Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazovi i pitaj, verovatno je dovoljno odneti opremu i potpisati zahtev za raskid ili se dobije i resenje o raskidu. U svakom slucaju mora biti nekog pisanog traga da ne bi nastavili dolaziti racuni...
 
Odneseš zaduženu opremu u njihovu poslovnicu, potpišeš zahtev za raskid i dobiješ potvrdu da si svu opremu razdužio. Raskid ugovora stupa na snagu odmah.
Tako je bar bilo aprila meseca, kad sam ja raskidao ugovor. Osmog aprila sam raskinuo ugovor, a u maju mi je došao račun koji je obračunat proporcionalno broju dana korišćenja njihovih usluga u aprilu. U mom slučaju osam.
A da, i ličnu kartu ponesi.
 
Poslednja izmena:
Da li je iko od Vas primio obaveštenje o poskupljenju od Nove godine.
Po onome što je pisalo za NEDIGITALIZOVANE korisnike, da požure sa digitalizacijom inače će od 01.01. umesto 3.299 plaćati skuplje...
Ja kao korisnik nikakvo obaveštenje o promeni cena nisam dobio.
Da bi promenili cenu, trebaju PISMENO sve korisnike 30 dana ranije da obaveste o tome.
Ako misle da provuku poskupljenje na taj način, malo su se *****ali.
Jedino uz račune za novembar da nam uruče obaveštenje!


Poslato sa HUAWEI VNS-L21 pomoću Tapatoka
 
Ako neko može da potvrdi (ili demantuje) - zbog poskupljenja od Nove godine imamo pravo na raskig ugovora sa Vektorom (tj. obaveze) bez plaćanja penala? Da li je za raskid dovoljno odneti zaduženu opremu u poslovnicu ili treba još nešto?


Imas otkazni rok od mesec dana, ne stupa odmah na snagu da si sa njima raskinuo kad si podneo zahtev. Ja sam npr. raskinuo sa njima 7. Novembra i otkazni rok mi je do 7. Decembra i obracunali su mi pun mesec Novembar i sedam dana ce da obracunaju Decembra, a platicu u Januaru tih sedam dana. Danas sam im tek vratio opremu jer sam namerno cekao da mi istekne taj otkazni rok, da mi ne bi jos posle nesto dodatno mrsili kao sto znaju...
 
Upravo zvao korisnicki servis, javila se zena, pitam je u vezi poskupljenja da li se to odnosi i na moj paket (Super TV L), kaze ona mi nemamo tu informaciju da ce biti poskupljenja :lupko: Kaze, sacekajte trenutak, raspita se ona kod kolega, sacekam ja, da bi mi na kraju rekla 'da, nazalost obuhvata i vas paket'... Ok, odlicno, stvorili ste mi razlog da raskinem ugovor. Pored toga sto ne umeju da nameste EPG vec mesecima, imaju smelosti da povecaju cenu sa izgovorom da ce obogatiti ponudu novim kanalima. A bice scenario tipa u Januaru stizu novi kanali, a na prolece im se ukida SK. Daj Boze da gresim.

Kako god, dobro cu razmisliti da li cu ostati kod njih...
 
Imas otkazni rok od mesec dana, ne stupa odmah na snagu da si sa njima raskinuo kad si podneo zahtev. Ja sam npr. raskinuo sa njima 7. Novembra i otkazni rok mi je do 7. Decembra i obracunali su mi pun mesec Novembar i sedam dana ce da obracunaju Decembra, a platicu u Januaru tih sedam dana. Danas sam im tek vratio opremu jer sam namerno cekao da mi istekne taj otkazni rok, da mi ne bi jos posle nesto dodatno mrsili kao sto znaju...

Ovo nije regularan otkaz ugovora (ne bi ni mogao pošto sam pod ugovornom obavezom tek 8 meseci), već na njihovu štetu pošto menjaju uslove, pa ne bi trebalo da bude otkaznog roka. Mailom mi nisu ništa odgovorili, pa ću ići ovih dana da vratim opremu. Videćemo kako će reagovati.
 
Osoba koja je isturena da radi s korisnicima ne zna da je ta informacija već nedelju dana na sajtu firme u kojoj radi... Znate šta, ne bi bilo loše da napravimo neformalni servis, da nekoliko nas obaveštava zaposlene u Supernovi o promenama u njihovoj firmi... Samo ideja, ne mora...:d
Kako ti ljudi opstaju u svakodnevnom životu, pitam se...
 
Ukoliko korisnik želi da raskine ugovor zbog poskupljenja usluga, u tom slučaju nema otkaznog roka od 30 dana, ugovor se raskida momentalno.
Obaveštenje o poskupljenju pretplate objavljena je na web sajtu 2. decembra i od tog dana teče zakonski rok od 30 dana u kom korisnik može raskinuti ugovor bez plaćanja ikakvih penala.
Objavljivanjem obaveštenja o poskupljenju na web sajtu smatra se da je korisnik blagovremeno obavešten.
 
Poslednja izmena:
Na mailove ne odgovaraju ako pitas za poskupljenje, cute smmradovi, ni meni nisu odgovorili a za neke druge stvari odgovaraju u roku od 5 minuta.



Ukoliko korisnik želi da raskine ugovor zbog poskupljenja usluga, u tom slučaju nema otkaznog roka od 30 dana, ugovor se raskida momentalno.
Obaveštenje o poskupljenju pretplate objavljena je na web sajtu 2. decembra i od tog dana teče zakonski rok od 30 dana u kom korisnik može raskinuti ugovor bez plaćanja ikakvih penala.
Objavljivanjem obaveštenja o poskupljenju na web sajtu smatra se da je korisnik blagovremeno obavešten.

To kad budu imali svoju drzavu onda ce biti regularno obavestenje na sajtu, malo se raspitaj pre nego sto iznoses informacije, "NIKO NIJE DUZAN DA CITA STA PISE NA BILO CIJEM SAJTU, MORAJU PISMENIM PUTEM DA OBAVESTE KORISNIKE".
Orion je probao mene da nasanka tom forom sto nisi procitao na sajtu, poslao mail Ratelu obavestio organizaciju za zastitu potrosaca, sledeci racun umanjen za povecanje predhodnog i ostale placao po staroj ceni.


Послато са SM-N960F помоћу Тапатока
 
Poslednja izmena:
Obavestiće oni pismenim putem korisnike, ali tek kad stignu računi, a to je tek od desetog u mesecu, nema tu ništa sporno.

Ali danom objavljivanja informacije na web sajtu počinje da teče zakonski rok od 30 dana u kom korisnik može raskinuti ugovor bez ikakvih penala.

Supernova - opsti uslovi.jpg
 
Da li je iko od Vas primio obaveštenje o poskupljenju od Nove godine.
Po onome što je pisalo za NEDIGITALIZOVANE korisnike, da požure sa digitalizacijom inače će od 01.01. umesto 3.299 plaćati skuplje...
Ja kao korisnik nikakvo obaveštenje o promeni cena nisam dobio.

Nije stvar u digitalizaciji, jer ja sam odavno digitalizovan, oni su to ovako srocili:

Supernova intenzivno besplatno digitalizuje svoje korisnike kako bi im omogućila korišćenje brzog interneta i gledanje TV kanala najsavremenijom tehnologijom i sve to po najpovoljnijim cenama na tržištu.
Super TV M i L paket biće obogaćeni novim kanalima kao i mogućnošću pristupa velikoj bazi filmova.
Korisnicima koji nisu pretplaćeni na Super par i Super sve pakete cena će od 01. januara 2020. godine biti uvećana za 199,00 dinara sa uključenim PDV-om.
Pozivamo vas da se što pre prijavite za digitalizaciju, a ukoliko se odlučite za bilo koji novi servis očekuju vas posebne pogodnosti!
Odaberite naš najprodavaniji paket - Super par po ceni od 2599,00 dinara sa uključenim PDV-om koji će biti dodatno obogaćen novim kanalima.
Ja jesam digitalizovan ali istovremeno nisam pretplacen na super par niti super sve, dakle...?

Potpuno je van svake pameti i zakona korisnicima za istu uslugu sa vazecim ugovorima naplacivati razlicite cene?:mad:
 
Poslednja izmena:
Zanimljivo je da su ovi novi opsti uslovi objavljeni 1. novembra, a za korisnike Kopernikusa i Radijus vektora pocinju da vaze tek od 15. aprila.

Da nema to nekakve veze sa izbacivanjem Sport klub kanala na prolece?
 
Pise 15.04.2019.

Послато са POCO F1 помоћу Тапатока
 
Obavestiće oni pismenim putem korisnike, ali tek kad stignu računi, a to je tek od desetog u mesecu, nema tu ništa sporno.

Ali danom objavljivanja informacije na web sajtu počinje da teče zakonski rok od 30 dana u kom korisnik može raskinuti ugovor bez ikakvih penala.

Pogledajte prilog 278307
Njihovi opsti uslovi nikada nece biti jaci od zakona republike Srbije, mogu oni sa njihovim opstim uslovima guzzice ljigave da obrisu i tu pricu serviraju neupucenima.
Kad mi budu i ako budu povecali cenu odmah ih prijavljujem i trazicu da mi se vrati stara cena iz Ugovora, Orion je probao, dobio je dzalogganju, ovi ce isto.

Послато са SM-N960F помоћу Тапатока
 
Gde ste pročitali da za korisnike RV počinje 15.04?

Sent from my Mi A3 using Tapatalk
 
Njihovi opsti uslovi nikada nece biti jaci od zakona republike Srbije, mogu oni sa njihovim opstim uslovima guzzice ljigave da obrisu i tu pricu serviraju neupucenima.
Kad mi budu i ako budu povecali cenu odmah ih prijavljujem i trazicu da mi se vrati stara cena iz Ugovora, Orion je probao, dobio je dzalogganju, ovi ce isto.

A u članu 107 zakona o elektronskim komunikacijama republike Srbije stoji:

zakon.jpg

Ako imaš neki drugi, noviji zakon, daj link, baš i mene zanima.
 
SBB svojim korisnicima u periodu od 16.decembra do 16.januara otključava sve kanale. Ovi naši sa Supernove prete korisnicima povećanjem cena usluga.
Što se ne ugledaju na konkurenciju pa i oni otključaju sve kanale da nekad počaste svoje verne korisnike.
Gospodo iz Supernove mnogo ste drčni na pare.
 
@Mr_Cojko

Vidis lepo pise na pogodan nacin, a ne objavom na njihovom sajtu, jer niko nije duzan da cita sta pise na njihovom sajtu niti bilo cijem sajtu, moraju da nas obaveste pismenim putem, sms, mail, pismom, pismom uz racun....prosao sam sve to sa Orionom uz pomoc Ratela i Organizacije za zastitu potrosaca i oni su objasnili kako sam morao biti obavesten.
Oni su mogli i na salteru da zalepe i da kazu sto niste dosli da procitate sta smo zalepili.

Послато са SM-N960F помоћу Тапатока
 
U Obrenovcu ponovo ne radi EPG... Nako 20 dana nerada, radii 2 dana i opet prestao... Ponovo kazu prijavljenne ametnje do daljnjeg nece raditi, za ljude sa karticom... Ovo je DNO dna!
 
Po tvojoj logici, ništa nije pogodan način, jer opet nisi dužan da čitaš pisma, SMS, pisma uz račun, itd...
Na žalost, objava na sajtu pružaoca usluga je dovoljna po sadašnjoj zakonskoj regulativi.
Što se tiče lepljenja na šalter, i to je za neke stvari dovoljno. Uistinu, ne baš na šalter, nego na oglasnu tablu, al' to mu dodje skoro isto.
Pozdrav
 
obrisite ovo dupla poruka
 

Prilozi

  • Supernova - opsti uslovi.jpg
    Supernova - opsti uslovi.jpg
    287.4 KB · Pregleda: 151
Poslednja izmena:
SBB svojim korisnicima u periodu od 16.decembra do 16.januara otključava sve kanale. Ovi naši sa Supernove prete korisnicima povećanjem cena usluga.
Što se ne ugledaju na konkurenciju pa i oni otključaju sve kanale da nekad počaste svoje verne korisnike.
Gospodo iz Supernove mnogo ste drčni na pare.

Pa ovde vec jeste sve otkljucano od kad postoje, ne znam sta jos da otkljucaju osim porno kanala?


Clan 62. ali od 2019.

Послато са POCO F1 помоћу Тапатока


Na ovo mislis?
sa kog ugovora je ova slika?
Ja imam ugovor sa RV do februara, ne kapiram jel mene kaci ovo povecanje cena ili sam miran do 15.04?

Pogledajte prilog 278319
 
Poslednja izmena:
Ovo poskupljenje kači samo one koji još nisu potpisali ugovor sa Supernovom. A ovaj 15. april je za ovu, 2019. godinu, ne za sledeću.
Znači, kolega Bakara, kači te.
 
Poslednja izmena:
Ja vas ništa ne razumem...
Ja treba da potpišem ugovor u četvrtak, kad dođu da uvedu net i kablovsku, uzeću paket super par, dali su mi 12 meseci po dinar i dalje po ceni paketa, jel ce i mene to poskupljenje da hvata?!?!

Sent from my MI MAX 3 using Tapatalk
 
Nije stvar u digitalizaciji, jer ja sam odavno digitalizovan, oni su to ovako srocili:


Ja jesam digitalizovan ali istovremeno nisam pretplacen na super par niti super sve, dakle...?

Potpuno je van svake pameti i zakona korisnicima za istu uslugu sa vazecim ugovorima naplacivati razlicite cene?:mad:

Ni meni to nije jasno. Ja sam digitalizovan odavno, ugovorna obaveza mi je istekla još u maju, niko me nije kontaktirao oko nove ugovorne obaveze, a na računu normalno piše da plaćam super par, e sad ako nisam pretplacen zašto plaćam onda super par, a ne stari paket koji je bio.

Sent from my JSN-L21 using Tapatalk
 
Pa ovde vec jeste sve otkljucano od kad postoje, ne znam sta jos da otkljucaju osim porno kanala?
Mislio sam na one korisnike koji nemaju sve otključane kanale.
Danas sam čuo informacije da svi koji prelaze sa SBB-a na Supernovu dobijaju 12 meseci gratis a ugovor na 24 meseci samo kao dokaz treba da dostave na uvid račun SBB-a.
 
@tebrovic jel su ti proveravali šum po kanalima?
Imao sam takvih problema 22 dana sam bio dosadan i na kraju rešili i umanjili račun za sve to vreme.

Ma jesu non stop oni smaraju da proveravaju i naravno uvek je sve ok kod mene sad sam im zabranio da dolaze vise, nije samo kod mene problem vec u pola naselja Kelnacka,Dobojska,Obrenovacka,Rumska,Maglicka itd u skoro svakoj ulici je isti problem

Vidis sad npr je mnogo bolji net mada sinoc recimo nije mogao da predje 7mbps
8838140289.png
 
A mi koji nemamo izbora i koji smo već preko 10 godina kod njih(Kopernikus) dobićemo.....

Sent from my JSN-L21 using Tapatalk
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno