
7110c9425729013c13d746c30402478c.jpg
43235479f1c2683d3cf491c25ef91b7a.jpg
0563f88f0ee43c82a93a1433f462cf89.jpg


Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
 
Pitanje za one koji koriste uslugu TV po tvom. Koliko kartica imate? Da objasnim. Imao sam stari ugovor sa kopernikusom koji je dolaskom supernove prebačen na super par sa zvezdicom zato što nisam hteo da potpišem novi ugovor jer sam imao godinu dana internet za dinar. Oni su obračunali da to izađe 1970din mesečno jer su mi dodali erotske kanale koje nisam imao mogućnost da isključim osim ako potpišem novi ugovor čime gubim pogodnost koju sam ranije napisao. Imao sam 3 CI modula. Elem, decembar je zadnji mesec sa tom pogodnosti i odem da potpišem novi ugovor. Odlučio sam se za super par plus i tražio TV po tvom iz razloga što mi treba i četvrti TV a i da klinka može da vraća neke kanale koje gleda. Objasnili mi da radi preko interneta i jedan od servisera mi rekao da ću tako rešiti problem za četvrti TV. Prošlo par sati od potpisivanja ugovora kanali se otključali i ubrzao se net. Pozitivna neverica :) Ali ne lezi vraže zovu iz poslovnice posle pola sata i kažu da su ih obavestili da ako hoću TV po tvom moram da vratim jedan CI modul jer je 3 TV max po jednom priključku. Nema ni mogućnosti da se doplati za četvrti. Znam da sam čitao ovde da nisu uzimali kartice onima kojima su ugrađivali box koji radi preko neta. Mislim da je ovo čist bezobrazluk jer zbog tehničkih mogućnosti nije sigurno.
 
Pitanje za one koji koriste uslugu TV po tvom. Koliko kartica imate? Da objasnim. Imao sam stari ugovor sa kopernikusom koji je dolaskom supernove prebačen na super par sa zvezdicom zato što nisam hteo da potpišem novi ugovor jer sam imao godinu dana internet za dinar. Oni su obračunali da to izađe 1970din mesečno jer su mi dodali erotske kanale koje nisam imao mogućnost da isključim osim ako potpišem novi ugovor čime gubim pogodnost koju sam ranije napisao. Imao sam 3 CI modula. Elem, decembar je zadnji mesec sa tom pogodnosti i odem da potpišem novi ugovor. Odlučio sam se za super par plus i tražio TV po tvom iz razloga što mi treba i četvrti TV a i da klinka može da vraća neke kanale koje gleda. Objasnili mi da radi preko interneta i jedan od servisera mi rekao da ću tako rešiti problem za četvrti TV. Prošlo par sati od potpisivanja ugovora kanali se otključali i ubrzao se net. Pozitivna neverica :) Ali ne lezi vraže zovu iz poslovnice posle pola sata i kažu da su ih obavestili da ako hoću TV po tvom moram da vratim jedan CI modul jer je 3 TV max po jednom priključku. Nema ni mogućnosti da se doplati za četvrti. Znam da sam čitao ovde da nisu uzimali kartice onima kojima su ugrađivali box koji radi preko neta. Mislim da je ovo čist bezobrazluk jer zbog tehničkih mogućnosti nije sigurno.
Ne znam šta je bilo ali po jednom priključku imaš pravo na 3 STB uređaja ili 3 kartice ili kombinacija kartice i STB ali ukupno 3. Usluga TV PO TVOM je posebna usluga koju plaćaš 299 din. mesečno i ona radi preko interneta.

Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka
 
Iz centra nemaju pojma ništa da ti iskreno kažem, najmerodavnije i najtačnije informacije sam uvek, a i sada dobijao putem dopisivanja na facebook. Ti imaš prava na tri uređaja, a i uslugu tv po tvom jer je ta usluga posebna i dodatno se plaća.

Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka
 
Ja kad sam uvodio TV PO TVOM mene su pitali na koliko uređaja želim da mi povežu, dal na jedan tv ili dva što bi mi bilo previše da dajem 600 din plus pretplatu tako da sam priključio samo na jedan tv.

Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka
 
@pilips
Nista ne vracas i pravis se lud dok te ne pozovu ponovo. A kad te ponovo pozovu oteras ih lepo u PM i kazes da te vise ne uznemiravaju za takve gluposti, i da bi mogli malo da se edukuju i prouce te svoje pravilnike. Ti sto rade u CC su takvi nemaci pojma i vise unose zabunu svojim neznanjem negonsto nesto mogu da pomognu, glupi su na kvadrat. Tebi sleduju tri uredaja (modula, stb-a ili kombinovano) A Tv po Tvom je posebna usluga koja ne ulazi u taj broj od 3 uredjaja. Tako da nista ne brini...

Послато са POCO F1 помоћу Тапатока
 
@pilips
Nista ne vracas i pravis se lud dok te ne pozovu ponovo. A kad te ponovo pozovu oteras ih lepo u PM i kazes da te vise ne uznemiravaju za takve gluposti, i da bi mogli malo da se edukuju i prouce te svoje pravilnike. Ti sto rade u CC su takvi nemaci pojma i vise unose zabunu svojim neznanjem negonsto nesto mogu da pomognu, glupi su na kvadrat. Tebi sleduju tri uredaja (modula, stb-a ili kombinovano) A Tv po Tvom je posebna usluga koja ne ulazi u taj broj od 3 uredjaja. Tako da nista ne brini...

Послато са POCO F1 помоћу Тапатока
Tako je glupi su ko noć... Rade, a pojma nemaju...

Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka
 
@pilips
Nista ne vracas i pravis se lud dok te ne pozovu ponovo. A kad te ponovo pozovu oteras ih lepo u PM i kazes da te vise ne uznemiravaju za takve gluposti, i da bi mogli malo da se edukuju i prouce te svoje pravilnike. Ti sto rade u CC su takvi nemaci pojma i vise unose zabunu svojim neznanjem negonsto nesto mogu da pomognu, glupi su na kvadrat. Tebi sleduju tri uredaja (modula, stb-a ili kombinovano) A Tv po Tvom je posebna usluga koja ne ulazi u taj broj od 3 uredjaja. Tako da nista ne brini...

Послато са POCO F1 помоћу Тапатока

Problem je što nisu hteli da mi donesu i priključe box za TV po tvom dok ne vratim jednu karticu.
 
Usluga TV PO TVOM je posebna usluga koju plaćaš 299 din. mesečno i ona radi preko interneta.

Sad gledam na sajtu Supernove, TV po tvom je 120 RSD uz Super par i 1 RSD uz Super sve pakete. Ili ovo važi samo za nove ugovore?

edit: Postoji i informacija da je 299 RSD mesečno...
 
Poslednja izmena:
Što uopšte tražiti njihov box kada se aplikacija može instalirati na bilo kom smart tv-u ili boxu i gledati tako? Trebaju samo podaci?
Trebalo bi sa ta usluga može da se koristi i na telefonima. Ili ne moze?

Послато са MI 8 уз помоћ Тапатока
 
Što uopšte tražiti njihov box kada se aplikacija može instalirati na bilo kom smart tv-u ili boxu i gledati tako? Trebaju samo podaci?
Trebalo bi sa ta usluga može da se koristi i na telefonima. Ili ne moze?

Послато са MI 8 уз помоћ Тапатока

Potpisao novi ugovor i podneo zahtev za TV po tvom. Posle par sati me zovu i kažu da može samo ako vratim 1 karticu. Nisu mi ni ponudili mogućnost da ne uzimam box, a i kako onda da priključim četvrti TV koji mi treba za klinkinu sobu? Neko će reći šta će ti 4 TV-a. 4 sobe u stanu, svako ima svoje potrebe. Najviše me nervira nedostatak mozga kod odgovorne osobe iz supernove koja određuje ta pravila. TV po tvom ima samo trećinu kanala iz njihove ponude što znači da automatski nisu isti uslovi i da ne ispunjavaju to što nude. To je dodatna usluga koja se plaća...
 
Potpisao novi ugovor i podneo zahtev za TV po tvom. Posle par sati me zovu i kažu da može samo ako vratim 1 karticu. Nisu mi ni ponudili mogućnost da ne uzimam box, a i kako onda da priključim četvrti TV koji mi treba za klinkinu sobu? Neko će reći šta će ti 4 TV-a. 4 sobe u stanu, svako ima svoje potrebe. Najviše me nervira nedostatak mozga kod odgovorne osobe iz supernove koja određuje ta pravila. TV po tvom ima samo trećinu kanala iz njihove ponude što znači da automatski nisu isti uslovi i da ne ispunjavaju to što nude. To je dodatna usluga koja se plaća...
Ja imam dva boxa i jednu karticu i plus tv po tvom. Ništa nisam morao da vraćam jer je tv po tvom posebna usluga

Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока
 
Ja imam dva boxa i jednu karticu i plus tv po tvom. Ništa nisam morao da vraćam jer je tv po tvom posebna usluga

Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока
Ma naravno, oni lupetaju ( NE ZNANJE POJEDINCA) pa kako se kome zalomi ima čovek prava na sve 3 STB + TV PO TVOM

Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka
 
Zovi ti opet i samo traži novi CAM i kaži da ti treba za treći TV, ništa više ne objasnjavaj....
ako kaže ne može, samo zovi više puta

*mjau**mjau**mjau*a tako oni funkcionišu

Sent from my Mi A3 using Tapatalk
 
Zvao sad i operater mi kaže isto što smo i mi ovde zaključili, da je TV po tvom dodatna usluga i da ne treba da vraćam kartice. Podneo zahtev opet pa ću da vidim kad se jave šta će sad da kažu.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno